Saffier, ik pm je nog over de enorme hoeveelheid foto's die ik graag 'groot' zou willen hebben.
Wat ben je leuk en wat heb je een prachtig gezin!
Lieve, lieve allemaal. Wat was het leuk! Wat heb ik enorm genoten.
En wat vond ik het jammer dat ik niet iedereen uitgebreid heb gesproken.
Loene en Five. Wat zijn
jullie (ja, jullie 5e
![]()
) leuk! En wat vonden mijn kinderen (en Roelof
![]()
) dat ook.
![]()
Jonne heeft vooral genoten van Ewen
("Mijn nieuwe vriendje met dat groene sjut en hagedis. Juwun, he mama"O+). Via kruisverhoor ben ik er ongeveer achter dat de stokken waarmee ze kwamen aandraven bedoeld waren om 'op te ruimen' want die hoorden niet in het zand.
En ze hebben 'stukgemaakt en weer heel' en op de glijbaan en in het zand.Merel, wat was het ook leuk om jou te zien! Stralend en je kinderen stralen net zo hard mee!
M@x. Ik wil meer van jou! En heus niet alleen vanwege die fantastische lampjes die je voor me gemaakt hebt!
En van Belaan (en kbot) en van Cattie ook!! Meer graag!!
Lois, nogmaals... wat een groot goed heb je met je gezin!
![]()
Lekkere bijdehante Iris en Eva..
![]()
Wat kwam ze heerlijk voelen aan al die fijne speeltjes.
![]()
Moonah en Thies. Wat ben je een heerlijk mens! Wat ben je leuk! (En je zoon ook
![]()
)
PV, wat heb je een prachtig lekker ontdekkend mannetje
![]()
Ireth, we hebben nog even gesproken over het 'wennen van je man'. Dus toch nog wel even contact. Maar wie weet, de volgende keer langer!
LB.
![]()
voor jou en de jouwen
Beef
![]()
Wat lijken je mannen op je. Ze zijn ook zo prachtig!
Vief. Je bent leuk en je man ook!
BE, mooi zwanger
![]()
Jessie, wat ben je leuk! En je meiden!! (En ik moest verschrikkelijk lachen om je 'slapende lief'
![]()
)
En al die anderen: net zo leuk en prachtig! Maar helaas niet met iedereen even uitbundig kunnen praten.
Kozakkenman heeft ook bijzonder genoten hoor. Maar hij is meer van het kijken, wat hij ook heerlijk gedaan heeft!
![]()
De ontspannen sfeer voelde zo heerlijk vertrouwd en zorgde ook voor 'ruimte' om de kinderen heerlijk te laten spelen. Jonne loslaten vond ik eerst wat spannend (bij de speeltuin). Maar het ging zo prachtig en de lokatie was zo geweldig!
Romme heeft meer overal en nergens dan bij ons doorgebracht en heeft zo heel wat eten bij elkaar geschooierd
![]()
Al met al:
[ Bericht 3% gewijzigd door kozakken op 05-08-2007 22:02:53 ]