quote:Op zondag 5 augustus 2007 04:35 schreef tipsch het volgende:
Lieke en Huub hebben weer woorden.quote:Op zondag 5 augustus 2007 04:38 schreef tipsch het volgende:
Ik verstond het slecht, maar volgens mij vond slieko Huub weer sjagerijnig. Huub knalde bij het verlaten van de slaapkamer hard een deur dicht. camera's volgen hem niet.quote:Op zondag 5 augustus 2007 04:51 schreef Leandra het volgende:
Huub ligt de Quest te lezen....quote:Op zondag 5 augustus 2007 04:57 schreef Leandra het volgende:
S1 en S2: een wakkere Nadia en Dennis....
S3 en S4: de villa op afstand (net was dat nog Huub met de Quest) waarin ik iets donkers zag lopen.. Natasia stiekem terug in de villa??quote:Op zondag 5 augustus 2007 05:18 schreef Morwen het volgende:
2 streamlocks, de deur van de slaapkamer knalt dicht en Dennis springt op uit zijn bed....quote:Op zondag 5 augustus 2007 05:20 schreef Morwen het volgende:
Dennis weer terug in bed, Huub en Lieke zijn spoorloos en er zijn nog steeds 2 streamlocks. Ha beter, thnx, kan die van mij weer weg
Namelijk geen idee hoe je zo'n ding aanmaakt!![]()
I got lifePloatje bij het proatje![]()
Nadia en Dennis slapen, Huub en Lieke zijn vermoedelijk achter.I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human quote:Op zondag 5 augustus 2007 05:33 schreef Morwen het volgende:
Ploatje bij het proatje![]()
[afbeelding]
Nadia en Dennis slapen, Huub en Lieke zijn vermoedelijk achter. Nog even inhakend op je vorige quote. Jaap niet weg! Ben je mal! Nee, Jaap met Huub samen, dat was volgens mij het plan van achter! I got lifequote:Op zondag 5 augustus 2007 05:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nog even inhakend op je vorige quote. Jaap niet weg! Ben je mal! Nee, Jaap met Huub samen, dat was volgens mij het plan van achter! Hmmm, zou kunnen maar hoe dan? En zonder Huub ligt Lieke er gelijk uit.....I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human nu echt, welterusten fokkerts![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 05:37 schreef tipsch het volgende:
nu echt, welterusten fokkertsSlaap lekker
![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 05:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hmmm, zou kunnen maar hoe dan? En zonder Huub ligt Lieke er gelijk uit..... Ja, het zal nu lastiger worden. Maar volgens mij, Jaap liet zich ook een beetje uit in die richting voor een paar weken geleden, was dat toch wel een beetje de lijn. I got lifequote:I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human I got lifequote:Op zondag 5 augustus 2007 05:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, het zal nu lastiger worden. Maar volgens mij, Jaap liet zich ook een beetje uit in die richting voor een paar weken geleden, was dat toch wel een beetje de lijn. Ik geloof wel dat Jaap de volgende zou kùnnen zijn ivm de stelletjes (hoop van niet). Next is denk ik Dennis (aangestuurd door Amanda die Nadia omlult).I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human quote:Op zondag 5 augustus 2007 05:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat Jaap de volgende zou kùnnen zijn ivm de stelletjes (hoop van niet). Next is denk ik Dennis (aangestuurd door Amanda die Nadia omlult). Jaap, ik geloof niet dat hij gaat. Die knul is uniek in zijn soort. Ik hoop ook niet dat hij gaat, dan is voor mij de lol er wel een beetje vanaf. Ik geniet van hem, iedere dag weer. I got lifeMorning has broken en Huub en Lieke zijn nog steeds spoorloos.![]()
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human Die twee leven als hond en kat. Ik ben er alleen nog niet helemaal uit wie nu de hond en wie nu de kat is. I got lifequote:Op zondag 5 augustus 2007 05:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap, ik geloof niet dat hij gaat. Die knul is uniek in zijn soort. Ik hoop ook niet dat hij gaat, dan is voor mij de lol er wel een beetje vanaf. Ik geniet van hem, iedere dag weer. Mee eens, maar als ze het spel spelen dan is hij de enige mogelijkheid.I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human quote:Op zondag 5 augustus 2007 05:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mee eens, maar als ze het spel spelen dan is hij de enige mogelijkheid. Ik weet het niet. Dennis kan niet bouwen op Nadia, die blijft bij Jaap hangen. Jaap zou hem wel iets meer kunnen steunen, maar ja, als narcist heeft hij dat niet zo door.
Wat denk je van Amanda en Nadia samen? Dan staat Brian alleen. Ik denk ook nog steeds dat Lieke de villa moet verlaten. Dan kan Huub weer met Jaap. Er zit nog wel ruimte voor wat verandering. Lieke heeft het wederom wat moeilijk? Ik mag haar niet zo, maar heb toch wel wat medelijden met haar. Leven met Huub is niet eenvoudig en fijn naar mijn idee. I got life![]()
Only Human I got lifeEn weer streamlock![]()
Only Human quote:Op zondag 5 augustus 2007 06:05 schreef Morwen het volgende:
En weer streamlock
[afbeelding] Ja, ik begrijp het ook niet zo goed. I got lifeActie! Een vogeltje![]()
![]()
Only Human I got lifeEn weer terug![]()
Only Human I got lifeBroodjes worst![]()
Only Human I got lifeEn weer terug bij het vogeltje, nog even en ik word melig![]()
![]()
Only Human I got lifeHuub làg dus in bed.![]()
Only Human I got lifeIk hoor de tv, Lieke kijkt tv nu dus denk ik.I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human Huub lag in bed met broek aan. Toen weer naar boven naar Lieke (streamlock). Daarna Huub naar beneden, weer in bed met broek uit. Nu weer naar boven en weer streamlock. Geneuzel met die locks hebben mij doen beslissen om geen streams meer te kopen volgende maand. Althans, dat plan zit redelijk vast in mijn hoofd. I got lifeLieke heeft geen zin om een leuke middag met Huub te hebben. Waarom vraagt Huub.
Lock wederom![]()
Only Human En Huub weer van beneden naar boven, wat gemopper op elkaar en weer een streamlock. Het lijkt erop dat Lieke nu de TV tijd voor vanmiddag aan het opmaken is? Huub nog meer pissed![]()
I got lifeHuub stort zich in bed en Lieke kijkt naar de tv (stokstaartjes, the whiskers).
Only Human Huub kennende krijgt Lieke geen leuke zondag! I got lifeAnimal planet, Flower is een bitch en wil mozart niet toe laten![]()
![]()
Only Human I got lifeOw, God, die man die die tijgers wil redden.We put a lot of money there, They come from different countries. Senk you for Animal planet.
![]()
Only Human quote:Op zondag 5 augustus 2007 06:27 schreef Morwen het volgende:
Animal planet, Flower is een bitch en wil mozart niet toe laten![]()
[afbeelding]![]()
I got life![]()
Only Human I got lifeEn we gaan weer verder met MeercatmanorDaaaaaaaaaaaag, honkbal, Huubsel
![]()
![]()
Only Human quote:Op zondag 5 augustus 2007 06:32 schreef Morwen het volgende:
En we gaan weer verder met MeercatmanorDaaaaaaaaaaaag, honkbal, Huubsel
![]()
Ja, dat feestje voor hem hedenmiddag kan hij op zijn buikje schrijven. Lijkt mij voor hem een reden om een (verboden?) borrel te pakken en eens flink los te gaan op alles en iedereen.
I got lifeFlower en Mozart zijn zwangerAls dat maar goed gaat...........
![]()
Only Human Het knarst, buigt en wrikt tussen die twee. Hoeveel weken gaat het nog goed? I got lifequote:Op zondag 5 augustus 2007 06:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat feestje voor hem hedenmiddag kan hij op zijn buikje schrijven. Lijkt mij voor hem een reden om een (verboden?) borrel te pakken en eens flink los te gaan op alles en iedereen. Ligt ie eraf, denk niet dat dat hem gaat worden.I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human Lieke kijkt TV maar ziet niets? Huub weer naar boven, beetje zielig "En nu krijg ik hem niet he" en gelijk weer een streamlock. Hopeloos dit! I got lifeA, daar was Huub "die krijgen we niet heh" Lock![]()
Only Human Wie is er sterker denk je, Lieke of Huub? I got lifeIk mis het vogeltje.![]()
Vogeltje wat zing je vroeg
Is de nacht nog niet lang genoeg
Nee, de nacht is altijd veel te kort
Omdat het tegen vieren
Zo 's morgens tegen vieren
Omdat het dan pas echt gezellig wordtI used to work in a morgue........I am a people person
Only Human quote:Op zondag 5 augustus 2007 06:39 schreef Morwen het volgende:
Ik mis het vogeltje.![]()
Vogeltje wat zing je vroeg
Is de nacht nog niet lang genoeg
Nee, de nacht is altijd veel te kort
Omdat het tegen vieren
Zo 's morgens tegen vieren
Omdat het dan pas echt gezellig wordt Je bent hier veel leuker dan bij Vol![]()
I got lifequote:Op zondag 5 augustus 2007 06:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wie is er sterker denk je, Lieke of Huub? Huub, no question, Huub kan met iedereen overweg. Lieke niet en in een groep telt nog altijd de meest sociale.I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human I got lifequote:Op zondag 5 augustus 2007 06:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent hier veel leuker dan bij VolEn wie ben jij dan weer
Ow, en ik ben overal leuk
![]()
Only Human quote:Op zondag 5 augustus 2007 06:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Huub, no question, Huub kan met iedereen overweg. Lieke niet en in een groep telt nog altijd de meest sociale. Ja, dat weet ik. Maar ik bedoelde eigenlijk tussen die twee. Wie buigt er eeder als het er heel echt op aankomt. Lieke zit wat dat betreft ook neurotisch strak in haar vel. quote:Op zondag 5 augustus 2007 06:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
En wie ben jij dan weerOw, en ik ben overal leuk
Ik heb kieuwen!
I got lifeLieke slaapt, de schat![]()
Only Human Jammer dat die TV uitgaat, zo blijven er toch teveel minuten over I got lifequote:Op zondag 5 augustus 2007 06:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar ik bedoelde eigenlijk tussen die twee. Wie buigt er eeder als het er heel echt op aankomt. Lieke zit wat dat betreft ook neurotisch strak in haar vel. Huub nog steeds, hij weet dat hij backup heeft van Jaap. Lieke staat echt heel erg zwak ook als opponent van Huub.
Ow en ik weet al wie je bent![]()
Only Human quote:Op zondag 5 augustus 2007 06:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
Huub nog steeds, hij weet dat hij backup heeft van Jaap. Lieke staat echt heel erg zwak ook als opponent van Huub.
Ow en ik weet al wie je bentJij bent wel snugger
![]()
Huub & Lieke, tijd voor een tukkie Tja Huub, wat nu.......Ooit raak je bij iedereen een keer uitgeluld. Na 30 keer rechtpraten wat krom is krijgen mensen het uiteindelijk wel een keer door. † In Memoriam †![]()
a little joyGoedemorgen
Tis wel een beetje jantje lacht jantje huilt hoor die relatie tussen Huub en Lieke...zo vermoeiend.The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- \[b\]Socrates \[/b\]
I know nothing, I come from Barcelona. -- \[b\]Manuel\[/b\] Goedemorgen op deze stralende dag.....Er staat vandaag een hoop te gebeuren...amanda een halfjaarindekooifeest waar wel horden mensen voor haar zullen komen. Huub en Lieke die hun honkbalfeestje niet gaan vieren. Tangia die weer uren in de kapsalon zit en Niks met de handen in de zakken opgeilt. Afin we gaan het zien en vergeet tussen de bedrijven door niet lekker van de zon te genieten![]()
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
Goedemorgen! fashyGoodmorning![]()
Waarom al die streamlocks ???![]()
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby) quote:Op zondag 5 augustus 2007 09:28 schreef kleinzusje het volgende:
Goodmorning![]()
Waarom al die streamlocks ???geen idee vanmorgen om 8 uur lag Lieke nog te slapen met een bordje naast zich op de bank
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
Stagieres bij DGK kleinzusje.![]()
AuditiefLieke weer beneden....."Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est AuditiefEn ze lijkt niet van plan om in bed te kruipen..... ze pakt een kussen"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est Auditiefzender mee....... Ik vermoed dat ze weer naar boven is....."Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est quote:Op zondag 5 augustus 2007 09:28 schreef kleinzusje het volgende:
Goodmorning![]()
Waarom al die streamlocks ???Dat vraag ik mij dus ook af. De hele nacht al. Zodra Huub en Lieke dreigden bij elkaar te komen om te gaan praten dan was er een streamlock. Simpelweg te bizar voor woorden.
fashyThx, heb het niet gezien, maar las het terugAll I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby) fashyquote:Op zondag 5 augustus 2007 09:37 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
geen idee vanmorgen om 8 uur lag Lieke nog te slapen met een bordje naast zich op de bank Las het in de update van Peter![]()
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby) fashy![]()
![]()
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby) Daarnaast heeft ze nogal wat tv minuten opgemaakt en daar was Huubje, die al wist van zijn presentje, niet zo blij met mee, met die actie van Lieke. Jammer dat ze in slaap viel, nu zijn er nog minuten over. † In Memoriam †Een weps. fashy![]()
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby) † In Memoriam †
fashy![]()
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby) quote:Op zondag 5 augustus 2007 09:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Daarnaast heeft ze nogal wat tv minuten opgemaakt en daar was Huubje, die al wist van zijn presentje, niet zo blij met mee, met die actie van Lieke. Jammer dat ze in slaap viel, nu zijn er nog minuten over. Ik heb zo een vermoeden dat jij heel de nacht niet hebt geslapen. Ben jij dan ook niet moe? † In Memoriam †Er is duidelijk een draaiende beweging naar links te zien, als de tijdslijn klopt. fashyquote:All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby) † In Memoriam †quote:Op zondag 5 augustus 2007 09:58 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik dacht een eekhoornIk dacht eerst een knuffel van één of andere aktie.
Voor Amanda. quote:Op zondag 5 augustus 2007 09:58 schreef F04 het volgende:
[..]
Ik heb zo een vermoeden dat jij heel de nacht niet hebt geslapen. Ben jij dan ook niet moe? Ik zit de laatste dagen een beetje in een ander ritme. Er moest werk af, nachtje doorgehaald en dan duurt het een paar dagen voordat je weer terug op aarde bent. † In Memoriam †WETEN JULLIE WAT IK NU STOM VIND HUUB EN LIEKE HEBBEN RUZIE EN LIEKE SLIEP ZELFS OP DE BANK EN NU ZIJN ZOWEL HUUB ALS LIEKE NIET IN BEELD TERWIJL ZE WEL RUZIE HEBBEN EN DAN IS HET JUIST INTERESSANT OM HUUB EN LIEKE TE ZIEN EN NU WEET IK NIET WAT ER AAN DE HAND IS WANT ER IS WEL EEN LEEG BED EN NU WEET IK NIET WIE ER IN DAT BED SLIEP DUS HET IS ERG RAAR DAT ER HELEMAAL NIETS IN BEELD IS EN IK BETAAL BIJNA 4 EURO PER MAAND VOOR DE STREAMS FUCK DE REDACTIE WANT ALS HET ZO DOORGAAT IS ER NIETS MEER AAN EN DAN VERLENG IK DE STREAMS NIET!!!!!!!!!!!!!!11111111111 fashyquote:Op zondag 5 augustus 2007 10:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst een knuffel van één of andere aktie.
Voor Amanda. Dat was het![]()
Voor haar halfjaarfeestje![]()
Jammer dat het knuffeltje niet rose is en meteen werd weggehaald door de bewaking. Weer een misstapje van KaatAll I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby) fashyquote:Op zondag 5 augustus 2007 10:02 schreef Peter6000 het volgende:
WETEN JULLIE WAT IK NU STOM VIND HUUB EN LIEKE HEBBEN RUZIE EN LIEKE SLIEP ZELFS OP DE BANK EN NU ZIJN ZOWEL HUUB ALS LIEKE NIET IN BEELD TERWIJL ZE WEL RUZIE HEBBEN EN DAN IS HET JUIST INTERESSANT OM HUUB EN LIEKE TE ZIEN EN NU WEET IK NIET WAT ER AAN DE HAND IS WANT ER IS WEL EEN LEEG BED EN NU WEET IK NIET WIE ER IN DAT BED SLIEP DUS HET IS ERG RAAR DAT ER HELEMAAL NIETS IN BEELD IS EN IK BETAAL BIJNA 4 EURO PER MAAND VOOR DE STREAMS FUCK DE REDACTIE WANT ALS HET ZO DOORGAAT IS ER NIETS MEER AAN EN DAN VERLENG IK DE STREAMS NIET!!!!!!!!!!!!!!11111111111 auw
Hoi Natasja
![]()
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby) Eerstelijns psycholoogEen stralend goede morgen toegewenst![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het ziet er naar uit dat het weer een stralende zomerse dag gaat worden.![]()
![]()
![]()
![]()
Gisteren nauwelijks streams gezien en ook vrijwel geen cossen gelezen
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar heb daar kennelijk ook niet veel aan gemist.
![]()
![]()
![]()
![]()
Mogelijk leveren de familiedag van Amanda en de ruzie tussen Huub en Lieke nog wat beelden op vandaag nu ja we zullen het wel zien ik wens jullie in ieder geval veel spanning, kijkgenot en plezier toe bij het volgen van DGK en zal daar waar nodig ook nog wel wat beelden en teksten volgen. Een fijne dag toegewenst.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hou van Cossen en de Cossers en hun waardevolle reacties
Mijn liefde voor "de mens" is zo groot dat het soms beter is te negeren † In Memoriam †quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:05 schreef DrsH het volgende:
Een stralend goede morgen toegewenst![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het ziet er naar uit dat het weer een stralende zomerse dag gaat worden.![]()
![]()
![]()
![]()
Gisteren nauwelijks streams gezien en ook vrijwel geen cossen gelezen
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar heb daar kennelijk ook niet veel aan gemist.
![]()
![]()
![]()
![]()
Mogelijk leveren de familiedag van Amanda en de ruzie tussen Huub en Lieke nog wat beelden op vandaag nu ja we zullen het wel zien ik wens jullie in ieder geval veel spanning, kijkgenot en plezier toe bij het volgen van DGK en zal daar waar nodig ook nog wel wat beelden en teksten volgen. Een fijne dag toegewenst.
![]()
![]()
![]()
![]()
Denkt u dat er cognitieve dissociatie begint op te treden (groepsdynamiek grotendeels uitgesloten) bij Huub en Lieke?
quote:Op zondag 5 augustus 2007 09:58 schreef F04 het volgende:
[..]
Ik heb zo een vermoeden dat jij heel de nacht niet hebt geslapen. Ben jij dan ook niet moe? ik dacht het.........Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:02 schreef Peter6000 het volgende:
FUCK DE REDACTIE WANT ALS HET ZO DOORGAAT IS ER NIETS MEER AAN EN DAN VERLENG IK DE STREAMS NIET!!!!!!!!!!!!!!11111111111 Ik zat al te denken om ze niet te verlengen, dit versterkt het gevoel dat ik heb. Het gaat mij niet om die vier lullige eurootjes, maar om het idee dat men denkt te kunnen doen met de kijkers wat ze willen. bloemquote:Op zondag 5 augustus 2007 10:02 schreef Peter6000 het volgende:
WETEN JULLIE WAT IK NU STOM VIND HUUB EN LIEKE HEBBEN RUZIE EN LIEKE SLIEP ZELFS OP DE BANK EN NU ZIJN ZOWEL HUUB ALS LIEKE NIET IN BEELD TERWIJL ZE WEL RUZIE HEBBEN EN DAN IS HET JUIST INTERESSANT OM HUUB EN LIEKE TE ZIEN EN NU WEET IK NIET WAT ER AAN DE HAND IS WANT ER IS WEL EEN LEEG BED EN NU WEET IK NIET WIE ER IN DAT BED SLIEP DUS HET IS ERG RAAR DAT ER HELEMAAL NIETS IN BEELD IS EN IK BETAAL BIJNA 4 EURO PER MAAND VOOR DE STREAMS FUCK DE REDACTIE WANT ALS HET ZO DOORGAAT IS ER NIETS MEER AAN EN DAN VERLENG IK DE STREAMS NIET!!!!!!!!!!!!!!11111111111 Huub ligt toch gewoon op bed?Goedemorgen :W
quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:07 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik dacht het......... Allen watjes worden moe......
ik ben best heel vaak moe Eerstelijns psycholoogquote:Op zondag 5 augustus 2007 10:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Denkt u dat er cognitieve dissociatie begint op te treden (groepsdynamiek grotendeels uitgesloten) bij Huub en Lieke? Het zou zo maar kunnen, we zullen het de komende tijd wel zien, uiteraard levert dat dan ook weer een verandering in speltactiek op, kortom we wachten af![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn liefde voor "de mens" is zo groot dat het soms beter is te negeren fashy
Vermoeidheid zonder hersenletselAll I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby) Auditiefquote:Op zondag 5 augustus 2007 10:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zat al te denken om ze niet te verlengen, dit versterkt het gevoel dat ik heb. Het gaat mij niet om die vier lullige eurootjes, maar om het idee dat men denkt te kunnen doen met de kijkers wat ze willen. Misschien zit men een beetje omhoog met de vele betalende streamers die er nog zijn, en zijn ze bezig met een ontmoedigingsbeleid om, als het programma wordt gestopt, niet al te veel stream-euro's te hoeven crediteren.....?![]()
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est † In Memoriam †quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:11 schreef blomst het volgende:
[..]
Huub ligt toch gewoon op bed? Ja, je hebt gelijk.
Ik keek er even overheen.![]()
AdminOn(t)deugendKijk nou!
Omdat Klein Zusje weer Jarig was
Er stonden bloemetjes in de wei,
ze waren zo vrolijk, ze waren zo blij,
versierden zo lustig het frisse gras,
omdat klein zusje jarig was.
Er waren lammetjes in de wei,
ze blaatten zo vrolijk, ze waren zo blij,
ze sprongen zo lustig door 't frisse gras,
Er speelden kindertjes in de wei,
ze dansten zo vrolijk, ze zongen zo blij,
O, wat een feestje daar in de wei!
Oók alle vogeltjes zongen zo blij.
Hoog zongen ze boven het frisse gras,
Aaah
Een hele goede stralende morgen, waar we op een enerverende streamdag hopen zonder locks.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou. quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:11 schreef DrsH het volgende:
[..]
Het zou zo maar kunnen, we zullen het de komende tijd wel zien, uiteraard levert dat dan ook weer een verandering in speltactiek op, kortom we wachten af![]()
![]()
![]()
![]()
Er breken weer mooie tijden aan voor een eerstelijns
![]()
† In Memoriam †quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:11 schreef DrsH het volgende:
[..]
Het zou zo maar kunnen, we zullen het de komende tijd wel zien, uiteraard levert dat dan ook weer een verandering in speltactiek op, kortom we wachten af![]()
![]()
![]()
![]()
Kunt u uitleggen hoe dissociatie cognitief kan zijn?
Volgens mij is dissociatie per definitie niet-cognitief. fashyquote:Op zondag 5 augustus 2007 10:13 schreef yvonne het volgende:
Kijk nou!
Omdat Klein Zusje weer Jarig was
Er stonden bloemetjes in de wei,
ze waren zo vrolijk, ze waren zo blij,
versierden zo lustig het frisse gras,
Er waren lammetjes in de wei,
ze blaatten zo vrolijk, ze waren zo blij,
Er speelden kindertjes in de wei,
ze dansten zo vrolijk, ze zongen zo blij,
O, wat een feestje daar in de wei!
Oók alle vogeltjes zongen zo blij.
Hoog zongen ze boven het frisse gras,
Aaah
Een hele goede stralende morgen, waar we op een enerverende streamdag hopen zonder locks.![]()
Jarig![]()
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby) Ja, de locks.....Het zou maar zo kunnen dat er tijdens zo'n lock bewoners verdwijnen. Een gat in de grond is gauw gegraven! Eerstelijns psycholoogquote:Op zondag 5 augustus 2007 10:13 schreef kleinzusje het volgende:
[afbeelding]
Vermoeidheid zonder hersenletsel Telsel is toch een verkoopprogramma![]()
![]()
![]()
![]()
op de op de TV
Mijn liefde voor "de mens" is zo groot dat het soms beter is te negeren AdminOn(t)deugendIk zat bij kinderversjes te kijken en vond kleinzusje
Don't ask![]()
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou. bloem![]()
Goedemorgen :W
AdminOn(t)deugendquote:Op zondag 5 augustus 2007 10:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, de locks.....Het zou maar zo kunnen dat er tijdens zo'n lock bewoners verdwijnen. Een gat in de grond is gauw gegraven! *insert Twylightzone-muziekje*Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou. Dus klein zusje is vanaf vandaag iets minder klein? fashyquote:Op zondag 5 augustus 2007 10:16 schreef yvonne het volgende:
Ik zat bij kinderversjes te kijken en vond kleinzusje
Don't askAch, sinds je je gezin dag zegt met de woorden "Dag kindjes van god" kijk ik nergens meer van op
![]()
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby) † In Memoriam †Huub heeft al 4 uur geslapen, hoog tijd voor zijn 20 uur nonstop rocken. quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:13 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Misschien zit men een beetje omhoog met de vele betalende streamers die er nog zijn, en zijn ze bezig met een ontmoedigingsbeleid om, als het programma wordt gestopt, niet al te veel stream-euro's te hoeven crediteren.....?Crediteren? Aan wie dan? En Hoe? Moet ik dan weer bellen en storten ze het geld terug via mijn foon? Als het stopt, dan stopt het op de vierde of zo.
bloemer is muziek te horen op stream3 en af en toe stemmen.Goedemorgen :W
Crediteren.....zou dat wel in het woordenboek van JdM staan? Ik geloof er niets van! AdminOn(t)deugendquote:Op zondag 5 augustus 2007 10:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ach, sinds je je gezin dag zegt met de woorden "Dag kindjes van god" kijk ik nergens meer van op![]()
![]()
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou. quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ach, sinds je je gezin dag zegt met de woorden "Dag kindjes van god" kijk ik nergens meer van opJe gaat mij toch niet vertellen dat zij de nieuwe Maria Magdalena is?
Lees net van de ruzies, wanneer geven ze Huub nu eens echt een alcohol verbod..
Of wachten ze er echt op dat het mis gaat?
Wat een slecht dronk heeft Huub zeg, hij is dan echt niet meer leuk of scherp of wat dan ook. quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Kunt u uitleggen hoe dissociatie cognitief kan zijn?
Volgens mij is dissociatie per definitie niet-cognitief. dis·so·ci·a·tie (de ~ (v.), ~s)
1 het uiteenvallen, ontbinding
2 [scheik.] het uiteenvallen van de moleculen van een chemische verbinding in kleinere moleculen, atomen, radicalen of ionen
3 proces waarbij bepaalde psychische activiteiten los komen te staan van de rest van de persoonlijkheidGeniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
Smeetsfanquote:Op zondag 5 augustus 2007 06:25 schreef Morwen het volgende:
Huub stort zich in bed en Lieke kijkt naar de tv (stokstaartjes, the whiskers). Oh de Meerkat Manor is zo lief en leuk, ik heb die serie al gezien maar als ik s,nachts niet kan slapen kijk ik graag.
![]()
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:20 schreef blomst het volgende:
er is muziek te horen op stream3 en af en toe stemmen. de tuinlieden?Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
AdminOn(t)deugendquote:Op zondag 5 augustus 2007 10:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je gaat mij toch niet vertellen dat zij de nieuwe Maria Magdalena is? In die hoedanigheid ben ik gevraagd om in DGK te gaan zitten ja![]()
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou. † In Memoriam †quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:23 schreef farceman het volgende:
Lees net van de ruzies, wanneer geven ze Huub nu eens echt een alcohol verbod..
Of wachten ze er echt op dat het mis gaat?
Wat een slecht dronk heeft Huub zeg, hij is dan echt niet meer leuk of scherp of wat dan ook.![]()
Hij drinkt al een maand niet meer.
Maar zonder 'slechte dronk' is hij idd ook niet meer leuk of scherp. quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:23 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dis·so·ci·a·tie (de ~ (v.), ~s)
1 het uiteenvallen, ontbinding
2 [scheik.] het uiteenvallen van de moleculen van een chemische verbinding in kleinere moleculen, atomen, radicalen of ionen
3 proces waarbij bepaalde psychische activiteiten los komen te staan van de rest van de persoonlijkheid Dat is wat er s'nachts in Aman's darmen plaats vindt na een anale bewerkstelliging door heer B Auditief09:27 - Dieptepunt...
Leek het gisteravond nog rustig in de Villa, vannacht zijn de Miljonairs flink bezig geweest, en dat was niet alleen onder de lakens… Tussen Huub en Lieke botert het al een tijdje niet, de twee maken dan ook constant ruzie. Vannacht bereikte het koppeltje een dieptepunt, en een breuk lijkt dan ook definitief. Lieke heeft op de bank geslapen en Huub alleen in zijn bed. Betekent dit dan echt het einde tussen Huub en Lieke?
Was het echt zo erg als de tien-site aangeeft ? Hebben de streamlocks veel verhuld ?"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est bloemDus menings verschil tussen Huub en Lieke en omdat Huub het niet eens is met Lieke zegt ze tegen hem dat hij sjagerijnig is.Goedemorgen :W
quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
In die hoedanigheid ben ik gevraagd om in DGK te gaan zitten jaDe kerkklokken beginnen hier nu spontaan te luiden
Smeetsfanquote:Op zondag 5 augustus 2007 06:33 schreef Morwen het volgende:
Flower en Mozart zijn zwangerAls dat maar goed gaat...........
SPOILERZe zal verstoten worden, Mozart dan hè, en dr kindjes zijn daardoor kansloosMart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
fashyquote:Op zondag 5 augustus 2007 10:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je gaat mij toch niet vertellen dat zij de nieuwe Maria Magdalena is? ik heb trouwens ooit een van de geilste pijpbeurten op de camping meegemaakt met een 'yvonne'. dat moet toch wel wat zeggen, dunkt mij.![]()
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby) quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:25 schreef Nostalgist het volgende:
09:27 - Dieptepunt...
Leek het gisteravond nog rustig in de Villa, vannacht zijn de Miljonairs flink bezig geweest, en dat was niet alleen onder de lakens… Tussen Huub en Lieke botert het al een tijdje niet, de twee maken dan ook constant ruzie. Vannacht bereikte het koppeltje een dieptepunt, en een breuk lijkt dan ook definitief. Lieke heeft op de bank geslapen en Huub alleen in zijn bed. Betekent dit dan echt het einde tussen Huub en Lieke?
Was het echt zo erg als de tien-site aangeeft ? Hebben de streamlocks veel verhuld ? Dat weten we niet, er waren streamlocks...... Maar serieus, we kregen niet eens de kans om te beoordelen of het nu wel of niet erg was. Volgens mij was het gewoon Huub en Lieke stijl, niet iets heel afwijkends. quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:25 schreef Nostalgist het volgende:
09:27 - Dieptepunt...
Was het echt zo erg als de tien-site aangeeft ? Hebben de streamlocks veel verhuld ? Het constant op elkaars lip zitten, het de hele dag niets te doen hebben, het domme volk waartussen zij de hele dag zitten, dat moet wel tot frustratie leiden.Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
† In Memoriam †quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:23 schreef ericahysterica het volgende:
3 proces waarbij bepaalde psychische activiteiten los komen te staan van de rest van de persoonlijkheid Ja, dat gaat idd via de hersenen: dus het is cognitief.
Maar ik denk dat we het er allemaal wel mee eens zijn dat we dissociatie verwarren met dissonantie.
Die 2 woordjes lijken ook zoveel op elkander.
Cognitieve dissonantie is een psychologische term die de onaangename spanning aanduidt die ontstaat bij het kennis nemen van een feit dat (of opvatting die) strijdig is met een eigen overtuiging of mening, of van het deelnemen aan gedrag dat strijdig is met iemands overtuiging(en). quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
ik heb trouwens ooit een van de geilste pijpbeurten op de camping meegemaakt met een 'yvonne'. dat moet toch wel wat zeggen, dunkt mij.Wil je er over praten?
ZE kunnen het vanmiddag iig lekker bijleggen tijdens ht honkbal kijken fashy
23 stenenAll I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby) Het is wachten op Jaap. Die zal de verhaallijn van Huub en Lieke wel vertellen voor ons streamers. Auditiefquote:Op zondag 5 augustus 2007 10:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat weten we niet, er waren streamlocks...... Maar serieus, we kregen niet eens de kans om te beoordelen of het nu wel of niet erg was. Volgens mij was het gewoon Huub en Lieke stijl, niet iets heel afwijkends. Ja, dat dacht ik ook al te lezen in de COSsen..... Maar waarom dan de streamlock ?
Een overijverige stagiair die nu smult omdat heel streamend Nederland zich afvraagt waarom hij op de rode knop drukte ?![]()
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
Hij drinkt al een maand niet meer.
Maar zonder 'slechte dronk' is hij idd ook niet meer leuk of scherp. Hij heeft gisterenavond weel gedronken hoor, waarom denke j dat lieke kwaad is?! quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:32 schreef farceman het volgende:
ZE kunnen het vanmiddag iig lekker bijleggen tijdens ht honkbal kijken Nope, Lieke heeft in haar boosheid de TV minuten voor een groot deel opgemaakt. Ze had geen zin in een feestje met Huub. Welk verstandig mens heeft dat wel vraag ik mij af.......... Auditiefquote:Op zondag 5 augustus 2007 10:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het is wachten op Jaap. Die zal de verhaallijn van Huub en Lieke wel vertellen voor ons streamers.Heerlijk die flapuit, maar laten de stagiairs het maar niet lezen.....
![]()
Nihil volentibus arduum est Smeetsfanquote:Op zondag 5 augustus 2007 10:32 schreef farceman het volgende:
ZE kunnen het vanmiddag iig lekker bijleggen tijdens ht honkbal kijken Mogen ze dus wel kijken?Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:33 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook al te lezen in de COSsen..... Maar waarom dan de streamlock ?
Een overijverige stagiair die nu smult omdat heel streamend Nederland zich afvraagt waarom hij op de rode knop drukte ?Zoiets van: "Ik wil alleen kijken?"
quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:34 schreef farceman het volgende:
[..]
Hij heeft gisterenavond weel gedronken hoor, waarom denke j dat lieke kwaad is?! Gedronken? Azijn dan toch zeker? Smeetsfanquote:Op zondag 5 augustus 2007 10:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nope, Lieke heeft in haar boosheid de TV minuten voor een groot deel opgemaakt. Ze had geen zin in een feestje met Huub. Welk verstandig mens heeft dat wel vraag ik mij af.......... Vind ik toch kinderachtig van haar, had ze op een andere manier mogen doen want Huub is een honkbalfanaat, zelfs ik gun hem die wedstrijd en ik mag hem niet eens, dus watmis dat nu voor gezeik van Lieke![]()
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
Er komt een tank aan! Auditiefquote:Op zondag 5 augustus 2007 10:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zoiets van: "Ik wil alleen kijken?" "Chasing the ten minutes of fame......"![]()
Nihil volentibus arduum est I am a trigger hippieGoedemorgen!
Hoe laat kom(t)en de gast(en) van Amanda? Heb ik nog voldoende tijd om Harry Potter uit te lezen, nu ik net op een kwart ben?
En what's up met die onlogische streamlocks 's nachts? Dat neppe gegeil van Nadia en Dennis lijkt me meer lockwaardig dan ene ruzietje.
En ik ga straks even tegen mijn schoonzus zeggen dat ze óf zich niets meer kan herinneren óf dat ze er voortaan maar compleet naast moet gaan praten. Anders geloof ik niet meer dat ze vorig jaar een hersenbloeding gehad heeft. Gelukkig maar dat Dennis ook die feiten op een rijtje heeft gezet!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops? quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:37 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
"Chasing the ten minutes of fame......"Heerlijk toch? Ik zou het denk ik ook doen als ik daar aan die knoppen zou zitten. Lekker streamers pesten
![]()
![]()
Auditiefquote:"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est Auditiefquote:Op zondag 5 augustus 2007 10:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heerlijk toch? Ik zou het denk ik ook doen als ik daar aan die knoppen zou zitten. Lekker streamers pesten![]()
![]()
![]()
Nihil volentibus arduum est fashyquote:Op zondag 5 augustus 2007 10:38 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Heb ik nog voldoende tijd om Harry Potter uit te lezen, nu ik net op een kwart ben? Ik zou het risico niet nemen![]()
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby) bloemquote:Op zondag 5 augustus 2007 10:34 schreef farceman het volgende:
[..]
Hij heeft gisterenavond weel gedronken hoor, waarom denke j dat lieke kwaad is?! een biertje ja, en voor e rest koffie.Goedemorgen :W
Ik zie Lieke maar zo de koffers pakken en een week later weer terug komen als hoofd huishouding. fashyIk zag een geboorte advertentie: "We noemen haar streamlockje"All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby) Die griet is daar niet weg te slaan namelijk en er zijn nog vele functies te gaan! quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:42 schreef kleinzusje het volgende:
Ik zag een geboorte advertentie: "We noemen haar streamlockje"![]()
Kwam Nando niet altijd op zondag? SmeetsfanIets zegt mij dat Lieke inderdaad niet lang mee blijft ze wilde toch in sept. een studie volgen, ik denk niet dat ze terugkomt als HH die rol is nl weggelegd voor Natasia, en de villa trilt uit haar voegen.Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
The Truth Will Set You FreeTijd dat Liekut naar huis gaat
Tot ziens![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:38 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Hoe laat kom(t)en de gast(en) van Amanda? Heb ik nog voldoende tijd om Harry Potter uit te lezen, nu ik net op een kwart ben?
En what's up met die onlogische streamlocks 's nachts? Dat neppe gegeil van Nadia en Dennis lijkt me meer lockwaardig dan ene ruzietje.
En ik ga straks even tegen mijn schoonzus zeggen dat ze óf zich niets meer kan herinneren óf dat ze er voortaan maar compleet naast moet gaan praten. Anders geloof ik niet meer dat ze vorig jaar een hersenbloeding gehad heeft. Gelukkig maar dat Dennis ook die feiten op een rijtje heeft gezet! ik dacht om 11 uur, maar zo te zien zal het wel niet kloppen
Streamlocks gebruiken ze altijd in de uitzending, wat er precies gebeurt is komen we nog wel te weten.
Vindt het goed van Lieke dat ze die tv minuten heeft opgemaakt.
Huub maakt ruzie uit verveling, inplaats dat hij nou Dennix aanpakt, maar nee hoor, ga maar weer ruzie met Lieke maken.
Sukkel.
Goedemorgen by the way. fashy![]()
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby) DreamerZoals verwacht liggen de miljonairs nog te slapen..althans, zeker weten doen we het niet want ze zien maar 2 bedden..Huub slaapt en Dennis en Nadia slapen..wat de rest doet kunnen we alleen gissen..
Amanda krijgt 12 uur lang bezoek..van 11 tot 23 uur..die zal nu dan toch wel al gedoucht en aangekleed zijn..?
Wat betreft Huub en Lieke..volgens mij draait Lieke door...wekenlang gepest en gesard met als hoogte(diepte)punt zondagavond 15 juli. Ze zegt wel dat ze het aankan en dat ze het heeeel leuk vind in de kooi maar haar gedrag zegt mij wat anders. Mentaal en fysiek komt ze nogal hyper op mij over...mentaal: haar hersens maken overuren..constant plannetjes bedenken..liedjes zingen..muziek aan de draaitafel..ruzie zoeken met Huub (dat is veilig)..Fysiek: nerveus gedrentel..snelle bewegingen...dit doen dat doen..koken..kast opruimen..wassen..
Ze gaat maar door en is gemaakt opgewekt en wil naar eigen zeggen lol maken of zegft dat ze er lol in heeft...ze neemt zichzelf gigantisch in de maling..
Lieke heeft een psycholoog nodig die haar blokkade opheft..
Het is niet leuk om naar haar te kijken..ik word nerveus van dat zenuwachtige loopje van haar...van die hoge nerveuze stem..die neplach op haar gezicht...als ik haar moeder was zat ik jankend achter de streams en zou zeker een bezoekje brengen aan de makers van het programma...![]()
![]()
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein a dirty mind is a joy foreverquote:Op zondag 5 augustus 2007 10:51 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
ik dacht om 11 uur, maar zo te zien zal het wel niet kloppen Ze komen om 1 uur! Om half 12 is er wat leven in de vila want dan scheen Amanda haar bed uit te gaan... de tv minuten zijn niet op, ze heeft maar even gekeken.
En achter zou ze sponsoren, vraag me alleeen af of het nog door zal gaan..?!
Of zou het weer script zijn? bloemquote:Op zondag 5 augustus 2007 10:51 schreef neehe het volgende:
Streamlocks gebruiken ze altijd in de uitzending, wat er precies gebeurt is komen we nog wel te weten.
Vindt het goed van Lieke dat ze die tv minuten heeft opgemaakt.
Huub maakt ruzie uit verveling, inplaats dat hij nou Dennix aanpakt, maar nee hoor, ga maar weer ruzie met Lieke maken.
Sukkel.
Goedemorgen by the way. Dus jij weet al wat er vanacht is voorgevallen, en waarom e ruzie hadden?Goedemorgen :W
Auditiefquote:Op zondag 5 augustus 2007 10:53 schreef Katewalker het volgende:
Het is niet leuk om naar haar te kijken..ik word nerveus van dat zenuwachtige loopje van haar...van die hoge nerveuze stem..die neplach op haar gezicht...als ik haar moeder was zat ik jankend achter de streams en zou zeker een bezoekje brengen aan de makers van het programma...![]()
Mooie analyse ! En ook terecht volgens de rest van de bewoners; Brian noemt haar ook onecht, Amanda ook. Je kunt veel van de laatste zeggen, maar mensenkennis heeft ze wel.
Lieke speelt inderdaad alléén maar een spel. Dit gaat haar hard opbreken. Je kunt niet breken met jezelf gedurende zó lange tijd.....![]()
Loopt Nena over een minuut de poort weer in ?![]()
Nihil volentibus arduum est