abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52115457
Lieke had vannacht haar plannetje van vandaag verklapt. Huub was daar kwaad over geworden omdat hij er vannuit ging dat daarom het plannetje in duigen zou vallen.
Lieke heeft vanmorgen gebeld of het wel mag doorgaan.. en het mag.
pi_52115459
Lieke verklaard dus 1 streamlock....

Ze heeft in de ruzie met Huub van vanacht aan hem verklaard dat ze vandaag dat honkbal ding gepland heeft. Maar dat daar ook een videoboodschap bij hoord.
En videoboodschappen mogen niet aangekondigd worden van te voren anders zouden ze niet door gaan. En dat ze dat dus tegen huub verteld heeft hebben we mogelijk niet mogen zien.
pi_52115467
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:04 schreef Clank het volgende:

[..]

Ja, maar ze zitten nog steeds in een spel en dit gaat allemaal tegen hen gebruikt worden.
ja, maar als je alles opkropt gaat het natuurlijk ook fout. Ik snap alleen niet goed waar ze het idee vandaan haalt dat ze meer met Nadia kan krijgen, ze gaf van de week aan dat ze dat wel zou willen. Ze lijken zo snel dingen die gebeuren te vergeten.
pi_52115469
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 11:59 schreef blomst het volgende:

[..]

Lieke zegt over de ruzie, hij geeft niets toe, maar dat is niet waar, de dingen die hij fout heeft gezegd,
heeft hij wel sorry voor gezegd, en Lieke heeft het woord sorry nog niet tegen Huub gebruikt.
Groot gelijk dat ze geen sorry heeft gezegt, dat moet Huub zeggen en Lieke helemaal niet, zij heeft niets verkeerds gedaan.
Dat ze nu het nu tegen Amanda en Naad vertelt over de ruzie van vannacht is niet zo vreemd, ze moet het verhaal gewoon even kwijt.
Dan voelt ze zich weer wat beter, even stoom afblazen.
pi_52115473
Nadia gaat Lieke helpen de private in orde te maken.
pi_52115481
De reden dat Huub en Lieke vannacht ruzie hadden...

Huub hoorde dat Lieke vannacht tv aan het kijken was en werd daar boos over omdat hij vanmiddag een half uurtje ( van de drie uur dat het duurt) honkbal wilde kijken..daarom vertelde Lieke maar dat het honkbal al geregeld was en ook een filmpje van zijn broertje..toen werd Huub pas echt boos want als je verklapt wat er komen gaat dan schijnt het niet meer door te gaan.....( is dat zo????)...dat wist Lieke dus helemaal niet...
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_52115493
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:07 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Haar dagen in de villa zijn dan geteld.....
prima
Lieke
Alles pikken van die Huub, maar blijven zeiken, natasja vervangen als kooksnol, kletsen met mensen die ze in haar hockey leven nooit aankijkt
Wat nou sterke vrouw ? 1e klas trut
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_52115494
Lieke laat het plan wel doorgaan, maar ze gaat er niet bijzitten....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_52115514
Lieke is een (bad)muts en Huub een betweterig eikeltje.
Zooooooooo, dat lucht even op!

En ja, iemand vroeg hier net of ik koffie wilde, dat wil ik wel!
  † In Memoriam † zondag 5 augustus 2007 @ 12:11:08 #235
137949 Disana
pi_52115518
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:06 schreef Nostalgist het volgende:
ah, door uit te spreken dat er een videoboodschap komt, denkt Huub te weten, dat het niet meer doorgaat....

Dat in combinatie met het feit dat ze hem heeft herinnerd aan het feit, dat hij slechts een telefoonverkoper is, "lit the fuse"bij Huub.
Dat is echt iets van Lieke zelf. Bij het minste geringste stelt ze zichzelf qua prestaties en opleiding boven anderen.
pi_52115519
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:06 schreef Nostalgist het volgende:
ah, door uit te spreken dat er een videoboodschap komt, denkt Huub te weten, dat het niet meer doorgaat....

Dat in combinatie met het feit dat ze hem heeft herinnerd aan het feit, dat hij slechts een telefoonverkoper is, "lit the fuse"bij Huub.
ze kan vaak zo ontzettend denigrerend zijn
pi_52115521
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:09 schreef Nostalgist het volgende:
dom wijf
pi_52115522
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:09 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

prima
Lieke
Alles pikken van die Huub, maar blijven zeiken, natasja vervangen als kooksnol, kletsen met mensen die ze in haar hockey leven nooit aankijkt
Wat nou sterke vrouw ? 1e klas trut
Ik zal haar ook niet gaan missen..... En Huub zal weer sterker in het spel gaan staan....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
pi_52115525
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:09 schreef Nostalgist het volgende:
Ik begreep dat ze er wel bij gaat zitten, maar hem niet een ontbijt op bed gaat brengen en geen balletje met hem gaat gooien wat wel in de plannig lag.
pi_52115559
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:11 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat is echt iets van Lieke zelf. Bij het minste geringste stelt ze zichzelf qua prestaties en opleiding boven anderen.
Ja, dat trekje heeft ze wel. Maar in deze "kwestie" gaat wat mij betreft het voordeel vol naar Lieke.
pi_52115581
quote:

[..]

Als iemand me zó vaak, met zóveel disrespect zou behandelen, zou ik ook naar zwaardere wapens gaan grijpen.....

Maar idd, het getuigt niet van veel klasse... Maar zegt zij het, of zegt haar "spel-Lieke" het ?
pi_52115583
Het wordt tijd dat ze daar de rijdende rechter eens heen sturen. Kan VOL dat niet regelen?
  † In Memoriam † zondag 5 augustus 2007 @ 12:14:21 #243
137949 Disana
pi_52115586
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja, dat trekje heeft ze wel. Maar in deze "kwestie" gaat wat mij betreft het voordeel vol naar Lieke.
Jij hebt de hele nacht gekeken, dus je kunt er beter over oordelen. Ik schaar me helemaal achter de analyse van Liekes gedrag door Katewalker.
pi_52115594
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:11 schreef Clank het volgende:

[..]

Ik begreep dat ze er wel bij gaat zitten, maar hem niet een ontbijt op bed gaat brengen en geen balletje met hem gaat gooien wat wel in de plannig lag.
dat bijzitten heb ik niet gehoord..... Maar het zou kunnen....
pi_52115598
quote:

[..]

Klopt
En maar babbelen met "anderen" waar ze normaal op kotst
  † In Memoriam † zondag 5 augustus 2007 @ 12:15:28 #246
137949 Disana
pi_52115610
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:13 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Als iemand me zó vaak, met zóveel disrespect zou behandelen, zou ik ook naar zwaardere wapens gaan grijpen.....

Maar idd, het getuigt niet van veel klasse... Maar zegt zij het, of zegt haar "spel-Lieke" het ?
Ik kan niet vergeten dat ze koud binnen was toen ze Amanda in de fitness, met publiek, al te grazen nam wat betreft haar intellect en opleiding. Voor mij is het echt iets van Lieke zelf.
pi_52115639
En bevelen geven aan schoonmakers + butler op een manier die zooooooooooooo vermoeiend is, terwijl ze zelf daar heeft gewerkt
  zondag 5 augustus 2007 @ 12:17:45 #248
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_52115652
Goedemorgen, voor iedereen een virtueel stukje taart

Huub en Lieke weer ruzie> Kan ook niet anders.
  † In Memoriam † zondag 5 augustus 2007 @ 12:17:46 #249
128220 Peter6000
pi_52115656
Ik merk hier een negatieve grondhouding t.o.v. Lieke.
pi_52115662
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:15 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik kan niet vergeten dat ze koud binnen was toen ze Amanda in de fitness, met publiek, al te grazen nam wat betreft haar intellect en opleiding. Voor mij is het echt iets van Lieke zelf.
Ze komt op mij over als een heel onzekere vrouw. Haar lichaam en haar opleiding is haar enige houvast om zelfvetrouwen uit te krijgen....

Triest, ja. Het leidt tot niets.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')