Je werkt in 1987?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Oost, Wessies moet ik niet!![]()
![]()
kantoor zit eigenlijk bijna tegen de muur aan...!
plaatsquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok we komen allemaal even lunchen bij je als je het goed vind
Ja, ze hebben een lijn door heel berlijn getrokken waar de muur heeft gestaan...!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:47 schreef Agiath het volgende:
[..]
Je werkt in 1987?
Maar loopt er dan nog een soort lijn door de stad heen waar die eerst stond?
hij is stiekem over de muur geklommenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ja, ze hebben een lijn door heel berlijn getrokken waar de muur heeft gestaan...!en als die er niet was dan was het ook wel makkelijk geweest hoor..!
Kantoor zit bijna naast de Brandenburger Tor...!
Je weet dat de muur in 1989 gevallen is he?
Ja, maar daarom stond ie er in 87 toch nog welquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ja, ze hebben een lijn door heel berlijn getrokken waar de muur heeft gestaan...!en als die er niet was dan was het ook wel makkelijk geweest hoor..!
Kantoor zit bijna naast de Brandenburger Tor...!
Je weet dat de muur in 1989 gevallen is he?
TU aulaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:49 schreef DavyE het volgende:
[..]
plaats
adres
verdieping
komen we idd ff langs![]()
![]()
![]()
quote:
in in 1972 ook..!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:52 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja, maar daarom stond ie er in 87 toch nog wel
Meteen een fok-meetquote:
Ligt eraan welke zooiquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:56 schreef motorbloempje het volgende:
zo.. 3 advertenties geplaatst
moet toch te doen zijn? voor vrijdag de zooi kwijt?
Hangt er helemaal vanaf wat t is denk ikquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:56 schreef motorbloempje het volgende:
zo.. 3 advertenties geplaatst
moet toch te doen zijn? voor vrijdag de zooi kwijt?
Gewoon random, 87 is een mooi getalquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
in in 1972 ook..!dus weet niet waarom je 87 zei...
mm hier wel, maar werkt alleen op een kaart welke ik niet heb..even uitzoeken hoe ik met contant geld zo'n ding kan bemachtigen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:28 schreef Agiath het volgende:
Wij hebben niet eens een blinkjesautomaat hier
Dus kan kiezen uit koffie/thee/water/warme choco of wat je zelf meebrengt, en dat is vandaag dubbel fris
okuy!quote:
zo hoog is die toch ook weer nietquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]heb je wel gezien hoe hoog die muur was?
daar zou ik nooit van mn leven overheen kunnen komen!
Bij welk deel van de muur zit je dan ?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]heb je wel gezien hoe hoog die muur was?
daar zou ik nooit van mn leven overheen kunnen komen!
ik vind hem best hoogquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:00 schreef DavyE het volgende:
[..]
zo hoog is die toch ook weer niet
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
hier zit mn kantoorquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:02 schreef DavyE het volgende:
[..]
Bij welk deel van de muur zit je dan ?
wijs ff aan
[afbeelding]
sorry ik weet zie niet groter te makenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:03 schreef Agiath het volgende:
Waarom altijd die kleine plaatjes Davye?
Unterr den Lindennnquote:
Bovenop de brandenburger tor? Dan mag je mij wel eens vertellen hoe je daarop bent gekomen?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:10 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Unterr den Lindennn(harry jekkers, klein orkest, yeah)
Ik ben nog eens in slaap gevallen bovenop de Brandenburger Tor
jep!quote:
Haha nee stom, die bedoelde ik niet.. ik haal die namen altijd door elkaar, ik bedoelde dat gebouw met die doorzichtige koepel eropquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Bovenop de brandenburger tor? Dan mag je mij wel eens vertellen hoe je daarop bent gekomen?![]()
De Reichstag!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:13 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Haha nee stom, die bedoelde ik niet.. ik haal die namen altijd door elkaar, ik bedoelde dat gebouw met die doorzichtige koepel eropstom!
Hehe die bedoel ik idd.. Ik ben 3 keer in Berlijn geweest, maar dat was 2 keer met school, daar lette ik niet zo goed op, en de derde keer ben ik niet weer dezelfde zooi gaan bezichtigen natuurlijkquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
De Reichstag!Ik dacht al..:! Bovenop de Brandenburger tor? Daar kun je niet eens komen..:!
Ach al die dingen lijken ook allemaal op elkaar...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:16 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hehe die bedoel ik idd.. Ik ben 3 keer in Berlijn geweest, maar dat was 2 keer met school, daar lette ik niet zo goed op, en de derde keer ben ik niet weer dezelfde zooi gaan bezichtigen natuurlijk
Ja heb me er prima vermaaktquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ach al die dingen lijken ook allemaal op elkaar...
Vond je berlijn wel tof?
Nog steeds een grote bouwput...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:26 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ja heb me er prima vermaaktWel 1 grote bouwput destijds, ik moet binnenkort maar weer eens gaan kijken
Maar wel wat mooie gebouwen, nog een stukje muur gezien, en natuurlijk langs de nodige biergartens geweest![]()
ik volg het berlijn verhaal, maar ik ben er nog nooit geweest dus ik geniet evenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:25 schreef Agiath het volgende:
Topic loopt wat minder hard nu, er is nu waarschijnlijk wel wat te doen
wow!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nog steeds een grote bouwput...Beetej laat, maar eigenlijk zou je komend weekend moeten gaan..!
![]()
Ga er een keer een weekendje heen!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:37 schreef DavyE het volgende:
[..]
ik volg het berlijn verhaal, maar ik ben er nog nooit geweest dus ik geniet even![]()
![]()
Ik was niet aan het werk, ik was met een collega sigaren aan het uitzoekenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:41 schreef Shitonya het volgende:
stiekem werken..jullie deugnieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |