Ja, honkballen gaat wel door, maar ze gaat hem niet vragen,en het shirtje trekt ze zelf aan, dus mocht Huub slapen, dan zal hij geen honkbal kijken.quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:53 schreef Clank het volgende:
Lieke gaat het honkbal wel door laten gaan... staat los van de ruzie zegt ze.
Het zijn allebei 2 personen die koste wat kost hun gelijk willen hebben.quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:57 schreef Clank het volgende:
Lieke vindt het raar dat Huub zich gepasseerd voelde toen zij niet met de brief van haar moeder bij hem kwam maar troost zocht bij Nadia.
Het gaat ook over het winnen van discussies... en daar zijn ze beide even erg in.
Lieke zegt over de ruzie, hij geeft niets toe, maar dat is niet waar, de dingen die hij fout heeft gezegd,quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:57 schreef Clank het volgende:
Lieke vindt het raar dat Huub zich gepasseerd voelde toen zij niet met de brief van haar moeder bij hem kwam maar troost zocht bij Nadia.
Het gaat ook over het winnen van discussies... en daar zijn ze beide even erg in.
dat is iets dat ze alleen tegen de anderen kan zeggen, zou mij ook grandioos irriterenquote:Op zondag 5 augustus 2007 11:59 schreef blomst het volgende:
[..]
Lieke zegt over de ruzie, hij geeft niets toe, maar dat is niet waar, de dingen die hij fout heeft gezegd,
heeft hij wel sorry voor gezegd, en Lieke heeft het woord sorry nog niet tegen Huub gebruikt.
Lieke is bezig met een charme offensiefquote:Op zondag 5 augustus 2007 11:59 schreef Clank het volgende:
Denkt Lieke nu steun te krijgen van Amanda en Nadia.. zodat ze Huub laten vallen??
Wáárom vertelt ze alles in detail aan die twee horken die haar nog steeds achter haar rug om Slieko noemen??
Klopt, maar als ze nu onenigheid hebben over de manier waarop "het spel" gespeeld wordt, dan zijn ze nu allebei bezig zichzelf in "het spel" te verzwakken.quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:58 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Het zijn allebei 2 personen die koste wat kost hun gelijk willen hebben.
Moet ze het uitmaken, domme mutsquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:01 schreef Dark het volgende:
Lieke vindt dat Huub haar met weinig respect behandelt.
ik kan me best voorstellen dat ze het van zich af wil praten. En eens een keer een andere mening wil horen dan die van Huub.quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:59 schreef Clank het volgende:
Denkt Lieke nu steun te krijgen van Amanda en Nadia.. zodat ze Huub laten vallen??
Wáárom vertelt ze alles in detail aan die twee horken die haar nog steeds achter haar rug om Slieko noemen??
En dat gaat ook niet veranderen, dat doetie al vanaf het begin. Maar hij heeft ook vaak genoeg gezegd dat ze dan maar moet kappen met de relatie en dat doet ze ook niet. Dus ze moet niet zeiken.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:01 schreef Dark het volgende:
Lieke vindt dat Huub haar met weinig respect behandelt.
Ja, maar ze zitten nog steeds in een spel en dit gaat allemaal tegen hen gebruikt worden.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:03 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
ik kan me best voorstellen dat ze het van zich af wil praten. En eens een keer een andere mening wil horen dan die van Huub.
In feite verschilt ze daar weinig in met Amanda t.o.v. Brian.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:02 schreef Clank het volgende:
Lieke zegt wel dat ze Huub een onwijs lieve jongen vindt en trots op hem is om wie hij is..
egoistisch kreng is hetquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:04 schreef Dark het volgende:
Lieke baalt ook dat door de ruzie haar mooie plannetje in duigen is gevallen.
Haar dagen in de villa zijn dan geteld.....quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:03 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Moet ze het uitmaken, domme muts![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |