Dat is al meer dan ik heb gedaanquote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:26 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Ik heb al koffie gehaald en 2 vliegen doodgemept![]()
![]()
ziektewet tochquote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:29 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dat is al meer dan ik heb gedaan
Zit trouwens te hoesten als een idioot, misschien maar gewoon ziekmeldenHoewel dit wel heel makkelijk geld verdienen is zo
Neem een lekker bakkie espressoquote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:34 schreef motorbloempje het volgende:
RIP aan de nabestaanden van de vliegen
mogge..
je klinkt niet best ouwe. Heb je wel lekker geslapenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:34 schreef motorbloempje het volgende:
RIP aan de nabestaanden van de vliegen
mogge..
Ah okequote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:39 schreef motorbloempje het volgende:
half uurtje door de stad crossen met de motor.. werk in Wateringen, woon op Scheveningen
Ik woon ook in Scheveningenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:39 schreef motorbloempje het volgende:
half uurtje door de stad crossen met de motor.. werk in Wateringen, woon op Scheveningen
Mensen die het verschil niet weten tussen normale koffie en espressoquote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:45 schreef motorbloempje het volgende:
Inmiddels gedaan:
motorkleren uitgetrokken
terminal aangedaan en ingelogged
radio aangezet
koffie gehaald
excellijstje ingekleurd
overigens nog wel een leuk verhaaltje:
Leuk verhaaltje van motorbloempje
En die van jou is zeker heel erg spannend ?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:50 schreef MdMa98 het volgende:
zoek eens een spannende job... stelletje lapzwansen
Hoewel het woord loosers bij ons niet in een mail komt te staan, komt een dergelijke mail mij wel bekend voor. komt hier ook eens in de zoveel tijd.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
Open mijn Mail en zie het volgende :
COLLEGA’S
Het is leuk te zien wat voor “terlingzooi” het is nu in het keukentje als pietjepuk weg is !!!
Ik hoop dat jullie mans genoeg zijn om de keukentje nog op te ruimen en dat
Jullie geen “loosers” zijn !!!
Graag jullie zooi opruimen en ook zo houden totdat pietjepuk terug komt.
Ik reken op jullie !!
Naam is veranderd snappen jullie natuurlijk wel
Is niet te merken dat het mailtje van een hongaar/nederlander af komt he
En ik zit de halve dag met hem opgescheept. Is namelijk mijn verantwoordelijke die de halve dag hier naast me zit
Das nieuw wist je dat nog niet. Kun je het blokje tenminste hergebruikenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:52 schreef covie het volgende:
[..]
Hoewel het woord loosers bij ons niet in een mail komt te staan, komt een dergelijke mail mij wel bekend voor. komt hier ook eens in de zoveel tijd.
Van de week heeft iemand een vaatwasser aangezet, en daar een blokje ingegooid met het zilver papiertje er nog omheen.Geen idee sinds wanneer ook zilver papiertjes vanzelf oplossen in water.
zo spannend dat hij dit topic aansprekend genoeg vond om er ook te postenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En die van jou is zeker heel erg spannend ?
Wij hebben hier geen restaurantquote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:54 schreef Dylanesque het volgende:
Wij hebben geen vaatwasser.. wij brengen alles gewoon naar de spoelkeuken van t restaurant
Precies !quote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zo spannend dat hij dit topic aansprekend genoeg vond om er ook te posten
De tram naar Wateringen?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:44 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik woon ook in ScheveningenMaar ik heb gewoon de tram gepakt
![]()
tram naar t centrum van den haag, zit hier met utizicht op csquote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
De tram naar Wateringen?
komt heir niet.. iig niet waar ik werk
daar komt ongeveer niets![]()
Hey dan heb je mij wel eens kunnen zien rijden. Vroeger kwam ik nog wel in DenHaag om nieuwe klanten aan te sluiten en websites te bespreken. DenHaag echt een kut stad om te rijden met je autoquote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:58 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
tram naar t centrum van den haag, zit hier met utizicht op cs
Verder is t best een leuke stadquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hey dan heb je mij wel eens kunnen zien rijden. Vroeger kwam ik nog wel in DenHaag om nieuwe klanten aan te sluiten en websites te bespreken. DenHaag echt een kut stad om te rijden met je auto
Het foute uurquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:03 schreef Teardrop-nl het volgende:
Im so excited
And i just cant hide it
Radio 538
Dat nummer had ik gisteravond nog in mijn hoofd. Zo erg dat ik het ging zingenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het foute uur
Q music
Eifel65: I'm bluuuuueeeeee komt straks
Ipod...!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:06 schreef Dylanesque het volgende:
City fm, yeah
Hey Kuno !quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Goedemorgen! Ik heb ook vandaag weer niets te doen...!maar eens kijken of ik me hier wel kan vermaken..!
Ik ben anders ook gewoon een slaaf van mn baas hoor...!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hey Kuno !![]()
Vooruit omdat ik altijd in het stagiaire topic heb rondgehangen mag jij nu hier rondhangen
Ipodje zou wel chill zijn hier, maar zit hier met een collega op een kamertje.. zou niet gezellig zijnquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ipod...!Ik vertik het om de duitse radio zenders langs te gaan!
![]()
Das waarquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik ben anders ook gewoon een slaaf van mn baas hoor...!![]()
Zolang het jou muziek maar is maakt het niet uit toch.... En je collega zn kop houdtquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:10 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ipodje zou wel chill zijn hier, maar zit hier met een collega op een kamertje.. zou niet gezellig zijn![]()
Heb ook maar even Q Music aangezet. Veels te veel gelul op Radio 538quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:10 schreef motorbloempje het volgende:
Duitse radio..
dat was wel even schrikken toen ik in Arnhem voor het eerst mn radio aanslingerde
ha! hier de ketchup song!![]()
ik heb mn eigen kamertje...!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:10 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ipodje zou wel chill zijn hier, maar zit hier met een collega op een kamertje.. zou niet gezellig zijn![]()
Heeft zo zn voordelen en Nadelenquote:
M'n collega heeft het over bodylotion.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zolang het jou muziek maar is maakt het niet uit toch.... En je collega haar kop houdt
Qmusic vind ik ondanks het geleuter meestal wel leuk..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Heb ook maar even Q Music aangezet. Veels te veel gelul op Radio 538
nou is wel relaxed kan gewoon hele dagen niets doen en niemand die het merkt...!quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:13 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
M'n collega heeft het over bodylotion.Ik knik maar wat en fok ondertussen.
Helpdesk bij een ICT / Webdesign bedrijf. Doen eigenlijk alles op het gebied van ICT behalve netwerkbeheer. Zijn geen klanten met problemen of zijn gewoon allemaal op vakantie want krijg hooguit 5 telefoontjes op een werkdag.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:14 schreef erik-de-perik het volgende:
haha geweldig...en de baas maar betalen..
wat voor werk doen jullie? dat er nu niks te doen is?
Geen suiker of melk.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:16 schreef Shitonya het volgende:
Iemand enig idee hoe ik het beste koffie kan leren drinken? Ik heb caffeine nodig, anders overleef ik vandaag niet, maar heb dus vrijwel nog nooit koffie gedronken. Ja één keer, maar toen ging ik zowat over mijn poezelige nekje. Hoeveel suiker/melk is aan te raden?
Haha precies, ik knal er net weer een 'o jee' uit, nu ze ergens een probleem heeft vastgesteldquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:15 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat komt me bekend voor. Collega waarmee ik hier werk (verantwoordelijke) heeft het altijd over technische dingen qua hardware en nieuwe telefoons en auto... Ik zeg altijd
* Aaah oke
* LOL
* Strak !
Meestal gaat hij dan gewoon door met zn gesprek terwijl ik helemaal niet weet waar het over gaat
O jee ! veel plezier met je probleem, hou je kop maar weer dan kan ik rustig door FOK!kenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:18 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Haha precies, ik knal er net weer een 'o jee' uit, nu ze ergens een probleem heeft vastgesteld![]()
Gewoon, 2 scheppen suiker en een scheut melk.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:16 schreef Shitonya het volgende:
Iemand enig idee hoe ik het beste koffie kan leren drinken? Ik heb caffeine nodig, anders overleef ik vandaag niet, maar heb dus vrijwel nog nooit koffie gedronken. Ja één keer, maar toen ging ik zowat over mijn poezelige nekje. Hoeveel suiker/melk is aan te raden?
Titanic... Legally blonde.... Laat me raden een vrouwelijke collega met blond haar en niet zo snugger ?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:18 schreef motorbloempje het volgende:
Waar ik eerst zat ging het altijd over:
De Gouden Kooi
De inhoud van Prive/Weekend/Story
SBS6-onderwerpen
Make-up
Kleding(kopen)
Winkelen
Toen ik daar net zat zaten ze mij en collega die er ook net zat wat uit te horen..
wat onze favoriete films waren..
collega: "Titanic, Legally Blonde, etc."
andere collega's: Jaaa.. leuk!![]()
en jij moblo?
ik: "La Vita e Bella, Le fabuleux destin d'Amelie Poulain, etc."
collega's:"wat zijn DAT nou weer voor rare films? "
Kwam t wel op neer ja, beetje zelf werk opzoeken dat er niet is en dan iets ontdekken waar niemand om geeft om t vervolgens te gaan fixen, zodat het werk dat er in de loop van de dag wel komt allemaal voor mij is. Tss.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
O jee ! veel plezier met je probleem, hou je kop maar weer dan kan ik rustig door FOK!ken
Dat zegt denk ik al genoegquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:20 schreef motorbloempje het volgende:
geen idee wat haar kleur haar eigenlijk was, zijzelf ook niet meer geloof ik
Misschien moet je ook maar een probleem opzoeken waar niemand last van heeft en niemand wist dat het er was. Vervolgens de hele dag naar een oplossing zoeken. En aan het eind van de dag zeggen : Het is opgelost ! terwijl je er geen fuck aan hebt gedaan en iedereen denkt dat het is opgelost maar het niet eens merkenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:20 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Kwam t wel op neer ja, beetje zelf werk opzoeken dat er niet is en dan iets ontdekken waar niemand om geeft om t vervolgens te gaan fixen, zodat het werk dat er in de loop van de dag wel komt allemaal voor mij is. Tss.
Het weer in De Meern - Utrecht : Blauwe lucht af en toe een zonnetje. Ligt briesje. Kan buiten staan om een sigaretje te roken zonder het koud te krijgen. Maar je moet er niet te lang staan anders krijg je het wel koudquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Hoe is het weer in Nederland? Als ik naar buiten kijk vind ik het erg vies smerig gijs...!
Halloquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:23 schreef Fugie het volgende:
ben ik weer
dit keer wel vanaf 1 van onze vestigingen
Ik denk dat hier de Herfst al aangebroken is...!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Het weer in De Meern - Utrecht : Blauwe lucht af en toe een zonnetje. Ligt briesje. Kan buiten staan om een sigaretje te roken zonder het koud te krijgen. Maar je moet er niet te lang staan anders krijg je het wel koud
Haha goed planquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Misschien moet je ook maar een probleem opzoeken waar niemand last van heeft en niemand wist dat het er was. Vervolgens de hele dag naar een oplossing zoeken. En aan het eind van de dag zeggen : Het is opgelost ! terwijl je er geen fuck aan hebt gedaan en iedereen denkt dat het is opgelost maar het niet eens merken
ipodtje staat hier ook op, ik word gek van dat geouwehoer hier van die 40+ zeurwijfenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ipod...!Ik vertik het om de duitse radio zenders langs te gaan!
![]()
Thats lifequote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:24 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Haha goed planMet een beetje geluk vind ik iets onder de tafel, zodat ik kan gaan liggen slapen zonder dat iemand t doorheeft
![]()
Wel echt een goed plan eigenlijk, misschien opper ik wel even om de opslag te gaan opruimen en dan sneaky op t dakterras gaan zitten met een lekker broodje..![]()
Moet niet gekker wordenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik denk dat hier de Herfst al aangebroken is...!![]()
![]()
quote:
ik kom er alleen net achter dat mijne bijna leeg is...!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:24 schreef Agiath het volgende:
[..]
ipodtje staat hier ook op, ik word gek van dat geouwehoer hier van die 40+ zeurwijfen
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:26 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Moet niet gekker wordenMidden in de zomer
en het is een ventquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:13 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
M'n collega heeft het over bodylotion.Ik knik maar wat en fok ondertussen.
Balequote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik kom er alleen net achter dat mijne bijna leeg is...!
Gelukkig heb ik 2 Ipod snoertjes en dus 1 op mn werk liggen, dus bind mn ipod strax in de pauze maar even aan de pc vast
Euh volgens mij moet het zomer voorstellen inderdaadquote:
Sommige zijn nog niet helemaal wakkerquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:30 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nee ik had in m'n quote 'z'n' aangepaast in 'haar'
Goeiemorgen trouwens![]()
Een Ibiza lounge "jazz" cd!quote:
Goeiemorgenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:30 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nee ik had in m'n quote 'z'n' aangepaast in 'haar'
Goeiemorgen trouwens![]()
Op die manier heb je toch nog een beetje een Zomer gevoel hequote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Een Ibiza lounge "jazz" cd!en zometeen komt een dubbel CD Ibiza Summerhouse Mix 2007 voorbij!
tot de pauze vermaak ik me wel met lekkere muziek, dan moet ik dan even andere cd's kiezen, en vanavond maar weer even wat anders op mn Ipod plaatsen
Klopt tijd voor eenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Sommige zijn nog niet helemaal wakker
Zomer, wat is dat?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Euh volgens mij moet het zomer voorstellen inderdaad![]()
naar het schijnt gaat het goed weer worden later in de weekquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:32 schreef Agiath het volgende:
[..]
Zomer, wat is dat?
Gister was het buiten gewoon echt koud![]()
Best wel ja... Begin juli had ik vakantie... alleen maar regen gehadquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:32 schreef Agiath het volgende:
[..]
Zomer, wat is dat?
Gister was het buiten gewoon echt koud![]()
ik hoop het!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Op die manier heb je toch nog een beetje een Zomer gevoel he
Rustiger tikkenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:34 schreef motorbloempje het volgende:er verschijnen ineens collega's op de kamer
![]()
en toen was ik niet meer alleen en moest ik rustiger gaan tikken
nu je het over een ipod hebt, beetje off topicquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Een Ibiza lounge "jazz" cd!en zometeen komt een dubbel CD Ibiza Summerhouse Mix 2007 voorbij!
tot de pauze vermaak ik me wel met lekkere muziek, dan moet ik dan even andere cd's kiezen, en vanavond maar weer even wat anders op mn Ipod plaatsen
Ik zat twee weken geleden nog in Turkije, elke dag 30+quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Best wel ja... Begin juli had ik vakantie... alleen maar regen gehad![]()
2 weken zijn zelfs dan zo voorbij !
Misschien moet je dat probleem op een ander gedeelte van FOK! posten. Vast wel iemand die weet hoe dat komt en wat je eraan kunt doenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:35 schreef DavyE het volgende:
[..]
nu je het over een ipod hebt, beetje off topic. Ik heb sinds dat itunes 7.3.1.3 een klote probleem
dat ik mijn ipod niet kan herstellen, heb je daar toevallig ook last van.
Als je deze probeert te herstellen dan krijg een onbekende fout 1418 gister zat ik op de ipod site te kijken, maar ik kom er echt niet uit met hun oplossingen.
![]()
dus als iemand zich geroepen voelt![]()
Wat een strafquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:36 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik zat twee weken geleden nog in Turkije, elke dag 30+
Altijd eerst ff alles opnieuw installeren...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:35 schreef DavyE het volgende:
[..]
nu je het over een ipod hebt, beetje off topic. Ik heb sinds dat itunes 7.3.1.3 een klote probleem
dat ik mijn ipod niet kan herstellen, heb je daar toevallig ook last van.
Als je deze probeert te herstellen dan krijg een onbekende fout 1418 gister zat ik op de ipod site te kijken, maar ik kom er echt niet uit met hun oplossingen.
![]()
dus als iemand zich geroepen voelt![]()
Diequote:
O ja dat was jij he, van dat wilde getikquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:34 schreef motorbloempje het volgende:er verschijnen ineens collega's op de kamer
![]()
en toen was ik niet meer alleen en moest ik rustiger gaan tikken
het is mamboquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
Bambo Nr 5 !!!
One
Two
Three
Four
Five![]()
![]()
Mijn laatste stage periode heb ik ook altijd op FOK! doorgebracht. Zat op dezelfde kamer als mijn stagebegeleider.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:37 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
O ja dat was jij he, van dat wilde getik![]()
Mijn bazin komt net binnenwandelen, dus ik doe maar even actief enzo
is cool mijn excusesquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Misschien moet je dat probleem op een ander gedeelte van FOK! posten. Vast wel iemand die weet hoe dat komt en wat je eraan kunt doen
Ik heb niet eens een baas...vakantiekrachtquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:37 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
O ja dat was jij he, van dat wilde getik![]()
Mijn bazin komt net binnenwandelen, dus ik doe maar even actief enzo
Hey maakt mij niet dat je het ook hier post. Ik heb je alleen maar bij het oplossen van je probleemquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:39 schreef DavyE het volgende:
[..]
is cool mijn excuseszomaar ff vraagje tussendoor
![]()
alle instellingen van je ipod wissen en herstellen naar fabrieksinstellingenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:37 schreef Agiath het volgende:
[..]
Altijd eerst ff alles opnieuw installeren...
Wat is herstellen precies? Ik doe al mijn iPod shit handmatig...
Hoe oud is je Ipod? Als ik problemen had in nederland, was ik altijd te lui om het zelf op te lossen en ging ik altijd naar de apple storequote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:39 schreef DavyE het volgende:
[..]
is cool mijn excuseszomaar ff vraagje tussendoor
![]()
Me too..naja uitzendkracht en continu mensen die langslopen, maar verder genoeg vrijheidquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:39 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een baas...vakantiekracht
Niemand controleerd
Mijn baas / verantwoordelijke zit naast me, maar zelf doet hij heel de dag ook niets dus hij vind het niet erg als ik op FOK! zitquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:41 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Me too..naja uitzendkracht en continu mensen die langslopen, maar verder genoeg vrijheid
Je kunt ook je menu knop en je centrale knop tegelijker tijd indrukken 6 seconden lang voor hetzelfde resultaatquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:40 schreef DavyE het volgende:
[..]
alle instellingen van je ipod wissen en herstellen naar fabrieksinstellingen![]()
dat is toch alleen dat die opnieuw opstart?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:43 schreef Agiath het volgende:
[..]
Je kunt ook je menu knop en je centrale knop tegelijker tijd indrukken 6 seconden lang voor hetzelfde resultaat
whahahahahquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Mijn laatste stage periode heb ik ook altijd op FOK! doorgebracht. Zat op dezelfde kamer als mijn stagebegeleider.
Op een dag zei hij tegen mij : Zeg jij tikt altijd zoveel. En je verslagen zien er netjes en goed uit. Maar ik snap niet waarom je zoveel typt. Al die stukken tekst die jij tikt kan ik echt niet terugvinden in je verslagen. Ik had hele dikke verslagen verwacht terwijl dat best wel meevalt
Inderdaadquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:43 schreef DavyE het volgende:
[..]
whahahahahen hij maar denken dat je een verslag aan het typen bent
![]()
![]()
ja idd, als hij wist dan zie je namelijk een balkje lopen als hij dan alles wistquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat is toch alleen dat die opnieuw opstart?
Oh ik dacht dat dat hetzelfde was.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:44 schreef DavyE het volgende:
[..]
ja idd, als hij wist dan zie je namelijk een balkje lopen als hij dan alles wist
Ach, alles in het leven gaat in feite over niks, dus zo'n vreemd antwoord is 't nietquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Mijn baas / verantwoordelijke zit naast me, maar zelf doet hij heel de dag ook niets dus hij vind het niet erg als ik op FOK! zit
Hij vraagt zelfs. Waar hebben jullie het nou over. Dus ik : Helemaal niets ! dat is juist zo grappig
F5 FTW!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
Wat gebruiken jullie om FOK! te refreshen ???
F5, Ctrl R, of gaan jullie helemaal met je muis naar het refresh knopje toe ?
sinds itunes 7.3 heb ik er last van, daarvoor 7.1 en 7.2 zag je namelijk nooit de melding loskoppelen toegestaan, sinds die shit er is koppelt hij automatisch de ipod eraf waarom geen idee, als je dan wilt herstellen dan staat je ipod afgekoppeld ja en dan ziet itunes hem nietquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Hoe oud is je Ipod? Als ik problemen had in nederland, was ik altijd te lui om het zelf op te lossen en ging ik altijd naar de apple store
meestal My active topics om te kijken of mn andere lopende topics nog populair zijn...!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
Wat gebruiken jullie om FOK! te refreshen ???
F5, Ctrl R, of gaan jullie helemaal met je muis naar het refresh knopje toe ?
Das helemaal waarquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:46 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Ach, alles in het leven gaat in feite over niks, dus zo'n vreemd antwoord is 't niet
mmm lastig iets... Ik zou je er zo niet mee kunnen helpen! sorryquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:48 schreef DavyE het volgende:
[..]
sinds itunes 7.3 heb ik er last van, daarvoor 7.1 en 7.2 zag je namelijk nooit de melding loskoppelen toegestaan, sinds die shit er is koppelt hij automatisch de ipod eraf waarom geen idee, als je dan wilt herstellen dan staat je ipod afgekoppeld ja en dan ziet itunes hem niet![]()
Je moet nog reageren in het stage topicquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
meestal My active topics om te kijken of mn andere lopende topics nog populair zijn...!
heb ik ook geprobeerd als alternatief, maar geen effect met echt wissenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:46 schreef Agiath het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dat hetzelfde was.
Maar op je ipod zelf zit de functie ook.
Instellingen> en dan helemaal onderaan
OEH OEH OEH! even lezen...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je moet nog reageren in het stage topic
is cool ik ga zometeen ergens anders kijken in FOK!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
mmm lastig iets... Ik zou je er zo niet mee kunnen helpen! sorry
Zo is FOK! toch nog ergens goed voor !quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:50 schreef DavyE het volgende:
[..]
is cool ik ga zometeen ergens anders kijken in FOK!
maar bedankt voor je hulp![]()
17:00 en ben al vanaf 8 uur aanwezig...! Gelukkig nog maar 7 daagjes en dan heb ik vakantie!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:49 schreef Shitonya het volgende:
mijn eerste slok koffie zit erin..argh..Tot hoe laat moeten jullie eigenlijk werken?
17.00quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:49 schreef Shitonya het volgende:
mijn eerste slok koffie zit erin..argh..Tot hoe laat moeten jullie eigenlijk werken?
ik zou gewoon naar een Perenwinkel toegaan en vragen of ze het daar voor je op kunnen lossen...!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:50 schreef DavyE het volgende:
[..]
is cool ik ga zometeen ergens anders kijken in FOK!
maar bedankt voor je hulp![]()
Ik was hier al om 7.30. Naja heb wel 10 minuten gesmokkeld ofzo maar hier werken ze met het systeem dat je je moet inschrijven hoelaat je bent begonnen en hoelaat je weggaat. Aan de hand daarvan kijken ze hoelang je werkt in een week. Aangezien ik deze week de eerste ben die hier begint kan ik smokkelen met de tijdquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:49 schreef Shitonya het volgende:
Hoeveel sterren heeft jou hotel mama ?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
17:00 en ben al vanaf 8 uur aanwezig...! Gelukkig nog maar 7 daagjes en dan heb ik vakantie!
2 dagen in Hotel mama... en dan verhuis ik naar Zweden
Lees maar terug hoor, dat heb ik al een keer beschreven ergens in dit topicquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:53 schreef Agiath het volgende:
Wat doen jullie trouwens allemaal voor werk? Meeste lopen hier stage?
Zelf gewoon vakantiekracht bij TU delft administratie, moet inschrijfformulieren van eerste jaars invullen en laten betalen of herschrijfformulieren van mensen die al hier studeren
Ik werk bij een klein sigarettenbedrijfje in Berlijnquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:53 schreef Agiath het volgende:
Zelf gewoon vakantiekracht bij TU delft administratie, moet inschrijfformulieren van eerste jaars invullen en laten betalen of herschrijfformulieren van mensen die al hier studeren
Het begint langzaam een SC-reeks te wordenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:53 schreef 1-of-6Billion het volgende:Nog geen 10u en het topic is alweer halfvol. Het is vandaag écht rustig overal
6!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:54 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hoeveel sterren heeft jou hotel mama ?
wrong number?quote:
en een OP maken enzo...!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:55 schreef Agiath het volgende:
[..]
Het begint langzaam een SC-reeks te worden
Moeten we wel een andere naam bedenken, de meesten hebben wel wat de doen maar gewoon geen zin:
iets van : Luie fokkers op het werk #2
en TT's als: "Snel alt-tabben als de baas komt" of "Stijf van de cafaiene"quote:
Heb je ook zo'n bed waar je geld in moet gooien en dan gaat trillen ?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
6!en het is allemaal inclusief!
Ik zit in de detachering, maar nu ben ik op de spreekwoordelijke 'bank' beland. Ik zit dus te wachten op een nieuw project. Helaas zijn de meeste leuke interne zaken ook al op dus ik mag deze tijd gebruiken om mezelf verder te verdiepen in literatuur en zulks. Helaas is dat een beetje te saai dus komt er weinig van terecht.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:53 schreef Agiath het volgende:
Ik zei toch dat alles inclusief is? Zelfs ontbijt word gebracht en de Pickup service zit er zelfs bij inbegrepen!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n bed waar je geld in moet gooien en dan gaat trillen ?
Bij mij werkt de pickup service altijd wat trager... Duurt meestal een dag voordat de vaat meegenomen wordt naar benedenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik zei toch dat alles inclusief is? Zelfs ontbijt word gebracht en de Pickup service zit er zelfs bij inbegrepen!
SAP Technisch consultant. Zo lang de shit niet kapot gaat het ik op het moment weinig te doenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:53 schreef Agiath het volgende:
Meh alles afronden vandaag, morgen begint de vakantiequote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:00 schreef Dylanesque het volgende:
Ik vind 'Geen reet te doen op je werk' eigenlijk de perfecte naam voor dit topic. Beschrijft exact mijn situatie. Wel grappig dat gister t topic net niet vol is gekomen, en het vandaag als een speer gaat
Ik doelde meer op de Pick Up service om me naar het Hotel te brengen...!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Bij mij werkt de pickup service altijd wat trager... Duurt meestal een dag voordat de vaat meegenomen wordt naar beneden
als je daar blij van wordt dan zouden we dat kunnen doen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de Pick Up service om me naar het Hotel te brengen...!
Nu iedereen verteld waar die werkt, gaan we dan ook via Google Maps locaties geven waar we zitten?
Of een hyves makenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:04 schreef Fugie het volgende:
[..]
als je daar blij van wordt dan zouden we dat kunnen doen.
Oooooh hahaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de Pick Up service om me naar het Hotel te brengen...!
Nu iedereen verteld waar die werkt, gaan we dan ook via Google Maps locaties geven waar we zitten?
hyvesquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:06 schreef Agiath het volgende:
[..]
Of een hyves makenDaar zit die google map functie al geïntegreerd
hyvesquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:06 schreef Agiath het volgende:
[..]
Of een hyves makenDaar zit die google map functie al geïntegreerd
heb al een nieuw bakje!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:08 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
allemaal al koffie op ?
ik drink alleen koffie als het nodig is, vandaag dus nietquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:08 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
allemaal al koffie op ?
2 bakkies alweer. Tijd voor een 3equote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:08 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
allemaal al koffie op ?
gewoon zorgen dat je bij een groot bedrijf werkt..!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:08 schreef erik-de-perik het volgende:
nou ik wil weten waar jullie werken, kan ik ff solliciteren. Wil ook wel van dit soort dagen, alleen omdat voor deze momenten gelukkig Fok bestaat.
Of juist een klein bedrijf die weinig klanten hebben zodat die je ook niet lastig kunnen vallenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
gewoon zorgen dat je bij een groot bedrijf werkt..!
óf een ministeriequote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
gewoon zorgen dat je bij een groot bedrijf werkt..!
Gister had ik er 9 opquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:10 schreef Shitonya het volgende:
ik geef het op met die koffie. Mijn kokhalsreflexen trekken het niet langer meer
thee is voor vrouwen en homo's!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:13 schreef Agiath het volgende:
[..]
Gister had ik er 9 op
Plus nog red-bull, was nog steeds duf...
Kan ff geen koffie meer zien, nu lekker thee![]()
En dat duurt tot het einde van de dag tot jou motor gestart is ?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:12 schreef shilizous_88 het volgende:
De eerste koffie is op en het is even afwachten tot mijn interne motor opgestart is: tot die tijd krijg ik niets gedaan
Amateurquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:10 schreef Shitonya het volgende:
ik geef het op met die koffie. Mijn kokhalsreflexen trekken het niet langer meer
groene theequote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
thee is voor vrouwen en homo's!![]()
(ik drink nooooit thee...)
Thee is lekkerquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
daarvoor heeft god.... HET WATER! uitgevonden...!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:16 schreef Dylanesque het volgende:
Probeer maar eens een dag door te komen als je overgevoelig bent voor cafeine![]()
Met water inderdaadquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
daarvoor heeft god.... HET WATER! uitgevonden...!
Nee even serieus, ik zou niet echt weten hoe ik de dag door moet komen...!
maar dan kun je ook geen Cola enzo drinken en wat allemaal meer niet?quote:
Thee doet me denken aan de basisschool, waar je zo'n slap kopje kreeg met een koekje! Thee moet met speculaas erbij gedronken worden, inderdaad op de bank thuis.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:17 schreef motorbloempje het volgende:
thee is lekkermaar voor 's avonds op de bank met een goede film en je
naast je.
op het werk moet thee verboden worden![]()
Ja dag! Koffie!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nog steeds dat programma waarvan je niet weet hoe het werkt en er geen handleiding voor is ?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Godverdomme, ben bezig met een programma van mn werk en open alleen maar de verkeerde bestanden...En die dingen laden duurt fucking 5 minuten...
Het kán wel, maar ik heb geen zin om op m'n werk duizelig en benauwd te gaan zitten zijnquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
maar dan kun je ook geen Cola enzo drinken en wat allemaal meer niet?
Make mequote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:15 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
AmateurStug doordrinken lust je het vanzelf
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:21 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nog steeds dat programma waarvan je niet weet hoe het werkt en er geen handleiding voor is ?
Nee, daar heb ik vorige week mn baas maar verder mee opgezadeld... Laat hem eerst maar eens uitzoeken of ze op het hoofdkantoor in Hamburg/Londen er iets van af weten...!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:21 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nog steeds dat programma waarvan je niet weet hoe het werkt en er geen handleiding voor is ?
nu al lunchquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:22 schreef Dylanesque het volgende:
Ik ga even een broodje halen. Ik laat jullie zo weten wat er vandaag in de aanbieding was.
ik zou dubbelfris nemenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:22 schreef Fugie het volgende:
ik drink ook alleen maar water eigelijk (spa blauw dan). Maar wij hebben ook fristi en chocomel, dubbelfris enzo staan, soms echt te verleidelijk
Fristi is veul lekkerder man!quote:
Zelfs dan kan ik het niet goed lezen...!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:25 schreef erik-de-perik het volgende:
[..]
waar zit ook al weer dat vergrootglas in XP?????
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:25 schreef erik-de-perik het volgende:
[..]
bureau accessoires --> toegankelijkheid --> vergrootglasquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:25 schreef erik-de-perik het volgende:
[..]
quote:
ze hebben hier gewoon de ah leeggekochtquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:28 schreef Agiath het volgende:
Wij hebben niet eens een blinkjesautomaat hier
Dus kan kiezen uit koffie/thee/water/warme choco of wat je zelf meebrengt, en dat is vandaag dubbel fris
Ja ik heb niet ontbetenquote:
en dat staat ook naast jouw bureauquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:32 schreef Fugie het volgende:
[..]
ze hebben hier gewoon de ah leeggekocht
staan echt 6 trays met spa blauw ofzoEn van alle andere zooi ook minstens 2 tray's. En dat voor 2/3 mensen die nog niet eens 4x per week op kantoor zijn
Mocht er ook watertekort zijn ga ik hier wel naar kantoor
hee jongens ik ga ff sgijten, maar ondertussen ffquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:35 schreef Fugie het volgende:
[..]
hehe gelukkig niet
staan in onze gehandicaptenwc/opslagplaats
Haha.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
Zo weer wat gedaan vandaag. 3 schermen om laten wisselen en daarna meteen een sigaretje gedaan...
Ondertussen is mijn baas/verantwoordelijke ook gearriveerd. Dus het zinloos LOOOL. Cool, ohja zeggen is ook weer begonnen
Oooh okee. Hm-hm. Nee inderdaad zeg. Ach, wat doe je eraan he. Haha. Ja zeg.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
Zo weer wat gedaan vandaag. 3 schermen om laten wisselen en daarna meteen een sigaretje gedaan...
Ondertussen is mijn baas/verantwoordelijke ook gearriveerd. Dus het zinloos LOOOL. Cool, ohja zeggen is ook weer begonnen
hoe duur dan?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:35 schreef Agiath het volgende:
gelukkig zitten wij heel dicht bij een uber-kantine, altijd lekker luchen om 13:00, en goedkoop
zit je in west of oost?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Godver, Ik ga echt het warme water missen bij het handen wassen na het toilet...!hier is dat zo standaard, en zooo relaxed!
Ik wil niet weg uit Berlijn!![]()
vergeet vooral "Lekker Belangrijk" nietquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
Voor 3 euro heb je een goeie maaltijdquote:
Jij gaat naar Zweden, naar de mooie vrouwen met zaadvragende ogen... Man wat zeik je nouquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Godver, Ik ga echt het warme water missen bij het handen wassen na het toilet...!hier is dat zo standaard, en zooo relaxed!
Ik wil niet weg uit Berlijn!![]()
ok we komen allemaal even lunchen bij je als je het goed vindquote:
Oost, Wessies moet ik niet!quote:
Oh tis gewoon openbaar, iedereen kan komenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok we komen allemaal even lunchen bij je als je het goed vind
Je werkt in 1987?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Oost, Wessies moet ik niet!![]()
![]()
kantoor zit eigenlijk bijna tegen de muur aan...!
plaatsquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok we komen allemaal even lunchen bij je als je het goed vind
Ja, ze hebben een lijn door heel berlijn getrokken waar de muur heeft gestaan...!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:47 schreef Agiath het volgende:
[..]
Je werkt in 1987?
Maar loopt er dan nog een soort lijn door de stad heen waar die eerst stond?
hij is stiekem over de muur geklommenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ja, ze hebben een lijn door heel berlijn getrokken waar de muur heeft gestaan...!en als die er niet was dan was het ook wel makkelijk geweest hoor..!
Kantoor zit bijna naast de Brandenburger Tor...!
Je weet dat de muur in 1989 gevallen is he?
Ja, maar daarom stond ie er in 87 toch nog welquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ja, ze hebben een lijn door heel berlijn getrokken waar de muur heeft gestaan...!en als die er niet was dan was het ook wel makkelijk geweest hoor..!
Kantoor zit bijna naast de Brandenburger Tor...!
Je weet dat de muur in 1989 gevallen is he?
TU aulaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:49 schreef DavyE het volgende:
[..]
plaats
adres
verdieping
komen we idd ff langs![]()
![]()
![]()
quote:
in in 1972 ook..!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:52 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja, maar daarom stond ie er in 87 toch nog wel
Meteen een fok-meetquote:
Ligt eraan welke zooiquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:56 schreef motorbloempje het volgende:
zo.. 3 advertenties geplaatst
moet toch te doen zijn? voor vrijdag de zooi kwijt?
Hangt er helemaal vanaf wat t is denk ikquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:56 schreef motorbloempje het volgende:
zo.. 3 advertenties geplaatst
moet toch te doen zijn? voor vrijdag de zooi kwijt?
Gewoon random, 87 is een mooi getalquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
in in 1972 ook..!dus weet niet waarom je 87 zei...
mm hier wel, maar werkt alleen op een kaart welke ik niet heb..even uitzoeken hoe ik met contant geld zo'n ding kan bemachtigen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:28 schreef Agiath het volgende:
Wij hebben niet eens een blinkjesautomaat hier
Dus kan kiezen uit koffie/thee/water/warme choco of wat je zelf meebrengt, en dat is vandaag dubbel fris
okuy!quote:
zo hoog is die toch ook weer nietquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]heb je wel gezien hoe hoog die muur was?
daar zou ik nooit van mn leven overheen kunnen komen!
Bij welk deel van de muur zit je dan ?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]heb je wel gezien hoe hoog die muur was?
daar zou ik nooit van mn leven overheen kunnen komen!
ik vind hem best hoogquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:00 schreef DavyE het volgende:
[..]
zo hoog is die toch ook weer niet
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
hier zit mn kantoorquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:02 schreef DavyE het volgende:
[..]
Bij welk deel van de muur zit je dan ?
wijs ff aan
[afbeelding]
sorry ik weet zie niet groter te makenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:03 schreef Agiath het volgende:
Waarom altijd die kleine plaatjes Davye?
Unterr den Lindennnquote:
Bovenop de brandenburger tor? Dan mag je mij wel eens vertellen hoe je daarop bent gekomen?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:10 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Unterr den Lindennn(harry jekkers, klein orkest, yeah)
Ik ben nog eens in slaap gevallen bovenop de Brandenburger Tor
jep!quote:
Haha nee stom, die bedoelde ik niet.. ik haal die namen altijd door elkaar, ik bedoelde dat gebouw met die doorzichtige koepel eropquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Bovenop de brandenburger tor? Dan mag je mij wel eens vertellen hoe je daarop bent gekomen?![]()
De Reichstag!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:13 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Haha nee stom, die bedoelde ik niet.. ik haal die namen altijd door elkaar, ik bedoelde dat gebouw met die doorzichtige koepel eropstom!
Hehe die bedoel ik idd.. Ik ben 3 keer in Berlijn geweest, maar dat was 2 keer met school, daar lette ik niet zo goed op, en de derde keer ben ik niet weer dezelfde zooi gaan bezichtigen natuurlijkquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
De Reichstag!Ik dacht al..:! Bovenop de Brandenburger tor? Daar kun je niet eens komen..:!
Ach al die dingen lijken ook allemaal op elkaar...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:16 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hehe die bedoel ik idd.. Ik ben 3 keer in Berlijn geweest, maar dat was 2 keer met school, daar lette ik niet zo goed op, en de derde keer ben ik niet weer dezelfde zooi gaan bezichtigen natuurlijk
Ja heb me er prima vermaaktquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ach al die dingen lijken ook allemaal op elkaar...
Vond je berlijn wel tof?
Nog steeds een grote bouwput...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:26 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ja heb me er prima vermaaktWel 1 grote bouwput destijds, ik moet binnenkort maar weer eens gaan kijken
Maar wel wat mooie gebouwen, nog een stukje muur gezien, en natuurlijk langs de nodige biergartens geweest![]()
ik volg het berlijn verhaal, maar ik ben er nog nooit geweest dus ik geniet evenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:25 schreef Agiath het volgende:
Topic loopt wat minder hard nu, er is nu waarschijnlijk wel wat te doen
wow!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nog steeds een grote bouwput...Beetej laat, maar eigenlijk zou je komend weekend moeten gaan..!
![]()
Ga er een keer een weekendje heen!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:37 schreef DavyE het volgende:
[..]
ik volg het berlijn verhaal, maar ik ben er nog nooit geweest dus ik geniet even![]()
![]()
Ik was niet aan het werk, ik was met een collega sigaren aan het uitzoekenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:41 schreef Shitonya het volgende:
stiekem werken..jullie deugnieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |