17:00 en ben al vanaf 8 uur aanwezig...! Gelukkig nog maar 7 daagjes en dan heb ik vakantie!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:49 schreef Shitonya het volgende:
mijn eerste slok koffie zit erin..argh..Tot hoe laat moeten jullie eigenlijk werken?
17.00quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:49 schreef Shitonya het volgende:
mijn eerste slok koffie zit erin..argh..Tot hoe laat moeten jullie eigenlijk werken?
ik zou gewoon naar een Perenwinkel toegaan en vragen of ze het daar voor je op kunnen lossen...!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:50 schreef DavyE het volgende:
[..]
is cool ik ga zometeen ergens anders kijken in FOK!
maar bedankt voor je hulp![]()
Ik was hier al om 7.30. Naja heb wel 10 minuten gesmokkeld ofzo maar hier werken ze met het systeem dat je je moet inschrijven hoelaat je bent begonnen en hoelaat je weggaat. Aan de hand daarvan kijken ze hoelang je werkt in een week. Aangezien ik deze week de eerste ben die hier begint kan ik smokkelen met de tijdquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:49 schreef Shitonya het volgende:
Hoeveel sterren heeft jou hotel mama ?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
17:00 en ben al vanaf 8 uur aanwezig...! Gelukkig nog maar 7 daagjes en dan heb ik vakantie!
2 dagen in Hotel mama... en dan verhuis ik naar Zweden
Lees maar terug hoor, dat heb ik al een keer beschreven ergens in dit topicquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:53 schreef Agiath het volgende:
Wat doen jullie trouwens allemaal voor werk? Meeste lopen hier stage?
Zelf gewoon vakantiekracht bij TU delft administratie, moet inschrijfformulieren van eerste jaars invullen en laten betalen of herschrijfformulieren van mensen die al hier studeren
Ik werk bij een klein sigarettenbedrijfje in Berlijnquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:53 schreef Agiath het volgende:
Zelf gewoon vakantiekracht bij TU delft administratie, moet inschrijfformulieren van eerste jaars invullen en laten betalen of herschrijfformulieren van mensen die al hier studeren
Het begint langzaam een SC-reeks te wordenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:53 schreef 1-of-6Billion het volgende:Nog geen 10u en het topic is alweer halfvol. Het is vandaag écht rustig overal
6!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:54 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hoeveel sterren heeft jou hotel mama ?
wrong number?quote:
en een OP maken enzo...!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:55 schreef Agiath het volgende:
[..]
Het begint langzaam een SC-reeks te worden
Moeten we wel een andere naam bedenken, de meesten hebben wel wat de doen maar gewoon geen zin:
iets van : Luie fokkers op het werk #2
en TT's als: "Snel alt-tabben als de baas komt" of "Stijf van de cafaiene"quote:
Heb je ook zo'n bed waar je geld in moet gooien en dan gaat trillen ?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
6!en het is allemaal inclusief!
Ik zit in de detachering, maar nu ben ik op de spreekwoordelijke 'bank' beland. Ik zit dus te wachten op een nieuw project. Helaas zijn de meeste leuke interne zaken ook al op dus ik mag deze tijd gebruiken om mezelf verder te verdiepen in literatuur en zulks. Helaas is dat een beetje te saai dus komt er weinig van terecht.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:53 schreef Agiath het volgende:
Ik zei toch dat alles inclusief is? Zelfs ontbijt word gebracht en de Pickup service zit er zelfs bij inbegrepen!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n bed waar je geld in moet gooien en dan gaat trillen ?
Bij mij werkt de pickup service altijd wat trager... Duurt meestal een dag voordat de vaat meegenomen wordt naar benedenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik zei toch dat alles inclusief is? Zelfs ontbijt word gebracht en de Pickup service zit er zelfs bij inbegrepen!
SAP Technisch consultant. Zo lang de shit niet kapot gaat het ik op het moment weinig te doenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:53 schreef Agiath het volgende:
Meh alles afronden vandaag, morgen begint de vakantiequote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:00 schreef Dylanesque het volgende:
Ik vind 'Geen reet te doen op je werk' eigenlijk de perfecte naam voor dit topic. Beschrijft exact mijn situatie. Wel grappig dat gister t topic net niet vol is gekomen, en het vandaag als een speer gaat
Ik doelde meer op de Pick Up service om me naar het Hotel te brengen...!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Bij mij werkt de pickup service altijd wat trager... Duurt meestal een dag voordat de vaat meegenomen wordt naar beneden
als je daar blij van wordt dan zouden we dat kunnen doen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de Pick Up service om me naar het Hotel te brengen...!
Nu iedereen verteld waar die werkt, gaan we dan ook via Google Maps locaties geven waar we zitten?
Of een hyves makenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:04 schreef Fugie het volgende:
[..]
als je daar blij van wordt dan zouden we dat kunnen doen.
Oooooh hahaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de Pick Up service om me naar het Hotel te brengen...!
Nu iedereen verteld waar die werkt, gaan we dan ook via Google Maps locaties geven waar we zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |