abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53458115
weet iemand ongeveer wanneer de abercrombie site wordt vernieuwd met nieuwe producten??
  dinsdag 25 september 2007 @ 13:26:12 #252
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_53458174
ze hebben er nog niet eens zo lang de huidige items op staan, laatst zijn er ook weer items aan toegevoegd. maar ik denk dat ze rond eind oktober ofzo ook al weer met de wintercollectie komen.
The truth is relative, pick one that works!
pi_53463277
tvp
pi_53466249
Deze zomer weer drie weken in Amerika geweest, en natuurlijk weer A&F ingeslagen:

Had ook nog twee andere Humor tees gehaald (maar die staan niet meer op de site) met de teksten: Sex without love is just exercise (Groen), en College rule #137 Not remembering is the best part (Blauw). En had nog in de uitverkoop twee polo's gekocht, van de Lake nogwat collectie, een Rode met witte streep, en een Groen/Blauwe met witte streep. Volgend jaar weer flink inkopen doen in Amerika .

Het is trouwens geweldig dat je nou ook vanuit NL kunt bestellen, enige nadeel is dat dadelijk iedereen ermee rondloopt.
pi_53466520
quote:
weet iemand ongeveer wanneer de abercrombie site wordt vernieuwd met nieuwe producten??
De kleding die op de site staat, ligt meestal al minimaal een maand in de winkel. De site word bijna elke week geupdate. Meld je aan op hun site, dan krijg je telkens als er nieuwe kleding op de site staat een email.

Voordat ik naar Amerika ging heb ik een lijst gemaakt wat ik wou hebben, veel van die spullen hadden ze in verschillende winkels al niet meer, mijn geluk was dat ik in totaal langs 9 A&F winkels kwam, en op 1 polo na alles heb kunnen krijgen wat er op mijn lijst stond.
pi_53482203
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 18:50 schreef Tom_E het volgende:
Het is trouwens geweldig dat je nou ook vanuit NL kunt bestellen, enige nadeel is dat dadelijk iedereen ermee rondloopt.
Denk dat dat nog wel meevalt. Blijft vrij prijzig spul door de hoge verzendkosten en dat gedoe met de douane, en in London is het nog veel duurder. Denk dat het merendeel van de mensen die je ermee ziet lopen hun spullen van eBay halen, en van de Nederlandse verkopers is 99,9% fake dus daar is de lol ook snel vanaf.
pi_53482438
heeft iemand weleens jeans/denim van A&F gekocht?? ik vroeg me af hoe de waist/length maten in de US zich verhouden tot de waist/length maten hier in NL...
  woensdag 26 september 2007 @ 12:07:48 #258
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_53483399
Ik heb maat 32 van abercrombie. Mijn normale spijkerbroekmaat is 36-32
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  woensdag 26 september 2007 @ 12:10:43 #259
151621 kookie_monster
En ik houd van koekjes..
pi_53483455
enorm, ik heb een kids xl besteld en die viel als een 30-30
  woensdag 26 september 2007 @ 15:25:06 #260
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_53488713
quote:
Op woensdag 26 september 2007 11:30 schreef ScofieldBurrows het volgende:
heeft iemand weleens jeans/denim van A&F gekocht?? ik vroeg me af hoe de waist/length maten in de US zich verhouden tot de waist/length maten hier in NL...
Ik heb een Baxter model in maat 32x30, ik draag normaal maat 32x32 van Replay en andere merken, de breedte is dus hetzelfde voor mij, en de lengte twee maten kleiner bij A&F jeans, ik heb gehoord dat een Remsen model nog iets korter is dan een Baxter.
pi_53523948
Iemand enig idee hoeveel invoerrechten je voor deze jas ($198) zou moeten betalen?

Heb zo'n idee dat de douane er niet intrapt als als je er een Sears tasje omheen doet, ziet er te duur uit
pi_53527021
quote:
Op donderdag 27 september 2007 19:19 schreef DaveC het volgende:
Iemand enig idee hoeveel invoerrechten je voor deze jas ($198) zou moeten betalen?
[afbeelding]
Heb zo'n idee dat de douane er niet intrapt als als je er een Sears tasje omheen doet, ziet er te duur uit
66 dollar, het is nl 33% van de prijs.
pi_53528479
Ook als een particulier het verstuurd? Vind 'em erg mooi, maar 66 dollar invoerrechten hou ik liever zelf. Als je 'em een keer in de was doet voor het versturen is het "used", zou dat werken? Met jeans is dat wel een keer gelukt.
pi_53530329
wil je hem door Abercrombie laten wassen dan?
pi_53532196
Haha, nee, door mijn zus. Ze heeft een keer een doos opgestuurd met spul dat relatief weinig waard was, en kwam toen op het idee om er een paar A&F spijkerbroeken bij te doen maar die eerst te wassen. Doos is opengemaakt maar ik hoefde niets te betalen.
pi_53532582
quote:
Op donderdag 27 september 2007 23:34 schreef DaveC het volgende:
Haha, nee, door mijn zus. Ze heeft een keer een doos opgestuurd met spul dat relatief weinig waard was, en kwam toen op het idee om er een paar A&F spijkerbroeken bij te doen maar die eerst te wassen. Doos is opengemaakt maar ik hoefde niets te betalen.
bijna elke spijkerbroek in de winkel is gewassen, bij Abercrombie zeker....
pi_53533735
quote:
Op maandag 24 september 2007 20:27 schreef ScofieldBurrows het volgende:
Kan een expert hier antwoord op geven?:
1)weet iemand de size van deze Tee?
2)lengte van deze gast?
3)gewicht van deze gast?

[afbeelding]
ik zou zeggen.
pm hem
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_53540711
quote:
Op donderdag 27 september 2007 23:49 schreef men_in_red het volgende:

[..]

bijna elke spijkerbroek in de winkel is gewassen, bij Abercrombie zeker....
Da's waar, maar in een fabriek en da's net iets anders. Maar misschien heb ik wel gewoon mazzel gehad.
  maandag 1 oktober 2007 @ 16:14:58 #269
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_53620001
Zo ik heb net mijn vest binnen
Je moet via marktplaats bij professionals bestellen, dan krijg je hem dichtgeleased van abercrombie, met kaartje er aan enzo, maar veel goedkoper
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  maandag 1 oktober 2007 @ 16:46:37 #270
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_53620756
En niet fake?
Ben benieuwd hoe hij dat doet dan...

Weet je zeker dat dat vest echt is?
Ik ga iig wel ff kijken maar ik snap niet hoe ik ze moet vinden.
Snap ik iets niet op marktplaats.nl of mis ik gewoon wat professionals is?
Noise is all relative to the silence preceding it
  maandag 1 oktober 2007 @ 16:58:04 #271
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_53620996
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 16:46 schreef Undergod het volgende:
En niet fake?
Ben benieuwd hoe hij dat doet dan...

Weet je zeker dat dat vest echt is?
Ik ga iig wel ff kijken maar ik snap niet hoe ik ze moet vinden.
Snap ik iets niet op marktplaats.nl of mis ik gewoon wat professionals is?
Ik doe het met iets wat 'van sportman group' het en mn pakketje kwam weliswaar uit china, maar verpakt in abercrombieplastic met kaartje aan de kleren ook...
Live from Chicago
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  maandag 1 oktober 2007 @ 17:06:29 #272
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_53621180
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 16:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

Ik doe het met iets wat 'van sportman group' het en mn pakketje kwam weliswaar uit china, maar verpakt in abercrombieplastic met kaartje aan de kleren ook...
Experts?
  maandag 1 oktober 2007 @ 17:12:00 #273
114305 Gizmore
En aldus zal geschieden.
pi_53621306
Mocht er een inkoopactie komen; i'm in!

tvp dus :-P
Maar toch niet helemaal.
pi_53622524
Bah.. vandaag zijn ze langskomen met m'n bestelling van Ellen...

65 euro bijbetalen Op een bestelling van 128 dollar.
Dat is 50%

Morgen ben ik thuis. hopelijk past het allemaal.

[ Bericht 6% gewijzigd door Ace1 op 01-10-2007 18:25:02 ]
pi_53622795
yes vertrek binnen 2 weken naar amerika

kan ik lekker veel spullen kopen bij a&f
  maandag 1 oktober 2007 @ 18:31:19 #276
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_53623268
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 17:06 schreef Undergod het volgende:

[..]

Experts?
Misschien, maar dan denk ik ook, soit;
Mijn vest is mooi, zacht, leuk en gewoon heel abercrombie, dus ja
Live from Chicago
pi_53626035
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 16:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Je moet via marktplaats bij professionals bestellen, dan krijg je hem dichtgeleased van abercrombie, met kaartje er aan enzo, maar veel goedkoper
geleased? je bedoelt geseald? Niks wat ik heb van abercrombie was geseald, en sealen kan iedere idioot met een seal apparaat van een paar tientjes. Dat het uit china komt zegt wel genoeg lijkt me...
pi_53626392
Kan ik morgen nog iets tegen de postbode zeggen over de veel te vele invoerrechten?

Ben bang dat ik geen poot heb om op te staan :|
pi_53626412
HMm, kom net uit de VS en mensen daar lopen echt niet in A&F. Het schijnt daar een nichten merk te zijn. Er zitten wel mooie dingen tussen, maar koop liever wat Calvin Klein spullen veel strakker en gedistingeerder.
  maandag 1 oktober 2007 @ 20:59:13 #280
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_53626543
Gelukkig hebben we hier geen last van wat zij daar vinden
pi_53627719
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 16:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh, je bent dus voor ongeveer 40 euro opgelicht, leuk! Je loopt wel voor lul in zo'n fake ding en veel van het geld wordt gebruikt om o.a. mensensmokkel en zo mee te betalen, maar what the hell, lekker goedkoop toch?
pi_53631490
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 20:51 schreef Ace1 het volgende:
Kan ik morgen nog iets tegen de postbode zeggen over de veel te vele invoerrechten?

Ben bang dat ik geen poot heb om op te staan :|
50 procent is wel erg veel, hoeveel dingen had je besteld, 5 of zo? Bezwaar maken kan wel, maar alleen als je aan kunt tonen dat de waarde minder is, dan moeten de prijskaartjes er dus nog aanzitten of aan Ellen de kassabon vragen, op elke kassabon staan de SKU nummers die gelijk zijn aan de nummers op de kaartjes. Je moet voor je klacht wel bij de douane zijn, de postbode bezorgt 't alleen maar.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 18:00:43 #283
192535 Tom_E
Amerika #1
pi_53645923
quote:
HMm, kom net uit de VS en mensen daar lopen echt niet in A&F. Het schijnt daar een nichten merk te zijn. Er zitten wel mooie dingen tussen, maar koop liever wat Calvin Klein spullen veel strakker en gedistingeerder.
Wat een Bullshit, ik weet niet in welk gedeelte van Amerika jij bent geweest, Texas ofzo? Ben de laatste drie zomers iedere zomer ruim 3 weken in Amerika geweest, twee keer het westen, en het laaste jaar naar Florida, maar A&F word daar dus echt heel veel gedragen. Dat over nichtenmerk is ook onzin, A&F brengt vaker kleuren uit (lees roze) wat daar niet zo ingeburgerd is als hier, als je dan met zo'n truitje aan komt zetten, word je indd al vrij snel gezien als gay, maar dat heeft iets met kleur te maken en niet met het merk.

Over CK kan ik eigenlijk maar 1 ding zeggen, wat een SAAIE kleding. Het merk wil zich kunnen vergelijken met de betere merken, maar valt eigenlijk in elk opzicht tegen.
pi_53646085
Abercrombie is allang achterhaald in Amerika en nu een 'not done' merk.

Je kan het vergelijken met de Replay, Gsus etc. waar mensen 'nu nog' mee lopen. (en dan was het 2 jaar geleden al redelijk erg, moet je na gaan..)
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 18:12:08 #285
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_53646219
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 18:00 schreef Tom_E het volgende:

[..]

Wat een Bullshit, ik weet niet in welk gedeelte van Amerika jij bent geweest, Texas ofzo? Ben de laatste drie zomers iedere zomer ruim 3 weken in Amerika geweest, twee keer het westen, en het laaste jaar naar Florida, maar A&F word daar dus echt heel veel gedragen. Dat over nichtenmerk is ook onzin, A&F brengt vaker kleuren uit (lees roze) wat daar niet zo ingeburgerd is als hier, als je dan met zo'n truitje aan komt zetten, word je indd al vrij snel gezien als gay, maar dat heeft iets met kleur te maken en niet met het merk.

Over CK kan ik eigenlijk maar 1 ding zeggen, wat een SAAIE kleding. Het merk wil zich kunnen vergelijken met de betere merken, maar valt eigenlijk in elk opzicht tegen.
Dat het als een nichtenmerk gezien wordt komt van vroeger, toen Mike Jeffries in de jaren 90 A&F over had genomen heeft hij ervoor gekozen om mannelijke modellen te gebruiken die allemaal homo waren. Op deze manier waren veel homo's geinteresseerd in het merk en aangezien deze doelgroep veel geld te besteden had was dat voor hem vanzelfsprekend. In de loop der tijd gingen steeds meer hetero's het merk dragen. Tegenwoordig wordt het niet meer als een homomerk gezien maar als een preppy merk waar vooral de populaire, goed uitziende, jeugd mee loopt.

Nu zijn er altijd mensen die een merk snel zien als 'not done', maar toch is er in de VS en ook buiten de VS een grote groep die nog steeds erg geinteresseerd in A&F is.
pi_53646974
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 23:56 schreef DaveC het volgende:

[..]

50 procent is wel erg veel, hoeveel dingen had je besteld, 5 of zo? Bezwaar maken kan wel, maar alleen als je aan kunt tonen dat de waarde minder is, dan moeten de prijskaartjes er dus nog aanzitten of aan Ellen de kassabon vragen, op elke kassabon staan de SKU nummers die gelijk zijn aan de nummers op de kaartjes. Je moet voor je klacht wel bij de douane zijn, de postbode bezorgt 't alleen maar.
3 dingen...

Ja ik heb geen zin om kei veel moeite te gaan doen voor 20 euro extra ofzo...

Hoewel het gewoon een kei grote naaistreek is. 65 euro
pi_53648266
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 18:39 schreef Ace1 het volgende:

[..]

3 dingen...

Ja ik heb geen zin om kei veel moeite te gaan doen voor 20 euro extra ofzo...

Hoewel het gewoon een kei grote naaistreek is. 65 euro
ja dat is wel kut veel, ik had 50 euro voor 5 dingen, past het wel?
pi_53649864
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 19:23 schreef men_in_red het volgende:

[..]

ja dat is wel kut veel, ik had 50 euro voor 5 dingen, past het wel?
Gister was ik niet thuis.. en vandaag zijn ze niet langsgekomen

Als het niet past gooi ik het hier in de verkoop.. maar ik heb dan zeker veel verlies gedraait...

Nouja, vanaf volgende x kan het gewoon weer via FedEx
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 22:08:45 #289
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_53653646
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 21:47 schreef DaveC het volgende:

[..]

Oh, je bent dus voor ongeveer 40 euro opgelicht, leuk! Je loopt wel voor lul in zo'n fake ding en veel van het geld wordt gebruikt om o.a. mensensmokkel en zo mee te betalen, maar what the hell, lekker goedkoop toch?
Ik ga er gewoon van uit dat het okee zit als mensen dat aanbieden.
Live from Chicago
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 22:18:16 #290
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_53654001
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 22:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

er zijn veel oplichters op marktplaats en ebay, en tegenwoordig maken ze A&F heel goed na, dan moet je echt de originele versie er naast hebben liggen om de kleine verschillen te zien. Als een aanbieder grote collecties heeft en dus van elk artikel elke maat heeft en ver onder de winkelprijs zit dan geeft dat al aan dat hij namaak verkoopt omdat je bij A&F niet veel tegelijk kan kopen, de online shop laat het niet toe en ook in de winkels zelf laten ze het niet toe. dus als ze het tegen een lage prijs aanbieden zouden ze alleen maar verlies lijden als het wel echt spul is.
pi_53654487
en laat je vooral niet afleiden door de positieve feeback.
mensen die 100% positieve feedback (op bv. 1000 verkopen) hebben kunnen nog steeds neppe spullen verkopen.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 23:06:29 #292
192535 Tom_E
Amerika #1
pi_53655942
Ik heb eens op markplaats rond gekeken, wat ze aanbieden van A&F, ik kan je met zekerheid zeggen dat 95% hiervan nep is.
pi_53656127
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 22:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

ja tuurlijk, als me onder de eiffeltoren een gouden horloge wordt aangeboden voor 10 euro, zal het ook wel okee zitten.

Open your eyes
pi_53656132
Heb net even Abercrombie ingetikt op ebay.nl en ben niet 1 echt item tegengekomen. Ook bij de ebay-winkels niet. En veel van dat spul is al een hele tijd niet meer te koop maar wordt nog steeds aangeboden, nieuw met label, ver onder de winkelprijs.
pi_53656321
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 23:11 schreef men_in_red het volgende:

[..]

ja tuurlijk, als me onder de eiffeltoren een gouden horloge wordt aangeboden voor 10 euro, zal het ook wel okee zitten.
Die horloges zijn wel vaak echt hoor!
pi_53664576
Net m'n stuff binnengekregen... van 1 hoodie twijfel ik een beetje of ie past. hij is een beetje kort... Misschien gooi ik die nog in de verkoop.
pi_53684863
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 18:07 schreef roburt het volgende:
Abercrombie is allang achterhaald in Amerika en nu een 'not done' merk.

Je kan het vergelijken met de Replay, Gsus etc. waar mensen 'nu nog' mee lopen. (en dan was het 2 jaar geleden al redelijk erg, moet je na gaan..)
Dat is bullshit.. De meeste mensen hier zijn helemaal niet zo mode bewust, en zal ze jeuken wat ze dragen.
Veel besteden dus ook niet veel geld aan kleding, en A&F is gewoon duurder. Het is echt niet uit, ze lopen juist op de mode voor en inderdaad meer de preppy / populaire jeugd loopt er in.. Sommige mensen vinden het inderdaad nog een gay merk, maar dat vind ik ook van Replay / G-star, als je kijkt wat voor figuren daar in lopen.
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_53697652
Vraagje over de "destroyed" broeken, zijn de beschadigingen echt "gaten", waar je dus huid door heen ziet?

bv: http://www.abercrombie.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=10051&catalogId=10901&productId=303783
pi_53700035
quote:
Op woensdag 26 september 2007 11:19 schreef DaveC het volgende:

[..]

Denk dat dat nog wel meevalt. Blijft vrij prijzig spul door de hoge verzendkosten en dat gedoe met de douane, en in London is het nog veel duurder. Denk dat het merendeel van de mensen die je ermee ziet lopen hun spullen van eBay halen, en van de Nederlandse verkopers is 99,9% fake dus daar is de lol ook snel vanaf.
wat is "veel duurder"?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')