Huub nog steeds, hij weet dat hij backup heeft van Jaap. Lieke staat echt heel erg zwak ook als opponent van Huub.quote:Op zondag 5 augustus 2007 06:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar ik bedoelde eigenlijk tussen die twee. Wie buigt er eeder als het er heel echt op aankomt. Lieke zit wat dat betreft ook neurotisch strak in haar vel.
Jij bent wel snuggerquote:Op zondag 5 augustus 2007 06:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
Huub nog steeds, hij weet dat hij backup heeft van Jaap. Lieke staat echt heel erg zwak ook als opponent van Huub.
Ow en ik weet al wie je bent![]()
geen idee vanmorgen om 8 uur lag Lieke nog te slapen met een bordje naast zich op de bankquote:Op zondag 5 augustus 2007 09:28 schreef kleinzusje het volgende:
Goodmorning![]()
Waarom al die streamlocks ???![]()
Dat vraag ik mij dus ook af. De hele nacht al. Zodra Huub en Lieke dreigden bij elkaar te komen om te gaan praten dan was er een streamlock. Simpelweg te bizar voor woorden.quote:Op zondag 5 augustus 2007 09:28 schreef kleinzusje het volgende:
Goodmorning![]()
Waarom al die streamlocks ???![]()
Las het in de update van Peterquote:Op zondag 5 augustus 2007 09:37 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
geen idee vanmorgen om 8 uur lag Lieke nog te slapen met een bordje naast zich op de bank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |