abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 augustus 2007 @ 10:48:25 #151
127004 maril
Smeetsfan
pi_52114280
Iets zegt mij dat Lieke inderdaad niet lang mee blijft ze wilde toch in sept. een studie volgen, ik denk niet dat ze terugkomt als HH die rol is nl weggelegd voor Natasia, en de villa trilt uit haar voegen.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  zondag 5 augustus 2007 @ 10:51:16 #152
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_52114310
Tijd dat Liekut naar huis gaat
Tot ziens
pi_52114313
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 10:38 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!

Hoe laat kom(t)en de gast(en) van Amanda? Heb ik nog voldoende tijd om Harry Potter uit te lezen, nu ik net op een kwart ben?

En what's up met die onlogische streamlocks 's nachts? Dat neppe gegeil van Nadia en Dennis lijkt me meer lockwaardig dan ene ruzietje.

En ik ga straks even tegen mijn schoonzus zeggen dat ze óf zich niets meer kan herinneren óf dat ze er voortaan maar compleet naast moet gaan praten. Anders geloof ik niet meer dat ze vorig jaar een hersenbloeding gehad heeft . Gelukkig maar dat Dennis ook die feiten op een rijtje heeft gezet!
ik dacht om 11 uur, maar zo te zien zal het wel niet kloppen
pi_52114314
Streamlocks gebruiken ze altijd in de uitzending, wat er precies gebeurt is komen we nog wel te weten.
Vindt het goed van Lieke dat ze die tv minuten heeft opgemaakt.
Huub maakt ruzie uit verveling, inplaats dat hij nou Dennix aanpakt, maar nee hoor, ga maar weer ruzie met Lieke maken.
Sukkel.
Goedemorgen by the way.
pi_52114334
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_52114340
Zoals verwacht liggen de miljonairs nog te slapen..althans, zeker weten doen we het niet want ze zien maar 2 bedden..Huub slaapt en Dennis en Nadia slapen..wat de rest doet kunnen we alleen gissen..

Amanda krijgt 12 uur lang bezoek..van 11 tot 23 uur..die zal nu dan toch wel al gedoucht en aangekleed zijn..?

Wat betreft Huub en Lieke..volgens mij draait Lieke door...wekenlang gepest en gesard met als hoogte(diepte)punt zondagavond 15 juli. Ze zegt wel dat ze het aankan en dat ze het heeeel leuk vind in de kooi maar haar gedrag zegt mij wat anders. Mentaal en fysiek komt ze nogal hyper op mij over...mentaal: haar hersens maken overuren..constant plannetjes bedenken..liedjes zingen..muziek aan de draaitafel..ruzie zoeken met Huub (dat is veilig)..Fysiek: nerveus gedrentel..snelle bewegingen...dit doen dat doen..koken..kast opruimen..wassen..
Ze gaat maar door en is gemaakt opgewekt en wil naar eigen zeggen lol maken of zegft dat ze er lol in heeft...ze neemt zichzelf gigantisch in de maling..

Lieke heeft een psycholoog nodig die haar blokkade opheft..

Het is niet leuk om naar haar te kijken..ik word nerveus van dat zenuwachtige loopje van haar...van die hoge nerveuze stem..die neplach op haar gezicht...als ik haar moeder was zat ik jankend achter de streams en zou zeker een bezoekje brengen aan de makers van het programma...
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
  zondag 5 augustus 2007 @ 10:54:34 #157
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_52114348
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 10:51 schreef Anderkeertje het volgende:

[..]

ik dacht om 11 uur, maar zo te zien zal het wel niet kloppen
Ze komen om 1 uur! Om half 12 is er wat leven in de vila want dan scheen Amanda haar bed uit te gaan...
pi_52114370
de tv minuten zijn niet op, ze heeft maar even gekeken.
En achter zou ze sponsoren, vraag me alleeen af of het nog door zal gaan..?!
Of zou het weer script zijn?
pi_52114377
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 10:51 schreef neehe het volgende:
Streamlocks gebruiken ze altijd in de uitzending, wat er precies gebeurt is komen we nog wel te weten.
Vindt het goed van Lieke dat ze die tv minuten heeft opgemaakt.
Huub maakt ruzie uit verveling, inplaats dat hij nou Dennix aanpakt, maar nee hoor, ga maar weer ruzie met Lieke maken.
Sukkel.
Goedemorgen by the way.
Dus jij weet al wat er vanacht is voorgevallen, en waarom e ruzie hadden?
Goedemorgen :W
pi_52114416
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 10:53 schreef Katewalker het volgende:

Het is niet leuk om naar haar te kijken..ik word nerveus van dat zenuwachtige loopje van haar...van die hoge nerveuze stem..die neplach op haar gezicht...als ik haar moeder was zat ik jankend achter de streams en zou zeker een bezoekje brengen aan de makers van het programma...
Mooie analyse ! En ook terecht volgens de rest van de bewoners; Brian noemt haar ook onecht, Amanda ook. Je kunt veel van de laatste zeggen, maar mensenkennis heeft ze wel.

Lieke speelt inderdaad alléén maar een spel. Dit gaat haar hard opbreken. Je kunt niet breken met jezelf gedurende zó lange tijd.....

Loopt Nena over een minuut de poort weer in ?
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_52114442
De wekker gaat
Zou Amanda er gehoor aan geven, of zo weer in slaap vallen?
  zondag 5 augustus 2007 @ 11:02:04 #162
125420 Starlie
pi_52114444
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 10:59 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Mooie analyse ! En ook terecht volgens de rest van de bewoners; Brian noemt haar ook onecht, Amanda ook. Je kunt veel van de laatste zeggen, maar mensenkennis heeft ze wel.

Lieke speelt inderdaad alléén maar een spel. Dit gaat haar hard opbreken. Je kunt niet breken met jezelf gedurende zó lange tijd.....

Loopt Nena over een minuut de poort weer in ?
Nee volgens mij komen er twee vage vriendinnen en haar zus.... de rest kon allemaal niet....
pi_52114451
Een paard..... maar ook al weer weg.....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
pi_52114468
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 10:53 schreef Katewalker het volgende:

Lieke heeft een psycholoog nodig die haar blokkade opheft..

Wel aardig geschreven. Ik vind ook dat ze, vanaf het begin al, teveel doet alsof en te perfect wil overkomen. Er zijn overigens types die dat tot norm verheven hebben en daar hun hele leven mee doorgaan.
pi_52114475
Lieke weer beneden......
pi_52114479
Offuh, was dat Amanda ?
pi_52114483
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 10:56 schreef blomst het volgende:

[..]

Nee, maar als je de uitzendingen op tv ziet, dan zie je nog wel eens toestanden die we niet op de streams hebben gezien ivm een streamlock.
pi_52114492
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 10:56 schreef blomst het volgende:

[..]

Ruzie kwam uit het niets, zomaar plots. Ze lagen in bed en opeens was het daar.
  zondag 5 augustus 2007 @ 11:05:52 #169
125420 Starlie
pi_52114500
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 11:04 schreef Nostalgist het volgende:
Offuh, was dat Amanda ?
Gezien de benen was het Lieke... Aan het ontplofte haar gezien was het weer Amanda.... maar ik gok op Lieke!

Edit: het is Lieke!
pi_52114508
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 11:02 schreef Starlie het volgende:

[..]

Nee volgens mij komen er twee vage vriendinnen en haar zus.... de rest kon allemaal niet....
Anne "van del tot dame " misschien ?

die zou dan wel eens kunnen blijven hangen
pi_52114521
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 11:05 schreef Starlie het volgende:

[..]

Gezien de benen was het Lieke... Aan het ontplofte haar gezien was het weer Amanda.... maar ik gok op Lieke!
Klopt, maar het was toch Lieke.....
pi_52114536
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 11:04 schreef Nostalgist het volgende:
Offuh, was dat Amanda ?
nee is Lieke die daar rond loopt.
Zou me niets verwonderen dat ze de boel in orde maakt voor het honkbalfeestje en dan tegen Huub zeggen zie wat je mist.
  zondag 5 augustus 2007 @ 11:08:38 #173
125420 Starlie
pi_52114538
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 11:06 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Anne "van del tot dame " misschien ?

die zou dan wel eens kunnen blijven hangen
Nee die niet, het waren namen in de trant van Kimmie, Jessica, Cindy, Chantal, Kimberley... ben de namen even kwijt...
pi_52114610
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 11:08 schreef Starlie het volgende:

[..]

Nee die niet, het waren namen in de trant van Kimmie, Jessica, Cindy, Chantal, Kimberley... ben de namen even kwijt...
Ah... de crême de la crême van de upper ten......
pi_52114625
de wekker van Amanda gaat af......
  zondag 5 augustus 2007 @ 11:18:03 #176
125420 Starlie
pi_52114647
Echt zonde hoor dat ze met dit mooie weer allemaal in hun nest blijven liggen.... zeg ik die achter de streams zit......
pi_52114664
30 graden ga genieten van de zon
alles blijft al maanden hetzelfde
het is huub tegen de rest de rest tegen huub
de rest tegen huub en lieke en vice vers
met zen allen tegen lieke en lieke tegen de rest
wanneer je nu 14 dagen op vakantie gaat en terugkomt is het nog steeds hetzelfde
doordat men nog 2 niksdoenders in de kooi gezet hebben zijn het nu nog maar 2 personen
waar nog wat mee te doen is
lekker zwemmen enz enz terrasje ole ole
niets is wat het lijkt maar het verandert ook niet meer
  zondag 5 augustus 2007 @ 11:22:24 #178
125420 Starlie
pi_52114700
Hee Lieke heeft nieuwe kleren gekregen... nu nog nieuwe schoenen.... ipv die zwarte..
pi_52114708
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 11:19 schreef the_judge het volgende:
30 graden ga genieten van de zon
alles blijft al maanden hetzelfde
het is huub tegen de rest de rest tegen huub
de rest tegen huub en lieke en vice vers
met zen allen tegen lieke en lieke tegen de rest
wanneer je nu 14 dagen op vakantie gaat en terugkomt is het nog steeds hetzelfde
doordat men nog 2 niksdoenders in de kooi gezet hebben zijn het nu nog maar 2 personen
waar nog wat mee te doen is
lekker zwemmen enz enz terrasje ole ole
niets is wat het lijkt maar het verandert ook niet meer
pi_52114712
Goedemorgen! Heeft Lieke nu tvtijd opgemaakt die eigenlijk voor vanmiddag was???
pi_52114719
Ik ben blij dat ik geen nieuw stream abonnement heb genomen voor nog een maand.
pi_52114724
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 11:23 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Goedemorgen! Heeft Lieke nu tvtijd opgemaakt die eigenlijk voor vanmiddag was???
Morgen. Geen idee

Iedereen Koffie?
pi_52114727
En toch ben ik van mening dat Huub en Lieke wel degelijk om elkaar geven.
Het is alleen te heftig om direct 24/7 met elkaar opgescheept te zitten in een soap waar het ook nog eens om een flinke pot geld draait.
  zondag 5 augustus 2007 @ 11:25:15 #184
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_52114731
met wie belt lieke? de redactie zeker want ik hoor niks
  zondag 5 augustus 2007 @ 11:25:41 #185
125420 Starlie
pi_52114742
Nou ik ga lekker varen!!! Veel plezier allemaal vandaag!
pi_52114810
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 11:25 schreef Marrije het volgende:
met wie belt lieke? de redactie zeker want ik hoor niks
Als er nu iemand kon liplezen hier, dan wisten we het, mij heeft ze in iedergeval niet gebeld
pi_52114879
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 11:25 schreef Clank het volgende:
Het is alleen te heftig om direct 24/7 met elkaar opgescheept te zitten in een soap waar het ook nog eens om een flinke pot geld draait.
pi_52114910
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 11:25 schreef Clank het volgende:
in discussies willen ze beide hun gelijk, en dat zal nog wel vaker gaan botsen den ik.
pi_52114934
Amanda is ook op, als ze gaan praten over de ruzie zal het wel weer een streamlock opleveren.
pi_52115008
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 11:38 schreef blomst het volgende:

[..]

in discussies willen ze beide hun gelijk, en dat zal nog wel vaker gaan botsen den ik.
Ze zijn aan elkaar gewaagd. Huub's vader zei toen al tegen Lieke dat Huub wel iemand nodig had die hem tegengas gaf. In deze setting is het onmogelijk om een normale relatie met elkaar op te bouwen. Dat het zo nu en dan heftig botst vind ik eigenlijk alleen maar normaal.
pi_52115020
lol, gaat ze danerole blikjes openen met een blikopener
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
pi_52115046
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 11:44 schreef droomkoningin het volgende:
First time ?
pi_52115070
dat lijkt me wel ander haal je t niet in je hoofd
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
  zondag 5 augustus 2007 @ 11:48:05 #194
158227 AutumnTears
Fan van Stijn!
pi_52115084
echt te grappig dit
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 11:44 schreef droomkoningin het volgende:
Ik stond op het dak van de wereld,
In afwachting tot ik mijn vleugels kreeg.
2004
pi_52115089
lol, t 2e blik ook met een blikopener

ik dacht nog wel dat lieke slim was
pi_52115098

wat een geknoei.
  zondag 5 augustus 2007 @ 11:51:26 #197
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52115134
OMG wat een Blondtje is het ook hè
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 5 augustus 2007 @ 11:52:33 #198
111260 Charmian
a little joy
pi_52115155
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 11:49 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
wat een geknoei.
zo ziet het er bij mij ook wel eens uit, maar dan komt het omdat dat blikje al maanden in m'n koelkast ligt en maar vanzelf is opengesprongen
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_52115164
En ja hoor... Lieke stort haar hart uit bij Amanda.
Lieke had gisteravond het gevoel dat ze Huub een klap in zijn gezicht wilde geven.
  zondag 5 augustus 2007 @ 11:53:10 #200
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_52115166
Goedemorgen allen, ik zie dat Lieke croissantbollen gaat maken!
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')