ik dacht om 11 uur, maar zo te zien zal het wel niet kloppenquote:Op zondag 5 augustus 2007 10:38 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Hoe laat kom(t)en de gast(en) van Amanda? Heb ik nog voldoende tijd om Harry Potter uit te lezen, nu ik net op een kwart ben?
En what's up met die onlogische streamlocks 's nachts? Dat neppe gegeil van Nadia en Dennis lijkt me meer lockwaardig dan ene ruzietje.
En ik ga straks even tegen mijn schoonzus zeggen dat ze óf zich niets meer kan herinneren óf dat ze er voortaan maar compleet naast moet gaan praten. Anders geloof ik niet meer dat ze vorig jaar een hersenbloeding gehad heeft. Gelukkig maar dat Dennis ook die feiten op een rijtje heeft gezet!
Ze komen om 1 uur! Om half 12 is er wat leven in de vila want dan scheen Amanda haar bed uit te gaan...quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:51 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
ik dacht om 11 uur, maar zo te zien zal het wel niet kloppen
Dus jij weet al wat er vanacht is voorgevallen, en waarom e ruzie hadden?quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:51 schreef neehe het volgende:
Streamlocks gebruiken ze altijd in de uitzending, wat er precies gebeurt is komen we nog wel te weten.
Vindt het goed van Lieke dat ze die tv minuten heeft opgemaakt.
Huub maakt ruzie uit verveling, inplaats dat hij nou Dennix aanpakt, maar nee hoor, ga maar weer ruzie met Lieke maken.
Sukkel.
Goedemorgen by the way.
Mooie analyse ! En ook terecht volgens de rest van de bewoners; Brian noemt haar ook onecht, Amanda ook. Je kunt veel van de laatste zeggen, maar mensenkennis heeft ze wel.quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:53 schreef Katewalker het volgende:
Het is niet leuk om naar haar te kijken..ik word nerveus van dat zenuwachtige loopje van haar...van die hoge nerveuze stem..die neplach op haar gezicht...als ik haar moeder was zat ik jankend achter de streams en zou zeker een bezoekje brengen aan de makers van het programma...![]()
![]()
Nee volgens mij komen er twee vage vriendinnen en haar zus.... de rest kon allemaal niet....quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:59 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Mooie analyse ! En ook terecht volgens de rest van de bewoners; Brian noemt haar ook onecht, Amanda ook. Je kunt veel van de laatste zeggen, maar mensenkennis heeft ze wel.
Lieke speelt inderdaad alléén maar een spel. Dit gaat haar hard opbreken. Je kunt niet breken met jezelf gedurende zó lange tijd.....![]()
Loopt Nena over een minuut de poort weer in ?![]()
Wel aardig geschreven. Ik vind ook dat ze, vanaf het begin al, teveel doet alsof en te perfect wil overkomen. Er zijn overigens types die dat tot norm verheven hebben en daar hun hele leven mee doorgaan.quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:53 schreef Katewalker het volgende:
Lieke heeft een psycholoog nodig die haar blokkade opheft..
Het is niet leuk om naar haar te kijken..ik word nerveus van dat zenuwachtige loopje van haar...van die hoge nerveuze stem..die neplach op haar gezicht...als ik haar moeder was zat ik jankend achter de streams en zou zeker een bezoekje brengen aan de makers van het programma...![]()
![]()
Nee, maar als je de uitzendingen op tv ziet, dan zie je nog wel eens toestanden die we niet op de streams hebben gezien ivm een streamlock.quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:56 schreef blomst het volgende:
[..]
Dus jij weet al wat er vanacht is voorgevallen, en waarom e ruzie hadden?
Ruzie kwam uit het niets, zomaar plots. Ze lagen in bed en opeens was het daar.quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:56 schreef blomst het volgende:
[..]
Dus jij weet al wat er vanacht is voorgevallen, en waarom e ruzie hadden?
Gezien de benen was het Lieke... Aan het ontplofte haar gezien was het weer Amanda.... maar ik gok op Lieke!quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:04 schreef Nostalgist het volgende:
Offuh, was dat Amanda ?
Anne "van del tot dame " misschien ?quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:02 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nee volgens mij komen er twee vage vriendinnen en haar zus.... de rest kon allemaal niet....
quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:05 schreef Starlie het volgende:
[..]
Gezien de benen was het Lieke... Aan het ontplofte haar gezien was het weer Amanda.... maar ik gok op Lieke!
nee is Lieke die daar rond loopt.quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:04 schreef Nostalgist het volgende:
Offuh, was dat Amanda ?
Nee die niet, het waren namen in de trant van Kimmie, Jessica, Cindy, Chantal, Kimberley... ben de namen even kwijt...quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:06 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Anne "van del tot dame " misschien ?
die zou dan wel eens kunnen blijven hangen
Ah... de crême de la crême van de upper ten......quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:08 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nee die niet, het waren namen in de trant van Kimmie, Jessica, Cindy, Chantal, Kimberley... ben de namen even kwijt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |