daarvoor heeft god.... HET WATER! uitgevonden...!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:16 schreef Dylanesque het volgende:
Probeer maar eens een dag door te komen als je overgevoelig bent voor cafeine![]()
Met water inderdaadquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
daarvoor heeft god.... HET WATER! uitgevonden...!
Nee even serieus, ik zou niet echt weten hoe ik de dag door moet komen...!
maar dan kun je ook geen Cola enzo drinken en wat allemaal meer niet?quote:
Thee doet me denken aan de basisschool, waar je zo'n slap kopje kreeg met een koekje! Thee moet met speculaas erbij gedronken worden, inderdaad op de bank thuis.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:17 schreef motorbloempje het volgende:
thee is lekkermaar voor 's avonds op de bank met een goede film en je
naast je.
op het werk moet thee verboden worden![]()
Ja dag! Koffie!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
thee is voor vrouwen en homo's!![]()
(ik drink nooooit thee...)
Nog steeds dat programma waarvan je niet weet hoe het werkt en er geen handleiding voor is ?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Godverdomme, ben bezig met een programma van mn werk en open alleen maar de verkeerde bestanden...En die dingen laden duurt fucking 5 minuten...
Het kán wel, maar ik heb geen zin om op m'n werk duizelig en benauwd te gaan zitten zijnquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
maar dan kun je ook geen Cola enzo drinken en wat allemaal meer niet?
Make mequote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:15 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
AmateurStug doordrinken lust je het vanzelf
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:21 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nog steeds dat programma waarvan je niet weet hoe het werkt en er geen handleiding voor is ?
Nee, daar heb ik vorige week mn baas maar verder mee opgezadeld... Laat hem eerst maar eens uitzoeken of ze op het hoofdkantoor in Hamburg/Londen er iets van af weten...!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:21 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nog steeds dat programma waarvan je niet weet hoe het werkt en er geen handleiding voor is ?
nu al lunchquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:22 schreef Dylanesque het volgende:
Ik ga even een broodje halen. Ik laat jullie zo weten wat er vandaag in de aanbieding was.
ik zou dubbelfris nemenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:22 schreef Fugie het volgende:
ik drink ook alleen maar water eigelijk (spa blauw dan). Maar wij hebben ook fristi en chocomel, dubbelfris enzo staan, soms echt te verleidelijk
Fristi is veul lekkerder man!quote:
Zelfs dan kan ik het niet goed lezen...!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:25 schreef erik-de-perik het volgende:
[..]
waar zit ook al weer dat vergrootglas in XP?????
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:25 schreef erik-de-perik het volgende:
[..]
bureau accessoires --> toegankelijkheid --> vergrootglasquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:25 schreef erik-de-perik het volgende:
[..]
quote:
ze hebben hier gewoon de ah leeggekochtquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:28 schreef Agiath het volgende:
Wij hebben niet eens een blinkjesautomaat hier
Dus kan kiezen uit koffie/thee/water/warme choco of wat je zelf meebrengt, en dat is vandaag dubbel fris
Ja ik heb niet ontbetenquote:
en dat staat ook naast jouw bureauquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:32 schreef Fugie het volgende:
[..]
ze hebben hier gewoon de ah leeggekocht
staan echt 6 trays met spa blauw ofzoEn van alle andere zooi ook minstens 2 tray's. En dat voor 2/3 mensen die nog niet eens 4x per week op kantoor zijn
Mocht er ook watertekort zijn ga ik hier wel naar kantoor
hee jongens ik ga ff sgijten, maar ondertussen ffquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:35 schreef Fugie het volgende:
[..]
hehe gelukkig niet
staan in onze gehandicaptenwc/opslagplaats
Haha.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
Zo weer wat gedaan vandaag. 3 schermen om laten wisselen en daarna meteen een sigaretje gedaan...
Ondertussen is mijn baas/verantwoordelijke ook gearriveerd. Dus het zinloos LOOOL. Cool, ohja zeggen is ook weer begonnen
Oooh okee. Hm-hm. Nee inderdaad zeg. Ach, wat doe je eraan he. Haha. Ja zeg.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
Zo weer wat gedaan vandaag. 3 schermen om laten wisselen en daarna meteen een sigaretje gedaan...
Ondertussen is mijn baas/verantwoordelijke ook gearriveerd. Dus het zinloos LOOOL. Cool, ohja zeggen is ook weer begonnen
hoe duur dan?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:35 schreef Agiath het volgende:
gelukkig zitten wij heel dicht bij een uber-kantine, altijd lekker luchen om 13:00, en goedkoop
zit je in west of oost?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Godver, Ik ga echt het warme water missen bij het handen wassen na het toilet...!hier is dat zo standaard, en zooo relaxed!
Ik wil niet weg uit Berlijn!![]()
vergeet vooral "Lekker Belangrijk" nietquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
Voor 3 euro heb je een goeie maaltijdquote:
Jij gaat naar Zweden, naar de mooie vrouwen met zaadvragende ogen... Man wat zeik je nouquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Godver, Ik ga echt het warme water missen bij het handen wassen na het toilet...!hier is dat zo standaard, en zooo relaxed!
Ik wil niet weg uit Berlijn!![]()
ok we komen allemaal even lunchen bij je als je het goed vindquote:
Oost, Wessies moet ik niet!quote:
Oh tis gewoon openbaar, iedereen kan komenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok we komen allemaal even lunchen bij je als je het goed vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |