Ynske, wat een lieve Stormpjes heb je gemaakt!
Ik vond het hartstikke leuk om al die kinderen en ouders te zien. Heb zelfs nog even leuk een paar woorden gewisseld met een aantal lieve mensen. Belana, ik vind het geweldig lief van je dat we het fornuisje zomaar gekregen hebben van je. Echt super! Maar nog liever vond ik je zeer oprechte blijdschap over hoe goed het nu met me gaat. Wat ontroerend en fijn om zoveel betrokkenheid te voelen. Echt, ik ben er echt door geraakt. Dankjewel voor beide lieve dingen.
Moonah, "zie je wel" was een prima reactie, hoor.
![]()
Ik vind je een zeer warm mens, erg sociaal en gewoon leuk!
![]()
Fijn dat ik niet tegenviel.
Verder erg leuk om te zien hoe mooi Loena is in een zwart hemdje en met bruin hoofd.
![]()
Ik vind je echt een knapperd.
En ik vond het ook heel super om kleine Dean te zien slapen onder van alles, om Ezra relaxed te zien zijn in het campingbedje, om Lois en haar kinderen (en man, vooruit) te zien, om BE's buik te bewonderen (die in het echt inderdaad nog veeeeeeeel mooier is, Yoni had gelijk!), om alle fotografen aan het werk te zien, vaak liggend op de buik, om de omvang van Simon te aanschouwen, om Amber in lief jurkje te zien spelen, om kleine Quinten te zien
![]()
, om Kai me te zien negeren en om Jolietje te mogen knuffelen. Alle anderen die ik dáárnaast óók nog heb zien dartelen waren de kersen op de taart.