abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 augustus 2007 @ 11:14:35 #276
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_52114597
Jammer Maccie, had Lucie graag ook weer willen zien.
pi_52118434
Beetje laat, maar wij komen ook niet

Leuke dag allemaal!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  zondag 5 augustus 2007 @ 15:54:03 #278
108648 cattie
lieve moeder
pi_52120034
Wij zijn alweer terug!
Het was super, erg gezellig en ik heb veel mensen gezien en gesproken. En Ive vond het volgens mij ook leuk, maar ook erg vermoeiend. In de auto heeft hij geslapen en nu ligt hij alweer in bed.
Jammer Macka en Beaker en alle anderen dat jullie niet geweest zijn.
  zondag 5 augustus 2007 @ 15:57:26 #279
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_52120101
Ik ben er ook net weer, kind lag total loss in de wagen te slapen en is nu weer fit.
Erg leuk was het, om te zien wie nu Kozakken, Sugar, Cattie, Beefcake, Meimeltje en veel anderen in het echie waren!

Ik ben alleen mijn badlaken (groen met geel gestreept) vergeten mee te nemen, ik heb Moonah ge-smst of ze het evt meeneemt mocht ze er nog zijn, anders zou ik het Ireth nog willen vragen. Maar het is een badlaken, dus ik lig er niet wakker van.
Ben benieuwd naar de foto's, ik heb er zelf niet zoveel gemaakt, maar dat was ook niet nodig geloof ik!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_52120495
Hier ligt er ook 1 op bed, meestal lukt het niet rond dit tijdstip maar hij zal nu wel erg moe zijn geweest In de auto was hij al gelijk vertrokken, maar kwartiertje later waren we alweer thuis
Ik herkende niet veel mensen en vind het dan moelijk om zomaar op iemand af te stappen haha. Gelukkig kwam PM al kennismaken en Belana en Phreak kenden we al. Echt leuk om verschillende kids van het foto-topic nu ook in het echie te zien
  zondag 5 augustus 2007 @ 17:02:04 #281
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52121253
Ook weer thuis.
Het was echt zo gezellig!

Even laptopje opnieuw opstarten en dan eens kijken wat mijn fototoestel gecaptured heeft...
  zondag 5 augustus 2007 @ 17:03:17 #282
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_52121273
Ook thuis!

Het was leuk
Ben foto's aan het uploaden, maar duurt nog wel even voor ze daadwerkelijk hier verschijnen hoor
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  zondag 5 augustus 2007 @ 17:09:27 #283
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_52121382
Het was gezellig!
Net als de voorgaande 2x weer te veel op Melvin gelet en dus veel te weinig met iedereen gesproken. Het blijft moeilijk om je kind los te laten
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  zondag 5 augustus 2007 @ 17:16:43 #284
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_52121530
Ja ik heb ook de helft van de tijd alleen maar achter Noah aan gehobbeld. En de andere helft van de tijd alles van een afstandje gadegeslagen Ik wou echt dat ik wat spontaner en socialer was enzow, maar jah... Vond het wel erg gezellig! En Noah heeft het ook heel leuk gehad volgens mij. Die gaat op tijd naar bed vanavond, want hij is doodop
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_52121640
foto's volgende keer komen we echt, maar we vonden Jet echt nog te klein hiervoor!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_52121696
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 17:16 schreef texelonia het volgende:
Ja ik heb ook de helft van de tijd alleen maar achter Noah aan gehobbeld. En de andere helft van de tijd alles van een afstandje gadegeslagen Ik wou echt dat ik wat spontaner en socialer was enzow, maar jah... Vond het wel erg gezellig! En Noah heeft het ook heel leuk gehad volgens mij. Die gaat op tijd naar bed vanavond, want hij is doodop
Hihi, herkenbaar, ik ben ook niet zo'n iemand die snel op anderen afstapt.

Wij zijn ook terug! Sara heeft niet geslapen onderweg, maar is wel lekker moe nu
Was erg gezellig en leuk om te zien hoeveel mensen er waren!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_52121826
Afdeling gevonden voorwerpen!

• een zwart leren kettinkje/halsbandje met zwarte 'bedeltjes'
  • een kinder-zonnebrilletje -groen en streepjes
  • een groen zandvormpje voor in de zandbak

• [b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
      zondag 5 augustus 2007 @ 17:33:39 #288
    111829 MissBliss
    Godin van SHO
    pi_52121840
    De meeste van mijn foto's zijn onscherp
    Re heeft wel mooie foto's
    Ziggy played guitar
    Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
    De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
    pi_52121873
    Da's jammer (dat eerste, uiteraard ). Ik ben benieuwd, aangezien Re nog foto's van onder andere mij moet maken
    [b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
      zondag 5 augustus 2007 @ 17:37:28 #290
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_52121904
    komt er een apart resultaten topic of gooien we ze her en der door de topics heen?

En hehe dat klopt FH, moet toch nog een keer gebeuren dit jaar huh?
    04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
      zondag 5 augustus 2007 @ 17:38:39 #291
    166294 KD-fotografie
    mama van Demi & Nika!!
    pi_52121924
    Wij zijn ook weer thuis, al even maar toen we thuiskwamen stond Pdehoog aan de deur.

Tex, valt toch hartstikke mee joh.

Ik vond het ook weer heel leuk, viel me op dat er deze keer toch meer onderling gelopen werd enzo, dufde zelf dit keer ook beter op mensen af te stappen, daar had ik de vorige keer nog wat moeite mee.

Demi ligt nu uitgeput op de bank, vanavond nog een verjaardag maar denk dat ik maar alleen ga en die kleine na haar badje lekker in bed gooi.

Nu eerst even de foto's uploaden.
      zondag 5 augustus 2007 @ 17:39:56 #292
    9247 texelonia
    ploetermoeder
    pi_52121948
    -edit- Nou gooi ik al meteen onnadenkend foto's online zonder overleg En zou er niet een fotoboek account komen voor alle meetinggangers?

Ben benieuwd naar de foto's van de pro's
    Rest your head close to my heart
    Never to part, baby of mine
    ©Dumbo
    While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
      zondag 5 augustus 2007 @ 17:42:00 #293
    166294 KD-fotografie
    mama van Demi & Nika!!
    pi_52121993
    ik heb ze al even gezien, die 1ste is zo lief!!!
    pi_52122014
    Wij zijn ook weer thuis!

het was ech heeeeel erg leuk!

Alleen voelde Amber al de hele tijd warm aan, thuis weer en ze ging gelijk liggen op de bank. Temperatuur op genomen.. 40,3 koorts

Ik heb maar 6 foto's geloof ik.. ben benieuwd naar de rest!
    ♥ A ♥ & ♥ T ♥
    When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
      zondag 5 augustus 2007 @ 17:42:57 #295
    68900 Saffier
    Tobias en Ylana
    pi_52122017
    Ook thuis! Tobias ligt helemaal versleten op bed, die moeten we straks wakker gaan maken om iets te eten ben ik bang!
    Foto's worden nu op de server gezet en verkleind, daarna kunnen ze naar Photobucket. Kan iemand mij pm-en met een wachtwoord daarvoor?

Five, wat voor groen vormpje heb je?
    Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
    De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
    Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
    Ylana
    pi_52122051
    Volgens mij is er nog geen account aangemaakt.. of wel??
    moet ik m aan maken?
    ♥ A ♥ & ♥ T ♥
    When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
      zondag 5 augustus 2007 @ 17:45:14 #297
    68900 Saffier
    Tobias en Ylana
    pi_52122057
    Texel, het ging hartstikke goed hoor!
    hier achterlijk veel foto's gemaakt, het zal dus wel even duren voor alles online staat
    Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
    De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
    Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
    Ylana
      zondag 5 augustus 2007 @ 17:46:35 #298
    19376 LadyS
    Help Liam --> SMA2
    pi_52122073
    Ik vond het ook erg leuk en gezellig Jammer dat we redelijk vroeg weg moesten ivm met nog een verjaardag, maar toch leuk Ik heb helaas geen foto's, de batterij was leeg, dus ik ben geheel afhankelijk van anderen in dit geval

Ik ben benieuwd naar de foto's Is er al zo een account? Zo ja, wie wil me dan pm-en met de inloggegevens?
    Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
    https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
      zondag 5 augustus 2007 @ 17:47:03 #299
    156412 hestria
    erg gastvrij
    pi_52122081
    we zijn maar even kort geweest, en weinig gesproken, tja beetje verlegen he! foto's hebben we niet baterijen waren leeg
    Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
    Trotse mama van Michelle en Dennis
    pi_52122110
    quote:
    Op zondag 5 augustus 2007 17:37 schreef Re het volgende:
    komt er een apart resultaten topic of gooien we ze her en der door de topics heen?

En hehe dat klopt FH, moet toch nog een keer gebeuren dit jaar huh?
    Dat mag ik hopen
    [b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')