Huub nog steeds, hij weet dat hij backup heeft van Jaap. Lieke staat echt heel erg zwak ook als opponent van Huub.quote:Op zondag 5 augustus 2007 06:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar ik bedoelde eigenlijk tussen die twee. Wie buigt er eeder als het er heel echt op aankomt. Lieke zit wat dat betreft ook neurotisch strak in haar vel.
Jij bent wel snuggerquote:Op zondag 5 augustus 2007 06:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
Huub nog steeds, hij weet dat hij backup heeft van Jaap. Lieke staat echt heel erg zwak ook als opponent van Huub.
Ow en ik weet al wie je bent![]()
geen idee vanmorgen om 8 uur lag Lieke nog te slapen met een bordje naast zich op de bankquote:Op zondag 5 augustus 2007 09:28 schreef kleinzusje het volgende:
Goodmorning![]()
Waarom al die streamlocks ???![]()
Dat vraag ik mij dus ook af. De hele nacht al. Zodra Huub en Lieke dreigden bij elkaar te komen om te gaan praten dan was er een streamlock. Simpelweg te bizar voor woorden.quote:Op zondag 5 augustus 2007 09:28 schreef kleinzusje het volgende:
Goodmorning![]()
Waarom al die streamlocks ???![]()
Las het in de update van Peterquote:Op zondag 5 augustus 2007 09:37 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
geen idee vanmorgen om 8 uur lag Lieke nog te slapen met een bordje naast zich op de bank
Ik heb zo een vermoeden dat jij heel de nacht niet hebt geslapen. Ben jij dan ook niet moe?quote:Op zondag 5 augustus 2007 09:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Daarnaast heeft ze nogal wat tv minuten opgemaakt en daar was Huubje, die al wist van zijn presentje, niet zo blij met mee, met die actie van Lieke. Jammer dat ze in slaap viel, nu zijn er nog minuten over.
Ik dacht een eekhoornquote:Op zondag 5 augustus 2007 09:56 schreef Peter6000 het volgende:
Een weps.
Ik zit de laatste dagen een beetje in een ander ritme. Er moest werk af, nachtje doorgehaald en dan duurt het een paar dagen voordat je weer terug op aarde bent.quote:Op zondag 5 augustus 2007 09:58 schreef F04 het volgende:
[..]
Ik heb zo een vermoeden dat jij heel de nacht niet hebt geslapen. Ben jij dan ook niet moe?
Dat was hetquote:Op zondag 5 augustus 2007 10:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst een knuffel van één of andere aktie.
Voor Amanda.
auwquote:Op zondag 5 augustus 2007 10:02 schreef Peter6000 het volgende:
WETEN JULLIE WAT IK NU STOM VIND HUUB EN LIEKE HEBBEN RUZIE EN LIEKE SLIEP ZELFS OP DE BANK EN NU ZIJN ZOWEL HUUB ALS LIEKE NIET IN BEELD TERWIJL ZE WEL RUZIE HEBBEN EN DAN IS HET JUIST INTERESSANT OM HUUB EN LIEKE TE ZIEN EN NU WEET IK NIET WAT ER AAN DE HAND IS WANT ER IS WEL EEN LEEG BED EN NU WEET IK NIET WIE ER IN DAT BED SLIEP DUS HET IS ERG RAAR DAT ER HELEMAAL NIETS IN BEELD IS EN IK BETAAL BIJNA 4 EURO PER MAAND VOOR DE STREAMS FUCK DE REDACTIE WANT ALS HET ZO DOORGAAT IS ER NIETS MEER AAN EN DAN VERLENG IK DE STREAMS NIET!!!!!!!!!!!!!!11111111111
Denkt u dat er cognitieve dissociatie begint op te treden (groepsdynamiek grotendeels uitgesloten) bij Huub en Lieke?quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:05 schreef DrsH het volgende:
Een stralend goede morgen toegewenst![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het ziet er naar uit dat het weer een stralende zomerse dag gaat worden.![]()
![]()
![]()
![]()
Gisteren nauwelijks streams gezien en ook vrijwel geen cossen gelezen
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar heb daar kennelijk ook niet veel aan gemist.
![]()
![]()
![]()
![]()
Mogelijk leveren de familiedag van Amanda en de ruzie tussen Huub en Lieke nog wat beelden op vandaag nu ja we zullen het wel zien ik wens jullie in ieder geval veel spanning, kijkgenot en plezier toe bij het volgen van DGK en zal daar waar nodig ook nog wel wat beelden en teksten volgen. Een fijne dag toegewenst.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik dacht het.........quote:Op zondag 5 augustus 2007 09:58 schreef F04 het volgende:
[..]
Ik heb zo een vermoeden dat jij heel de nacht niet hebt geslapen. Ben jij dan ook niet moe?
Ik zat al te denken om ze niet te verlengen, dit versterkt het gevoel dat ik heb. Het gaat mij niet om die vier lullige eurootjes, maar om het idee dat men denkt te kunnen doen met de kijkers wat ze willen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:02 schreef Peter6000 het volgende:
FUCK DE REDACTIE WANT ALS HET ZO DOORGAAT IS ER NIETS MEER AAN EN DAN VERLENG IK DE STREAMS NIET!!!!!!!!!!!!!!11111111111
Huub ligt toch gewoon op bed?quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:02 schreef Peter6000 het volgende:
WETEN JULLIE WAT IK NU STOM VIND HUUB EN LIEKE HEBBEN RUZIE EN LIEKE SLIEP ZELFS OP DE BANK EN NU ZIJN ZOWEL HUUB ALS LIEKE NIET IN BEELD TERWIJL ZE WEL RUZIE HEBBEN EN DAN IS HET JUIST INTERESSANT OM HUUB EN LIEKE TE ZIEN EN NU WEET IK NIET WAT ER AAN DE HAND IS WANT ER IS WEL EEN LEEG BED EN NU WEET IK NIET WIE ER IN DAT BED SLIEP DUS HET IS ERG RAAR DAT ER HELEMAAL NIETS IN BEELD IS EN IK BETAAL BIJNA 4 EURO PER MAAND VOOR DE STREAMS FUCK DE REDACTIE WANT ALS HET ZO DOORGAAT IS ER NIETS MEER AAN EN DAN VERLENG IK DE STREAMS NIET!!!!!!!!!!!!!!11111111111
Het zou zo maar kunnen, we zullen het de komende tijd wel zien, uiteraard levert dat dan ook weer een verandering in speltactiek op, kortom we wachten afquote:Op zondag 5 augustus 2007 10:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Denkt u dat er cognitieve dissociatie begint op te treden (groepsdynamiek grotendeels uitgesloten) bij Huub en Lieke?
Misschien zit men een beetje omhoog met de vele betalende streamers die er nog zijn, en zijn ze bezig met een ontmoedigingsbeleid om, als het programma wordt gestopt, niet al te veel stream-euro's te hoeven crediteren.....?quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zat al te denken om ze niet te verlengen, dit versterkt het gevoel dat ik heb. Het gaat mij niet om die vier lullige eurootjes, maar om het idee dat men denkt te kunnen doen met de kijkers wat ze willen.
Er breken weer mooie tijden aan voor een eerstelijnsquote:Op zondag 5 augustus 2007 10:11 schreef DrsH het volgende:
[..]
Het zou zo maar kunnen, we zullen het de komende tijd wel zien, uiteraard levert dat dan ook weer een verandering in speltactiek op, kortom we wachten af![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kunt u uitleggen hoe dissociatie cognitief kan zijn?quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:11 schreef DrsH het volgende:
[..]
Het zou zo maar kunnen, we zullen het de komende tijd wel zien, uiteraard levert dat dan ook weer een verandering in speltactiek op, kortom we wachten af![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:13 schreef yvonne het volgende:
Kijk nou!
Omdat Klein Zusje weer Jarig was
Er stonden bloemetjes in de wei,
ze waren zo vrolijk, ze waren zo blij,
versierden zo lustig het frisse gras,
omdat klein zusje jarig was.
Er waren lammetjes in de wei,
ze blaatten zo vrolijk, ze waren zo blij,
ze sprongen zo lustig door 't frisse gras,
Er speelden kindertjes in de wei,
ze dansten zo vrolijk, ze zongen zo blij,
ze sprongen zo lustig door 't frisse gras,
O, wat een feestje daar in de wei!
Oók alle vogeltjes zongen zo blij.
Hoog zongen ze boven het frisse gras,
Aaah
Een hele goede stralende morgen, waar we op een enerverende streamdag hopen zonder locks.
Telsel is toch een verkoopprogrammaquote:Op zondag 5 augustus 2007 10:13 schreef kleinzusje het volgende:
[afbeelding]
Vermoeidheid zonder hersenletsel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |