Blijkbaar houden ze bij de online shop geen rekening met de dollarkoers, het verschil is inderdaad vrij groot. Zal ook wel de reden zijn waarom er maar 3 A&F winkels in Canada zijn, je bent zo de grens over en controle is er haast niet.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:21 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Zo blij zijn de Canadezen niet met de online shop want zij betalen nu nog steeds heel veel.
Remsen: $108 CAD tegen $79.50 USD is gewoon $28 meer![]()
Deer Brook polo: $69.50 CAD tegen $49.50 is $20 meer.![]()
Echt niet normaal gewoon!
Ik heb gehoord dat om deze reden Hollister veel meer verkocht wordt in Canada want Hollister is stukken goedkoper al betalen ze er daar dan nog te veel voor, en dat viel me ook wel op tijdens de vakantie in Mexico, veel Canadezen met Hollister kleding.
Ben blij dat wij gewoon van de amerikaanse website kunnen bestellen en kunnen profiteren van de lage dollar.
De engelsen hebben het nog zwaarder, die betalen het dubbele.![]()
Heerlijk he!quote:Op donderdag 20 september 2007 14:31 schreef PirE het volgende:
Maandagavond besteld, vanmiddag afgeleverd
Dan ben ik benieuwd, volgens de track en trace is mijn bestelling in Ridderkerk 'in transit'. Wie weet, zelfde dag besteld.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:31 schreef PirE het volgende:
Maandagavond besteld, vanmiddag afgeleverd
Dan zit hij in de route. Mijn pakketje is rond het middaguur afgeleverd.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:53 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd, volgens de track en trace is mijn bestelling in Ridderkerk 'in transit'. Wie weet, zelfde dag besteld.
Ja wat hij zegtquote:Op donderdag 20 september 2007 17:16 schreef robertoo het volgende:
wat zijn de verzendkosten ongeveer dan? Waar kun je ze berekenen?
als je met vijf man de verzenkosten deelt, reken dan op ongeveer 20 dollar per persoon met de huidige koers is dat 15 euro p/p. verder moet je rekening houden dat via FedEx er altijd wel een naheffing van BTW verschijnt en je dus 19% af mag tikken over je volledige aankoopbedrag.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:16 schreef robertoo het volgende:
wat zijn de verzendkosten ongeveer dan? Waar kun je ze berekenen?
19%? FedEx rekent meestal rond de 33% aan BTW en invoerrechten.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
als je met vijf man de verzenkosten deelt, reken dan op ongeveer 20 dollar per persoon met de huidige koers is dat 15 euro p/p. verder moet je rekening houden dat via FedEx er altijd wel een naheffing van BTW verschijnt en je dus 19% af mag tikken over je volledige aankoopbedrag.
Lijkt me een goed idee.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:30 schreef Ednet het volgende:
Kurany ik wil wel met jo udelen! Iemand anders ook interesse?
Wat ik me ook afvraag is het feit dat er een mogelijkheid bestaat dat je dus invoerrechten moet betalen. Dus stel er word een hele partij ingekocht met zon actie... en het staat op 1 iemand ze naam.... kan diegene 2 weken later gewoon nog een rekening van TNT krijgen. zie dan nog maar es extra geld te krigjen van iedereen die mee deedquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:56 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
19%? FedEx rekent meestal rond de 33% aan BTW en invoerrechten.
bij mijn laatste inkoopactie heb ik vooraf iedereen de verzend- en invoerkosten laten betalenquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:35 schreef ThomazZ87 het volgende:
[..]
Wat ik me ook afvraag is het feit dat er een mogelijkheid bestaat dat je dus invoerrechten moet betalen. Dus stel er word een hele partij ingekocht met zon actie... en het staat op 1 iemand ze naam.... kan diegene 2 weken later gewoon nog een rekening van TNT krijgen. zie dan nog maar es extra geld te krigjen van iedereen die mee deed![]()
tja, FedEx rekent jammer genoeg een hoog tarief, maar door meerdere items te bestellen kun je die verzendkosten weer verdelen, dan valt het wel mee, ook als je met meerdere personen tegelijk bestelt.quote:
Nog steeds niks.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:53 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd, volgens de track en trace is mijn bestelling in Ridderkerk 'in transit'. Wie weet, zelfde dag besteld.
Ik wil eventueel ook wel meedoen, maar even voor de duidelijkheid, stel ik doe mee met 1 shirt a 40 dollar, wat kost dat me in euro's ongeveer met alle kosten erbij die we dan delen met de groep?quote:Op donderdag 20 september 2007 20:23 schreef ThomazZ87 het volgende:
die verzendkosten betaal je zoiezo wel, goedkoper is goedkoper
maar ik wil duidelijk wel mee doen aan de IA
als je uitgaat van $15 verzendkosten per persoon dan kost dat t-shirt:quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:12 schreef bear87 het volgende:
[..]
Ik wil eventueel ook wel meedoen, maar even voor de duidelijkheid, stel ik doe mee met 1 shirt a 40 dollar, wat kost dat me in euro's ongeveer met alle kosten erbij die we dan delen met de groep?
Ja.quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:06 schreef ScofieldBurrows het volgende:
aangezien Abercrombie nu naar Nederland shipt, wordt ook Hollister naar Nederland geshipt?????
175 ongeveer. Slank postuur. Polo's (S) van A&F passen perfect. Had er twee jaar geleden ook een vest gekocht dat prima past.quote:Op zondag 23 september 2007 23:12 schreef Ace1 het volgende:
Hoe groot ben je enzo
kan je de lengte oksel-oksel vam de trui even opmeten ajb?quote:Op zondag 23 september 2007 23:19 schreef Blaxje het volgende:
[..]
175 ongeveer. Slank postuur. Polo's (S) van A&F passen perfect. Had er twee jaar geleden ook een vest gekocht dat prima past.
Ik ben 1,85, en ook slank, zal ik hem passen?quote:Op zondag 23 september 2007 23:19 schreef Blaxje het volgende:
[..]
175 ongeveer. Slank postuur. Polo's (S) van A&F passen perfect. Had er twee jaar geleden ook een vest gekocht dat prima past.
[TK] Abercrombie & Fitch Bassett Creek Hoodie, Rood, Smallquote:Op zondag 23 september 2007 23:35 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Ik ben 1,85, en ook slank, zal ik hem passen?
Ja maar ik weet niet of ik hem pas zoquote:Op zondag 23 september 2007 23:37 schreef Blaxje het volgende:
[..]
[TK] Abercrombie & Fitch Bassett Creek Hoodie, Rood, Small![]()
Van mij mag je langskomen om 'm te passen.quote:Op zondag 23 september 2007 23:39 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niet of ik hem pas zo![]()
Ik zou zeggen dat je 'm wel past. Bij mij zijn vooral de mouwen te lang en ook vrij wijd.quote:Op zondag 23 september 2007 23:44 schreef Ace1 het volgende:
Kun je niet inschatten of iemand hem past die 20cm langer is dan jou>
dat is bij iedereen zo, ook al zit hij als gegoten om je lichaam. dat gedoe met die lange mouwen is al vanaf 2006 zo, echt jammer.quote:Op zondag 23 september 2007 23:46 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat je 'm wel past. Bij mij zijn vooral de mouwen te lang en ook vrij wijd.
Zoiets dacht ik al ja. Dan misschien toch maar online bestellen, al heb ik nog steeds geen idee wat betreft maten..quote:Op maandag 24 september 2007 19:28 schreef Ace1 het volgende:
Is al paar keer gezegt, dollarprijs is gewoon veranderd naar ponden.. dus kei duur.
Als je me kunt vertellen waar hij zich bevond op 8 juli 2007 tussen 19:00 en 23:30 wel, anders wordt het te CSIquote:Op maandag 24 september 2007 20:27 schreef ScofieldBurrows het volgende:
Kan een expert hier antwoord op geven?:
1)weet iemand de size van deze Tee?
2)lengte van deze gast?
3)gewicht van deze gast?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |