quote:Op zondag 5 augustus 2007 04:35 schreef tipsch het volgende:
Lieke en Huub hebben weer woorden.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 04:38 schreef tipsch het volgende:
Ik verstond het slecht, maar volgens mij vond slieko Huub weer sjagerijnig. Huub knalde bij het verlaten van de slaapkamer hard een deur dicht. camera's volgen hem niet.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 04:51 schreef Leandra het volgende:
Huub ligt de Quest te lezen....
quote:Op zondag 5 augustus 2007 04:57 schreef Leandra het volgende:
S1 en S2: een wakkere Nadia en Dennis....
S3 en S4: de villa op afstand (net was dat nog Huub met de Quest) waarin ik iets donkers zag lopen.. Natasia stiekem terug in de villa??
quote:Op zondag 5 augustus 2007 05:18 schreef Morwen het volgende:
2 streamlocks, de deur van de slaapkamer knalt dicht en Dennis springt op uit zijn bed....
quote:Op zondag 5 augustus 2007 05:20 schreef Morwen het volgende:
Dennis weer terug in bed, Huub en Lieke zijn spoorloos en er zijn nog steeds 2 streamlocks.
Nog even inhakend op je vorige quote. Jaap niet weg! Ben je mal! Nee, Jaap met Huub samen, dat was volgens mij het plan van achter!quote:Op zondag 5 augustus 2007 05:33 schreef Morwen het volgende:
Ploatje bij het proatje![]()
[afbeelding]
Nadia en Dennis slapen, Huub en Lieke zijn vermoedelijk achter.
Hmmm, zou kunnen maar hoe dan? En zonder Huub ligt Lieke er gelijk uit.....quote:Op zondag 5 augustus 2007 05:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nog even inhakend op je vorige quote. Jaap niet weg! Ben je mal! Nee, Jaap met Huub samen, dat was volgens mij het plan van achter!
Ja, het zal nu lastiger worden. Maar volgens mij, Jaap liet zich ook een beetje uit in die richting voor een paar weken geleden, was dat toch wel een beetje de lijn.quote:Op zondag 5 augustus 2007 05:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hmmm, zou kunnen maar hoe dan? En zonder Huub ligt Lieke er gelijk uit.....
Ik geloof wel dat Jaap de volgende zou kùnnen zijn ivm de stelletjes (hoop van niet). Next is denk ik Dennis (aangestuurd door Amanda die Nadia omlult).quote:Op zondag 5 augustus 2007 05:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, het zal nu lastiger worden. Maar volgens mij, Jaap liet zich ook een beetje uit in die richting voor een paar weken geleden, was dat toch wel een beetje de lijn.
Jaap, ik geloof niet dat hij gaat. Die knul is uniek in zijn soort. Ik hoop ook niet dat hij gaat, dan is voor mij de lol er wel een beetje vanaf. Ik geniet van hem, iedere dag weer.quote:Op zondag 5 augustus 2007 05:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat Jaap de volgende zou kùnnen zijn ivm de stelletjes (hoop van niet). Next is denk ik Dennis (aangestuurd door Amanda die Nadia omlult).
Mee eens, maar als ze het spel spelen dan is hij de enige mogelijkheid.quote:Op zondag 5 augustus 2007 05:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap, ik geloof niet dat hij gaat. Die knul is uniek in zijn soort. Ik hoop ook niet dat hij gaat, dan is voor mij de lol er wel een beetje vanaf. Ik geniet van hem, iedere dag weer.
Ik weet het niet. Dennis kan niet bouwen op Nadia, die blijft bij Jaap hangen. Jaap zou hem wel iets meer kunnen steunen, maar ja, als narcist heeft hij dat niet zo door.quote:Op zondag 5 augustus 2007 05:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mee eens, maar als ze het spel spelen dan is hij de enige mogelijkheid.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 06:27 schreef Morwen het volgende:
Animal planet, Flower is een bitch en wil mozart niet toe laten![]()
[afbeelding]
Ja, dat feestje voor hem hedenmiddag kan hij op zijn buikje schrijven. Lijkt mij voor hem een reden om een (verboden?) borrel te pakken en eens flink los te gaan op alles en iedereen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 06:32 schreef Morwen het volgende:
En we gaan weer verder met MeercatmanorDaaaaaaaaaaaag, honkbal, Huubsel
![]()
![]()
Ligt ie eraf, denk niet dat dat hem gaat worden.quote:Op zondag 5 augustus 2007 06:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat feestje voor hem hedenmiddag kan hij op zijn buikje schrijven. Lijkt mij voor hem een reden om een (verboden?) borrel te pakken en eens flink los te gaan op alles en iedereen.
Je bent hier veel leuker dan bij Volquote:Op zondag 5 augustus 2007 06:39 schreef Morwen het volgende:
Ik mis het vogeltje.![]()
Vogeltje wat zing je vroeg
Is de nacht nog niet lang genoeg
Nee, de nacht is altijd veel te kort
Omdat het tegen vieren
Zo 's morgens tegen vieren
Omdat het dan pas echt gezellig wordt
Huub, no question, Huub kan met iedereen overweg. Lieke niet en in een groep telt nog altijd de meest sociale.quote:Op zondag 5 augustus 2007 06:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wie is er sterker denk je, Lieke of Huub?
En wie ben jij dan weerquote:Op zondag 5 augustus 2007 06:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent hier veel leuker dan bij Vol![]()
Ja, dat weet ik. Maar ik bedoelde eigenlijk tussen die twee. Wie buigt er eeder als het er heel echt op aankomt. Lieke zit wat dat betreft ook neurotisch strak in haar vel.quote:Op zondag 5 augustus 2007 06:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Huub, no question, Huub kan met iedereen overweg. Lieke niet en in een groep telt nog altijd de meest sociale.
Ik heb kieuwen!quote:Op zondag 5 augustus 2007 06:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
En wie ben jij dan weerOw, en ik ben overal leuk
![]()
Huub nog steeds, hij weet dat hij backup heeft van Jaap. Lieke staat echt heel erg zwak ook als opponent van Huub.quote:Op zondag 5 augustus 2007 06:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar ik bedoelde eigenlijk tussen die twee. Wie buigt er eeder als het er heel echt op aankomt. Lieke zit wat dat betreft ook neurotisch strak in haar vel.
Jij bent wel snuggerquote:Op zondag 5 augustus 2007 06:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
Huub nog steeds, hij weet dat hij backup heeft van Jaap. Lieke staat echt heel erg zwak ook als opponent van Huub.
Ow en ik weet al wie je bent![]()
geen idee vanmorgen om 8 uur lag Lieke nog te slapen met een bordje naast zich op de bankquote:Op zondag 5 augustus 2007 09:28 schreef kleinzusje het volgende:
Goodmorning![]()
Waarom al die streamlocks ???![]()
Dat vraag ik mij dus ook af. De hele nacht al. Zodra Huub en Lieke dreigden bij elkaar te komen om te gaan praten dan was er een streamlock. Simpelweg te bizar voor woorden.quote:Op zondag 5 augustus 2007 09:28 schreef kleinzusje het volgende:
Goodmorning![]()
Waarom al die streamlocks ???![]()
Las het in de update van Peterquote:Op zondag 5 augustus 2007 09:37 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
geen idee vanmorgen om 8 uur lag Lieke nog te slapen met een bordje naast zich op de bank
Ik heb zo een vermoeden dat jij heel de nacht niet hebt geslapen. Ben jij dan ook niet moe?quote:Op zondag 5 augustus 2007 09:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Daarnaast heeft ze nogal wat tv minuten opgemaakt en daar was Huubje, die al wist van zijn presentje, niet zo blij met mee, met die actie van Lieke. Jammer dat ze in slaap viel, nu zijn er nog minuten over.
Ik dacht een eekhoornquote:Op zondag 5 augustus 2007 09:56 schreef Peter6000 het volgende:
Een weps.
Ik zit de laatste dagen een beetje in een ander ritme. Er moest werk af, nachtje doorgehaald en dan duurt het een paar dagen voordat je weer terug op aarde bent.quote:Op zondag 5 augustus 2007 09:58 schreef F04 het volgende:
[..]
Ik heb zo een vermoeden dat jij heel de nacht niet hebt geslapen. Ben jij dan ook niet moe?
Dat was hetquote:Op zondag 5 augustus 2007 10:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst een knuffel van één of andere aktie.
Voor Amanda.
auwquote:Op zondag 5 augustus 2007 10:02 schreef Peter6000 het volgende:
WETEN JULLIE WAT IK NU STOM VIND HUUB EN LIEKE HEBBEN RUZIE EN LIEKE SLIEP ZELFS OP DE BANK EN NU ZIJN ZOWEL HUUB ALS LIEKE NIET IN BEELD TERWIJL ZE WEL RUZIE HEBBEN EN DAN IS HET JUIST INTERESSANT OM HUUB EN LIEKE TE ZIEN EN NU WEET IK NIET WAT ER AAN DE HAND IS WANT ER IS WEL EEN LEEG BED EN NU WEET IK NIET WIE ER IN DAT BED SLIEP DUS HET IS ERG RAAR DAT ER HELEMAAL NIETS IN BEELD IS EN IK BETAAL BIJNA 4 EURO PER MAAND VOOR DE STREAMS FUCK DE REDACTIE WANT ALS HET ZO DOORGAAT IS ER NIETS MEER AAN EN DAN VERLENG IK DE STREAMS NIET!!!!!!!!!!!!!!11111111111
Denkt u dat er cognitieve dissociatie begint op te treden (groepsdynamiek grotendeels uitgesloten) bij Huub en Lieke?quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:05 schreef DrsH het volgende:
Een stralend goede morgen toegewenst![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het ziet er naar uit dat het weer een stralende zomerse dag gaat worden.![]()
![]()
![]()
![]()
Gisteren nauwelijks streams gezien en ook vrijwel geen cossen gelezen
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar heb daar kennelijk ook niet veel aan gemist.
![]()
![]()
![]()
![]()
Mogelijk leveren de familiedag van Amanda en de ruzie tussen Huub en Lieke nog wat beelden op vandaag nu ja we zullen het wel zien ik wens jullie in ieder geval veel spanning, kijkgenot en plezier toe bij het volgen van DGK en zal daar waar nodig ook nog wel wat beelden en teksten volgen. Een fijne dag toegewenst.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik dacht het.........quote:Op zondag 5 augustus 2007 09:58 schreef F04 het volgende:
[..]
Ik heb zo een vermoeden dat jij heel de nacht niet hebt geslapen. Ben jij dan ook niet moe?
Ik zat al te denken om ze niet te verlengen, dit versterkt het gevoel dat ik heb. Het gaat mij niet om die vier lullige eurootjes, maar om het idee dat men denkt te kunnen doen met de kijkers wat ze willen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:02 schreef Peter6000 het volgende:
FUCK DE REDACTIE WANT ALS HET ZO DOORGAAT IS ER NIETS MEER AAN EN DAN VERLENG IK DE STREAMS NIET!!!!!!!!!!!!!!11111111111
Huub ligt toch gewoon op bed?quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:02 schreef Peter6000 het volgende:
WETEN JULLIE WAT IK NU STOM VIND HUUB EN LIEKE HEBBEN RUZIE EN LIEKE SLIEP ZELFS OP DE BANK EN NU ZIJN ZOWEL HUUB ALS LIEKE NIET IN BEELD TERWIJL ZE WEL RUZIE HEBBEN EN DAN IS HET JUIST INTERESSANT OM HUUB EN LIEKE TE ZIEN EN NU WEET IK NIET WAT ER AAN DE HAND IS WANT ER IS WEL EEN LEEG BED EN NU WEET IK NIET WIE ER IN DAT BED SLIEP DUS HET IS ERG RAAR DAT ER HELEMAAL NIETS IN BEELD IS EN IK BETAAL BIJNA 4 EURO PER MAAND VOOR DE STREAMS FUCK DE REDACTIE WANT ALS HET ZO DOORGAAT IS ER NIETS MEER AAN EN DAN VERLENG IK DE STREAMS NIET!!!!!!!!!!!!!!11111111111
Het zou zo maar kunnen, we zullen het de komende tijd wel zien, uiteraard levert dat dan ook weer een verandering in speltactiek op, kortom we wachten afquote:Op zondag 5 augustus 2007 10:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Denkt u dat er cognitieve dissociatie begint op te treden (groepsdynamiek grotendeels uitgesloten) bij Huub en Lieke?
Misschien zit men een beetje omhoog met de vele betalende streamers die er nog zijn, en zijn ze bezig met een ontmoedigingsbeleid om, als het programma wordt gestopt, niet al te veel stream-euro's te hoeven crediteren.....?quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zat al te denken om ze niet te verlengen, dit versterkt het gevoel dat ik heb. Het gaat mij niet om die vier lullige eurootjes, maar om het idee dat men denkt te kunnen doen met de kijkers wat ze willen.
Er breken weer mooie tijden aan voor een eerstelijnsquote:Op zondag 5 augustus 2007 10:11 schreef DrsH het volgende:
[..]
Het zou zo maar kunnen, we zullen het de komende tijd wel zien, uiteraard levert dat dan ook weer een verandering in speltactiek op, kortom we wachten af![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kunt u uitleggen hoe dissociatie cognitief kan zijn?quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:11 schreef DrsH het volgende:
[..]
Het zou zo maar kunnen, we zullen het de komende tijd wel zien, uiteraard levert dat dan ook weer een verandering in speltactiek op, kortom we wachten af![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:13 schreef yvonne het volgende:
Kijk nou!
Omdat Klein Zusje weer Jarig was
Er stonden bloemetjes in de wei,
ze waren zo vrolijk, ze waren zo blij,
versierden zo lustig het frisse gras,
omdat klein zusje jarig was.
Er waren lammetjes in de wei,
ze blaatten zo vrolijk, ze waren zo blij,
ze sprongen zo lustig door 't frisse gras,
Er speelden kindertjes in de wei,
ze dansten zo vrolijk, ze zongen zo blij,
ze sprongen zo lustig door 't frisse gras,
O, wat een feestje daar in de wei!
Oók alle vogeltjes zongen zo blij.
Hoog zongen ze boven het frisse gras,
Aaah
Een hele goede stralende morgen, waar we op een enerverende streamdag hopen zonder locks.
Telsel is toch een verkoopprogrammaquote:Op zondag 5 augustus 2007 10:13 schreef kleinzusje het volgende:
[afbeelding]
Vermoeidheid zonder hersenletsel
*insert Twylightzone-muziekje*quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, de locks.....Het zou maar zo kunnen dat er tijdens zo'n lock bewoners verdwijnen. Een gat in de grond is gauw gegraven!
Ach, sinds je je gezin dag zegt met de woorden "Dag kindjes van god" kijk ik nergens meer van opquote:Op zondag 5 augustus 2007 10:16 schreef yvonne het volgende:
Ik zat bij kinderversjes te kijken en vond kleinzusje
Don't ask
Crediteren? Aan wie dan? En Hoe? Moet ik dan weer bellen en storten ze het geld terug via mijn foon? Als het stopt, dan stopt het op de vierde of zo.quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:13 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Misschien zit men een beetje omhoog met de vele betalende streamers die er nog zijn, en zijn ze bezig met een ontmoedigingsbeleid om, als het programma wordt gestopt, niet al te veel stream-euro's te hoeven crediteren.....?![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ach, sinds je je gezin dag zegt met de woorden "Dag kindjes van god" kijk ik nergens meer van op![]()
Je gaat mij toch niet vertellen dat zij de nieuwe Maria Magdalena is?quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ach, sinds je je gezin dag zegt met de woorden "Dag kindjes van god" kijk ik nergens meer van op![]()
dis·so·ci·a·tie (de ~ (v.), ~s)quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Kunt u uitleggen hoe dissociatie cognitief kan zijn?
Volgens mij is dissociatie per definitie niet-cognitief.
Oh de Meerkat Manor is zo lief en leuk, ik heb die serie al gezien maar als ik s,nachts niet kan slapen kijk ik graag.quote:Op zondag 5 augustus 2007 06:25 schreef Morwen het volgende:
Huub stort zich in bed en Lieke kijkt naar de tv (stokstaartjes, the whiskers).
de tuinlieden?quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:20 schreef blomst het volgende:
er is muziek te horen op stream3 en af en toe stemmen.
In die hoedanigheid ben ik gevraagd om in DGK te gaan zitten jaquote:Op zondag 5 augustus 2007 10:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je gaat mij toch niet vertellen dat zij de nieuwe Maria Magdalena is?
quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:23 schreef farceman het volgende:
Lees net van de ruzies, wanneer geven ze Huub nu eens echt een alcohol verbod..
Of wachten ze er echt op dat het mis gaat?
Wat een slecht dronk heeft Huub zeg, hij is dan echt niet meer leuk of scherp of wat dan ook.
Dat is wat er s'nachts in Aman's darmen plaats vindt na een anale bewerkstelliging door heer Bquote:Op zondag 5 augustus 2007 10:23 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dis·so·ci·a·tie (de ~ (v.), ~s)
1 het uiteenvallen, ontbinding
2 [scheik.] het uiteenvallen van de moleculen van een chemische verbinding in kleinere moleculen, atomen, radicalen of ionen
3 proces waarbij bepaalde psychische activiteiten los komen te staan van de rest van de persoonlijkheid
De kerkklokken beginnen hier nu spontaan te luidenquote:Op zondag 5 augustus 2007 10:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
In die hoedanigheid ben ik gevraagd om in DGK te gaan zitten ja![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 06:33 schreef Morwen het volgende:
Flower en Mozart zijn zwangerAls dat maar goed gaat...........
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
ik heb trouwens ooit een van de geilste pijpbeurten op de camping meegemaakt met een 'yvonne'. dat moet toch wel wat zeggen, dunkt mij.quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je gaat mij toch niet vertellen dat zij de nieuwe Maria Magdalena is?
Dat weten we niet, er waren streamlocks...... Maar serieus, we kregen niet eens de kans om te beoordelen of het nu wel of niet erg was. Volgens mij was het gewoon Huub en Lieke stijl, niet iets heel afwijkends.quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:25 schreef Nostalgist het volgende:
09:27 - Dieptepunt...
Leek het gisteravond nog rustig in de Villa, vannacht zijn de Miljonairs flink bezig geweest, en dat was niet alleen onder de lakens… Tussen Huub en Lieke botert het al een tijdje niet, de twee maken dan ook constant ruzie. Vannacht bereikte het koppeltje een dieptepunt, en een breuk lijkt dan ook definitief. Lieke heeft op de bank geslapen en Huub alleen in zijn bed. Betekent dit dan echt het einde tussen Huub en Lieke?
Was het echt zo erg als de tien-site aangeeft ? Hebben de streamlocks veel verhuld ?
Het constant op elkaars lip zitten, het de hele dag niets te doen hebben, het domme volk waartussen zij de hele dag zitten, dat moet wel tot frustratie leiden.quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:25 schreef Nostalgist het volgende:
09:27 - Dieptepunt...
Leek het gisteravond nog rustig in de Villa, vannacht zijn de Miljonairs flink bezig geweest, en dat was niet alleen onder de lakens… Tussen Huub en Lieke botert het al een tijdje niet, de twee maken dan ook constant ruzie. Vannacht bereikte het koppeltje een dieptepunt, en een breuk lijkt dan ook definitief. Lieke heeft op de bank geslapen en Huub alleen in zijn bed. Betekent dit dan echt het einde tussen Huub en Lieke?
Was het echt zo erg als de tien-site aangeeft ? Hebben de streamlocks veel verhuld ?
Ja, dat gaat idd via de hersenen: dus het is cognitief.quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:23 schreef ericahysterica het volgende:
3 proces waarbij bepaalde psychische activiteiten los komen te staan van de rest van de persoonlijkheid
Wil je er over praten?quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
ik heb trouwens ooit een van de geilste pijpbeurten op de camping meegemaakt met een 'yvonne'. dat moet toch wel wat zeggen, dunkt mij.![]()
Ja, dat dacht ik ook al te lezen in de COSsen..... Maar waarom dan de streamlock ?quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat weten we niet, er waren streamlocks...... Maar serieus, we kregen niet eens de kans om te beoordelen of het nu wel of niet erg was. Volgens mij was het gewoon Huub en Lieke stijl, niet iets heel afwijkends.
Hij heeft gisterenavond weel gedronken hoor, waarom denke j dat lieke kwaad is?!quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
Hij drinkt al een maand niet meer.
Maar zonder 'slechte dronk' is hij idd ook niet meer leuk of scherp.
Nope, Lieke heeft in haar boosheid de TV minuten voor een groot deel opgemaakt. Ze had geen zin in een feestje met Huub. Welk verstandig mens heeft dat wel vraag ik mij af..........quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:32 schreef farceman het volgende:
ZE kunnen het vanmiddag iig lekker bijleggen tijdens ht honkbal kijken
quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het is wachten op Jaap. Die zal de verhaallijn van Huub en Lieke wel vertellen voor ons streamers.
Mogen ze dus wel kijken?quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:32 schreef farceman het volgende:
ZE kunnen het vanmiddag iig lekker bijleggen tijdens ht honkbal kijken
Zoiets van: "Ik wil alleen kijken?"quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:33 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook al te lezen in de COSsen..... Maar waarom dan de streamlock ?
Een overijverige stagiair die nu smult omdat heel streamend Nederland zich afvraagt waarom hij op de rode knop drukte ?![]()
Gedronken? Azijn dan toch zeker?quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:34 schreef farceman het volgende:
[..]
Hij heeft gisterenavond weel gedronken hoor, waarom denke j dat lieke kwaad is?!
Vind ik toch kinderachtig van haar, had ze op een andere manier mogen doen want Huub is een honkbalfanaat, zelfs ik gun hem die wedstrijd en ik mag hem niet eens, dus watmis dat nu voor gezeik van Liekequote:Op zondag 5 augustus 2007 10:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nope, Lieke heeft in haar boosheid de TV minuten voor een groot deel opgemaakt. Ze had geen zin in een feestje met Huub. Welk verstandig mens heeft dat wel vraag ik mij af..........
"Chasing the ten minutes of fame......"quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zoiets van: "Ik wil alleen kijken?"
Heerlijk toch? Ik zou het denk ik ook doen als ik daar aan die knoppen zou zitten. Lekker streamers pestenquote:Op zondag 5 augustus 2007 10:37 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
"Chasing the ten minutes of fame......"![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Er komt een tank aan!
quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heerlijk toch? Ik zou het denk ik ook doen als ik daar aan die knoppen zou zitten. Lekker streamers pesten![]()
![]()
Ik zou het risico niet nemenquote:Op zondag 5 augustus 2007 10:38 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Heb ik nog voldoende tijd om Harry Potter uit te lezen, nu ik net op een kwart ben?
een biertje ja, en voor e rest koffie.quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:34 schreef farceman het volgende:
[..]
Hij heeft gisterenavond weel gedronken hoor, waarom denke j dat lieke kwaad is?!
quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:42 schreef kleinzusje het volgende:
Ik zag een geboorte advertentie: "We noemen haar streamlockje"
ik dacht om 11 uur, maar zo te zien zal het wel niet kloppenquote:Op zondag 5 augustus 2007 10:38 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Hoe laat kom(t)en de gast(en) van Amanda? Heb ik nog voldoende tijd om Harry Potter uit te lezen, nu ik net op een kwart ben?
En what's up met die onlogische streamlocks 's nachts? Dat neppe gegeil van Nadia en Dennis lijkt me meer lockwaardig dan ene ruzietje.
En ik ga straks even tegen mijn schoonzus zeggen dat ze óf zich niets meer kan herinneren óf dat ze er voortaan maar compleet naast moet gaan praten. Anders geloof ik niet meer dat ze vorig jaar een hersenbloeding gehad heeft. Gelukkig maar dat Dennis ook die feiten op een rijtje heeft gezet!
Ze komen om 1 uur! Om half 12 is er wat leven in de vila want dan scheen Amanda haar bed uit te gaan...quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:51 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
ik dacht om 11 uur, maar zo te zien zal het wel niet kloppen
Dus jij weet al wat er vanacht is voorgevallen, en waarom e ruzie hadden?quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:51 schreef neehe het volgende:
Streamlocks gebruiken ze altijd in de uitzending, wat er precies gebeurt is komen we nog wel te weten.
Vindt het goed van Lieke dat ze die tv minuten heeft opgemaakt.
Huub maakt ruzie uit verveling, inplaats dat hij nou Dennix aanpakt, maar nee hoor, ga maar weer ruzie met Lieke maken.
Sukkel.
Goedemorgen by the way.
Mooie analyse ! En ook terecht volgens de rest van de bewoners; Brian noemt haar ook onecht, Amanda ook. Je kunt veel van de laatste zeggen, maar mensenkennis heeft ze wel.quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:53 schreef Katewalker het volgende:
Het is niet leuk om naar haar te kijken..ik word nerveus van dat zenuwachtige loopje van haar...van die hoge nerveuze stem..die neplach op haar gezicht...als ik haar moeder was zat ik jankend achter de streams en zou zeker een bezoekje brengen aan de makers van het programma...![]()
![]()
Nee volgens mij komen er twee vage vriendinnen en haar zus.... de rest kon allemaal niet....quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:59 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Mooie analyse ! En ook terecht volgens de rest van de bewoners; Brian noemt haar ook onecht, Amanda ook. Je kunt veel van de laatste zeggen, maar mensenkennis heeft ze wel.
Lieke speelt inderdaad alléén maar een spel. Dit gaat haar hard opbreken. Je kunt niet breken met jezelf gedurende zó lange tijd.....![]()
Loopt Nena over een minuut de poort weer in ?![]()
Wel aardig geschreven. Ik vind ook dat ze, vanaf het begin al, teveel doet alsof en te perfect wil overkomen. Er zijn overigens types die dat tot norm verheven hebben en daar hun hele leven mee doorgaan.quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:53 schreef Katewalker het volgende:
Lieke heeft een psycholoog nodig die haar blokkade opheft..
Het is niet leuk om naar haar te kijken..ik word nerveus van dat zenuwachtige loopje van haar...van die hoge nerveuze stem..die neplach op haar gezicht...als ik haar moeder was zat ik jankend achter de streams en zou zeker een bezoekje brengen aan de makers van het programma...![]()
![]()
Nee, maar als je de uitzendingen op tv ziet, dan zie je nog wel eens toestanden die we niet op de streams hebben gezien ivm een streamlock.quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:56 schreef blomst het volgende:
[..]
Dus jij weet al wat er vanacht is voorgevallen, en waarom e ruzie hadden?
Ruzie kwam uit het niets, zomaar plots. Ze lagen in bed en opeens was het daar.quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:56 schreef blomst het volgende:
[..]
Dus jij weet al wat er vanacht is voorgevallen, en waarom e ruzie hadden?
Gezien de benen was het Lieke... Aan het ontplofte haar gezien was het weer Amanda.... maar ik gok op Lieke!quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:04 schreef Nostalgist het volgende:
Offuh, was dat Amanda ?
Anne "van del tot dame " misschien ?quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:02 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nee volgens mij komen er twee vage vriendinnen en haar zus.... de rest kon allemaal niet....
quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:05 schreef Starlie het volgende:
[..]
Gezien de benen was het Lieke... Aan het ontplofte haar gezien was het weer Amanda.... maar ik gok op Lieke!
nee is Lieke die daar rond loopt.quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:04 schreef Nostalgist het volgende:
Offuh, was dat Amanda ?
Nee die niet, het waren namen in de trant van Kimmie, Jessica, Cindy, Chantal, Kimberley... ben de namen even kwijt...quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:06 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Anne "van del tot dame " misschien ?
die zou dan wel eens kunnen blijven hangen
Ah... de crême de la crême van de upper ten......quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:08 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nee die niet, het waren namen in de trant van Kimmie, Jessica, Cindy, Chantal, Kimberley... ben de namen even kwijt...
quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:19 schreef the_judge het volgende:
30 graden ga genieten van de zon
alles blijft al maanden hetzelfde
het is huub tegen de rest de rest tegen huub
de rest tegen huub en lieke en vice vers
met zen allen tegen lieke en lieke tegen de rest
wanneer je nu 14 dagen op vakantie gaat en terugkomt is het nog steeds hetzelfde
doordat men nog 2 niksdoenders in de kooi gezet hebben zijn het nu nog maar 2 personen
waar nog wat mee te doen is
lekker zwemmen enz enz terrasje ole ole
niets is wat het lijkt maar het verandert ook niet meer
Morgen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:23 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Goedemorgen! Heeft Lieke nu tvtijd opgemaakt die eigenlijk voor vanmiddag was???
Als er nu iemand kon liplezen hier, dan wisten we het, mij heeft ze in iedergeval niet gebeldquote:Op zondag 5 augustus 2007 11:25 schreef Marrije het volgende:
met wie belt lieke? de redactie zeker want ik hoor niks
quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:25 schreef Clank het volgende:
En toch ben ik van mening dat Huub en Lieke wel degelijk om elkaar geven.
Het is alleen te heftig om direct 24/7 met elkaar opgescheept te zitten in een soap waar het ook nog eens om een flinke pot geld draait.
in discussies willen ze beide hun gelijk, en dat zal nog wel vaker gaan botsen den ik.quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:25 schreef Clank het volgende:
En toch ben ik van mening dat Huub en Lieke wel degelijk om elkaar geven.
Het is alleen te heftig om direct 24/7 met elkaar opgescheept te zitten in een soap waar het ook nog eens om een flinke pot geld draait.
Ze zijn aan elkaar gewaagd. Huub's vader zei toen al tegen Lieke dat Huub wel iemand nodig had die hem tegengas gaf. In deze setting is het onmogelijk om een normale relatie met elkaar op te bouwen. Dat het zo nu en dan heftig botst vind ik eigenlijk alleen maar normaal.quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:38 schreef blomst het volgende:
[..]
in discussies willen ze beide hun gelijk, en dat zal nog wel vaker gaan botsen den ik.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:44 schreef droomkoningin het volgende:
lol, gaat ze danerole blikjes openen met een blikopener
quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:44 schreef droomkoningin het volgende:
lol, gaat ze danerole blikjes openen met een blikopener
zo ziet het er bij mij ook wel eens uit, maar dan komt het omdat dat blikje al maanden in m'n koelkast ligt en maar vanzelf is opengesprongenquote:
Ja, honkballen gaat wel door, maar ze gaat hem niet vragen,en het shirtje trekt ze zelf aan, dus mocht Huub slapen, dan zal hij geen honkbal kijken.quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:53 schreef Clank het volgende:
Lieke gaat het honkbal wel door laten gaan... staat los van de ruzie zegt ze.
Het zijn allebei 2 personen die koste wat kost hun gelijk willen hebben.quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:57 schreef Clank het volgende:
Lieke vindt het raar dat Huub zich gepasseerd voelde toen zij niet met de brief van haar moeder bij hem kwam maar troost zocht bij Nadia.
Het gaat ook over het winnen van discussies... en daar zijn ze beide even erg in.
Lieke zegt over de ruzie, hij geeft niets toe, maar dat is niet waar, de dingen die hij fout heeft gezegd,quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:57 schreef Clank het volgende:
Lieke vindt het raar dat Huub zich gepasseerd voelde toen zij niet met de brief van haar moeder bij hem kwam maar troost zocht bij Nadia.
Het gaat ook over het winnen van discussies... en daar zijn ze beide even erg in.
dat is iets dat ze alleen tegen de anderen kan zeggen, zou mij ook grandioos irriterenquote:Op zondag 5 augustus 2007 11:59 schreef blomst het volgende:
[..]
Lieke zegt over de ruzie, hij geeft niets toe, maar dat is niet waar, de dingen die hij fout heeft gezegd,
heeft hij wel sorry voor gezegd, en Lieke heeft het woord sorry nog niet tegen Huub gebruikt.
Lieke is bezig met een charme offensiefquote:Op zondag 5 augustus 2007 11:59 schreef Clank het volgende:
Denkt Lieke nu steun te krijgen van Amanda en Nadia.. zodat ze Huub laten vallen??
Wáárom vertelt ze alles in detail aan die twee horken die haar nog steeds achter haar rug om Slieko noemen??
Klopt, maar als ze nu onenigheid hebben over de manier waarop "het spel" gespeeld wordt, dan zijn ze nu allebei bezig zichzelf in "het spel" te verzwakken.quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:58 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Het zijn allebei 2 personen die koste wat kost hun gelijk willen hebben.
Moet ze het uitmaken, domme mutsquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:01 schreef Dark het volgende:
Lieke vindt dat Huub haar met weinig respect behandelt.
ik kan me best voorstellen dat ze het van zich af wil praten. En eens een keer een andere mening wil horen dan die van Huub.quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:59 schreef Clank het volgende:
Denkt Lieke nu steun te krijgen van Amanda en Nadia.. zodat ze Huub laten vallen??
Wáárom vertelt ze alles in detail aan die twee horken die haar nog steeds achter haar rug om Slieko noemen??
En dat gaat ook niet veranderen, dat doetie al vanaf het begin. Maar hij heeft ook vaak genoeg gezegd dat ze dan maar moet kappen met de relatie en dat doet ze ook niet. Dus ze moet niet zeiken.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:01 schreef Dark het volgende:
Lieke vindt dat Huub haar met weinig respect behandelt.
Ja, maar ze zitten nog steeds in een spel en dit gaat allemaal tegen hen gebruikt worden.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:03 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
ik kan me best voorstellen dat ze het van zich af wil praten. En eens een keer een andere mening wil horen dan die van Huub.
In feite verschilt ze daar weinig in met Amanda t.o.v. Brian.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:02 schreef Clank het volgende:
Lieke zegt wel dat ze Huub een onwijs lieve jongen vindt en trots op hem is om wie hij is..
egoistisch kreng is hetquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:04 schreef Dark het volgende:
Lieke baalt ook dat door de ruzie haar mooie plannetje in duigen is gevallen.
Haar dagen in de villa zijn dan geteld.....quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:03 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Moet ze het uitmaken, domme muts![]()
ja, maar als je alles opkropt gaat het natuurlijk ook fout. Ik snap alleen niet goed waar ze het idee vandaan haalt dat ze meer met Nadia kan krijgen, ze gaf van de week aan dat ze dat wel zou willen. Ze lijken zo snel dingen die gebeuren te vergeten.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:04 schreef Clank het volgende:
[..]
Ja, maar ze zitten nog steeds in een spel en dit gaat allemaal tegen hen gebruikt worden.
Groot gelijk dat ze geen sorry heeft gezegt, dat moet Huub zeggen en Lieke helemaal niet, zij heeft niets verkeerds gedaan.quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:59 schreef blomst het volgende:
[..]
Lieke zegt over de ruzie, hij geeft niets toe, maar dat is niet waar, de dingen die hij fout heeft gezegd,
heeft hij wel sorry voor gezegd, en Lieke heeft het woord sorry nog niet tegen Huub gebruikt.
primaquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:07 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Haar dagen in de villa zijn dan geteld.....![]()
Dat is echt iets van Lieke zelf. Bij het minste geringste stelt ze zichzelf qua prestaties en opleiding boven anderen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:06 schreef Nostalgist het volgende:
ah, door uit te spreken dat er een videoboodschap komt, denkt Huub te weten, dat het niet meer doorgaat....
Dat in combinatie met het feit dat ze hem heeft herinnerd aan het feit, dat hij slechts een telefoonverkoper is, "lit the fuse"bij Huub.
ze kan vaak zo ontzettend denigrerend zijnquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:06 schreef Nostalgist het volgende:
ah, door uit te spreken dat er een videoboodschap komt, denkt Huub te weten, dat het niet meer doorgaat....
Dat in combinatie met het feit dat ze hem heeft herinnerd aan het feit, dat hij slechts een telefoonverkoper is, "lit the fuse"bij Huub.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:09 schreef Nostalgist het volgende:
Lieke laat het plan wel doorgaan, maar ze gaat er niet bijzitten....
Ik zal haar ook niet gaan missen.....quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:09 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
prima![]()
Lieke
Alles pikken van die Huub, maar blijven zeiken, natasja vervangen als kooksnol, kletsen met mensen die ze in haar hockey leven nooit aankijkt![]()
Wat nou sterke vrouw ? 1e klas trut![]()
Ik begreep dat ze er wel bij gaat zitten, maar hem niet een ontbijt op bed gaat brengen en geen balletje met hem gaat gooien wat wel in de plannig lag.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:09 schreef Nostalgist het volgende:
Lieke laat het plan wel doorgaan, maar ze gaat er niet bijzitten....
Ja, dat trekje heeft ze wel. Maar in deze "kwestie" gaat wat mij betreft het voordeel vol naar Lieke.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is echt iets van Lieke zelf. Bij het minste geringste stelt ze zichzelf qua prestaties en opleiding boven anderen.
Als iemand me zó vaak, met zóveel disrespect zou behandelen, zou ik ook naar zwaardere wapens gaan grijpen.....quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is echt iets van Lieke zelf. Bij het minste geringste stelt ze zichzelf qua prestaties en opleiding boven anderen.
Jij hebt de hele nacht gekeken, dus je kunt er beter over oordelen. Ik schaar me helemaal achter de analyse van Liekes gedrag door Katewalker.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat trekje heeft ze wel. Maar in deze "kwestie" gaat wat mij betreft het voordeel vol naar Lieke.
dat bijzitten heb ik niet gehoord.....quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:11 schreef Clank het volgende:
[..]
Ik begreep dat ze er wel bij gaat zitten, maar hem niet een ontbijt op bed gaat brengen en geen balletje met hem gaat gooien wat wel in de plannig lag.
Kloptquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan niet vergeten dat ze koud binnen was toen ze Amanda in de fitness, met publiek, al te grazen nam wat betreft haar intellect en opleiding. Voor mij is het echt iets van Lieke zelf.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:13 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Als iemand me zó vaak, met zóveel disrespect zou behandelen, zou ik ook naar zwaardere wapens gaan grijpen.....
Maar idd, het getuigt niet van veel klasse... Maar zegt zij het, of zegt haar "spel-Lieke" het ?
Ze komt op mij over als een heel onzekere vrouw. Haar lichaam en haar opleiding is haar enige houvast om zelfvetrouwen uit te krijgen....quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan niet vergeten dat ze koud binnen was toen ze Amanda in de fitness, met publiek, al te grazen nam wat betreft haar intellect en opleiding. Voor mij is het echt iets van Lieke zelf.
Ik heb haar echt niets verkeerds horen zeggen en Huub ook niet (streamlocks). Maar gezien het feit wat ze vandaag allemaal voor hem geregeld heeft, en dan nog een grote muil opzetten als ze hem dat verteld omdat hij bang is dat hij het dan niet zal krijgen (door haar onwetendheid), dan laat je niet je beste kant zien vind ik.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij hebt de hele nacht gekeken, dus je kunt er beter over oordelen. Ik schaar me helemaal achter de analyse van Liekes gedrag door Katewalker.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:17 schreef Peter6000 het volgende:
Ik merk hier een negatieve grondhouding t.o.v. Lieke.
Vanaf het eerste begin ja, ze is nep en speelt een doorzichtig "over-acted" spel.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:17 schreef Peter6000 het volgende:
niet alleen naar schoonmakers en butlers. Ook naar haar mede-bewonersquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:16 schreef kleinzusje het volgende:
En bevelen geven aan schoonmakers + butler op een manier die zooooooooooooo vermoeiend is, terwijl ze zelf daar heeft gewerkt
Dan ook die van Huub...quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:07 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Haar dagen in de villa zijn dan geteld.....![]()
Haar probleem wat mij betreft is dat ze zichzelf steeds aan anderen afmeet en er dan zelf als beste uitkomt. Het is mooi als je vwo hebt kunnen doen en fysieke aanleg voor fitness hebt, maar Lieke vindt dat kennelijk enorme verdiensten.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Klopt
En maar babbelen met "anderen" waar ze normaal op kotst![]()
Die is onschendbaarquote:
Ik geloof dat ze haar zelfrespect ook uit 'haar eigen pik ik" haalt.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:17 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze komt op mij over als een heel onzekere vrouw. Haar lichaam en haar opleiding is haar enige houvast om zelfvetrouwen uit te krijgen....
Neuh... dan is Jaap d'r weer en krijgt Dennis de toneelhaak en komt er ws weer vers bloed in de villa.quote:
Ik ben eruit, ze is de Nederlandse uitgave van Hyacinth!quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:16 schreef kleinzusje het volgende:
En bevelen geven aan schoonmakers + butler op een manier die zooooooooooooo vermoeiend is, terwijl ze zelf daar heeft gewerkt
Het gaat hetzelfde als met Sylvia. Ze wordt door Tien rijp gemaakt voor de toneelhaak door haar allerlei vervelende opdrachtjes mee te geven waardoor mensen haar irritant gaan vinden. En kijk op het forum: het werkt, velen trappen er met open ogen in.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:17 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben zeer hoog opgeleid en erg goed in sport, toch kijk ik niet op Peter6000 neer omdat die slecht MBO heeftquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Haar probleem wat mij betreft is dat ze zichzelf steeds aan anderen afmeet en er dan zelf als beste uitkomt. Het is mooi als je vwo hebt kunnen doen en fysieke aanleg voor fitness hebt, maar Lieke vindt dat kennelijk enorme verdiensten.
Och, soms vind je iemand gewoon een irritant stom rund... na drie dagen pushen en trekken bijvoorbeeld. Lieke is veel te prominent aanwezig, je kunt haar niet ontlopen de laatste dagen. Dan kan zo'n stupiditeit de druppel qua ergernis zijn.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb haar echt niets verkeerds horen zeggen en Huub ook niet (streamlocks). Maar gezien het feit wat ze vandaag allemaal voor hem geregeld heeft, en dan nog een grote muil opzetten als ze hem dat verteld omdat hij bang is dat hij het dan niet zal krijgen (door haar onwetendheid), dan laat je niet je beste kant zien vind ik.
Hallo. Wie was degene, die zijn vriend het hardst heeft laten vallen? Huub!quote:Op zondag 5 augustus 2007 06:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Huub, no question, Huub kan met iedereen overweg. Lieke niet en in een groep telt nog altijd de meest sociale.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:22 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het gaat hetzelfde als met Sylvia. Ze wordt door Tien rijp gemaakt voor de toneelhaak door haar allerlei vervelende opdrachtjes mee te geven waardoor mensen haar irritant gaan vinden. En kijk op het forum: het werkt, velen trappen er met open ogen in.
Dat spelen ze toch slim.
Sylvia had dan tenminste nog 'haar gevoel achterna' kunnen gaan (dat bracht haar oa op de kermis van Tilburg: met Eric en Palma).quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:22 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het gaat hetzelfde als met Sylvia. Ze wordt door Tien rijp gemaakt voor de toneelhaak door haar allerlei vervelende opdrachtjes mee te geven waardoor mensen haar irritant gaan vinden. En kijk op het forum: het werkt, velen trappen er met open ogen in.
Dat spelen ze toch slim.
Volgens mij is Lieke nooit zo geliefd geweest hier. Het "incident" heeft een bepaald gevoel opgewekt maar wat mij betreft verandert dat niet mijn mening over Lieke, eerder mijn mening over de andere 6.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:22 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dat spelen ze toch slim.
Nou ik niet, geeft haar groot gelijk.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:17 schreef Peter6000 het volgende:
Zoals ze de laatste dagen doet, komt het wel in de buurt jaquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben eruit, ze is de Nederlandse uitgave van Hyacinth!
Huub's hoogtijdagen waren zónder Lieke.....quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:23 schreef Clank het volgende:
Denk trouwens niet dat Huub Lieke zo snel zal laten gaan omdat hij oprecht wat voelt voor haar. Lieke eruit kon wel eens een héle zware dobber voor hem worden.
Ze spelen alles slimquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:22 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dat spelen ze toch slim.
Oké.. maar inmiddels is hij wel verliefd op haar geworden.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:25 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Huub's hoogtijdagen waren zonder Lieke.....![]()
Door jou, bedoel je?quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een schijnbaar onverwoestbare positivo die Lieke. Irritant om dat naast je in bed te hebben liggen. En dan ook nog barstend van de energie, het houdt nooit op met haar......treurig geval van "ongeschikt bevonden".
Verliefd ? mn kontquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:28 schreef Clank het volgende:
[..]
Oké.. maar inmiddels is hij wel verliefd op haar geworden.
Toen Sylvia het veld moest ruimen zat hij daar ook behoorlijk mee.
Er blijft voor hem zo ook geen vertrouwenspersoon binnen de villa over.. iets wat hij wel nodig heeft.
Na 23 september zullen de bewoners er alles aan doen (ook de FEBO beïnvloeden) om iemand eruit te mogen stemmen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:25 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Huub's hoogtijdagen waren zónder Lieke.....![]()
Sorry hoor. Als hij weet, dat hij haar slecht behandeld, zou hij ook GEEN relatie met haar aan hebben kunnen gaan.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
En dat gaat ook niet veranderen, dat doetie al vanaf het begin. Maar hij heeft ook vaak genoeg gezegd dat ze dan maar moet kappen met de relatie en dat doet ze ook niet. Dus ze moet niet zeiken.
Heeft ze nog niet tegen mij gehockeyd, zou dr zo perongeluk tegen dr schenen meppenquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:30 schreef Disana het volgende:
Toch zegt Lieke dat ze in het dagelijks leven nooit conflicten heeft. Gaat ze dan alleen om met mensen die net zo zijn als zij... dat zou toch ook competitie veroorzaken?
Dat kan ik nog niet rijmen.
Emo-Jaap is een goede vertrouwenspartij voor Huub imho, die zal die rol maar al te graag willen overnemen, aangezien hij dan close is met de grootste kanshebber om te winnen....quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:28 schreef Clank het volgende:
[..]
Er blijft voor hem zo ook geen vertrouwenspersoon binnen de villa over.. iets wat hij wel nodig heeft.
Ja tuurlijk, vanuit Neemmijnietserieus's perspectief. Hetzelfde geldt trouwens voor Hupert, Brian en Amanda. Dennis zou ik wel mee door een deur kunnen en Jaap zou ik wel in mijn kennissenkring willen. Contact met Nadia heb inmiddels van een half uur per week gezet op een half uur per maand.quote:
de anderen zijn toch bij amanda's halfjaarsfeestje denk ikquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:32 schreef Anderkeertje het volgende:
Door het in de private te organiseren sluit ze de anderen trouwens automatisch weer buiten.
Zij met hem schatquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:31 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Sorry hoor. Als hij weet, dat hij haar slecht behandeld, zou hij ook GEEN relatie met haar aan hebben kunnen gaan.
Dit betekend, dat Huub dus totaal niet oprecht is. Iets, wat Lieke steeds kwaliijk wordt genomen.
Lastig hoor voor Lieke, om tegen alle Huub fans op te boxen.
Wat mij betreft, doet zij het enorm goed. Ik heb echt respect voor haar en vergeet één ding niet.
Niemand is perfect. Zij niet, maar ook Huub niet!!
Als ik haar tegen zou komen bij het hockeyen, zou ik niet met haar praten.....quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heeft ze nog niet tegen mij gehockeyd, zou dr zo perongeluk tegen dr schenen meppen![]()
Ben het met je eens wat Huub betreft, een te groot ego.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:25 schreef neehe het volgende:
[..]
Nou ik niet, geeft haar groot gelijk.
Huub is echt zo'n vent die ze'n vriendin te kakken zet in het bijzijn van anderen, ter meerdere eer en glorie van zichzelf.
Grappig zijn ten koste van anderen, maar o wee als dat bij hem gedaan wordt, dan is het huis te klein.
En maar schreeuwen, hij kan niet normaal een discussie voeren, hij moet en zal gelijk krijgen.
En dan alles 20x herhalen, daar wordt je toch moe van.
Ja, probleem is alleen dat Jaap het sterkst is als hij zijn eigen weg gaat. Hij is niet zo'n teamplayer. Voor dekking zou het perfect zijn, Jaap en Huub samen een beetje optrekken.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:32 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Emo-Jaap is een goede vertrouwenspartij voor Huub imho, die zal die rol maar al te graag willen overnemen, aangezien hij dan close is met de grootste kanshebber om te winnen....![]()
Tuurlijk is Huub niet perfect, dat heb ik hier nog nooit iemand horen roepen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:31 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Sorry hoor. Als hij weet, dat hij haar slecht behandeld, zou hij ook GEEN relatie met haar aan hebben kunnen gaan.
Dit betekend, dat Huub dus totaal niet oprecht is. Iets, wat Lieke steeds kwaliijk wordt genomen.
Lastig hoor voor Lieke, om tegen alle Huub fans op te boxen.
Wat mij betreft, doet zij het enorm goed. Ik heb echt respect voor haar en vergeet één ding niet.
Niemand is perfect. Zij niet, maar ook Huub niet!!
Dat bedoel ik... ze zal toch niet alleen het 'mindere volk' (haar visie) irriteren?quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heeft ze nog niet tegen mij gehockeyd, zou dr zo perongeluk tegen dr schenen meppen![]()
Klopt, je zag Amanda en Nadia al bedrukt kijken, dat 3 uur TV is opgesoupeerd door haar.....quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:32 schreef Anderkeertje het volgende:
Door het in de private te organiseren sluit ze de anderen trouwens automatisch weer buiten.
Ik denk ook dat tie verliefd op der is... maar dat de 24/7 in elkaars aanwezigheid hem af en toe teveel is.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:28 schreef Clank het volgende:
[..]
Als het mijn relatie was,ik zou voor haar een huis kopen. Minimaal één dorp verderop.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:32 schreef Disana het volgende:
Lieke is graag actief. Hoezeer ze ook van Huub baalt, ze gebruikt hem wel om iets te kunnen doen (voorbereidingen honkbal kijken), en om te laten zien dat zij wel positief blijft. Ik zou dat over mijn rug enorm irritant vinden.
Huub kan Jaap niet vertrouwen en dat weet hij...quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:32 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Emo-Jaap is een goede vertrouwenspartij voor Huub imho, die zal die rol maar al te graag willen overnemen, aangezien hij dan close is met de grootste kanshebber om te winnen....![]()
alles is opgevuld volgens mijquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:34 schreef kleinzusje het volgende:
Klopt het dat er nog wel een plek over is ? in het huis ? Of is alles nu opgevuld ???
Ik BEN minder volkquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat bedoel ik... ze zal toch niet alleen het 'mindere volk' (haar visie) irriteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |