haha dat klinkt echt alsof je het verwacht dat ze een trut wasquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:12 schreef Fuente het volgende:
Jij was echt heel anders dan ik verwacht had Moonah! Leuke meid ben jij joh!
Ja dat is wel waar, en ik neem me elke meet voor het nu beter te doenquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:06 schreef Moonah het volgende:
Texel, ik zag je nog, maar ik was in gesprek, en daarna zag ik je weglopen. Jammer dat je niet zo makkelijk op iemand afstapt, juíst zo'n meet is daar eigenlijk dé gelegenheid voor.
<hte eniegste wat ze miste tot nu toe is haar shagquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:57 schreef Ynske het volgende:
De mama en papa van Kendahl (hoop dat ik t goed schrijf) Yoni en ik hebben net de meet afgesloten
iedereen is naar huis
Hier ook nog van de gevonden voorwerpen en volgens mij van Arwen en Evenstarblauwige en wit/roseachtige handdoekken rode laarsjes met in het geel 12 erop
Evenstar als ze van jou zijn, laat ff wat weten dan komen ze volgend weekend mee naar limburg
Ik heb genoten!
Ben heerlijk verbrand
heb een fijne dag gehad
en veel te veel foto's om door te spitten (geloof zo'n 150) nu maar hopen dat er ook goede bijzitten.
ga ze zometeen wel eens doorspitten
Ik ga zo kijken. Ik heb de luxe dat mijn broertje en schoonzusje voor mij hebben gekookt hierquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:32 schreef Brighteyes het volgende:
Heel leuk dat je er was nikky!
You've got mail.
En Noah kreeg zelfs een kusjequote:Op zondag 5 augustus 2007 18:03 schreef Ireth het volgende:
Ik kan overigens nog steeds dubbel liggen over het feit dat Suus iedereen braaf een handje ging geven toen we weg gingen![]()
Jahquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:35 schreef Ynske het volgende:
Als ik roep, ventje met felgroenshirtje zonder mouwtjes en haartjes wat in de lucht met belleblaas
wat roepen jullie dan?
is dat Noah?
Dat is Ive van Cattie en die wilde hem geloof ik liever niet online.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:44 schreef Saffier het volgende:
Jongetje, grijzig met wit gestreept shirtje, groen petje, wie is dat? De mama heeft rood haar en een rood-achtig jurkje aan.
Dat bedacht ik me net zelf ookquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:26 schreef texelonia het volgende:
[..]
haha dat klinkt echt alsof je het verwacht dat ze een trut was![]()
Mss kan je dan de post van Vicky even editten.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat is Ive van Cattie en die wilde hem geloof ik liever niet online.
Cattie, ik heb ook ene hele lieve foto van Ive, doe me even je mailadres.
Done.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:51 schreef Moonah het volgende:
[..]
Mss kan je dan de post van Vicky even editten.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:53 schreef Ynske het volgende:
2 broertjes, beide met oranje shirt aan, jongste blauwe broek, oudste een legerbroekje...
zijn dat Jonne en Romme?
Die is echt liefffff!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |