hyvesquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:06 schreef Agiath het volgende:
[..]
Of een hyves makenDaar zit die google map functie al geïntegreerd
hyvesquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:06 schreef Agiath het volgende:
[..]
Of een hyves makenDaar zit die google map functie al geïntegreerd
heb al een nieuw bakje!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:08 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
allemaal al koffie op ?
ik drink alleen koffie als het nodig is, vandaag dus nietquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:08 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
allemaal al koffie op ?
2 bakkies alweer. Tijd voor een 3equote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:08 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
allemaal al koffie op ?
gewoon zorgen dat je bij een groot bedrijf werkt..!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:08 schreef erik-de-perik het volgende:
nou ik wil weten waar jullie werken, kan ik ff solliciteren. Wil ook wel van dit soort dagen, alleen omdat voor deze momenten gelukkig Fok bestaat.
Of juist een klein bedrijf die weinig klanten hebben zodat die je ook niet lastig kunnen vallenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
gewoon zorgen dat je bij een groot bedrijf werkt..!
óf een ministeriequote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
gewoon zorgen dat je bij een groot bedrijf werkt..!
Gister had ik er 9 opquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:10 schreef Shitonya het volgende:
ik geef het op met die koffie. Mijn kokhalsreflexen trekken het niet langer meer
thee is voor vrouwen en homo's!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:13 schreef Agiath het volgende:
[..]
Gister had ik er 9 op
Plus nog red-bull, was nog steeds duf...
Kan ff geen koffie meer zien, nu lekker thee![]()
En dat duurt tot het einde van de dag tot jou motor gestart is ?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:12 schreef shilizous_88 het volgende:
De eerste koffie is op en het is even afwachten tot mijn interne motor opgestart is: tot die tijd krijg ik niets gedaan
Amateurquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:10 schreef Shitonya het volgende:
ik geef het op met die koffie. Mijn kokhalsreflexen trekken het niet langer meer
groene theequote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
thee is voor vrouwen en homo's!![]()
(ik drink nooooit thee...)
Thee is lekkerquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
daarvoor heeft god.... HET WATER! uitgevonden...!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:16 schreef Dylanesque het volgende:
Probeer maar eens een dag door te komen als je overgevoelig bent voor cafeine![]()
Met water inderdaadquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
daarvoor heeft god.... HET WATER! uitgevonden...!
Nee even serieus, ik zou niet echt weten hoe ik de dag door moet komen...!
maar dan kun je ook geen Cola enzo drinken en wat allemaal meer niet?quote:
Thee doet me denken aan de basisschool, waar je zo'n slap kopje kreeg met een koekje! Thee moet met speculaas erbij gedronken worden, inderdaad op de bank thuis.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:17 schreef motorbloempje het volgende:
thee is lekkermaar voor 's avonds op de bank met een goede film en je
naast je.
op het werk moet thee verboden worden![]()
Ja dag! Koffie!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |