daarvoor heeft god.... HET WATER! uitgevonden...!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:16 schreef Dylanesque het volgende:
Probeer maar eens een dag door te komen als je overgevoelig bent voor cafeine![]()
Met water inderdaadquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
daarvoor heeft god.... HET WATER! uitgevonden...!
Nee even serieus, ik zou niet echt weten hoe ik de dag door moet komen...!
maar dan kun je ook geen Cola enzo drinken en wat allemaal meer niet?quote:
Thee doet me denken aan de basisschool, waar je zo'n slap kopje kreeg met een koekje! Thee moet met speculaas erbij gedronken worden, inderdaad op de bank thuis.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:17 schreef motorbloempje het volgende:
thee is lekkermaar voor 's avonds op de bank met een goede film en je
naast je.
op het werk moet thee verboden worden![]()
Ja dag! Koffie!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
thee is voor vrouwen en homo's!![]()
(ik drink nooooit thee...)
Nog steeds dat programma waarvan je niet weet hoe het werkt en er geen handleiding voor is ?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Godverdomme, ben bezig met een programma van mn werk en open alleen maar de verkeerde bestanden...En die dingen laden duurt fucking 5 minuten...
Het kán wel, maar ik heb geen zin om op m'n werk duizelig en benauwd te gaan zitten zijnquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
maar dan kun je ook geen Cola enzo drinken en wat allemaal meer niet?
Make mequote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:15 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
AmateurStug doordrinken lust je het vanzelf
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:21 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nog steeds dat programma waarvan je niet weet hoe het werkt en er geen handleiding voor is ?
Nee, daar heb ik vorige week mn baas maar verder mee opgezadeld... Laat hem eerst maar eens uitzoeken of ze op het hoofdkantoor in Hamburg/Londen er iets van af weten...!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:21 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nog steeds dat programma waarvan je niet weet hoe het werkt en er geen handleiding voor is ?
nu al lunchquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:22 schreef Dylanesque het volgende:
Ik ga even een broodje halen. Ik laat jullie zo weten wat er vandaag in de aanbieding was.
ik zou dubbelfris nemenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:22 schreef Fugie het volgende:
ik drink ook alleen maar water eigelijk (spa blauw dan). Maar wij hebben ook fristi en chocomel, dubbelfris enzo staan, soms echt te verleidelijk
Fristi is veul lekkerder man!quote:
Zelfs dan kan ik het niet goed lezen...!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:25 schreef erik-de-perik het volgende:
[..]
waar zit ook al weer dat vergrootglas in XP?????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |