quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:37 schreef nikky het volgende:
Vivi is gewoon een beep en is harstikke lief!
Wat gaaf! Die eerste; 'Wat moet jij nou weer?!'quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:29 schreef KD-fotografie het volgende:
boos kijken![]()
[afbeelding]
Kan wel lachen!!
[afbeelding]
Als ie dan ook maar bij tourbeurt in de buidel magquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:40 schreef Ireth het volgende:
Viev is idd lief! Hij heeft al een plekkie bij de anderen gekregen hoor Vivi!
LB wou ook niet op de foto/online weet ik uit mijn hoofd.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:52 schreef Lois het volgende:
Onze foto's komen morgen, we hebben een heel erg wakker Irisje die met geen honkbalknuppel in slaap te krijgen is. Hebben de fotografen zelf eigenlijk bezwaar tegen hun foto's online? Verder hou ik rekening met Ive, en de roze frummel van Nikky en de rest heeft geen bezwaar toch?
Dus ik had best kunnen komenquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:50 schreef Vivi het volgende:
Zo zie je maar weer wees een kreng online en ze vinden je allemaal lief als je normaal doet irl![]()
LB? Als in Luchtbel? Met Jolie?quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
LB wou ook niet op de foto/online weet ik uit mijn hoofd.
ik bedoelde gewoon voor die paar foto's die ik gemaakt hebquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:04 schreef Noli. het volgende:
[..]
LB? Als in Luchtbel? Met Jolie?
Damn!Nu baal ik echt dat ik niet ben geweest..
Jolie
woeiiiiquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:06 schreef Saffier het volgende:
Belana, ik heb Liam-foto's voor je!
Je hebt een pm. Laat maar weten in een pm welke nummers je wilt hebben, het zijn er te veel om ze zelf allemaal even snel uit te zoeken!quote:
en ik ook nietquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
LB wou ook niet op de foto/online weet ik uit mijn hoofd.
Nog zo eentje dan;quote:
t zijn pracht kinderenquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:19 schreef jessie het volgende:
Ynske wat een lieve foto's van mijn meiden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |