quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:10 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
O nee, toch niet. Kan iemand mij nog vertellen hoe lang die shorts zijn? Ik kan nergens een plaatje vinden waar iemand hem aan heeft. Ik loop liever niet in hotpants rond.![]()
![]()
die van A&F vallen net iets over de knie, van hollister waarschijnlijk ook.quote:
En weer bedankt!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:46 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
die van A&F vallen net iets over de knie, van hollister waarschijnlijk ook.
Maar ik moet nog even naar Spanje, waar de zon wel schijnt te schijnen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:50 schreef Adelante het volgende:
Je hebt toch niks aan t-shirts en shorts als de zon niet schijnt.
Bedoel je die Sargent Pond die Ace1 en ik ook postten? Maat is vergelijkbaar met polo's of t-shirts?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:50 schreef Adelante het volgende:
Dat streepjesding met lang mouwen zit perfect
ik heb een tip gekregen dat je die Sargent Pond longsleeves in dezelfde maat moet kopen als dat je t-shirts draagt.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:19 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
[..]
Bedoel je die Sargent Pond die Ace1 en ik ook postten? Maat is vergelijkbaar met polo's of t-shirts?
Okee mooi, dat laatste heb ik dus gedaan, ben benieuwd. Een tikkeltje minder muscle-fit mag zo'n ding eventueel ook wel zijn aangezien ik er ws. nog een shirtje onder zal dragen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:37 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
ik heb een tip gekregen dat je die Sargent Pond longsleeves in dezelfde maat moet kopen als dat je t-shirts draagt.
dan is elk merk uit!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:45 schreef Elwood1802 het volgende:
A&F is alweer een tijdje uit, iedereen loopt er al mee
Ik wacht nog even af hoe hij bij jou uitvaltquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:45 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
[..]
Okee mooi, dat laatste heb ik dus gedaan, ben benieuwd. Een tikkeltje minder muscle-fit mag zo'n ding eventueel ook wel zijn aangezien ik er ws. nog een shirtje onder zal dragen.
Jij bent echt tof! Alleen dragen wat "in" is, en niet wat je mooi vindt!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:45 schreef Elwood1802 het volgende:
A&F is alweer een tijdje uit, iedereen loopt er al mee
binnenkort, ik moet nog even aan wat personen vragen of zij ook nog wat willen meebestellen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:46 schreef Ednet het volgende:
Satanic wanneer ga je opnieuw bestellen?
Nee, en hollisterco.com heeft ook geen user-accounts dus niemand kan meer direct van de site naar NL laten versturen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:28 schreef De Wouzeraar het volgende:
Trouwens, bezorgd Hollister ook niet meer in Nederland?
Ellen berekent namelijk ongeveer dezelfde verzendkosten uit Amerika als via Hollisterco.com. Dan kan ik dus de bezorgkosten naar Ellen, de kosten voor internationaal betalingsverkeer en de fee van Ellen besparen.
Geen mensen in Duitsland die een inkoopactie willen starten?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:40 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Nee, en hollisterco.com heeft ook geen user-accounts dus niemand kan meer direct van de site naar NL laten versturen.
hoe doe je dat zo snel?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:50 schreef Adelante het volgende:
Vandaag m'n pakketje binnen van A&F (vrijdag besteld op de site, I love FedEx)
Dat streepjesding met lang mouwen zit perfect en ook nog een blauw/wit gestreepte polo en een overhemd maken het plaatje compleet. Je hebt toch niks aan t-shirts en shorts als de zon niet schijnt.
als je ooit een account hebt aangemaakt op abercrombie.com toen je Nederland nog in de lijst kon kiezen om naartoe te verzenden, dan kan je nog wel direct vanaf de website bestellen. en dat gaat heel snel, mijn record is 4 dagen.quote:
het veroorzaakt anders vaak wel een koopziekte.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:32 schreef Xaverius1337 het volgende:
Khad dit topic nooit gelezen want dacht dat het over een ziekte ging![]()
Maar kijk net op de site en ze hebben er super vette kledingjammer dat je het niet in nederland kan kopen en alleen kan importeren
Zolang het relatief kleine pakjes zijn is de kans vrij klein, en als je zo'n standaard USPS-envelop gebruikt eigenlijk nooit. Jammer genoeg past een A&F logo tee net niet in zo'n USPS-envelop. Wil je spijkerbroeken e.d. hebben wordt de kans groter. Maar vooral spijkerbroeken zijn hier belachelijk duur, als de douane je pakje eruit pikt ben je incl. invoerrechten nog goedkoper uit. Ik vind trouwens wel dat de spijkerbroeken van A&F snel kapot gaan...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:02 schreef epl het volgende:
Hoe groot is de kans ongeveer dat je er invoeringsbelasting oid over moet betalen als je het laat overkomen?(van A&F en Hollister, via een bekende in amerika)
Wel leuke kleding namelijk.
Ik denk dat dan voor A&F wel hetzelfde zal gelden.quote:Thanks for contacting Hollister. We apologize, but we are currently unable to ship to the Netherlands due to customs issues. We’re in the process of fixing these issues and hope to be shipping to the Netherlands by the middle of August. For any additional concerns, hit us back with another email, and we’ll be happy to help.
Kristen
Customer Service
Hollister Co.
de invoerkosten zullen nooit verdwijnen, staat ook niet in de tekst, maar ze zeggen dus dat ze rond midden augustus hopen te kunnen verzenden naar NL.quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:28 schreef Ednet het volgende:
Dus wat ze willen zeggen is dat ze rond midden augustus hopen/verwachten dat ze naar Nederland kunnen shippen en dat de invoerkosten verdwijnen of wat?
nou zo zeker zou ik daar nog niet van zijn, ik heb een tijd geleden exact hetzelfde mailtje gehad, met de verwachting dat het bestellen weer kon tegen het eind van juli, wat nu dus midden augustus is.quote:
Maat S, die dingen zijn groot, kan zijn dat je een maat S nog net iets te groot vind zitten, de mouwen zijn ook nog steeds aan de lange kant, ik sla die uiteindes altijd half om of vouw ze naar binnen. dan is de lengte wel goed.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:40 schreef Ace1 het volgende:
Er staan weer nieuwe dingen op de site volgens mij...
Weet iemand hier die fleece dingen vallen... Moet ik die ook M nemen, net als de tshirts.. of S net als de overhemden?
Hmn die North Notch heb ik dus wel in M besteld. Benieuwd hoe hij valt, het lijkt me bij die dingen dat het wat minder erg is als ze wat groter vallen dus ik hou hoopquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:44 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Maat S, die dingen zijn groot
ja ik ben ook wel benieuwd, hoe lang ben je eigenlijk?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:54 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
[..]
Hmn die North Notch heb ik dus wel in M besteld. Benieuwd hoe hij valt, het lijkt me bij die dingen dat het wat minder erg is als ze wat groter vallen dus ik hou hoop
1.87quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:33 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
ja ik ben ook wel benieuwd, hoe lang ben je eigenlijk?
Ja even lang als ik... Die longsleeve had jij in S besteld toch?quote:
Ik heb tot op heden ook nog geen naheffing gehad van mijn bestelling een kleine maand geleden!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:58 schreef Ednet het volgende:
En geen naheffingen ?
Heb jij een account op die site?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:17 schreef Robertje het volgende:
Vorige week een hele doos met spullen besteld (totaal 500 euri) en woensdag is het verstuurd. Vandaag staat ie al op mijn bureau.
besteld via ellen, of gewoon direct vanaf de website zodat je aan FedEx die naheffing moest betalen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:23 schreef Robertje het volgende:
Ik heb 1x een naheffing gehad van 78 euro. Maar dat kan gebeuren.
Via ACF site. Dus een FedEx naheffing.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:45 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
besteld via ellen, of gewoon direct vanaf de website zodat je aan FedEx die naheffing moest betalen?
van FedEx krijg je volgens mij altijd een naheffing, via Ellen kreeg ik beide keren een naheffing.quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:47 schreef Robertje het volgende:
[..]
Via ACF site. Dus een FedEx naheffing.
Met Ellen heb ik dat nog nooit gehad. (nog maar 2x besteld)
dan had je waarschijnlijk een grote bestellingen, ik had de eerste keer een bestelling van een trui en een overhemd, dit zat in zo'n zak, en ik had dus geen naheffing. De tweede bestelling was groter, een vest, een overhemd, twee polo's en een kettingkje, zat dus in een grote doos. Hierbij kreeg ik 50 euro naheffing.quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:31 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
van FedEx krijg je volgens mij altijd een naheffing, via Ellen kreeg ik beide keren een naheffing.![]()
hmm ja, het zat beide keren in een grote doos, dat moest ook wel met die fleece vesten en andere truien.quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:44 schreef men_in_red het volgende:
[..]
dan had je waarschijnlijk een grote bestellingen, ik had de eerste keer een bestelling van een trui en een overhemd, dit zat in zo'n zak, en ik had dus geen naheffing. De tweede bestelling was groter, een vest, een overhemd, twee polo's en een kettingkje, zat dus in een grote doos. Hierbij kreeg ik 50 euro naheffing.![]()
ik denk wel dat de kleur goed overeenkomt met het 2e plaatje, de kleuren vallen in het echt meestal anders uit. en ook al zijn ze op het 2e plaatje nep, dan nog zien ze er in het echt ook zo uit, A&F wordt tegenwoordig heeeel goed nagemaakt jammer genoeg.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:46 schreef Poultrygeist het volgende:
Vraagje, als ik East Creek Fleece koop, komt hij er dan uit te zien als plaatje 2?
Had al ergens gelezen dat de donkere kleuren niet helemaal kloppen.
Iemand die dit kan bevestigen?
[afbeelding]
[afbeelding]
Of is dat laatste gewoon nep![]()
volgens mij moet je dan ook wel maat L hebben. misschien dat de dames die dit topic bezoeken het beter weten.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:01 schreef booo het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe het zit het met de maten van de damespolo's? Ik heb meestal M maar mijn Tommy Hilfiger Denim polo is L, daarbij zat M echt te strak. En nu weet ik niet wat ik moet doen
Mja, ik ben dus bang dat hij dan vanaf je borsten recht naar beneden valt, of het moet net zo'n stretchstof zijn als THD heeft..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:06 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
volgens mij moet je dan ook wel maat L hebben. misschien dat de dames die dit topic bezoeken het beter weten.![]()
Nee helaas, ben bang dat het vanwege de fleece in een grote(re) verpakking zit en dat er weer wat douane tijd overheen gaatquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:52 schreef Ace1 het volgende:
El_Hijo_Del_Jefe
JIj je stuff al binnen?
Via Ellen bestellen is simpel. Je mailt haar gewoon wat je wil hebben van welke site. Zij stuurt vervolgens een offerte en als je akkoord gaat, bestelt zij alles en stuurt het naar je op.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:56 schreef jay-v het volgende:
Kan iemand mij even uitleggen hoe het bestellen via ellen in zijn werk gaat? Heb even op die site gekeken maar ik word er niet echt wijs uit...
Hoe zit het eigenlijk met de maten bij A&F? Ik draag hier meestal S of M. Van de H&M alles S. Kan ik gewoon een S bestellen of kan ik beter voor een M gaan? Wil graag deze bestellen.
Met die maten blijft het een beetje lastig, ik ben 1.80 maar vrij breed dus koop alles in Large. Dezequote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:56 schreef jay-v het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de maten bij A&F? Ik draag hier meestal S of M. Van de H&M alles S. Kan ik gewoon een S bestellen of kan ik beter voor een M gaan? Wil graag deze bestellen.
Ik heb geen polo's maar wel gewone shirtjes van Abercrombie. Met shirtjes houd ik dezelfde maat aan, qua broeken ga ik een mt kleiner zitten.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:01 schreef booo het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe het zit het met de maten van de damespolo's? Ik heb meestal M maar mijn Tommy Hilfiger Denim polo is L, daarbij zat M echt te strak. En nu weet ik niet wat ik moet doen
is aardig van je ik ben bang dat veel mensen je aan die belofte gaan houden.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 05:13 schreef Proper_fucked het volgende:
Ik zit alweer bijna een maand in San DiegoAangezien ik op budget zit heb ik alleen nog maar 2 shirts en het luchtje gekocht..
Aangezien ik ook niet de beroerste ben wil ik wel een keer wat spullen verzenden. Ben nu alleen nog heel druk(sport hier op college, en zitten in seizoen) Maar vanaf januari heb ik er wel wat tijd voor..
Volgens mij pas aan het einde van het jaar. En het kan goed dat de problemen met de douane dan nog niet zijn opgelost.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:36 schreef sjeppert het volgende:
is het al mogelijk om vanaf de site te bestellen en versturen naar nederland
Inderdaad. Ik heb een bestelling voor ¤202 gedaan (voor $154quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:32 schreef jay-v het volgende:
Bah via ellen is wel mooi maar, tering wat is dat duur zeg! voor $260,- aan kleding ben je ¤296,- kwijt... En dat is nog voor het douane gebeuren...
Voor 260 dollar aan kleding zeg je. Bij Abercrombie zou je dan ook nog behoorlijke verzendkosten moeten betalen en ook dat gaat door de douane heen. Bij Ellen zijn de douanekosten iig altijd lager geweest dan middels de officiële wegen. Ik heb wel wat moeite met die 5% die zij hanteert, die is in mijn optiek niet nodig.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:32 schreef jay-v het volgende:
Bah via ellen is wel mooi maar, tering wat is dat duur zeg! voor $260,- aan kleding ben je ¤296,- kwijt... En dat is nog voor het douane gebeuren...
het ligt inmiddels bij m'n oudersquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:52 schreef Ace1 het volgende:
El_Hijo_Del_Jefe
JIj je stuff al binnen?
Nou toch maar gelijk even langs gegaanquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:40 schreef Ace1 het volgende:
Weet iemand hier die fleece dingen vallen... Moet ik die ook M nemen, net als de tshirts.. of S net als de overhemden?
Hoe zit die M gestreepte longsleeve??quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:06 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
[..]
Nou toch maar gelijk even langs gegaanDit is dus mijn M fleece, heb dus t-shirts en polo's ook M, en overhemden S
[afbeelding]
vind 'm zelf precies goed, mouwen zijn dus tikkeltje lang, die moet je wel omvouwen oid
Maar daar zijn de mauwen ook nog wat te lang voor?quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:16 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
Even geen foto, maar die longsleeve is M ook perfect, valt hetzelfde als polo's en t-shirts
Zit zwaar te twijfelen of ik die crewneck gewoon in S bestel....quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:17 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
ja die zijn idd ook lang
Als je bij tees een S hebt zou ik voor crewnecks ook een S nemen, die blauwe waarvan ik een tijdje terug een foto heb geplaatst blijkt namelijk een M te zijn, en valt behoorlijk ruim.quote:Op zondag 2 september 2007 17:04 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Zit zwaar te twijfelen of ik die crewneck gewoon in S bestel....
Tshirts S zijn me niet te kort iig.... en dan zijn de mauwen tenminste niet te lang.
Van wat ik zo heb gezien is alles dit jaar iets groter, dus misschien kun je beter wachten tot volgend jaarquote:Op dinsdag 4 september 2007 17:27 schreef Ace1 het volgende:
...te lange mouwen vind ik 3x niks...
Ik denk niet dat volgend jaar de mauwen korter zijn.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:11 schreef DaveC het volgende:
[..]
Van wat ik zo heb gezien is alles dit jaar iets groter, dus misschien kun je beter wachten tot volgend jaar![]()
Dat spul van mij komt uit Oregon, als je op de kassabon kijkt zie je tax: 0.00, heel wat anders dan de 20% BTW die we hier volgend jaar krijgen. Maar die Ellen woont toch in Pennsylvania, daar betaal je 6%, berekend ze dat ook door of niet?
Niet binnenkort.quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:14 schreef ScofieldBurrows het volgende:
wanneer komt Abercrombie naar Amsterdam / PC Hooftstraat?
en heeft iemand onderzocht of er in Belgie of in Duitsland Abercrombie retailers zijn, waar we even een dagje inkopen kunnen doen?
Wat heb je allemaal gekocht?quote:Op donderdag 6 september 2007 14:23 schreef iosubSyS het volgende:
Net terug van mn vakantie in de VS, wat is het toch fijn shoppen bij A&F met zo'n lage dollar koers!
ze hebben alleen het valutateken veranderd, dus het is niet echt een goed idee om daar groot in te slaan, ik heb er alleen een polo gekocht (50 pond dus). Wel knappe meiden lopen er rondquote:Op maandag 10 september 2007 19:57 schreef ScofieldBurrows het volgende:
mensen ik wil naar Londen de flagshipstore.. weet iemand misschien hoe de prijzen daar zijn?.. wat kost een shirt dat op de website 30 dollar is in de flagshipstore in Engelse ponden?
sorry heb ik niet, je moet wel weten waar het is, want je herkent de zaak alleen aan de models die ervoor staan, er staat niet hun naam op de gevel. Het is een groot oud wit gebouw met een hek er omheen, ziet er zeker vet uit.quote:Op maandag 10 september 2007 20:47 schreef Ace1 het volgende:
Picss///111!!!
Volgens mij lukt het wel met een cookie editor extensie voor FF.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:09 schreef DaveC het volgende:
We kunnen dan straks ook de clearance section weer zien? Want dat lukt niet vanuit NL, ook niet als je inlogt met een US account.
Heb ik geprobeerd. Ik heb een Mac en die cookie editor voor FF zou moeten werken, maar dat doet ie dus niet.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:01 schreef schatje het volgende:
[..]
Volgens mij lukt het wel met een cookie editor extensie voor FF.
nee, want de clearance is alleen voor US klanten, al kun je als buitenlandse klant alsnog die clearance items bestellen doormiddel van de bekende trucjes.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:09 schreef DaveC het volgende:
We kunnen dan straks ook de clearance section weer zien? Want dat lukt niet vanuit NL, ook niet als je inlogt met een US account.
mijn idee.. ff wat winteraankopen doen.. tegen deze dollarprijzenquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:28 schreef JvA-8 het volgende:
Dan doe ik mee! gelijk wat shirts en truien bestellen..
Kan dus alleen als je een US ipadres hebt.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:26 schreef ScofieldBurrows het volgende:
heb je de directe link naar die clearance site?
Hoeft niet, kan ook vanuit nederland clearance bekijken.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:44 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Kan dus alleen als je een US ipadres hebt.
Komt door de Nederlandse douane. Die doen een beetje moeilijk wat betreft de afhandeling.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:34 schreef ScofieldBurrows het volgende:
wat me opvalt is dat als je je shopping bag wil afrekenen, er iets van 300 landen in de lijst staan maar geen Nederland..?? zijn we gedegradeerd naar een 3e wereld land ofzo?
Nederland staat erbij, heb net een bestelling geplaatst van een paar honderd dollarquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:36 schreef Ace1 het volgende:
Nu eerst nog afwachten of ze NL er echt in het lijstje bijzetten
HELL YEAH!!!!!!!!!!!!!! werd wel een keertje tijd!quote:Op maandag 17 september 2007 19:51 schreef PirE het volgende:
[..]
Nederland staat erbij, heb net een bestelling geplaatst van een paar honderd dollar![]()
![]()
![]()
wat zou het aan verzendkosten zijn als je via Ellen had geplaatst..?quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:00 schreef Ace1 het volgende:
Verzendkosten 40$ volgens mij...
Inkoopactie!
FedEx levert je bestelling en zij sturen je altijd een naheffing.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:02 schreef Joenes het volgende:
Wat zijn de verzendkosten eigenlijk? En loop je een groot risico op extra doane invoer toeslag of is de ervaring dat dat wel meevalt?
vreemd...wat had je besteld dan? want ik heb ooit een keer 1 shirt besteld van $39.50 waarbij ik een naheffing kreeg van rond de 9 euro ofzo...dacht dat ze het eerder bij grotere bestellingen deden....hebben ze jouw bestelling dan gewoon niet bekeken of zoiets?quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:12 schreef Ace1 het volgende:
Niet altijd... ik heb ook een x geen naheffing gehad.
Waren 2 tees volgens mij toen...quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:22 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
vreemd...wat had je besteld dan? want ik heb ooit een keer 1 shirt besteld van $39.50 waarbij ik een naheffing kreeg van rond de 9 euro ofzo...dacht dat ze het eerder bij grotere bestellingen deden....hebben ze jouw bestelling dan gewoon niet bekeken of zoiets?
Niet veel, sueded is wat gladder, brushed ziet er wat ruwer uit, Zal wel iets anders gewassen zijn.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:37 schreef ScofieldBurrows het volgende:
(Logo Tees) wat is het verschil tussen sueded cotton en brushed cotton??
Ik heb nog nooit een naheffing gehad, en in de laatse 3 jaar is er 2 keer wat opengemaakt. De douane kijkt waarschijnlijk voornamelijk of het door een particulier is verzonden of door een bedrijf. En als er geen prijskaartjes aanzitten kunnen ze moeilijk de waarde bepalen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:44 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
FedEx levert je bestelling en zij sturen je altijd een naheffing.
directe bestellingen vanaf abercrombie.com worden door fedex verstuurd, en fedex heeft mij altijd een naheffing gegeven, zij weten dan ook dat het van een bedrijf afkomt.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:10 schreef DaveC het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een naheffing gehad, en in de laatse 3 jaar is er 2 keer wat opengemaakt. De douane kijkt waarschijnlijk voornamelijk of het door een particulier is verzonden of door een bedrijf. En als er geen prijskaartjes aanzitten kunnen ze moeilijk de waarde bepalen.
Topic lezen.. of vorige.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:01 schreef Kurany het volgende:
weet iemand hoe je in die clearance section terecht kan komen?
zat al dit topic te lezen maar kon het niet vinden, zijn ook al veel reacties.. wat voor cookie hack dan?quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:48 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Topic lezen.. of vorige.
Via een cookie hack of ff connecten via een US proxy.
Als je FireFox gebruikt dan moet je deze plugin installeren:quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:49 schreef Kurany het volgende:
[..]
zat al dit topic te lezen maar kon het niet vinden, zijn ook al veel reacties.. wat voor cookie hack dan?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:55 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Als je FireFox gebruikt dan moet je deze plugin installeren:
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/573
Na de installatie staat er dan in het menu Extra een menuoptie genaamd Cookie Editor en daarmee moet je de cookie anf-country opzoeken en daarna de waarde ervan wijzigen van NL naar US.
Als je dit hebt gedaan moet je eerst de A&F website refreshen voordat de CLEARANCE link er pas bij komt te staan.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:07 schreef Qlubtempo het volgende:
Dus je kan nu weer gewoon vanuit NL bestellen?
nee kan niet.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:13 schreef ScofieldBurrows het volgende:
is er geen mogelijkheid om via PayPal te kopen, dat kan namelijk wel bij Ralph Lauren, maar die shipt dan weer niet naar Nederland
ja, dat was toch al duidelijk?quote:
Dollar staat zeer gunstigquote:Op woensdag 19 september 2007 10:10 schreef noekje het volgende:
Top! Van de week even een bestelling doen. Dollar is nu ook wel gunstig toch?
waarschijnlijk hebben ze nu goede afspraken gemaakt met FedEx en de NL Douane. Ben iig blij mee.quote:Op woensdag 19 september 2007 10:35 schreef Japin het volgende:
Eindelijk! Dan nu toch echt mijn eerste bestelling. Nog even voor de duidelijkheid: Mijn polo's en shirtjes zijn allemaal M en mijn overhemden zijn maat 39/M. Dat wordt dus polo's en overhemden in maatje S bestellen toch? Ben 1.83 en heb een slank tot normaal postuur.
Iemand enig idee waarom het ineens weer mogelijk is trouwens? Hier zal Ellen wel van balen
quote:Op woensdag 19 september 2007 10:42 schreef Mert het volgende:
[..]
Dollar staat zeer gunstig![]()
Op dit moment: 1.00 USD = 0.715540 EUR
28% korting![]()
dollar is zeker gunstig, helemaal nu de Fed de rente met ,5 % heeft verlaagd. dollar blijft maar dalen.quote:Op woensdag 19 september 2007 10:10 schreef noekje het volgende:
Top! Van de week even een bestelling doen. Dollar is nu ook wel gunstig toch?
20% btw als je pakketje door de douane wordt onderschept..quote:Op woensdag 19 september 2007 11:22 schreef cs-Blade het volgende:
Net even een accountje aangemaakt…
Wat komt er nu allemaal bovenop de prijs aan kleding die ik bestel (laten we voor het gemak zeggen 100 dollar)?
$100 kleding
$45 verzendkosten ($50.01-100 in EU)
Komen hier alleen nog invoerrechten bij als je pech hebt? En hoeveel is dit? Btw-tarief?
ga er van uit dat je het bedrag in dollars (kleren + verzendkosten) uiteindelijk kwijt bent in euro's, dan zal het wel iets meevallen uiteindelijk.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:22 schreef cs-Blade het volgende:
Net even een accountje aangemaakt…
Wat komt er nu allemaal bovenop de prijs aan kleding die ik bestel (laten we voor het gemak zeggen 100 dollar)?
$100 kleding
$45 verzendkosten ($50.01-100 in EU)
Komen hier alleen nog invoerrechten bij als je pech hebt? En hoeveel is dit? Btw-tarief?
Zo blij zijn de Canadezen niet met de online shop want zij betalen nu nog steeds heel veel.quote:Op woensdag 19 september 2007 10:51 schreef DaveC het volgende:
Een Amerikaanse dollar is op dit moment net zoveel waard als een Canadese dollar, hebben de Canucks ook weer wat te lachen. En Bush moet nog 18 maanden, dus voorlopig is voor ons alles bij A&F in de aanbieding
Volgens mij hoorde ik daar bijquote:Op woensdag 19 september 2007 22:09 schreef postman het volgende:
haha, zelfs ik kreeg 't mailtje.
Ik, degene die er persoonlijk voor heeft gezorgd dat ze niet meer naar NL leverden![]()
Blijkbaar houden ze bij de online shop geen rekening met de dollarkoers, het verschil is inderdaad vrij groot. Zal ook wel de reden zijn waarom er maar 3 A&F winkels in Canada zijn, je bent zo de grens over en controle is er haast niet.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:21 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Zo blij zijn de Canadezen niet met de online shop want zij betalen nu nog steeds heel veel.
Remsen: $108 CAD tegen $79.50 USD is gewoon $28 meer![]()
Deer Brook polo: $69.50 CAD tegen $49.50 is $20 meer.![]()
Echt niet normaal gewoon!
Ik heb gehoord dat om deze reden Hollister veel meer verkocht wordt in Canada want Hollister is stukken goedkoper al betalen ze er daar dan nog te veel voor, en dat viel me ook wel op tijdens de vakantie in Mexico, veel Canadezen met Hollister kleding.
Ben blij dat wij gewoon van de amerikaanse website kunnen bestellen en kunnen profiteren van de lage dollar.
De engelsen hebben het nog zwaarder, die betalen het dubbele.![]()
Heerlijk he!quote:Op donderdag 20 september 2007 14:31 schreef PirE het volgende:
Maandagavond besteld, vanmiddag afgeleverd
Dan ben ik benieuwd, volgens de track en trace is mijn bestelling in Ridderkerk 'in transit'. Wie weet, zelfde dag besteld.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:31 schreef PirE het volgende:
Maandagavond besteld, vanmiddag afgeleverd
Dan zit hij in de route. Mijn pakketje is rond het middaguur afgeleverd.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:53 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd, volgens de track en trace is mijn bestelling in Ridderkerk 'in transit'. Wie weet, zelfde dag besteld.
Ja wat hij zegtquote:Op donderdag 20 september 2007 17:16 schreef robertoo het volgende:
wat zijn de verzendkosten ongeveer dan? Waar kun je ze berekenen?
als je met vijf man de verzenkosten deelt, reken dan op ongeveer 20 dollar per persoon met de huidige koers is dat 15 euro p/p. verder moet je rekening houden dat via FedEx er altijd wel een naheffing van BTW verschijnt en je dus 19% af mag tikken over je volledige aankoopbedrag.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:16 schreef robertoo het volgende:
wat zijn de verzendkosten ongeveer dan? Waar kun je ze berekenen?
19%? FedEx rekent meestal rond de 33% aan BTW en invoerrechten.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
als je met vijf man de verzenkosten deelt, reken dan op ongeveer 20 dollar per persoon met de huidige koers is dat 15 euro p/p. verder moet je rekening houden dat via FedEx er altijd wel een naheffing van BTW verschijnt en je dus 19% af mag tikken over je volledige aankoopbedrag.
Lijkt me een goed idee.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:30 schreef Ednet het volgende:
Kurany ik wil wel met jo udelen! Iemand anders ook interesse?
Wat ik me ook afvraag is het feit dat er een mogelijkheid bestaat dat je dus invoerrechten moet betalen. Dus stel er word een hele partij ingekocht met zon actie... en het staat op 1 iemand ze naam.... kan diegene 2 weken later gewoon nog een rekening van TNT krijgen. zie dan nog maar es extra geld te krigjen van iedereen die mee deedquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:56 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
19%? FedEx rekent meestal rond de 33% aan BTW en invoerrechten.
bij mijn laatste inkoopactie heb ik vooraf iedereen de verzend- en invoerkosten laten betalenquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:35 schreef ThomazZ87 het volgende:
[..]
Wat ik me ook afvraag is het feit dat er een mogelijkheid bestaat dat je dus invoerrechten moet betalen. Dus stel er word een hele partij ingekocht met zon actie... en het staat op 1 iemand ze naam.... kan diegene 2 weken later gewoon nog een rekening van TNT krijgen. zie dan nog maar es extra geld te krigjen van iedereen die mee deed![]()
tja, FedEx rekent jammer genoeg een hoog tarief, maar door meerdere items te bestellen kun je die verzendkosten weer verdelen, dan valt het wel mee, ook als je met meerdere personen tegelijk bestelt.quote:
Nog steeds niks.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:53 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd, volgens de track en trace is mijn bestelling in Ridderkerk 'in transit'. Wie weet, zelfde dag besteld.
Ik wil eventueel ook wel meedoen, maar even voor de duidelijkheid, stel ik doe mee met 1 shirt a 40 dollar, wat kost dat me in euro's ongeveer met alle kosten erbij die we dan delen met de groep?quote:Op donderdag 20 september 2007 20:23 schreef ThomazZ87 het volgende:
die verzendkosten betaal je zoiezo wel, goedkoper is goedkoper
maar ik wil duidelijk wel mee doen aan de IA
als je uitgaat van $15 verzendkosten per persoon dan kost dat t-shirt:quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:12 schreef bear87 het volgende:
[..]
Ik wil eventueel ook wel meedoen, maar even voor de duidelijkheid, stel ik doe mee met 1 shirt a 40 dollar, wat kost dat me in euro's ongeveer met alle kosten erbij die we dan delen met de groep?
Ja.quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:06 schreef ScofieldBurrows het volgende:
aangezien Abercrombie nu naar Nederland shipt, wordt ook Hollister naar Nederland geshipt?????
175 ongeveer. Slank postuur. Polo's (S) van A&F passen perfect. Had er twee jaar geleden ook een vest gekocht dat prima past.quote:Op zondag 23 september 2007 23:12 schreef Ace1 het volgende:
Hoe groot ben je enzo
kan je de lengte oksel-oksel vam de trui even opmeten ajb?quote:Op zondag 23 september 2007 23:19 schreef Blaxje het volgende:
[..]
175 ongeveer. Slank postuur. Polo's (S) van A&F passen perfect. Had er twee jaar geleden ook een vest gekocht dat prima past.
Ik ben 1,85, en ook slank, zal ik hem passen?quote:Op zondag 23 september 2007 23:19 schreef Blaxje het volgende:
[..]
175 ongeveer. Slank postuur. Polo's (S) van A&F passen perfect. Had er twee jaar geleden ook een vest gekocht dat prima past.
[TK] Abercrombie & Fitch Bassett Creek Hoodie, Rood, Smallquote:Op zondag 23 september 2007 23:35 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Ik ben 1,85, en ook slank, zal ik hem passen?
Ja maar ik weet niet of ik hem pas zoquote:Op zondag 23 september 2007 23:37 schreef Blaxje het volgende:
[..]
[TK] Abercrombie & Fitch Bassett Creek Hoodie, Rood, Small![]()
Van mij mag je langskomen om 'm te passen.quote:Op zondag 23 september 2007 23:39 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niet of ik hem pas zo![]()
Ik zou zeggen dat je 'm wel past. Bij mij zijn vooral de mouwen te lang en ook vrij wijd.quote:Op zondag 23 september 2007 23:44 schreef Ace1 het volgende:
Kun je niet inschatten of iemand hem past die 20cm langer is dan jou>
dat is bij iedereen zo, ook al zit hij als gegoten om je lichaam. dat gedoe met die lange mouwen is al vanaf 2006 zo, echt jammer.quote:Op zondag 23 september 2007 23:46 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat je 'm wel past. Bij mij zijn vooral de mouwen te lang en ook vrij wijd.
Zoiets dacht ik al ja. Dan misschien toch maar online bestellen, al heb ik nog steeds geen idee wat betreft maten..quote:Op maandag 24 september 2007 19:28 schreef Ace1 het volgende:
Is al paar keer gezegt, dollarprijs is gewoon veranderd naar ponden.. dus kei duur.
Als je me kunt vertellen waar hij zich bevond op 8 juli 2007 tussen 19:00 en 23:30 wel, anders wordt het te CSIquote:Op maandag 24 september 2007 20:27 schreef ScofieldBurrows het volgende:
Kan een expert hier antwoord op geven?:
1)weet iemand de size van deze Tee?
2)lengte van deze gast?
3)gewicht van deze gast?
[afbeelding]
De kleding die op de site staat, ligt meestal al minimaal een maand in de winkel. De site word bijna elke week geupdate. Meld je aan op hun site, dan krijg je telkens als er nieuwe kleding op de site staat een email.quote:weet iemand ongeveer wanneer de abercrombie site wordt vernieuwd met nieuwe producten??
Denk dat dat nog wel meevalt. Blijft vrij prijzig spul door de hoge verzendkosten en dat gedoe met de douane, en in London is het nog veel duurder. Denk dat het merendeel van de mensen die je ermee ziet lopen hun spullen van eBay halen, en van de Nederlandse verkopers is 99,9% fake dus daar is de lol ook snel vanaf.quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:50 schreef Tom_E het volgende:
Het is trouwens geweldig dat je nou ook vanuit NL kunt bestellen, enige nadeel is dat dadelijk iedereen ermee rondloopt.
Ik heb een Baxter model in maat 32x30, ik draag normaal maat 32x32 van Replay en andere merken, de breedte is dus hetzelfde voor mij, en de lengte twee maten kleiner bij A&F jeans, ik heb gehoord dat een Remsen model nog iets korter is dan een Baxter.quote:Op woensdag 26 september 2007 11:30 schreef ScofieldBurrows het volgende:
heeft iemand weleens jeans/denim van A&F gekocht?? ik vroeg me af hoe de waist/length maten in de US zich verhouden tot de waist/length maten hier in NL...
66 dollar, het is nl 33% van de prijs.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:19 schreef DaveC het volgende:
Iemand enig idee hoeveel invoerrechten je voor deze jas ($198) zou moeten betalen?
[afbeelding]
Heb zo'n idee dat de douane er niet intrapt als als je er een Sears tasje omheen doet, ziet er te duur uit![]()
bijna elke spijkerbroek in de winkel is gewassen, bij Abercrombie zeker....quote:Op donderdag 27 september 2007 23:34 schreef DaveC het volgende:
Haha, nee, door mijn zus. Ze heeft een keer een doos opgestuurd met spul dat relatief weinig waard was, en kwam toen op het idee om er een paar A&F spijkerbroeken bij te doen maar die eerst te wassen. Doos is opengemaakt maar ik hoefde niets te betalen.
ik zou zeggen.quote:Op maandag 24 september 2007 20:27 schreef ScofieldBurrows het volgende:
Kan een expert hier antwoord op geven?:
1)weet iemand de size van deze Tee?
2)lengte van deze gast?
3)gewicht van deze gast?
[afbeelding]
Da's waar, maar in een fabriek en da's net iets anders. Maar misschien heb ik wel gewoon mazzel gehad.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:49 schreef men_in_red het volgende:
[..]
bijna elke spijkerbroek in de winkel is gewassen, bij Abercrombie zeker....
Ik doe het met iets wat 'van sportman group' het en mn pakketje kwam weliswaar uit china, maar verpakt in abercrombieplastic met kaartje aan de kleren ook...quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:46 schreef Undergod het volgende:
En niet fake?
Ben benieuwd hoe hij dat doet dan...
Weet je zeker dat dat vest echt is?
Ik ga iig wel ff kijken maar ik snap niet hoe ik ze moet vinden.
Snap ik iets niet op marktplaats.nl of mis ik gewoon wat professionals is?
Experts?quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik doe het met iets wat 'van sportman group' het en mn pakketje kwam weliswaar uit china, maar verpakt in abercrombieplastic met kaartje aan de kleren ook...
Misschien, maar dan denk ik ook, soit;quote:
geleased? je bedoelt geseald? Niks wat ik heb van abercrombie was geseald, en sealen kan iedere idioot met een seal apparaat van een paar tientjes. Dat het uit china komt zegt wel genoeg lijkt me...quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zo ik heb net mijn vest binnen
Je moet via marktplaats bij professionals bestellen, dan krijg je hem dichtgeleased van abercrombie, met kaartje er aan enzo, maar veel goedkoper
Oh, je bent dus voor ongeveer 40 euro opgelicht, leuk! Je loopt wel voor lul in zo'n fake ding en veel van het geld wordt gebruikt om o.a. mensensmokkel en zo mee te betalen, maar what the hell, lekker goedkoop toch?quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zo ik heb net mijn vest binnen
Je moet via marktplaats bij professionals bestellen, dan krijg je hem dichtgeleased van abercrombie, met kaartje er aan enzo, maar veel goedkoper
50 procent is wel erg veel, hoeveel dingen had je besteld, 5 of zo? Bezwaar maken kan wel, maar alleen als je aan kunt tonen dat de waarde minder is, dan moeten de prijskaartjes er dus nog aanzitten of aan Ellen de kassabon vragen, op elke kassabon staan de SKU nummers die gelijk zijn aan de nummers op de kaartjes. Je moet voor je klacht wel bij de douane zijn, de postbode bezorgt 't alleen maar.quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:51 schreef Ace1 het volgende:
Kan ik morgen nog iets tegen de postbode zeggen over de veel te vele invoerrechten?
Ben bang dat ik geen poot heb om op te staan :|
Wat een Bullshit, ik weet niet in welk gedeelte van Amerika jij bent geweest, Texas ofzo? Ben de laatste drie zomers iedere zomer ruim 3 weken in Amerika geweest, twee keer het westen, en het laaste jaar naar Florida, maar A&F word daar dus echt heel veel gedragen. Dat over nichtenmerk is ook onzin, A&F brengt vaker kleuren uit (lees roze) wat daar niet zo ingeburgerd is als hier, als je dan met zo'n truitje aan komt zetten, word je indd al vrij snel gezien als gay, maar dat heeft iets met kleur te maken en niet met het merk.quote:HMm, kom net uit de VS en mensen daar lopen echt niet in A&F. Het schijnt daar een nichten merk te zijn. Er zitten wel mooie dingen tussen, maar koop liever wat Calvin Klein spullen veel strakker en gedistingeerder.
Dat het als een nichtenmerk gezien wordt komt van vroeger, toen Mike Jeffries in de jaren 90 A&F over had genomen heeft hij ervoor gekozen om mannelijke modellen te gebruiken die allemaal homo waren. Op deze manier waren veel homo's geinteresseerd in het merk en aangezien deze doelgroep veel geld te besteden had was dat voor hem vanzelfsprekend. In de loop der tijd gingen steeds meer hetero's het merk dragen. Tegenwoordig wordt het niet meer als een homomerk gezien maar als een preppy merk waar vooral de populaire, goed uitziende, jeugd mee loopt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:00 schreef Tom_E het volgende:
[..]
Wat een Bullshit, ik weet niet in welk gedeelte van Amerika jij bent geweest, Texas ofzo? Ben de laatste drie zomers iedere zomer ruim 3 weken in Amerika geweest, twee keer het westen, en het laaste jaar naar Florida, maar A&F word daar dus echt heel veel gedragen. Dat over nichtenmerk is ook onzin, A&F brengt vaker kleuren uit (lees roze) wat daar niet zo ingeburgerd is als hier, als je dan met zo'n truitje aan komt zetten, word je indd al vrij snel gezien als gay, maar dat heeft iets met kleur te maken en niet met het merk.
Over CK kan ik eigenlijk maar 1 ding zeggen, wat een SAAIE kleding. Het merk wil zich kunnen vergelijken met de betere merken, maar valt eigenlijk in elk opzicht tegen.
3 dingen...quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:56 schreef DaveC het volgende:
[..]
50 procent is wel erg veel, hoeveel dingen had je besteld, 5 of zo? Bezwaar maken kan wel, maar alleen als je aan kunt tonen dat de waarde minder is, dan moeten de prijskaartjes er dus nog aanzitten of aan Ellen de kassabon vragen, op elke kassabon staan de SKU nummers die gelijk zijn aan de nummers op de kaartjes. Je moet voor je klacht wel bij de douane zijn, de postbode bezorgt 't alleen maar.
ja dat is wel kut veel, ik had 50 euro voor 5 dingen, past het wel?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:39 schreef Ace1 het volgende:
[..]
3 dingen...
Ja ik heb geen zin om kei veel moeite te gaan doen voor 20 euro extra ofzo...
Hoewel het gewoon een kei grote naaistreek is. 65 euro![]()
![]()
![]()
![]()
Gister was ik niet thuis.. en vandaag zijn ze niet langsgekomenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:23 schreef men_in_red het volgende:
[..]
ja dat is wel kut veel, ik had 50 euro voor 5 dingen, past het wel?
Ik ga er gewoon van uit dat het okee zit als mensen dat aanbieden.quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:47 schreef DaveC het volgende:
[..]
Oh, je bent dus voor ongeveer 40 euro opgelicht, leuk! Je loopt wel voor lul in zo'n fake ding en veel van het geld wordt gebruikt om o.a. mensensmokkel en zo mee te betalen, maar what the hell, lekker goedkoop toch?
er zijn veel oplichters op marktplaats en ebay, en tegenwoordig maken ze A&F heel goed na, dan moet je echt de originele versie er naast hebben liggen om de kleine verschillen te zien. Als een aanbieder grote collecties heeft en dus van elk artikel elke maat heeft en ver onder de winkelprijs zit dan geeft dat al aan dat hij namaak verkoopt omdat je bij A&F niet veel tegelijk kan kopen, de online shop laat het niet toe en ook in de winkels zelf laten ze het niet toe. dus als ze het tegen een lage prijs aanbieden zouden ze alleen maar verlies lijden als het wel echt spul is.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon van uit dat het okee zit als mensen dat aanbieden.
ja tuurlijk, als me onder de eiffeltoren een gouden horloge wordt aangeboden voor 10 euro, zal het ook wel okee zitten.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon van uit dat het okee zit als mensen dat aanbieden.
Die horloges zijn wel vaak echt hoor!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:11 schreef men_in_red het volgende:
[..]
ja tuurlijk, als me onder de eiffeltoren een gouden horloge wordt aangeboden voor 10 euro, zal het ook wel okee zitten.
Dat is bullshit.. De meeste mensen hier zijn helemaal niet zo mode bewust, en zal ze jeuken wat ze dragen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:07 schreef roburt het volgende:
Abercrombie is allang achterhaald in Amerika en nu een 'not done' merk.
Je kan het vergelijken met de Replay, Gsus etc. waar mensen 'nu nog' mee lopen. (en dan was het 2 jaar geleden al redelijk erg, moet je na gaan..)
wat is "veel duurder"?quote:Op woensdag 26 september 2007 11:19 schreef DaveC het volgende:
[..]
Denk dat dat nog wel meevalt. Blijft vrij prijzig spul door de hoge verzendkosten en dat gedoe met de douane, en in London is het nog veel duurder. Denk dat het merendeel van de mensen die je ermee ziet lopen hun spullen van eBay halen, en van de Nederlandse verkopers is 99,9% fake dus daar is de lol ook snel vanaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |