Dat is al meer dan ik heb gedaanquote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:26 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Ik heb al koffie gehaald en 2 vliegen doodgemept![]()
![]()
ziektewet tochquote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:29 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dat is al meer dan ik heb gedaan
Zit trouwens te hoesten als een idioot, misschien maar gewoon ziekmeldenHoewel dit wel heel makkelijk geld verdienen is zo
Neem een lekker bakkie espressoquote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:34 schreef motorbloempje het volgende:
RIP aan de nabestaanden van de vliegen
mogge..
je klinkt niet best ouwe. Heb je wel lekker geslapenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:34 schreef motorbloempje het volgende:
RIP aan de nabestaanden van de vliegen
mogge..
Ah okequote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:39 schreef motorbloempje het volgende:
half uurtje door de stad crossen met de motor.. werk in Wateringen, woon op Scheveningen
Ik woon ook in Scheveningenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:39 schreef motorbloempje het volgende:
half uurtje door de stad crossen met de motor.. werk in Wateringen, woon op Scheveningen
Mensen die het verschil niet weten tussen normale koffie en espressoquote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:45 schreef motorbloempje het volgende:
Inmiddels gedaan:
motorkleren uitgetrokken
terminal aangedaan en ingelogged
radio aangezet
koffie gehaald
excellijstje ingekleurd
overigens nog wel een leuk verhaaltje:
Leuk verhaaltje van motorbloempje
En die van jou is zeker heel erg spannend ?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:50 schreef MdMa98 het volgende:
zoek eens een spannende job... stelletje lapzwansen
Hoewel het woord loosers bij ons niet in een mail komt te staan, komt een dergelijke mail mij wel bekend voor. komt hier ook eens in de zoveel tijd.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
Open mijn Mail en zie het volgende :
COLLEGA’S
Het is leuk te zien wat voor “terlingzooi” het is nu in het keukentje als pietjepuk weg is !!!
Ik hoop dat jullie mans genoeg zijn om de keukentje nog op te ruimen en dat
Jullie geen “loosers” zijn !!!
Graag jullie zooi opruimen en ook zo houden totdat pietjepuk terug komt.
Ik reken op jullie !!
Naam is veranderd snappen jullie natuurlijk wel
Is niet te merken dat het mailtje van een hongaar/nederlander af komt he
En ik zit de halve dag met hem opgescheept. Is namelijk mijn verantwoordelijke die de halve dag hier naast me zit
Das nieuw wist je dat nog niet. Kun je het blokje tenminste hergebruikenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:52 schreef covie het volgende:
[..]
Hoewel het woord loosers bij ons niet in een mail komt te staan, komt een dergelijke mail mij wel bekend voor. komt hier ook eens in de zoveel tijd.
Van de week heeft iemand een vaatwasser aangezet, en daar een blokje ingegooid met het zilver papiertje er nog omheen.Geen idee sinds wanneer ook zilver papiertjes vanzelf oplossen in water.
zo spannend dat hij dit topic aansprekend genoeg vond om er ook te postenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En die van jou is zeker heel erg spannend ?
Wij hebben hier geen restaurantquote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:54 schreef Dylanesque het volgende:
Wij hebben geen vaatwasser.. wij brengen alles gewoon naar de spoelkeuken van t restaurant
Precies !quote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zo spannend dat hij dit topic aansprekend genoeg vond om er ook te posten
De tram naar Wateringen?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:44 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik woon ook in ScheveningenMaar ik heb gewoon de tram gepakt
![]()
tram naar t centrum van den haag, zit hier met utizicht op csquote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
De tram naar Wateringen?
komt heir niet.. iig niet waar ik werk
daar komt ongeveer niets![]()
Hey dan heb je mij wel eens kunnen zien rijden. Vroeger kwam ik nog wel in DenHaag om nieuwe klanten aan te sluiten en websites te bespreken. DenHaag echt een kut stad om te rijden met je autoquote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:58 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
tram naar t centrum van den haag, zit hier met utizicht op cs
Verder is t best een leuke stadquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hey dan heb je mij wel eens kunnen zien rijden. Vroeger kwam ik nog wel in DenHaag om nieuwe klanten aan te sluiten en websites te bespreken. DenHaag echt een kut stad om te rijden met je auto
Het foute uurquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:03 schreef Teardrop-nl het volgende:
Im so excited
And i just cant hide it
Radio 538
Dat nummer had ik gisteravond nog in mijn hoofd. Zo erg dat ik het ging zingenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het foute uur
Q music
Eifel65: I'm bluuuuueeeeee komt straks
Ipod...!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:06 schreef Dylanesque het volgende:
City fm, yeah
Hey Kuno !quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Goedemorgen! Ik heb ook vandaag weer niets te doen...!maar eens kijken of ik me hier wel kan vermaken..!
Ik ben anders ook gewoon een slaaf van mn baas hoor...!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hey Kuno !![]()
Vooruit omdat ik altijd in het stagiaire topic heb rondgehangen mag jij nu hier rondhangen
Ipodje zou wel chill zijn hier, maar zit hier met een collega op een kamertje.. zou niet gezellig zijnquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ipod...!Ik vertik het om de duitse radio zenders langs te gaan!
![]()
Das waarquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik ben anders ook gewoon een slaaf van mn baas hoor...!![]()
Zolang het jou muziek maar is maakt het niet uit toch.... En je collega zn kop houdtquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:10 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ipodje zou wel chill zijn hier, maar zit hier met een collega op een kamertje.. zou niet gezellig zijn![]()
Heb ook maar even Q Music aangezet. Veels te veel gelul op Radio 538quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:10 schreef motorbloempje het volgende:
Duitse radio..
dat was wel even schrikken toen ik in Arnhem voor het eerst mn radio aanslingerde
ha! hier de ketchup song!![]()
ik heb mn eigen kamertje...!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:10 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ipodje zou wel chill zijn hier, maar zit hier met een collega op een kamertje.. zou niet gezellig zijn![]()
Heeft zo zn voordelen en Nadelenquote:
M'n collega heeft het over bodylotion.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zolang het jou muziek maar is maakt het niet uit toch.... En je collega haar kop houdt
Qmusic vind ik ondanks het geleuter meestal wel leuk..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Heb ook maar even Q Music aangezet. Veels te veel gelul op Radio 538
nou is wel relaxed kan gewoon hele dagen niets doen en niemand die het merkt...!quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:13 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
M'n collega heeft het over bodylotion.Ik knik maar wat en fok ondertussen.
Helpdesk bij een ICT / Webdesign bedrijf. Doen eigenlijk alles op het gebied van ICT behalve netwerkbeheer. Zijn geen klanten met problemen of zijn gewoon allemaal op vakantie want krijg hooguit 5 telefoontjes op een werkdag.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:14 schreef erik-de-perik het volgende:
haha geweldig...en de baas maar betalen..
wat voor werk doen jullie? dat er nu niks te doen is?
Geen suiker of melk.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:16 schreef Shitonya het volgende:
Iemand enig idee hoe ik het beste koffie kan leren drinken? Ik heb caffeine nodig, anders overleef ik vandaag niet, maar heb dus vrijwel nog nooit koffie gedronken. Ja één keer, maar toen ging ik zowat over mijn poezelige nekje. Hoeveel suiker/melk is aan te raden?
Haha precies, ik knal er net weer een 'o jee' uit, nu ze ergens een probleem heeft vastgesteldquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:15 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat komt me bekend voor. Collega waarmee ik hier werk (verantwoordelijke) heeft het altijd over technische dingen qua hardware en nieuwe telefoons en auto... Ik zeg altijd
* Aaah oke
* LOL
* Strak !
Meestal gaat hij dan gewoon door met zn gesprek terwijl ik helemaal niet weet waar het over gaat
O jee ! veel plezier met je probleem, hou je kop maar weer dan kan ik rustig door FOK!kenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:18 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Haha precies, ik knal er net weer een 'o jee' uit, nu ze ergens een probleem heeft vastgesteld![]()
Gewoon, 2 scheppen suiker en een scheut melk.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:16 schreef Shitonya het volgende:
Iemand enig idee hoe ik het beste koffie kan leren drinken? Ik heb caffeine nodig, anders overleef ik vandaag niet, maar heb dus vrijwel nog nooit koffie gedronken. Ja één keer, maar toen ging ik zowat over mijn poezelige nekje. Hoeveel suiker/melk is aan te raden?
Titanic... Legally blonde.... Laat me raden een vrouwelijke collega met blond haar en niet zo snugger ?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:18 schreef motorbloempje het volgende:
Waar ik eerst zat ging het altijd over:
De Gouden Kooi
De inhoud van Prive/Weekend/Story
SBS6-onderwerpen
Make-up
Kleding(kopen)
Winkelen
Toen ik daar net zat zaten ze mij en collega die er ook net zat wat uit te horen..
wat onze favoriete films waren..
collega: "Titanic, Legally Blonde, etc."
andere collega's: Jaaa.. leuk!![]()
en jij moblo?
ik: "La Vita e Bella, Le fabuleux destin d'Amelie Poulain, etc."
collega's:"wat zijn DAT nou weer voor rare films? "
Kwam t wel op neer ja, beetje zelf werk opzoeken dat er niet is en dan iets ontdekken waar niemand om geeft om t vervolgens te gaan fixen, zodat het werk dat er in de loop van de dag wel komt allemaal voor mij is. Tss.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
O jee ! veel plezier met je probleem, hou je kop maar weer dan kan ik rustig door FOK!ken
Dat zegt denk ik al genoegquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:20 schreef motorbloempje het volgende:
geen idee wat haar kleur haar eigenlijk was, zijzelf ook niet meer geloof ik
Misschien moet je ook maar een probleem opzoeken waar niemand last van heeft en niemand wist dat het er was. Vervolgens de hele dag naar een oplossing zoeken. En aan het eind van de dag zeggen : Het is opgelost ! terwijl je er geen fuck aan hebt gedaan en iedereen denkt dat het is opgelost maar het niet eens merkenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:20 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Kwam t wel op neer ja, beetje zelf werk opzoeken dat er niet is en dan iets ontdekken waar niemand om geeft om t vervolgens te gaan fixen, zodat het werk dat er in de loop van de dag wel komt allemaal voor mij is. Tss.
Het weer in De Meern - Utrecht : Blauwe lucht af en toe een zonnetje. Ligt briesje. Kan buiten staan om een sigaretje te roken zonder het koud te krijgen. Maar je moet er niet te lang staan anders krijg je het wel koudquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Hoe is het weer in Nederland? Als ik naar buiten kijk vind ik het erg vies smerig gijs...!
Halloquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:23 schreef Fugie het volgende:
ben ik weer
dit keer wel vanaf 1 van onze vestigingen
Ik denk dat hier de Herfst al aangebroken is...!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Het weer in De Meern - Utrecht : Blauwe lucht af en toe een zonnetje. Ligt briesje. Kan buiten staan om een sigaretje te roken zonder het koud te krijgen. Maar je moet er niet te lang staan anders krijg je het wel koud
Haha goed planquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Misschien moet je ook maar een probleem opzoeken waar niemand last van heeft en niemand wist dat het er was. Vervolgens de hele dag naar een oplossing zoeken. En aan het eind van de dag zeggen : Het is opgelost ! terwijl je er geen fuck aan hebt gedaan en iedereen denkt dat het is opgelost maar het niet eens merken
ipodtje staat hier ook op, ik word gek van dat geouwehoer hier van die 40+ zeurwijfenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ipod...!Ik vertik het om de duitse radio zenders langs te gaan!
![]()
Thats lifequote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:24 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Haha goed planMet een beetje geluk vind ik iets onder de tafel, zodat ik kan gaan liggen slapen zonder dat iemand t doorheeft
![]()
Wel echt een goed plan eigenlijk, misschien opper ik wel even om de opslag te gaan opruimen en dan sneaky op t dakterras gaan zitten met een lekker broodje..![]()
Moet niet gekker wordenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik denk dat hier de Herfst al aangebroken is...!![]()
![]()
quote:
ik kom er alleen net achter dat mijne bijna leeg is...!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:24 schreef Agiath het volgende:
[..]
ipodtje staat hier ook op, ik word gek van dat geouwehoer hier van die 40+ zeurwijfen
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:26 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Moet niet gekker wordenMidden in de zomer
en het is een ventquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:13 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
M'n collega heeft het over bodylotion.Ik knik maar wat en fok ondertussen.
Balequote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik kom er alleen net achter dat mijne bijna leeg is...!
Gelukkig heb ik 2 Ipod snoertjes en dus 1 op mn werk liggen, dus bind mn ipod strax in de pauze maar even aan de pc vast
Euh volgens mij moet het zomer voorstellen inderdaadquote:
Sommige zijn nog niet helemaal wakkerquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:30 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nee ik had in m'n quote 'z'n' aangepaast in 'haar'
Goeiemorgen trouwens![]()
Een Ibiza lounge "jazz" cd!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |