alle instellingen van je ipod wissen en herstellen naar fabrieksinstellingenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:37 schreef Agiath het volgende:
[..]
Altijd eerst ff alles opnieuw installeren...
Wat is herstellen precies? Ik doe al mijn iPod shit handmatig...
Hoe oud is je Ipod? Als ik problemen had in nederland, was ik altijd te lui om het zelf op te lossen en ging ik altijd naar de apple storequote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:39 schreef DavyE het volgende:
[..]
is cool mijn excuseszomaar ff vraagje tussendoor
![]()
Me too..naja uitzendkracht en continu mensen die langslopen, maar verder genoeg vrijheidquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:39 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een baas...vakantiekracht
Niemand controleerd
Mijn baas / verantwoordelijke zit naast me, maar zelf doet hij heel de dag ook niets dus hij vind het niet erg als ik op FOK! zitquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:41 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Me too..naja uitzendkracht en continu mensen die langslopen, maar verder genoeg vrijheid
Je kunt ook je menu knop en je centrale knop tegelijker tijd indrukken 6 seconden lang voor hetzelfde resultaatquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:40 schreef DavyE het volgende:
[..]
alle instellingen van je ipod wissen en herstellen naar fabrieksinstellingen![]()
dat is toch alleen dat die opnieuw opstart?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:43 schreef Agiath het volgende:
[..]
Je kunt ook je menu knop en je centrale knop tegelijker tijd indrukken 6 seconden lang voor hetzelfde resultaat
whahahahahquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Mijn laatste stage periode heb ik ook altijd op FOK! doorgebracht. Zat op dezelfde kamer als mijn stagebegeleider.
Op een dag zei hij tegen mij : Zeg jij tikt altijd zoveel. En je verslagen zien er netjes en goed uit. Maar ik snap niet waarom je zoveel typt. Al die stukken tekst die jij tikt kan ik echt niet terugvinden in je verslagen. Ik had hele dikke verslagen verwacht terwijl dat best wel meevalt
Inderdaadquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:43 schreef DavyE het volgende:
[..]
whahahahahen hij maar denken dat je een verslag aan het typen bent
![]()
![]()
ja idd, als hij wist dan zie je namelijk een balkje lopen als hij dan alles wistquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat is toch alleen dat die opnieuw opstart?
Oh ik dacht dat dat hetzelfde was.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:44 schreef DavyE het volgende:
[..]
ja idd, als hij wist dan zie je namelijk een balkje lopen als hij dan alles wist
Ach, alles in het leven gaat in feite over niks, dus zo'n vreemd antwoord is 't nietquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Mijn baas / verantwoordelijke zit naast me, maar zelf doet hij heel de dag ook niets dus hij vind het niet erg als ik op FOK! zit
Hij vraagt zelfs. Waar hebben jullie het nou over. Dus ik : Helemaal niets ! dat is juist zo grappig
F5 FTW!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
Wat gebruiken jullie om FOK! te refreshen ???
F5, Ctrl R, of gaan jullie helemaal met je muis naar het refresh knopje toe ?
sinds itunes 7.3 heb ik er last van, daarvoor 7.1 en 7.2 zag je namelijk nooit de melding loskoppelen toegestaan, sinds die shit er is koppelt hij automatisch de ipod eraf waarom geen idee, als je dan wilt herstellen dan staat je ipod afgekoppeld ja en dan ziet itunes hem nietquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Hoe oud is je Ipod? Als ik problemen had in nederland, was ik altijd te lui om het zelf op te lossen en ging ik altijd naar de apple store
meestal My active topics om te kijken of mn andere lopende topics nog populair zijn...!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
Wat gebruiken jullie om FOK! te refreshen ???
F5, Ctrl R, of gaan jullie helemaal met je muis naar het refresh knopje toe ?
Das helemaal waarquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:46 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Ach, alles in het leven gaat in feite over niks, dus zo'n vreemd antwoord is 't niet
mmm lastig iets... Ik zou je er zo niet mee kunnen helpen! sorryquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:48 schreef DavyE het volgende:
[..]
sinds itunes 7.3 heb ik er last van, daarvoor 7.1 en 7.2 zag je namelijk nooit de melding loskoppelen toegestaan, sinds die shit er is koppelt hij automatisch de ipod eraf waarom geen idee, als je dan wilt herstellen dan staat je ipod afgekoppeld ja en dan ziet itunes hem niet![]()
Je moet nog reageren in het stage topicquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
meestal My active topics om te kijken of mn andere lopende topics nog populair zijn...!
heb ik ook geprobeerd als alternatief, maar geen effect met echt wissenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:46 schreef Agiath het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dat hetzelfde was.
Maar op je ipod zelf zit de functie ook.
Instellingen> en dan helemaal onderaan
OEH OEH OEH! even lezen...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je moet nog reageren in het stage topic
is cool ik ga zometeen ergens anders kijken in FOK!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
mmm lastig iets... Ik zou je er zo niet mee kunnen helpen! sorry
Zo is FOK! toch nog ergens goed voor !quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:50 schreef DavyE het volgende:
[..]
is cool ik ga zometeen ergens anders kijken in FOK!
maar bedankt voor je hulp![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |