quote:Op zondag 5 augustus 2007 06:27 schreef Morwen het volgende:
Animal planet, Flower is een bitch en wil mozart niet toe laten![]()
[afbeelding]
Ja, dat feestje voor hem hedenmiddag kan hij op zijn buikje schrijven. Lijkt mij voor hem een reden om een (verboden?) borrel te pakken en eens flink los te gaan op alles en iedereen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 06:32 schreef Morwen het volgende:
En we gaan weer verder met MeercatmanorDaaaaaaaaaaaag, honkbal, Huubsel
![]()
![]()
Ligt ie eraf, denk niet dat dat hem gaat worden.quote:Op zondag 5 augustus 2007 06:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat feestje voor hem hedenmiddag kan hij op zijn buikje schrijven. Lijkt mij voor hem een reden om een (verboden?) borrel te pakken en eens flink los te gaan op alles en iedereen.
Je bent hier veel leuker dan bij Volquote:Op zondag 5 augustus 2007 06:39 schreef Morwen het volgende:
Ik mis het vogeltje.![]()
Vogeltje wat zing je vroeg
Is de nacht nog niet lang genoeg
Nee, de nacht is altijd veel te kort
Omdat het tegen vieren
Zo 's morgens tegen vieren
Omdat het dan pas echt gezellig wordt
Huub, no question, Huub kan met iedereen overweg. Lieke niet en in een groep telt nog altijd de meest sociale.quote:Op zondag 5 augustus 2007 06:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wie is er sterker denk je, Lieke of Huub?
En wie ben jij dan weerquote:Op zondag 5 augustus 2007 06:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent hier veel leuker dan bij Vol![]()
Ja, dat weet ik. Maar ik bedoelde eigenlijk tussen die twee. Wie buigt er eeder als het er heel echt op aankomt. Lieke zit wat dat betreft ook neurotisch strak in haar vel.quote:Op zondag 5 augustus 2007 06:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Huub, no question, Huub kan met iedereen overweg. Lieke niet en in een groep telt nog altijd de meest sociale.
Ik heb kieuwen!quote:Op zondag 5 augustus 2007 06:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
En wie ben jij dan weerOw, en ik ben overal leuk
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |