Goeiemorgenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:30 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nee ik had in m'n quote 'z'n' aangepaast in 'haar'
Goeiemorgen trouwens![]()
Op die manier heb je toch nog een beetje een Zomer gevoel hequote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Een Ibiza lounge "jazz" cd!en zometeen komt een dubbel CD Ibiza Summerhouse Mix 2007 voorbij!
tot de pauze vermaak ik me wel met lekkere muziek, dan moet ik dan even andere cd's kiezen, en vanavond maar weer even wat anders op mn Ipod plaatsen
Klopt tijd voor eenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Sommige zijn nog niet helemaal wakker
Zomer, wat is dat?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Euh volgens mij moet het zomer voorstellen inderdaad![]()
naar het schijnt gaat het goed weer worden later in de weekquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:32 schreef Agiath het volgende:
[..]
Zomer, wat is dat?
Gister was het buiten gewoon echt koud![]()
Best wel ja... Begin juli had ik vakantie... alleen maar regen gehadquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:32 schreef Agiath het volgende:
[..]
Zomer, wat is dat?
Gister was het buiten gewoon echt koud![]()
ik hoop het!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Op die manier heb je toch nog een beetje een Zomer gevoel he
Rustiger tikkenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:34 schreef motorbloempje het volgende:er verschijnen ineens collega's op de kamer
![]()
en toen was ik niet meer alleen en moest ik rustiger gaan tikken
nu je het over een ipod hebt, beetje off topicquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Een Ibiza lounge "jazz" cd!en zometeen komt een dubbel CD Ibiza Summerhouse Mix 2007 voorbij!
tot de pauze vermaak ik me wel met lekkere muziek, dan moet ik dan even andere cd's kiezen, en vanavond maar weer even wat anders op mn Ipod plaatsen
Ik zat twee weken geleden nog in Turkije, elke dag 30+quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Best wel ja... Begin juli had ik vakantie... alleen maar regen gehad![]()
2 weken zijn zelfs dan zo voorbij !
Misschien moet je dat probleem op een ander gedeelte van FOK! posten. Vast wel iemand die weet hoe dat komt en wat je eraan kunt doenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:35 schreef DavyE het volgende:
[..]
nu je het over een ipod hebt, beetje off topic. Ik heb sinds dat itunes 7.3.1.3 een klote probleem
dat ik mijn ipod niet kan herstellen, heb je daar toevallig ook last van.
Als je deze probeert te herstellen dan krijg een onbekende fout 1418 gister zat ik op de ipod site te kijken, maar ik kom er echt niet uit met hun oplossingen.
![]()
dus als iemand zich geroepen voelt![]()
Wat een strafquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:36 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik zat twee weken geleden nog in Turkije, elke dag 30+
Altijd eerst ff alles opnieuw installeren...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:35 schreef DavyE het volgende:
[..]
nu je het over een ipod hebt, beetje off topic. Ik heb sinds dat itunes 7.3.1.3 een klote probleem
dat ik mijn ipod niet kan herstellen, heb je daar toevallig ook last van.
Als je deze probeert te herstellen dan krijg een onbekende fout 1418 gister zat ik op de ipod site te kijken, maar ik kom er echt niet uit met hun oplossingen.
![]()
dus als iemand zich geroepen voelt![]()
Diequote:
O ja dat was jij he, van dat wilde getikquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:34 schreef motorbloempje het volgende:er verschijnen ineens collega's op de kamer
![]()
en toen was ik niet meer alleen en moest ik rustiger gaan tikken
het is mamboquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
Bambo Nr 5 !!!
One
Two
Three
Four
Five![]()
![]()
Mijn laatste stage periode heb ik ook altijd op FOK! doorgebracht. Zat op dezelfde kamer als mijn stagebegeleider.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:37 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
O ja dat was jij he, van dat wilde getik![]()
Mijn bazin komt net binnenwandelen, dus ik doe maar even actief enzo
is cool mijn excusesquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Misschien moet je dat probleem op een ander gedeelte van FOK! posten. Vast wel iemand die weet hoe dat komt en wat je eraan kunt doen
Ik heb niet eens een baas...vakantiekrachtquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:37 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
O ja dat was jij he, van dat wilde getik![]()
Mijn bazin komt net binnenwandelen, dus ik doe maar even actief enzo
Hey maakt mij niet dat je het ook hier post. Ik heb je alleen maar bij het oplossen van je probleemquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:39 schreef DavyE het volgende:
[..]
is cool mijn excuseszomaar ff vraagje tussendoor
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |