Dat is al meer dan ik heb gedaanquote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:26 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Ik heb al koffie gehaald en 2 vliegen doodgemept![]()
![]()
ziektewet tochquote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:29 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dat is al meer dan ik heb gedaan
Zit trouwens te hoesten als een idioot, misschien maar gewoon ziekmeldenHoewel dit wel heel makkelijk geld verdienen is zo
Neem een lekker bakkie espressoquote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:34 schreef motorbloempje het volgende:
RIP aan de nabestaanden van de vliegen
mogge..
je klinkt niet best ouwe. Heb je wel lekker geslapenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:34 schreef motorbloempje het volgende:
RIP aan de nabestaanden van de vliegen
mogge..
Ah okequote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:39 schreef motorbloempje het volgende:
half uurtje door de stad crossen met de motor.. werk in Wateringen, woon op Scheveningen
Ik woon ook in Scheveningenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:39 schreef motorbloempje het volgende:
half uurtje door de stad crossen met de motor.. werk in Wateringen, woon op Scheveningen
Mensen die het verschil niet weten tussen normale koffie en espressoquote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:45 schreef motorbloempje het volgende:
Inmiddels gedaan:
motorkleren uitgetrokken
terminal aangedaan en ingelogged
radio aangezet
koffie gehaald
excellijstje ingekleurd
overigens nog wel een leuk verhaaltje:
Leuk verhaaltje van motorbloempje
En die van jou is zeker heel erg spannend ?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:50 schreef MdMa98 het volgende:
zoek eens een spannende job... stelletje lapzwansen
Hoewel het woord loosers bij ons niet in een mail komt te staan, komt een dergelijke mail mij wel bekend voor. komt hier ook eens in de zoveel tijd.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
Open mijn Mail en zie het volgende :
COLLEGA’S
Het is leuk te zien wat voor “terlingzooi” het is nu in het keukentje als pietjepuk weg is !!!
Ik hoop dat jullie mans genoeg zijn om de keukentje nog op te ruimen en dat
Jullie geen “loosers” zijn !!!
Graag jullie zooi opruimen en ook zo houden totdat pietjepuk terug komt.
Ik reken op jullie !!
Naam is veranderd snappen jullie natuurlijk wel
Is niet te merken dat het mailtje van een hongaar/nederlander af komt he
En ik zit de halve dag met hem opgescheept. Is namelijk mijn verantwoordelijke die de halve dag hier naast me zit
Das nieuw wist je dat nog niet. Kun je het blokje tenminste hergebruikenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:52 schreef covie het volgende:
[..]
Hoewel het woord loosers bij ons niet in een mail komt te staan, komt een dergelijke mail mij wel bekend voor. komt hier ook eens in de zoveel tijd.
Van de week heeft iemand een vaatwasser aangezet, en daar een blokje ingegooid met het zilver papiertje er nog omheen.Geen idee sinds wanneer ook zilver papiertjes vanzelf oplossen in water.
zo spannend dat hij dit topic aansprekend genoeg vond om er ook te postenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En die van jou is zeker heel erg spannend ?
Wij hebben hier geen restaurantquote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:54 schreef Dylanesque het volgende:
Wij hebben geen vaatwasser.. wij brengen alles gewoon naar de spoelkeuken van t restaurant
Precies !quote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zo spannend dat hij dit topic aansprekend genoeg vond om er ook te posten
De tram naar Wateringen?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:44 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik woon ook in ScheveningenMaar ik heb gewoon de tram gepakt
![]()
tram naar t centrum van den haag, zit hier met utizicht op csquote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
De tram naar Wateringen?
komt heir niet.. iig niet waar ik werk
daar komt ongeveer niets![]()
Hey dan heb je mij wel eens kunnen zien rijden. Vroeger kwam ik nog wel in DenHaag om nieuwe klanten aan te sluiten en websites te bespreken. DenHaag echt een kut stad om te rijden met je autoquote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:58 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
tram naar t centrum van den haag, zit hier met utizicht op cs
Verder is t best een leuke stadquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hey dan heb je mij wel eens kunnen zien rijden. Vroeger kwam ik nog wel in DenHaag om nieuwe klanten aan te sluiten en websites te bespreken. DenHaag echt een kut stad om te rijden met je auto
Het foute uurquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:03 schreef Teardrop-nl het volgende:
Im so excited
And i just cant hide it
Radio 538
Dat nummer had ik gisteravond nog in mijn hoofd. Zo erg dat ik het ging zingenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het foute uur
Q music
Eifel65: I'm bluuuuueeeeee komt straks
Ipod...!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:06 schreef Dylanesque het volgende:
City fm, yeah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |