quote:
geen probleem. maar daar moet je nog eventjes op wachten, heb dr namelijk nog veul meer van je ventje, dan stuur ik je ze allemaalquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:10 schreef Sugar het volgende:
Ik ben zooooooooo benieuwd naar alle foto's!
Fotografen nu al bedankt, ik zei het al bij het weggaan, maar echt heel leuk dat jullie er waren om zoveel mogelijk plaatjes te schieten.
Saffier, wil je die twee die hier nu staan (van ons 3-en en van Storm) groot naar me mailen? Zie msnadres, oké?
En Ynske, wil jij jouw Stormpjes ook naar me mailen (groot)? Dank u, dank u!!!![]()
t was idd heel gezelligquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:12 schreef Ireth het volgende:
Oja, nu ik toch her en der met complimentjes aan het strooien ben, Ynske, ik vind je een onwijs leuk mens! heb heerlijk met je zitten gniffelen over dat kanibalistische stelletje
Miss Bliss, ik vind you een heule mooie vrouw! Zei later nog tegen manlief, "als ik een vent was geweest, was ik daar spontaan voor gevallen!"![]()
![]()
(Genoeg onthullingen voor vandaag![]()
)
quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:12 schreef Ireth het volgende:
Oja, nu ik toch her en der met complimentjes aan het strooien ben, Ynske, ik vind je een onwijs leuk mens! heb heerlijk met je zitten gniffelen over dat kanibalistische stelletje
Miss Bliss, ik vind you een heule mooie vrouw! Zei later nog tegen manlief, "als ik een vent was geweest, was ik daar spontaan voor gevallen!"![]()
![]()
(Genoeg onthullingen voor vandaag![]()
)
Er staat er al 1 van Dean in dit topicquote:
Oh jij bent erg, trutquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:08 schreef m@x het volgende:
LB, goed onthouden: 12 mei!
quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:14 schreef jessie het volgende:
Ireth jij zegt t gewoon ik dacht hetPrachtige ogen heb je Miss Bliss!!!
Ja, 1 ei is geen ei hequote:Op zondag 5 augustus 2007 22:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Er staat er al 1 van Dean in dit topic
ik doe mijn best om ze zo snel mogelijk te verwerkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |