*insert Twylightzone-muziekje*quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, de locks.....Het zou maar zo kunnen dat er tijdens zo'n lock bewoners verdwijnen. Een gat in de grond is gauw gegraven!
Ach, sinds je je gezin dag zegt met de woorden "Dag kindjes van god" kijk ik nergens meer van opquote:Op zondag 5 augustus 2007 10:16 schreef yvonne het volgende:
Ik zat bij kinderversjes te kijken en vond kleinzusje
Don't ask
Crediteren? Aan wie dan? En Hoe? Moet ik dan weer bellen en storten ze het geld terug via mijn foon? Als het stopt, dan stopt het op de vierde of zo.quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:13 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Misschien zit men een beetje omhoog met de vele betalende streamers die er nog zijn, en zijn ze bezig met een ontmoedigingsbeleid om, als het programma wordt gestopt, niet al te veel stream-euro's te hoeven crediteren.....?![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ach, sinds je je gezin dag zegt met de woorden "Dag kindjes van god" kijk ik nergens meer van op![]()
Je gaat mij toch niet vertellen dat zij de nieuwe Maria Magdalena is?quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ach, sinds je je gezin dag zegt met de woorden "Dag kindjes van god" kijk ik nergens meer van op![]()
dis·so·ci·a·tie (de ~ (v.), ~s)quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Kunt u uitleggen hoe dissociatie cognitief kan zijn?
Volgens mij is dissociatie per definitie niet-cognitief.
Oh de Meerkat Manor is zo lief en leuk, ik heb die serie al gezien maar als ik s,nachts niet kan slapen kijk ik graag.quote:Op zondag 5 augustus 2007 06:25 schreef Morwen het volgende:
Huub stort zich in bed en Lieke kijkt naar de tv (stokstaartjes, the whiskers).
de tuinlieden?quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:20 schreef blomst het volgende:
er is muziek te horen op stream3 en af en toe stemmen.
In die hoedanigheid ben ik gevraagd om in DGK te gaan zitten jaquote:Op zondag 5 augustus 2007 10:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je gaat mij toch niet vertellen dat zij de nieuwe Maria Magdalena is?
quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:23 schreef farceman het volgende:
Lees net van de ruzies, wanneer geven ze Huub nu eens echt een alcohol verbod..
Of wachten ze er echt op dat het mis gaat?
Wat een slecht dronk heeft Huub zeg, hij is dan echt niet meer leuk of scherp of wat dan ook.
Dat is wat er s'nachts in Aman's darmen plaats vindt na een anale bewerkstelliging door heer Bquote:Op zondag 5 augustus 2007 10:23 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dis·so·ci·a·tie (de ~ (v.), ~s)
1 het uiteenvallen, ontbinding
2 [scheik.] het uiteenvallen van de moleculen van een chemische verbinding in kleinere moleculen, atomen, radicalen of ionen
3 proces waarbij bepaalde psychische activiteiten los komen te staan van de rest van de persoonlijkheid
De kerkklokken beginnen hier nu spontaan te luidenquote:Op zondag 5 augustus 2007 10:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
In die hoedanigheid ben ik gevraagd om in DGK te gaan zitten ja![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 06:33 schreef Morwen het volgende:
Flower en Mozart zijn zwangerAls dat maar goed gaat...........
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
ik heb trouwens ooit een van de geilste pijpbeurten op de camping meegemaakt met een 'yvonne'. dat moet toch wel wat zeggen, dunkt mij.quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je gaat mij toch niet vertellen dat zij de nieuwe Maria Magdalena is?
Dat weten we niet, er waren streamlocks...... Maar serieus, we kregen niet eens de kans om te beoordelen of het nu wel of niet erg was. Volgens mij was het gewoon Huub en Lieke stijl, niet iets heel afwijkends.quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:25 schreef Nostalgist het volgende:
09:27 - Dieptepunt...
Leek het gisteravond nog rustig in de Villa, vannacht zijn de Miljonairs flink bezig geweest, en dat was niet alleen onder de lakens… Tussen Huub en Lieke botert het al een tijdje niet, de twee maken dan ook constant ruzie. Vannacht bereikte het koppeltje een dieptepunt, en een breuk lijkt dan ook definitief. Lieke heeft op de bank geslapen en Huub alleen in zijn bed. Betekent dit dan echt het einde tussen Huub en Lieke?
Was het echt zo erg als de tien-site aangeeft ? Hebben de streamlocks veel verhuld ?
Het constant op elkaars lip zitten, het de hele dag niets te doen hebben, het domme volk waartussen zij de hele dag zitten, dat moet wel tot frustratie leiden.quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:25 schreef Nostalgist het volgende:
09:27 - Dieptepunt...
Leek het gisteravond nog rustig in de Villa, vannacht zijn de Miljonairs flink bezig geweest, en dat was niet alleen onder de lakens… Tussen Huub en Lieke botert het al een tijdje niet, de twee maken dan ook constant ruzie. Vannacht bereikte het koppeltje een dieptepunt, en een breuk lijkt dan ook definitief. Lieke heeft op de bank geslapen en Huub alleen in zijn bed. Betekent dit dan echt het einde tussen Huub en Lieke?
Was het echt zo erg als de tien-site aangeeft ? Hebben de streamlocks veel verhuld ?
Ja, dat gaat idd via de hersenen: dus het is cognitief.quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:23 schreef ericahysterica het volgende:
3 proces waarbij bepaalde psychische activiteiten los komen te staan van de rest van de persoonlijkheid
Wil je er over praten?quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
ik heb trouwens ooit een van de geilste pijpbeurten op de camping meegemaakt met een 'yvonne'. dat moet toch wel wat zeggen, dunkt mij.![]()
Ja, dat dacht ik ook al te lezen in de COSsen..... Maar waarom dan de streamlock ?quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat weten we niet, er waren streamlocks...... Maar serieus, we kregen niet eens de kans om te beoordelen of het nu wel of niet erg was. Volgens mij was het gewoon Huub en Lieke stijl, niet iets heel afwijkends.
Hij heeft gisterenavond weel gedronken hoor, waarom denke j dat lieke kwaad is?!quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
Hij drinkt al een maand niet meer.
Maar zonder 'slechte dronk' is hij idd ook niet meer leuk of scherp.
Nope, Lieke heeft in haar boosheid de TV minuten voor een groot deel opgemaakt. Ze had geen zin in een feestje met Huub. Welk verstandig mens heeft dat wel vraag ik mij af..........quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:32 schreef farceman het volgende:
ZE kunnen het vanmiddag iig lekker bijleggen tijdens ht honkbal kijken
quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het is wachten op Jaap. Die zal de verhaallijn van Huub en Lieke wel vertellen voor ons streamers.
Mogen ze dus wel kijken?quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:32 schreef farceman het volgende:
ZE kunnen het vanmiddag iig lekker bijleggen tijdens ht honkbal kijken
Zoiets van: "Ik wil alleen kijken?"quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:33 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook al te lezen in de COSsen..... Maar waarom dan de streamlock ?
Een overijverige stagiair die nu smult omdat heel streamend Nederland zich afvraagt waarom hij op de rode knop drukte ?![]()
Gedronken? Azijn dan toch zeker?quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:34 schreef farceman het volgende:
[..]
Hij heeft gisterenavond weel gedronken hoor, waarom denke j dat lieke kwaad is?!
Vind ik toch kinderachtig van haar, had ze op een andere manier mogen doen want Huub is een honkbalfanaat, zelfs ik gun hem die wedstrijd en ik mag hem niet eens, dus watmis dat nu voor gezeik van Liekequote:Op zondag 5 augustus 2007 10:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nope, Lieke heeft in haar boosheid de TV minuten voor een groot deel opgemaakt. Ze had geen zin in een feestje met Huub. Welk verstandig mens heeft dat wel vraag ik mij af..........
"Chasing the ten minutes of fame......"quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zoiets van: "Ik wil alleen kijken?"
Heerlijk toch? Ik zou het denk ik ook doen als ik daar aan die knoppen zou zitten. Lekker streamers pestenquote:Op zondag 5 augustus 2007 10:37 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
"Chasing the ten minutes of fame......"![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Er komt een tank aan!
quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heerlijk toch? Ik zou het denk ik ook doen als ik daar aan die knoppen zou zitten. Lekker streamers pesten![]()
![]()
Ik zou het risico niet nemenquote:Op zondag 5 augustus 2007 10:38 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Heb ik nog voldoende tijd om Harry Potter uit te lezen, nu ik net op een kwart ben?
een biertje ja, en voor e rest koffie.quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:34 schreef farceman het volgende:
[..]
Hij heeft gisterenavond weel gedronken hoor, waarom denke j dat lieke kwaad is?!
quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:42 schreef kleinzusje het volgende:
Ik zag een geboorte advertentie: "We noemen haar streamlockje"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |