ja, maar als je alles opkropt gaat het natuurlijk ook fout. Ik snap alleen niet goed waar ze het idee vandaan haalt dat ze meer met Nadia kan krijgen, ze gaf van de week aan dat ze dat wel zou willen. Ze lijken zo snel dingen die gebeuren te vergeten.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:04 schreef Clank het volgende:
[..]
Ja, maar ze zitten nog steeds in een spel en dit gaat allemaal tegen hen gebruikt worden.
Groot gelijk dat ze geen sorry heeft gezegt, dat moet Huub zeggen en Lieke helemaal niet, zij heeft niets verkeerds gedaan.quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:59 schreef blomst het volgende:
[..]
Lieke zegt over de ruzie, hij geeft niets toe, maar dat is niet waar, de dingen die hij fout heeft gezegd,
heeft hij wel sorry voor gezegd, en Lieke heeft het woord sorry nog niet tegen Huub gebruikt.
primaquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:07 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Haar dagen in de villa zijn dan geteld.....![]()
Dat is echt iets van Lieke zelf. Bij het minste geringste stelt ze zichzelf qua prestaties en opleiding boven anderen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:06 schreef Nostalgist het volgende:
ah, door uit te spreken dat er een videoboodschap komt, denkt Huub te weten, dat het niet meer doorgaat....
Dat in combinatie met het feit dat ze hem heeft herinnerd aan het feit, dat hij slechts een telefoonverkoper is, "lit the fuse"bij Huub.
ze kan vaak zo ontzettend denigrerend zijnquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:06 schreef Nostalgist het volgende:
ah, door uit te spreken dat er een videoboodschap komt, denkt Huub te weten, dat het niet meer doorgaat....
Dat in combinatie met het feit dat ze hem heeft herinnerd aan het feit, dat hij slechts een telefoonverkoper is, "lit the fuse"bij Huub.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:09 schreef Nostalgist het volgende:
Lieke laat het plan wel doorgaan, maar ze gaat er niet bijzitten....
Ik zal haar ook niet gaan missen.....quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:09 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
prima![]()
Lieke
Alles pikken van die Huub, maar blijven zeiken, natasja vervangen als kooksnol, kletsen met mensen die ze in haar hockey leven nooit aankijkt![]()
Wat nou sterke vrouw ? 1e klas trut![]()
Ik begreep dat ze er wel bij gaat zitten, maar hem niet een ontbijt op bed gaat brengen en geen balletje met hem gaat gooien wat wel in de plannig lag.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:09 schreef Nostalgist het volgende:
Lieke laat het plan wel doorgaan, maar ze gaat er niet bijzitten....
Ja, dat trekje heeft ze wel. Maar in deze "kwestie" gaat wat mij betreft het voordeel vol naar Lieke.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is echt iets van Lieke zelf. Bij het minste geringste stelt ze zichzelf qua prestaties en opleiding boven anderen.
Als iemand me zó vaak, met zóveel disrespect zou behandelen, zou ik ook naar zwaardere wapens gaan grijpen.....quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is echt iets van Lieke zelf. Bij het minste geringste stelt ze zichzelf qua prestaties en opleiding boven anderen.
Jij hebt de hele nacht gekeken, dus je kunt er beter over oordelen. Ik schaar me helemaal achter de analyse van Liekes gedrag door Katewalker.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat trekje heeft ze wel. Maar in deze "kwestie" gaat wat mij betreft het voordeel vol naar Lieke.
dat bijzitten heb ik niet gehoord.....quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:11 schreef Clank het volgende:
[..]
Ik begreep dat ze er wel bij gaat zitten, maar hem niet een ontbijt op bed gaat brengen en geen balletje met hem gaat gooien wat wel in de plannig lag.
Kloptquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan niet vergeten dat ze koud binnen was toen ze Amanda in de fitness, met publiek, al te grazen nam wat betreft haar intellect en opleiding. Voor mij is het echt iets van Lieke zelf.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:13 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Als iemand me zó vaak, met zóveel disrespect zou behandelen, zou ik ook naar zwaardere wapens gaan grijpen.....
Maar idd, het getuigt niet van veel klasse... Maar zegt zij het, of zegt haar "spel-Lieke" het ?
Ze komt op mij over als een heel onzekere vrouw. Haar lichaam en haar opleiding is haar enige houvast om zelfvetrouwen uit te krijgen....quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan niet vergeten dat ze koud binnen was toen ze Amanda in de fitness, met publiek, al te grazen nam wat betreft haar intellect en opleiding. Voor mij is het echt iets van Lieke zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |