Ik heb haar echt niets verkeerds horen zeggen en Huub ook niet (streamlocks). Maar gezien het feit wat ze vandaag allemaal voor hem geregeld heeft, en dan nog een grote muil opzetten als ze hem dat verteld omdat hij bang is dat hij het dan niet zal krijgen (door haar onwetendheid), dan laat je niet je beste kant zien vind ik.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij hebt de hele nacht gekeken, dus je kunt er beter over oordelen. Ik schaar me helemaal achter de analyse van Liekes gedrag door Katewalker.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:17 schreef Peter6000 het volgende:
Ik merk hier een negatieve grondhouding t.o.v. Lieke.
Vanaf het eerste begin ja, ze is nep en speelt een doorzichtig "over-acted" spel.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:17 schreef Peter6000 het volgende:
niet alleen naar schoonmakers en butlers. Ook naar haar mede-bewonersquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:16 schreef kleinzusje het volgende:
En bevelen geven aan schoonmakers + butler op een manier die zooooooooooooo vermoeiend is, terwijl ze zelf daar heeft gewerkt
Dan ook die van Huub...quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:07 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Haar dagen in de villa zijn dan geteld.....![]()
Haar probleem wat mij betreft is dat ze zichzelf steeds aan anderen afmeet en er dan zelf als beste uitkomt. Het is mooi als je vwo hebt kunnen doen en fysieke aanleg voor fitness hebt, maar Lieke vindt dat kennelijk enorme verdiensten.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Klopt
En maar babbelen met "anderen" waar ze normaal op kotst![]()
Die is onschendbaarquote:
Ik geloof dat ze haar zelfrespect ook uit 'haar eigen pik ik" haalt.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:17 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze komt op mij over als een heel onzekere vrouw. Haar lichaam en haar opleiding is haar enige houvast om zelfvetrouwen uit te krijgen....
Neuh... dan is Jaap d'r weer en krijgt Dennis de toneelhaak en komt er ws weer vers bloed in de villa.quote:
Ik ben eruit, ze is de Nederlandse uitgave van Hyacinth!quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:16 schreef kleinzusje het volgende:
En bevelen geven aan schoonmakers + butler op een manier die zooooooooooooo vermoeiend is, terwijl ze zelf daar heeft gewerkt
Het gaat hetzelfde als met Sylvia. Ze wordt door Tien rijp gemaakt voor de toneelhaak door haar allerlei vervelende opdrachtjes mee te geven waardoor mensen haar irritant gaan vinden. En kijk op het forum: het werkt, velen trappen er met open ogen in.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:17 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben zeer hoog opgeleid en erg goed in sport, toch kijk ik niet op Peter6000 neer omdat die slecht MBO heeftquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Haar probleem wat mij betreft is dat ze zichzelf steeds aan anderen afmeet en er dan zelf als beste uitkomt. Het is mooi als je vwo hebt kunnen doen en fysieke aanleg voor fitness hebt, maar Lieke vindt dat kennelijk enorme verdiensten.
Och, soms vind je iemand gewoon een irritant stom rund... na drie dagen pushen en trekken bijvoorbeeld. Lieke is veel te prominent aanwezig, je kunt haar niet ontlopen de laatste dagen. Dan kan zo'n stupiditeit de druppel qua ergernis zijn.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb haar echt niets verkeerds horen zeggen en Huub ook niet (streamlocks). Maar gezien het feit wat ze vandaag allemaal voor hem geregeld heeft, en dan nog een grote muil opzetten als ze hem dat verteld omdat hij bang is dat hij het dan niet zal krijgen (door haar onwetendheid), dan laat je niet je beste kant zien vind ik.
Hallo. Wie was degene, die zijn vriend het hardst heeft laten vallen? Huub!quote:Op zondag 5 augustus 2007 06:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Huub, no question, Huub kan met iedereen overweg. Lieke niet en in een groep telt nog altijd de meest sociale.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:22 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het gaat hetzelfde als met Sylvia. Ze wordt door Tien rijp gemaakt voor de toneelhaak door haar allerlei vervelende opdrachtjes mee te geven waardoor mensen haar irritant gaan vinden. En kijk op het forum: het werkt, velen trappen er met open ogen in.
Dat spelen ze toch slim.
Sylvia had dan tenminste nog 'haar gevoel achterna' kunnen gaan (dat bracht haar oa op de kermis van Tilburg: met Eric en Palma).quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:22 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het gaat hetzelfde als met Sylvia. Ze wordt door Tien rijp gemaakt voor de toneelhaak door haar allerlei vervelende opdrachtjes mee te geven waardoor mensen haar irritant gaan vinden. En kijk op het forum: het werkt, velen trappen er met open ogen in.
Dat spelen ze toch slim.
Volgens mij is Lieke nooit zo geliefd geweest hier. Het "incident" heeft een bepaald gevoel opgewekt maar wat mij betreft verandert dat niet mijn mening over Lieke, eerder mijn mening over de andere 6.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:22 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dat spelen ze toch slim.
Nou ik niet, geeft haar groot gelijk.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:17 schreef Peter6000 het volgende:
Zoals ze de laatste dagen doet, komt het wel in de buurt jaquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben eruit, ze is de Nederlandse uitgave van Hyacinth!
Huub's hoogtijdagen waren zónder Lieke.....quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:23 schreef Clank het volgende:
Denk trouwens niet dat Huub Lieke zo snel zal laten gaan omdat hij oprecht wat voelt voor haar. Lieke eruit kon wel eens een héle zware dobber voor hem worden.
Ze spelen alles slimquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:22 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dat spelen ze toch slim.
Oké.. maar inmiddels is hij wel verliefd op haar geworden.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:25 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Huub's hoogtijdagen waren zonder Lieke.....![]()
Door jou, bedoel je?quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een schijnbaar onverwoestbare positivo die Lieke. Irritant om dat naast je in bed te hebben liggen. En dan ook nog barstend van de energie, het houdt nooit op met haar......treurig geval van "ongeschikt bevonden".
Verliefd ? mn kontquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:28 schreef Clank het volgende:
[..]
Oké.. maar inmiddels is hij wel verliefd op haar geworden.
Toen Sylvia het veld moest ruimen zat hij daar ook behoorlijk mee.
Er blijft voor hem zo ook geen vertrouwenspersoon binnen de villa over.. iets wat hij wel nodig heeft.
Na 23 september zullen de bewoners er alles aan doen (ook de FEBO beïnvloeden) om iemand eruit te mogen stemmen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:25 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Huub's hoogtijdagen waren zónder Lieke.....![]()
Sorry hoor. Als hij weet, dat hij haar slecht behandeld, zou hij ook GEEN relatie met haar aan hebben kunnen gaan.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
En dat gaat ook niet veranderen, dat doetie al vanaf het begin. Maar hij heeft ook vaak genoeg gezegd dat ze dan maar moet kappen met de relatie en dat doet ze ook niet. Dus ze moet niet zeiken.
Heeft ze nog niet tegen mij gehockeyd, zou dr zo perongeluk tegen dr schenen meppenquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:30 schreef Disana het volgende:
Toch zegt Lieke dat ze in het dagelijks leven nooit conflicten heeft. Gaat ze dan alleen om met mensen die net zo zijn als zij... dat zou toch ook competitie veroorzaken?
Dat kan ik nog niet rijmen.
Emo-Jaap is een goede vertrouwenspartij voor Huub imho, die zal die rol maar al te graag willen overnemen, aangezien hij dan close is met de grootste kanshebber om te winnen....quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:28 schreef Clank het volgende:
[..]
Er blijft voor hem zo ook geen vertrouwenspersoon binnen de villa over.. iets wat hij wel nodig heeft.
Ja tuurlijk, vanuit Neemmijnietserieus's perspectief. Hetzelfde geldt trouwens voor Hupert, Brian en Amanda. Dennis zou ik wel mee door een deur kunnen en Jaap zou ik wel in mijn kennissenkring willen. Contact met Nadia heb inmiddels van een half uur per week gezet op een half uur per maand.quote:
de anderen zijn toch bij amanda's halfjaarsfeestje denk ikquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:32 schreef Anderkeertje het volgende:
Door het in de private te organiseren sluit ze de anderen trouwens automatisch weer buiten.
Zij met hem schatquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:31 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Sorry hoor. Als hij weet, dat hij haar slecht behandeld, zou hij ook GEEN relatie met haar aan hebben kunnen gaan.
Dit betekend, dat Huub dus totaal niet oprecht is. Iets, wat Lieke steeds kwaliijk wordt genomen.
Lastig hoor voor Lieke, om tegen alle Huub fans op te boxen.
Wat mij betreft, doet zij het enorm goed. Ik heb echt respect voor haar en vergeet één ding niet.
Niemand is perfect. Zij niet, maar ook Huub niet!!
Als ik haar tegen zou komen bij het hockeyen, zou ik niet met haar praten.....quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heeft ze nog niet tegen mij gehockeyd, zou dr zo perongeluk tegen dr schenen meppen![]()
Ben het met je eens wat Huub betreft, een te groot ego.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:25 schreef neehe het volgende:
[..]
Nou ik niet, geeft haar groot gelijk.
Huub is echt zo'n vent die ze'n vriendin te kakken zet in het bijzijn van anderen, ter meerdere eer en glorie van zichzelf.
Grappig zijn ten koste van anderen, maar o wee als dat bij hem gedaan wordt, dan is het huis te klein.
En maar schreeuwen, hij kan niet normaal een discussie voeren, hij moet en zal gelijk krijgen.
En dan alles 20x herhalen, daar wordt je toch moe van.
Ja, probleem is alleen dat Jaap het sterkst is als hij zijn eigen weg gaat. Hij is niet zo'n teamplayer. Voor dekking zou het perfect zijn, Jaap en Huub samen een beetje optrekken.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:32 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Emo-Jaap is een goede vertrouwenspartij voor Huub imho, die zal die rol maar al te graag willen overnemen, aangezien hij dan close is met de grootste kanshebber om te winnen....![]()
Tuurlijk is Huub niet perfect, dat heb ik hier nog nooit iemand horen roepen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:31 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Sorry hoor. Als hij weet, dat hij haar slecht behandeld, zou hij ook GEEN relatie met haar aan hebben kunnen gaan.
Dit betekend, dat Huub dus totaal niet oprecht is. Iets, wat Lieke steeds kwaliijk wordt genomen.
Lastig hoor voor Lieke, om tegen alle Huub fans op te boxen.
Wat mij betreft, doet zij het enorm goed. Ik heb echt respect voor haar en vergeet één ding niet.
Niemand is perfect. Zij niet, maar ook Huub niet!!
Dat bedoel ik... ze zal toch niet alleen het 'mindere volk' (haar visie) irriteren?quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heeft ze nog niet tegen mij gehockeyd, zou dr zo perongeluk tegen dr schenen meppen![]()
Klopt, je zag Amanda en Nadia al bedrukt kijken, dat 3 uur TV is opgesoupeerd door haar.....quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:32 schreef Anderkeertje het volgende:
Door het in de private te organiseren sluit ze de anderen trouwens automatisch weer buiten.
Ik denk ook dat tie verliefd op der is... maar dat de 24/7 in elkaars aanwezigheid hem af en toe teveel is.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:28 schreef Clank het volgende:
[..]
Als het mijn relatie was,ik zou voor haar een huis kopen. Minimaal één dorp verderop.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:32 schreef Disana het volgende:
Lieke is graag actief. Hoezeer ze ook van Huub baalt, ze gebruikt hem wel om iets te kunnen doen (voorbereidingen honkbal kijken), en om te laten zien dat zij wel positief blijft. Ik zou dat over mijn rug enorm irritant vinden.
Huub kan Jaap niet vertrouwen en dat weet hij...quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:32 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Emo-Jaap is een goede vertrouwenspartij voor Huub imho, die zal die rol maar al te graag willen overnemen, aangezien hij dan close is met de grootste kanshebber om te winnen....![]()
alles is opgevuld volgens mijquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:34 schreef kleinzusje het volgende:
Klopt het dat er nog wel een plek over is ? in het huis ? Of is alles nu opgevuld ???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |