yep, sukkeltje 1ste klas!quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:47 schreef neehe het volgende:
Met Briian is het bij mij zo : Net als ik denk die Brian valt wel mee, dan komt hij weer met een dom leeugenachtig verhaal over iemand.
En dat zal ook wel zo blijven, het zit gewoon in hem.
Hopenlijk krijgt Amanda morgen wat nuttige informatie over Brian van haar zus, bijvb wat hij gisteren allemaal tegen Dennix heeft verteld.
Niet dat het wat uithaalt, Amanda gaat toch met die idioot verder, jammer voor de verhaallijn zou Japio zeggen.
Dat zal dan wel vragend gezegd zijn, want hij neukt helemaal nixquote:Op zondag 5 augustus 2007 03:00 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker, maar volgens mij heb ik Nadia een paar keer horen zeggen 'schatje, neuk me kutje dan' enzo.
Ze kan niet zonder de sex met Brian, dat is eigenlijk het enigste.quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Speltechnisch wel hoor. Ze is prima met Nadia en heeft Brian niet nodig als backup.
Weet je wat jij moet doen? Alsmaar linksafslaan bij rotonde Kooymeerquote:Op zondag 5 augustus 2007 02:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
ah, dus het is Lieko's schuld dat we vanavond naar een stel saaie televisiekijkende miljonairs hebben moeten aankijken?![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat Natasja bezig is met zwarte magie![]()
Dat mocht voorheen wel, maar niet meer sinds hij een 'dame' op bezoek heeft in z'n slaapkamerquote:Op zondag 5 augustus 2007 03:05 schreef Visual het volgende:
ik vraag me alleen af waarom mogen wij nooit jaap in de nacht zien
dat mis ik wel, het slaapgebrabbel van jaap.quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:05 schreef Visual het volgende:
Slaap lekker !!quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:10 schreef Disana het volgende:
Ik wens jullie veel plezier met de paren(dans). Ik ga slapen![]()
Das mooi! Wees welkom en laat je gaan!quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:38 schreef loisie het volgende:
Hai, ben een newbee hier. Lees al maanden mee en heb me nu toch maar eens aangemeld om ook eens mijn zegje af en toe te doen
Ik vraag me dan alleen af: waarom wil je dat?quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:05 schreef Visual het volgende:
tis een keer weer wat anders dan dat geneuk .Het gemompel en soms geschreeuw van jaap in zijn slaap en kan best wel 1 stream op jaap ipv 2 op amanda en brianquote:Op zondag 5 augustus 2007 03:45 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik vraag me dan alleen af: waarom wil je dat?![]()
Jaap heeft een paar dagen geleden een opblaaspop gekregen, dus of dat werkelijk iets anders te zien zal geven dan "geneuk" blijft gissen op dit momentquote:Op zondag 5 augustus 2007 03:50 schreef Visual het volgende:
[..]
tis een keer weer wat anders dan dat geneuk .Het gemompel en soms geschreeuw van jaap in zijn slaap en kan best wel 1 stream op jaap ipv 2 op amanda en brian
interessant, dan zou de prothese er even bij moeten pakken dusquote:Op zondag 5 augustus 2007 03:00 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker, maar volgens mij heb ik Nadia een paar keer horen zeggen 'schatje, neuk me kutje dan' enzo.
pfff, wat vroegquote:Op zondag 5 augustus 2007 03:10 schreef Disana het volgende:
Ik wens jullie veel plezier met de paren(dans). Ik ga slapen![]()
vertel!quote:Op zondag 5 augustus 2007 04:02 schreef petraa het volgende:
Wat een nep gekreun van Nadia!!!
waarschijnlijk zegt ze neuk me draai me maar omquote:Op zondag 5 augustus 2007 03:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
interessant, dan zou de prothese er even bij moeten pakken dus
ik kom er ook bij, swing nu de streams aanquote:Op zondag 5 augustus 2007 04:02 schreef petraa het volgende:
Wat een nep gekreun van Nadia!!!
Geen idee, hoe weet jij dat?quote:Op zondag 5 augustus 2007 04:08 schreef tipsch het volgende:
sorry, maar alleen hoeren pijpen zo toch?
Ik kan me ook niet voorstellen dat hij het echt lekker vindt. Maar ze kruipt er nu bovenop, misschien mag hij eindelijk doorstoten.quote:Op zondag 5 augustus 2007 04:08 schreef tipsch het volgende:
sorry, maar alleen hoeren pijpen zo toch?
ik weet het niet zeker, maar denk dat. net als in de film. die nada is echt niet goed bij d'r hoofd. ze gaat als een idioot liggen kreunen terwijl ze nix ligt te pijpen. DAT KLOPT TOCH NIET?quote:
"oh ja, zo moet het!"quote:Op zondag 5 augustus 2007 04:12 schreef petraa het volgende:
Aha ze zag waarschijnlijk dat Lieke bovenop Huub zat. Copycat
Precies dat snap ik ook niet echt.quote:Op zondag 5 augustus 2007 04:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik weet het niet zeker, maar denk dat. net als in de film. die nada is echt niet goed bij d'r hoofd. ze gaat als een idioot liggen kreunen terwijl ze nix ligt te pijpen. DAT KLOPT TOCH NIET?![]()
tja, ik denk dat het moeilijk is om je lach in te houdenquote:Op zondag 5 augustus 2007 04:12 schreef Lobasca het volgende:
Huub en Lieke lachen d'r (of hun) uit?
je avatar lijkt iets te heet gewassenquote:Op zondag 5 augustus 2007 04:12 schreef Lobasca het volgende:
Huub en Lieke lachen d'r (of hun) uit?
Ze hoopt natuurlijk dat ze na DGK de prijs op kan schroeven, bij d'r vaste klantjes..quote:
Nee, dat klopt ook niet. Maar ik denk ook niet, dat hoeren zo aan het kreunen slaan wanneer ze een blowjob geven.quote:Op zondag 5 augustus 2007 04:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik weet het niet zeker, maar denk dat. net als in de film. die nada is echt niet goed bij d'r hoofd. ze gaat als een idioot liggen kreunen terwijl ze nix ligt te pijpen. DAT KLOPT TOCH NIET?![]()
Ik heb hem al geprobeerd bij te kleuren, maar ook dat lukt me niet. Laat maar.quote:Op zondag 5 augustus 2007 04:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
je avatar lijkt iets te heet gewassen
quote:Op zondag 5 augustus 2007 04:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb hem al geprobeerd bij te kleuren, maar ook dat lukt me niet. Laat maar.
Het is een kadootje en ik ben er blij mee![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 04:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Daar verbergt ze(hij) iets...quote:Op zondag 5 augustus 2007 04:17 schreef tipsch het volgende:
dit is zo achterlijk, haar benen en haar kruis liggen helemaal buiten bereik van nix![]()
Komt nog wel, ze gaat zo roepen: Stop! Niet doorduwen!quote:Op zondag 5 augustus 2007 04:20 schreef tipsch het volgende:
nu het lijkt alsof ze echt neuken, hoor je d'r niet![]()
"nee" is al gezegdquote:Op zondag 5 augustus 2007 04:22 schreef Tissik het volgende:
[..]
Komt nog wel, ze gaat zo roepen: Stop! Niet doorduwen!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |