abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52115668
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:14 schreef Disana het volgende:

[..]

Jij hebt de hele nacht gekeken, dus je kunt er beter over oordelen. Ik schaar me helemaal achter de analyse van Liekes gedrag door Katewalker.
Ik heb haar echt niets verkeerds horen zeggen en Huub ook niet (streamlocks). Maar gezien het feit wat ze vandaag allemaal voor hem geregeld heeft, en dan nog een grote muil opzetten als ze hem dat verteld omdat hij bang is dat hij het dan niet zal krijgen (door haar onwetendheid), dan laat je niet je beste kant zien vind ik.
pi_52115677
goedemiddag
ben ik hier bij het anti-Lieke forum ?
pi_52115685
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:17 schreef Peter6000 het volgende:
Ik merk hier een negatieve grondhouding t.o.v. Lieke.

Heeft u daar een analyse voor ?
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_52115694
quote:
Vanaf het eerste begin ja, ze is nep en speelt een doorzichtig "over-acted" spel.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_52115697
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:16 schreef kleinzusje het volgende:
En bevelen geven aan schoonmakers + butler op een manier die zooooooooooooo vermoeiend is, terwijl ze zelf daar heeft gewerkt
niet alleen naar schoonmakers en butlers. Ook naar haar mede-bewoners
pi_52115701
Lieke schuift Huub nu wel in de schoenen dat hij het altijd wil winnen in discussies.. maar ik heb Huub toch al heel wat keren zijn mening horen bijdraaien of zijn ongelijk horen toegeven. Lieke heb ik dat zelden/nooit horen doen. Zij is iemand die ook altijd de beste wil zijn/ wil winnen. Op het gebied van sport zal ze ook zeker niet nalaten om er steeds op te wijzen hoe goed ze wel is.
pi_52115715
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:07 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Haar dagen in de villa zijn dan geteld.....
Dan ook die van Huub...
  † In Memoriam † zondag 5 augustus 2007 @ 12:20:35 #258
137949 Disana
pi_52115725
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:14 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Klopt
En maar babbelen met "anderen" waar ze normaal op kotst
Haar probleem wat mij betreft is dat ze zichzelf steeds aan anderen afmeet en er dan zelf als beste uitkomt. Het is mooi als je vwo hebt kunnen doen en fysieke aanleg voor fitness hebt, maar Lieke vindt dat kennelijk enorme verdiensten.
pi_52115729
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:20 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:

[..]

Dan ook die van Huub...
Die is onschendbaar
  † In Memoriam † zondag 5 augustus 2007 @ 12:20:52 #260
128220 Peter6000
pi_52115734
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:17 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Ze komt op mij over als een heel onzekere vrouw. Haar lichaam en haar opleiding is haar enige houvast om zelfvetrouwen uit te krijgen....
Ik geloof dat ze haar zelfrespect ook uit 'haar eigen pik ik" haalt.

En prestaties en waardering afdwingen, zijn voor ieder mens onbewuste drijfveren.
Zelfs voor meneer de Vries (89), die iedere 2 weken als bezoekvrijwilliger optreedt bij Christine Graafsberg (95).
pi_52115744
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:20 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:

[..]

Dan ook die van Huub...
Neuh... dan is Jaap d'r weer en krijgt Dennis de toneelhaak en komt er ws weer vers bloed in de villa.
pi_52115751
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:16 schreef kleinzusje het volgende:
En bevelen geven aan schoonmakers + butler op een manier die zooooooooooooo vermoeiend is, terwijl ze zelf daar heeft gewerkt
Ik ben eruit, ze is de Nederlandse uitgave van Hyacinth!
pi_52115766
quote:
Het gaat hetzelfde als met Sylvia. Ze wordt door Tien rijp gemaakt voor de toneelhaak door haar allerlei vervelende opdrachtjes mee te geven waardoor mensen haar irritant gaan vinden. En kijk op het forum: het werkt, velen trappen er met open ogen in.
Dat spelen ze toch slim.
pi_52115768
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:20 schreef Disana het volgende:

[..]

Haar probleem wat mij betreft is dat ze zichzelf steeds aan anderen afmeet en er dan zelf als beste uitkomt. Het is mooi als je vwo hebt kunnen doen en fysieke aanleg voor fitness hebt, maar Lieke vindt dat kennelijk enorme verdiensten.
Ik ben zeer hoog opgeleid en erg goed in sport, toch kijk ik niet op Peter6000 neer omdat die slecht MBO heeft
  † In Memoriam † zondag 5 augustus 2007 @ 12:23:31 #265
137949 Disana
pi_52115792
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik heb haar echt niets verkeerds horen zeggen en Huub ook niet (streamlocks). Maar gezien het feit wat ze vandaag allemaal voor hem geregeld heeft, en dan nog een grote muil opzetten als ze hem dat verteld omdat hij bang is dat hij het dan niet zal krijgen (door haar onwetendheid), dan laat je niet je beste kant zien vind ik.
Och, soms vind je iemand gewoon een irritant stom rund... na drie dagen pushen en trekken bijvoorbeeld. Lieke is veel te prominent aanwezig, je kunt haar niet ontlopen de laatste dagen. Dan kan zo'n stupiditeit de druppel qua ergernis zijn.
pi_52115802
Denk trouwens niet dat Huub Lieke zo snel zal laten gaan omdat hij oprecht wat voelt voor haar. Lieke eruit kon wel eens een héle zware dobber voor hem worden.
pi_52115811
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 06:40 schreef Morwen het volgende:

[..]

Huub, no question, Huub kan met iedereen overweg. Lieke niet en in een groep telt nog altijd de meest sociale.
Hallo. Wie was degene, die zijn vriend het hardst heeft laten vallen? Huub!
Lieke wordt pas vervelend, als zij vervelend tegen haar doen. Zo is het al vanaf het begin.
Door dat gedoe met Palma, heeft zij meer moeite in de Kooi gehad, dan welke bewoner dan ook!!
pi_52115834
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:22 schreef Meganog het volgende:

[..]

Het gaat hetzelfde als met Sylvia. Ze wordt door Tien rijp gemaakt voor de toneelhaak door haar allerlei vervelende opdrachtjes mee te geven waardoor mensen haar irritant gaan vinden. En kijk op het forum: het werkt, velen trappen er met open ogen in.
Dat spelen ze toch slim.
Sylvia en irritant in één zin....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
  † In Memoriam † zondag 5 augustus 2007 @ 12:25:07 #269
128220 Peter6000
pi_52115840
quote:

[..]

Dat spelen ze toch slim.
Sylvia had dan tenminste nog 'haar gevoel achterna' kunnen gaan (dat bracht haar oa op de kermis van Tilburg: met Eric en Palma).

Lieke heeft alleen haar lichaam en haar opleiding.
pi_52115844
quote:

[..]

Dat spelen ze toch slim.
Volgens mij is Lieke nooit zo geliefd geweest hier. Het "incident" heeft een bepaald gevoel opgewekt maar wat mij betreft verandert dat niet mijn mening over Lieke, eerder mijn mening over de andere 6.
pi_52115848
quote:
Nou ik niet, geeft haar groot gelijk.
Huub is echt zo'n vent die ze'n vriendin te kakken zet in het bijzijn van anderen, ter meerdere eer en glorie van zichzelf.
Grappig zijn ten koste van anderen, maar o wee als dat bij hem gedaan wordt, dan is het huis te klein.
En maar schreeuwen, hij kan niet normaal een discussie voeren, hij moet en zal gelijk krijgen.
En dan alles 20x herhalen, daar wordt je toch moe van.
  zondag 5 augustus 2007 @ 12:25:44 #272
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_52115851
Goedemorgen allemaal
Ik ben niet lullig sommige mensen kunnen gewoon niet tegen de waarheid!
  † In Memoriam † zondag 5 augustus 2007 @ 12:25:45 #273
137949 Disana
pi_52115852
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik ben eruit, ze is de Nederlandse uitgave van Hyacinth!
Zoals ze de laatste dagen doet, komt het wel in de buurt ja
pi_52115853
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:23 schreef Clank het volgende:
Denk trouwens niet dat Huub Lieke zo snel zal laten gaan omdat hij oprecht wat voelt voor haar. Lieke eruit kon wel eens een héle zware dobber voor hem worden.
Huub's hoogtijdagen waren zónder Lieke.....
pi_52115892
quote:

[..]

Dat spelen ze toch slim.
Ze spelen alles slim
Brian krijgt een charme offensief, zodat men straks blij is als hij wint.
Sylvia wilde zelf niet meer omdat ze dingen moest doen.
Huub is in de uderdog positie gezet, zodat zn fans hem weer mogen.
Amanda krijgt zoethou kadootjes
Jaap past zich aan
Dennis wordt beschermd via Jaap
Nadia is gecast op haar heksen gedrag en wil tot alles
Lieke is er alleen voor zichzelf en pikt alles om Huub te steunen ( in opdracht)
pi_52115905
Een schijnbaar onverwoestbare positivo die Lieke. Irritant om dat naast je in bed te hebben liggen. En dan ook nog barstend van de energie, het houdt nooit op met haar......treurig geval van "ongeschikt bevonden".
pi_52115909
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:25 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Huub's hoogtijdagen waren zonder Lieke.....
Oké.. maar inmiddels is hij wel verliefd op haar geworden.
Toen Sylvia het veld moest ruimen zat hij daar ook behoorlijk mee.
Er blijft voor hem zo ook geen vertrouwenspersoon binnen de villa over.. iets wat hij wel nodig heeft.
  † In Memoriam † zondag 5 augustus 2007 @ 12:28:33 #278
137949 Disana
pi_52115914
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een schijnbaar onverwoestbare positivo die Lieke. Irritant om dat naast je in bed te hebben liggen. En dan ook nog barstend van de energie, het houdt nooit op met haar......treurig geval van "ongeschikt bevonden".
Door jou, bedoel je?
pi_52115941
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:28 schreef Clank het volgende:

[..]

Er blijft voor hem zo ook geen vertrouwenspersoon binnen de villa over.. iets wat hij wel nodig heeft.
Verliefd ? mn kont
  † In Memoriam † zondag 5 augustus 2007 @ 12:29:45 #280
128220 Peter6000
pi_52115947
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:25 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Huub's hoogtijdagen waren zónder Lieke.....
Na 23 september zullen de bewoners er alles aan doen (ook de FEBO beïnvloeden) om iemand eruit te mogen stemmen.

Huub is zonder Lieke een uitgerangeerde NIKS, die krijgt ook geen dekking van concurrent en voormalig vriendje Jaap.
  † In Memoriam † zondag 5 augustus 2007 @ 12:30:33 #281
137949 Disana
pi_52115961
Toch zegt Lieke dat ze in het dagelijks leven nooit conflicten heeft. Gaat ze dan alleen om met mensen die net zo zijn als zij... dat zou toch ook competitie veroorzaken?

Dat kan ik nog niet rijmen.
pi_52115971
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:03 schreef Charmian het volgende:

[..]

En dat gaat ook niet veranderen, dat doetie al vanaf het begin. Maar hij heeft ook vaak genoeg gezegd dat ze dan maar moet kappen met de relatie en dat doet ze ook niet. Dus ze moet niet zeiken.
Sorry hoor. Als hij weet, dat hij haar slecht behandeld, zou hij ook GEEN relatie met haar aan hebben kunnen gaan.
Dit betekend, dat Huub dus totaal niet oprecht is. Iets, wat Lieke steeds kwaliijk wordt genomen.
Lastig hoor voor Lieke, om tegen alle Huub fans op te boxen.
Wat mij betreft, doet zij het enorm goed. Ik heb echt respect voor haar en vergeet één ding niet.
Niemand is perfect. Zij niet, maar ook Huub niet!!
Het feit blijft, dat er telkens mensen uit het Huub kamp vertrekken.
Sylvia, omdat zij het gemier tussen Huub en Lieke niet meer trok en Eric, omdat Huub een heel vals spelletje met hem gespeeld heeft. Huub is zich van alles bewust geweest, dus ook van die vermeende aanranding!!
pi_52115982
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:30 schreef Disana het volgende:
Toch zegt Lieke dat ze in het dagelijks leven nooit conflicten heeft. Gaat ze dan alleen om met mensen die net zo zijn als zij... dat zou toch ook competitie veroorzaken?

Dat kan ik nog niet rijmen.
Heeft ze nog niet tegen mij gehockeyd, zou dr zo perongeluk tegen dr schenen meppen
pi_52115991
quote:

[..]

Emo-Jaap is een goede vertrouwenspartij voor Huub imho, die zal die rol maar al te graag willen overnemen, aangezien hij dan close is met de grootste kanshebber om te winnen....
pi_52115993
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:28 schreef Disana het volgende:

[..]

Door jou, bedoel je?
Ja tuurlijk, vanuit Neemmijnietserieus's perspectief. Hetzelfde geldt trouwens voor Hupert, Brian en Amanda. Dennis zou ik wel mee door een deur kunnen en Jaap zou ik wel in mijn kennissenkring willen. Contact met Nadia heb inmiddels van een half uur per week gezet op een half uur per maand.
pi_52115994
Door het in de private te organiseren sluit ze de anderen trouwens automatisch weer buiten.
  zondag 5 augustus 2007 @ 12:32:45 #287
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_52116015
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:32 schreef Anderkeertje het volgende:
Door het in de private te organiseren sluit ze de anderen trouwens automatisch weer buiten.
de anderen zijn toch bij amanda's halfjaarsfeestje denk ik
  † In Memoriam † zondag 5 augustus 2007 @ 12:32:48 #288
137949 Disana
pi_52116017
Lieke is graag actief. Hoezeer ze ook van Huub baalt, ze gebruikt hem wel om iets te kunnen doen (voorbereidingen honkbal kijken), en om te laten zien dat zij wel positief blijft. Ik zou dat over mijn rug enorm irritant vinden.
pi_52116022
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:31 schreef hetbabbelaartje het volgende:

[..]

Sorry hoor. Als hij weet, dat hij haar slecht behandeld, zou hij ook GEEN relatie met haar aan hebben kunnen gaan.
Dit betekend, dat Huub dus totaal niet oprecht is. Iets, wat Lieke steeds kwaliijk wordt genomen.
Wat mij betreft, doet zij het enorm goed. Ik heb echt respect voor haar en vergeet één ding niet.
Zij met hem schat
pi_52116026
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:31 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Heeft ze nog niet tegen mij gehockeyd, zou dr zo perongeluk tegen dr schenen meppen
Als ik haar tegen zou komen bij het hockeyen, zou ik niet met haar praten.....
  zondag 5 augustus 2007 @ 12:33:18 #291
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_52116031
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:25 schreef neehe het volgende:

[..]

Nou ik niet, geeft haar groot gelijk.
Huub is echt zo'n vent die ze'n vriendin te kakken zet in het bijzijn van anderen, ter meerdere eer en glorie van zichzelf.
Grappig zijn ten koste van anderen, maar o wee als dat bij hem gedaan wordt, dan is het huis te klein.
En maar schreeuwen, hij kan niet normaal een discussie voeren, hij moet en zal gelijk krijgen.
En dan alles 20x herhalen, daar wordt je toch moe van.
Ben het met je eens wat Huub betreft, een te groot ego.
Brian vindt ik echter nog een tandje erger, zoals hij Amanda telkens weer op haar fouten wijst en die natuurlijk veel groter maakt dan zijn eigen tekortkomingen, haar onderuit haalt tegenover anderen, haar door het stof laat gaan en aan het kneden is totdat hij tevreden is met haar gedrag, dat vindt ik echt erg.
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_52116035
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:32 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Emo-Jaap is een goede vertrouwenspartij voor Huub imho, die zal die rol maar al te graag willen overnemen, aangezien hij dan close is met de grootste kanshebber om te winnen....
Ja, probleem is alleen dat Jaap het sterkst is als hij zijn eigen weg gaat. Hij is niet zo'n teamplayer. Voor dekking zou het perfect zijn, Jaap en Huub samen een beetje optrekken.
pi_52116049
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:31 schreef hetbabbelaartje het volgende:

[..]

Tuurlijk is Huub niet perfect, dat heb ik hier nog nooit iemand horen roepen.
Goedemorgen :W
  † In Memoriam † zondag 5 augustus 2007 @ 12:34:00 #294
137949 Disana
pi_52116050
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:31 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Dat bedoel ik... ze zal toch niet alleen het 'mindere volk' (haar visie) irriteren?
pi_52116055
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:32 schreef Anderkeertje het volgende:
Klopt, je zag Amanda en Nadia al bedrukt kijken, dat 3 uur TV is opgesoupeerd door haar.....
pi_52116060
Klopt het dat er nog wel een plek over is ? in het huis ? Of is alles nu opgevuld ???
pi_52116068
quote:

[..]

Ik denk ook dat tie verliefd op der is... maar dat de 24/7 in elkaars aanwezigheid hem af en toe teveel is.
Zij wil ook echt alles op haar manier regelen.

Haar idee van honkbal kijken is super, maar het is gelijk weer zo overdreven (eerst wil ze babbelen over honkbal, dan gaan honkballen, lekker ontbijten e.d en dan hem meenemen naar de private)
pi_52116077
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:32 schreef Disana het volgende:
Lieke is graag actief. Hoezeer ze ook van Huub baalt, ze gebruikt hem wel om iets te kunnen doen (voorbereidingen honkbal kijken), en om te laten zien dat zij wel positief blijft. Ik zou dat over mijn rug enorm irritant vinden.
Als het mijn relatie was,ik zou voor haar een huis kopen. Minimaal één dorp verderop.
  zondag 5 augustus 2007 @ 12:35:06 #299
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52116079
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:32 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Huub kan Jaap niet vertrouwen en dat weet hij...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 5 augustus 2007 @ 12:35:07 #300
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_52116080
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:34 schreef kleinzusje het volgende:
Klopt het dat er nog wel een plek over is ? in het huis ? Of is alles nu opgevuld ???
alles is opgevuld volgens mij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')