quote:Op zondag 5 augustus 2007 04:35 schreef tipsch het volgende:
Lieke en Huub hebben weer woorden.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 04:38 schreef tipsch het volgende:
Ik verstond het slecht, maar volgens mij vond slieko Huub weer sjagerijnig. Huub knalde bij het verlaten van de slaapkamer hard een deur dicht. camera's volgen hem niet.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 04:51 schreef Leandra het volgende:
Huub ligt de Quest te lezen....
quote:Op zondag 5 augustus 2007 04:57 schreef Leandra het volgende:
S1 en S2: een wakkere Nadia en Dennis....
S3 en S4: de villa op afstand (net was dat nog Huub met de Quest) waarin ik iets donkers zag lopen.. Natasia stiekem terug in de villa??
quote:Op zondag 5 augustus 2007 05:18 schreef Morwen het volgende:
2 streamlocks, de deur van de slaapkamer knalt dicht en Dennis springt op uit zijn bed....
quote:Op zondag 5 augustus 2007 05:20 schreef Morwen het volgende:
Dennis weer terug in bed, Huub en Lieke zijn spoorloos en er zijn nog steeds 2 streamlocks.
Nog even inhakend op je vorige quote. Jaap niet weg! Ben je mal! Nee, Jaap met Huub samen, dat was volgens mij het plan van achter!quote:Op zondag 5 augustus 2007 05:33 schreef Morwen het volgende:
Ploatje bij het proatje![]()
[afbeelding]
Nadia en Dennis slapen, Huub en Lieke zijn vermoedelijk achter.
Hmmm, zou kunnen maar hoe dan? En zonder Huub ligt Lieke er gelijk uit.....quote:Op zondag 5 augustus 2007 05:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nog even inhakend op je vorige quote. Jaap niet weg! Ben je mal! Nee, Jaap met Huub samen, dat was volgens mij het plan van achter!
Ja, het zal nu lastiger worden. Maar volgens mij, Jaap liet zich ook een beetje uit in die richting voor een paar weken geleden, was dat toch wel een beetje de lijn.quote:Op zondag 5 augustus 2007 05:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hmmm, zou kunnen maar hoe dan? En zonder Huub ligt Lieke er gelijk uit.....
Ik geloof wel dat Jaap de volgende zou kùnnen zijn ivm de stelletjes (hoop van niet). Next is denk ik Dennis (aangestuurd door Amanda die Nadia omlult).quote:Op zondag 5 augustus 2007 05:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, het zal nu lastiger worden. Maar volgens mij, Jaap liet zich ook een beetje uit in die richting voor een paar weken geleden, was dat toch wel een beetje de lijn.
Jaap, ik geloof niet dat hij gaat. Die knul is uniek in zijn soort. Ik hoop ook niet dat hij gaat, dan is voor mij de lol er wel een beetje vanaf. Ik geniet van hem, iedere dag weer.quote:Op zondag 5 augustus 2007 05:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat Jaap de volgende zou kùnnen zijn ivm de stelletjes (hoop van niet). Next is denk ik Dennis (aangestuurd door Amanda die Nadia omlult).
Mee eens, maar als ze het spel spelen dan is hij de enige mogelijkheid.quote:Op zondag 5 augustus 2007 05:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap, ik geloof niet dat hij gaat. Die knul is uniek in zijn soort. Ik hoop ook niet dat hij gaat, dan is voor mij de lol er wel een beetje vanaf. Ik geniet van hem, iedere dag weer.
Ik weet het niet. Dennis kan niet bouwen op Nadia, die blijft bij Jaap hangen. Jaap zou hem wel iets meer kunnen steunen, maar ja, als narcist heeft hij dat niet zo door.quote:Op zondag 5 augustus 2007 05:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mee eens, maar als ze het spel spelen dan is hij de enige mogelijkheid.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 06:27 schreef Morwen het volgende:
Animal planet, Flower is een bitch en wil mozart niet toe laten![]()
[afbeelding]
Ja, dat feestje voor hem hedenmiddag kan hij op zijn buikje schrijven. Lijkt mij voor hem een reden om een (verboden?) borrel te pakken en eens flink los te gaan op alles en iedereen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 06:32 schreef Morwen het volgende:
En we gaan weer verder met MeercatmanorDaaaaaaaaaaaag, honkbal, Huubsel
![]()
![]()
Ligt ie eraf, denk niet dat dat hem gaat worden.quote:Op zondag 5 augustus 2007 06:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat feestje voor hem hedenmiddag kan hij op zijn buikje schrijven. Lijkt mij voor hem een reden om een (verboden?) borrel te pakken en eens flink los te gaan op alles en iedereen.
Je bent hier veel leuker dan bij Volquote:Op zondag 5 augustus 2007 06:39 schreef Morwen het volgende:
Ik mis het vogeltje.![]()
Vogeltje wat zing je vroeg
Is de nacht nog niet lang genoeg
Nee, de nacht is altijd veel te kort
Omdat het tegen vieren
Zo 's morgens tegen vieren
Omdat het dan pas echt gezellig wordt
Huub, no question, Huub kan met iedereen overweg. Lieke niet en in een groep telt nog altijd de meest sociale.quote:Op zondag 5 augustus 2007 06:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wie is er sterker denk je, Lieke of Huub?
En wie ben jij dan weerquote:Op zondag 5 augustus 2007 06:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent hier veel leuker dan bij Vol![]()
Ja, dat weet ik. Maar ik bedoelde eigenlijk tussen die twee. Wie buigt er eeder als het er heel echt op aankomt. Lieke zit wat dat betreft ook neurotisch strak in haar vel.quote:Op zondag 5 augustus 2007 06:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Huub, no question, Huub kan met iedereen overweg. Lieke niet en in een groep telt nog altijd de meest sociale.
Ik heb kieuwen!quote:Op zondag 5 augustus 2007 06:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
En wie ben jij dan weerOw, en ik ben overal leuk
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |