Tis echt elke avond hetzelfde liedje daar met die Nada en Nix. Ik haak afquote:Op zondag 5 augustus 2007 04:23 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik heb mijn streams niet aan, maar ik ken het scenario ondertussen![]()
weltrussiesquote:Op zondag 5 augustus 2007 04:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Tis echt elke avond hetzelfde liedje daar met die Nada en Nix. Ik haak af![]()
goede timingquote:Op zondag 5 augustus 2007 04:23 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik heb mijn streams niet aan, maar ik ken het scenario ondertussen![]()
je voelde goed aan wanneer de afwijzing van nada kwamquote:Op zondag 5 augustus 2007 04:27 schreef Tissik het volgende:
[..]
Om de streams niet aan te hebben?
Jah!![]()
![]()
![]()
![]()
Nix aanvoelen, gewoon de COSsen volgen, en dan opmerken dat het iedere dag hetzelfde liedje is.quote:Op zondag 5 augustus 2007 04:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
je voelde goed aan wanneer de afwijzing van nada kwam![]()
Woorden na het neuken?quote:Op zondag 5 augustus 2007 04:35 schreef tipsch het volgende:
Lieke en Huub hebben weer woorden. Huub gaat draaien in de chill.
Ik verstond het slecht, maar volgens mij vond slieko Huub weer sjagerijnig. Huub knalde bij het verlaten van de slaapkamer hard een deur dicht. camera's volgen hem niet.quote:Op zondag 5 augustus 2007 04:36 schreef Tissik het volgende:
[..]
Woorden na het neuken?![]()
Was het zo'n slechte sex???
kun je doen, maar tlijkt weer rustig. er wordt niet gedraaid. huub is wel uit bed, zonder camera mee. slieko hoor je zeiken (letterlijk en figuurlijk)quote:Op zondag 5 augustus 2007 04:40 schreef Morwen het volgende:
Oeh, toch maar weer even de streams aanslingeren dan![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 04:43 schreef Tissik het volgende:
Huub is de laatste tijd ook behoorlijk sjoagrijnig![]()
En het zou wel eens kunnen komen, doordat Lieke een veel sterkere en vooral stabielere speler is dan Huub. Ik denk, dat Huub de laatste tijd steeds meer een sterke tegenspeler in Lieke is gaan zien, dan een vriendinnetje. En ik denk ook dat dat het wrijvingspunt is tussen die 2. Huub is als de dood, dat hij van Lieke zou kunnen verliezen. En dat lijkt me trouwens niet geheel ondenkbaar, want Lieke is een stoer wijf, intelligent, en nog leuk bovendien. En het zijn al die dingen, die de medebewoners in Lieke haten. Ze kunnen er geen van allen aan tippen, ook Huub niet.
Maar ze is er nog steeds, als einzelgänger.Waar de anderen steevast op back-up en support leunen om het spel te spelen, speelt Lieke het spel alleen. Tot nu toe is zij de enige die werkelijk alleen durft te spelen. Zelfs Huub durft dat niet. En ach, als het over arrogantie gaat, dan is Lieke beslist niet de meest arrogante daar in die villa. Er zijn er een paar die qua arrogantie daar mijlenver bovenuitsteken (Huub is daar één van). Verbaal is Lieke iedereen de baas, ook Huub. Dat uit zich vaak doordat Huub dan fysiek overwicht wil gaan tonen, wanneer hij het verbaal niet meer kan redden.quote:Op zondag 5 augustus 2007 04:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
![]()
![]()
Lieke is helemaal niet sterk, kijk naar haar positie binnen de groep. Ze wordt uitgekotst. In opdracht van achter wordt ze nog met rust gelaten. Haar "plannetjes" zijn veelal kinderachtig. verbaal is ze Huub absoluut niet de baas. Ze is walgelijk arrogant, saai en speelt het spel vreselijk dom
![]()
ik ben het hier totaal mee oneens, maar tis te laat voor me om hier o in te gaan. we zullen wel zien of ze het als einzelgänger gaat redden. ik denkvan nietquote:Op zondag 5 augustus 2007 04:52 schreef Tissik het volgende:
[..]
Maar ze is er nog steeds, als einzelgänger.Waar de anderen steevast op back-up en support leunen om het spel te spelen, speelt Lieke het spel alleen. Tot nu toe is zij de enige die werkelijk alleen durft te spelen. Zelfs Huub durft dat niet. En ach, als het over arrogantie gaat, dan is Lieke beslist niet de meest arrogante daar in die villa. Er zijn er een paar die qua arrogantie daar mijlenver bovenuitsteken (Huub is daar één van). Verbaal is Lieke iedereen de baas, ook Huub. Dat uit zich vaak doordat Huub dan fysiek overwicht wil gaan tonen, wanneer hij het verbaal niet meer kan redden.
vreemd, ze hoeft toch alleen even haar tandjes te poetsen lijkt me, geneukt heeft ze weer nietquote:Op zondag 5 augustus 2007 04:54 schreef Morwen het volgende:
Nadia weer in allerlei bochten om haar buik te verbergen, ze gaat douchen.
[afbeelding]
Of ze het als einzelgänger gaat redden in het spel, staat los van het feit dat ze arrogant zou zijn, of verbaal minder sterk. Het is juist de kracht die zij heeft (en die haar tegenspelers ook zien) die haar tot einzelgänger heeft gemaakt in dit spel, en waardoor zij iedereen zo tegen zich heeft. Ze zitten er namelijk allemaal om te winnen, en Lieke is een geduchte tegenstander.quote:Op zondag 5 augustus 2007 04:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik ben het hier totaal mee oneens, maar tis te laat voor me om hier o in te gaan. we zullen wel zien of ze het als einzelgänger gaat redden. ik denkvan niet
dat verhaal ken ik, de andere zouden zo bang voor haar zijn dat ze haar lekker blijven uitkotsen. da's lariekoek imo. lieko is gewoon geen leuk mens en kan daardoor niet meekomen in de groep, wat naar mening absoluut wel nodig zal zijn om dit spel te winnen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 05:01 schreef Tissik het volgende:
[..]
Of ze het als einzelgänger gaat redden in het spel, staat los van het feit dat ze arrogant zou zijn, of verbaal minder sterk. Het is juist de kracht die zij heeft (en die haar tegenspelers ook zien) die haar tot einzelgänger heeft gemaakt in dit spel, en waardoor zij iedereen zo tegen zich heeft. Ze zitten er namelijk allemaal om te winnen, en Lieke is een geduchte tegenstander.
Denk ik ook ja, maar Huub is nadat Lieke erin is gekomen net zo goed een zwakke schakel geworden. Ik vind het beide niks, een bejaard stel dat alleen maar loopt te vitten en te katten op elkaar. Die anderen zijn ook niks (de stelletjes dan), maar om bijv. Amanda en Brian kan ik nog weleens lachen, puur om hun domheid maar lachen dat iig welquote:Op zondag 5 augustus 2007 05:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
dat verhaal ken ik, de andere zouden zo bang voor haar zijn dat ze haar lekker blijven uitkotsen. da's lariekoek imo. lieko is gewoon geen leuk mens en kan daardoor niet meekomen in de groep, wat naar mening absoluut wel nodig zal zijn om dit spel te winnen.
Ik vind Lieke toevallig wel een leuk mens, en dat betekent dat de stelling dat Liek geen leuk mens IS (of zou zijn), puur subjectief is.quote:Op zondag 5 augustus 2007 05:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
dat verhaal ken ik, de andere zouden zo bang voor haar zijn dat ze haar lekker blijven uitkotsen. da's lariekoek imo. lieko is gewoon geen leuk mens en kan daardoor niet meekomen in de groep, wat naar mening absoluut wel nodig zal zijn om dit spel te winnen.
Ik hoop dat Lieke vertrekt een Jaap en Huub gaan teamen en dat Huub wat van z'n dominantie laat varen, want dat is wel erg irritant aan het worden. Die saaie kutlieko wakkert dat alleen maar aan. De enige die hem in die zin kon beteugelen was toch echt Sylviaquote:Op zondag 5 augustus 2007 05:12 schreef Morwen het volgende:
[..]
Denk ik ook ja, maar Huub is nadat Lieke erin is gekomen net zo goed een zwakke schakel geworden. Ik vind het beide niks, een bejaard stel dat alleen maar loopt te vitten en te katten op elkaar. Die anderen zijn ook niks (de stelletjes dan), maar om bijv. Amanda en Brian kan ik nog weleens lachen, puur om hun domheid maar lachen dat iig welNaadje en Dennis mogen er sowieso uit, Jaap is voor mij de winnaar maar die wordt het niet. Ik denk een finale tussen Brian en Huub
Wij worden het niet eens. Welterustenquote:Op zondag 5 augustus 2007 05:19 schreef Tissik het volgende:
De ochtendploeg komt eraan, ik ga snel mijn bed opzoeken!![]()
Rare shit, we mogen niets zien. Dan geloof ik het wel voor vandaag. Er zal morgen nog wel over gepraat wordenquote:Op zondag 5 augustus 2007 05:18 schreef Morwen het volgende:
2 streamlocks, de deur van de slaapkamer knalt dicht en Dennis springt op uit zijn bed....
Yup, eruit met Lieke maar dat riep ik al vanaf dag 1. Zij remt hem en maakt hem een saaie drol. Beter spant ie samen met Jaap, voor hem en ons beterquote:Op zondag 5 augustus 2007 05:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik hoop dat Lieke vertrekt een Jaap en Huub gaan teamen en dat Huub wat van z'n dominantie laat varen, want dat is wel erg irritant aan het worden. Die saaie kutlieko wakkert dat alleen maar aan. De enige die hem in die zin kon beteugelen was toch echt Sylviamaar die was dan wel weer zooo saai
(nee hoor, niet echt)
Trustequote:Op zondag 5 augustus 2007 05:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
Rare shit, we mogen niets zien. Dan geloof ik het wel voor vandaag. Er zal morgen nog wel over gepraat wordenWelterusten
![]()
er lijkt een hoop te gebeuren daar zo te zienquote:Op zondag 5 augustus 2007 05:23 schreef Morwen het volgende:
[..]
Truste
Ik hoor gepraat van ik denk Lieke en Huub, gekibbel, onverstaanbaar.
En dadelijk weer klagen dat ie zo moe is, de arme schatquote:Op zondag 5 augustus 2007 05:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
er lijkt een hoop te gebeuren daar zo te zien
Jaap wegtreiteren?quote:Op zondag 5 augustus 2007 05:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub en Jaap samen idd, maar volgens mij was dat ook het plan van achter. Lieke mag weg getreiterd worden, daarna H en J. Afijn, beetje balen van die zondag en vooral van al die overtrokken reacties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |