tijdens BB was je actiever volgens mij, in meeschrijven danquote:Op zondag 29 juli 2007 20:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zoals ik bijv.Al lees ik meer mee dan dat ik post, de streams zijn te saai
Prima TT maar de OP is een beetje leegquote:Op zondag 29 juli 2007 20:27 schreef Marrije het volgende:
vol
Zo zat ze dus de hele tijd rond te kijken tijdens het eten.quote:
Klopt, maar dat heeft ook te maken met het feit dat ik vooral 's avonds meer aandacht besteed aan andere zaken zoals mijn Nintendoquote:Op zondag 29 juli 2007 20:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
tijdens BB was je actiever volgens mij, in meeschrijven dan
maar gelukkig ken jij mij wel langer dan vandaagquote:Op zondag 29 juli 2007 20:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Prima TT maar de OP is een beetje leeg
Call me stupid, maar tot nu toe wist iedereen het toch als er een ontslagronde voor ze was aangevraagdquote:Op zondag 29 juli 2007 20:17 schreef Desii het volgende:
[..]
Natasja
Natasja hoorde smorgens dat er een ontslagronde voor haar was aangevraagd.... waarschijnlijk is dit verteld door Herma
Die vermoedens waren er hier ook
Dan zal die "actie" (als het al zover komt) wel weer de kop worden ingedrukt door de productiequote:Op zondag 29 juli 2007 20:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub zit te broeden, z'n ogen schieten van links naar rechts....hij wil actie
en terechtquote:Op zondag 29 juli 2007 20:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb geprobeerd je te pm-en maar ik weet mijn wachtwoord niet meer. Dus die moet ik weer opvragen.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat kan aan je PC liggen, streams vreten vermogen. Kan ook zijn dat je je PC eens op moet schonen, oa door het verwijderen van TIF, Cookies en Schijfopruiming. PM anders even, dit is zo OT.
Ja hoor, de OP is erquote:Op zondag 29 juli 2007 20:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar gelukkig ken jij mij wel langer dan vandaag
Lang leve Huub.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik weet niet waar deze opmerking vandaan komt, maar dit is arrogantie ten top.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:22 schreef Disana het volgende:
[..]
En misschien leidt minder kwantiteit tot meer kwaliteit![]()
aanvullingen zijn trouwens altijd welkomquote:
Ik begrijp er niks van - wie zegt dat dit met jou, of uitsluitend met jou, heeft te maken? Dat heeft het namelijk niet.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet niet waar deze opmerking vandaan komt, maar dit is arrogantie ten top.
Ik weet dat mijn bijdrage door vele gewaardeerd wordt en hoopte je misschien dat deze LAPO niet opgemerkt werd. Helaas, door mij dus wel. Ik waardeer jou als user en ook je bijdrage in de Update is altijd top, maar om mij nu zo af te zeiken slaat echt nergens op.
Ik wens iedereen een fijne vakantie en tot over 2 weken. De lust om te posten is mij volledig vergaan.
tsjah nu je het zo benoemt......ik ben ook een ramptoerist dus rellen maar in DGKquote:Op zondag 29 juli 2007 20:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tja, dat kan ook. We kunnen ook hier elkaar in de haren vliegen bij gebrek aan het betere werk in DGK. Ik ben een ramptoerist, ik geef het eerlijk toe. Ik wil spraakmakende, grensverleggende shit. Komt u maar!!
was het maar waar... dan had Japie heerlijk "ouwerwets" er in kunnen rollebollequote:Op zondag 29 juli 2007 20:41 schreef koppiesoep het volgende:
Mmmmm...is nadia nog steeds niet wezen kotsen?
Wie is er dood?quote:
quote:
Valt wel mee hoor, de bekendste term is een FIPO (firstpost) (eerste reply in een topic dus niet de OP zelf) en LAPO (minder bekend) is dus LastPostquote:Op zondag 29 juli 2007 20:44 schreef itsme het volgende:
[..]
Het wordt hier steegek
(steeds gekker)![]()
WTF wat een saaie streams.![]()
Ga maar mijn spannende boek lezen![]()
ja of het wordt Tatort of een nieuwe van Wilbur Smith denk het laatste......quote:Op zondag 29 juli 2007 20:44 schreef itsme het volgende:
[..]
Het wordt hier steegek
(steeds gekker)![]()
En in een COS kwam is zelfs ooit de SEPO 'n keer tegen ....quote:Op zondag 29 juli 2007 20:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, de bekendste term is een FIPO (firstpost) (eerste reply in een topic dus niet de OP zelf) en LAPO (minder bekend) is dus LastPost
Oke dan. IIg niet VIPI (want zo noem ik mijn vibrator)quote:Op zondag 29 juli 2007 20:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, de bekendste term is een FIPO (firstpost) (eerste reply in een topic dus niet de OP zelf) en LAPO (minder bekend) is dus LastPost
SecondPost?quote:Op zondag 29 juli 2007 20:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En in een COS kwam is zelfs ooit de SEPO 'n keer tegen ....
En hoe heet dat spannende boek dan? Iets van Stephen King misschien?quote:Op zondag 29 juli 2007 20:44 schreef itsme het volgende:
[..]
Het wordt hier steegek
(steeds gekker)![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 20:48 schreef itsme het volgende:
[..]
Oke dan. IIg niet VIPI (want zo noem ik mijn vibrator)![]()
Gezellige 'vond Erica met DrsHquote:Op zondag 29 juli 2007 20:52 schreef ericahysterica het volgende:
ik wenste iedereen een fijne avond, denk dat het niet op prijs gesteld wordt dus dat is ook de laatste keer
O joh, ik had het niet eens gelezen!quote:Op zondag 29 juli 2007 20:52 schreef ericahysterica het volgende:
ik wenste iedereen een fijne avond, denk dat het niet op prijs gesteld wordt dus dat is ook de laatste keer
nee het is Historical Fiction maar toch spannend. The Vanishing Point.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:49 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
En hoe heet dat spannende boek dan? Iets van Stephen King misschien?![]()
Fijne avond Erica, maak er wat moois van met DrsH.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:52 schreef ericahysterica het volgende:
Meer kon ik ook niet bedenken, het was de post direct na de FIPO ...... Er stond alleen SEPO.quote:
Ja die naai ik speciaal voor haar.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat schattig! Trek je hem soms ook kleertjes aan en ga je er dan mee lunchen?
Jij hebt smaak.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:53 schreef itsme het volgende:
[..]
nee het is Historical Fiction maar toch spannend. The Vanishing Point.
Ik heb alle Stephen King's boeken al uit, behalve zijn nieuwe.![]()
Waarom noem je de Very Important Personal Intruder haar?quote:
Wie weet, misschien zet je nog een trend. Over een half jaar zie je Paris, Amanda en Nadia met een vibrator die kleertjes aanheeft op straat lopen.quote:
Ben er weer na een uurtje werk op de zondagavond.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:59 schreef mootie het volgende:
Vieze stinkSlieko verpest altijd alles *janktoontje*
Rara wie zei dat...
quote:Op zondag 29 juli 2007 21:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben er weer na een uurtje werk op de zondagavond.
Begint met een N en eindigt op adia.?
Nadia moet je niet al teveel kans geven om te praten, dan is ze goed te pruimenquote:Op zondag 29 juli 2007 21:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben er weer na een uurtje werk op de zondagavond.
Begint met een N en eindigt op adia.?
Toch apart, de enige vrouw in huis die wat meer aan heeft dan een miniscuul lapje stof wat voor sexy moet doorgaan.quote:
Ik weet niet wat een LAPO is maar ik zag het niet als sneer naar jou BQquote:Op zondag 29 juli 2007 20:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet niet waar deze opmerking vandaan komt, maar dit is arrogantie ten top.
Ik weet dat mijn bijdrage door vele gewaardeerd wordt en hoopte je misschien dat deze LAPO niet opgemerkt werd, helaas, door mij wel. Ik waardeer jou als user en ook je bijdrage in de Update is altijd top, maar om mij nu zo af te zeiken slaat echt nergens op.
Ik wens iedereen een fijne vakantie en tot over 2 weken. De lust om te posten is mij volledig vergaan.
Waar is ze niet te beroerd voor?quote:Op zondag 29 juli 2007 21:03 schreef mootie het volgende:
Amanda is ook al te beroerd om een vuilniszak te wisselen.
De weigering van 'mijn schatje' en haar motivatie waren volkomen terecht. Op de eerste plaats omdat het commentaar van de dictator kwam en op de tweede plaats omdat haar onderbouwing zodanig was dat het niet uit maakte van wie het comentaar kwam.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:03 schreef mootie het volgende:
Amanda is ook al te beroerd om een vuilniszak te wisselen.
Omg de mormels gaan het samen doen......... met plastic handschoenen aan.....quote:
Om haar kont beschikbaar te stellen.quote:
quote:Op zondag 29 juli 2007 21:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Omg de mormels gaan het samen doen......... met plastic handschoenen aan.....Het stiiiiiiinkt......het is vieeeeeeeees! Hij breekt! Ik kan hem niet tillen! Mn voet! Ik vind het goor! Het stinkt!!
Ik zou het wel hebben gedaan maar ik was het wel met Nena eens, wat een onzin om zulke dingen te doen terwijl er een paar uur later schoonmaaksters komen die ervoor betaald wordenquote:Op zondag 29 juli 2007 21:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De weigering van 'mijn schatje' en haar motivatie waren volkomen terecht. Op de eerste plaats omdat het commentaar van de dictator kwam en op de tweede plaats omdat haar onderbouwing zodanig was dat het niet uit maakte van wie het comentaar kwam.![]()
Nena had gelijk!quote:Op zondag 29 juli 2007 21:10 schreef noekje het volgende:
Nena bleef iig stug volhouden in het niet doen. Ik heb ook liever dat ze het niet doen dan dit hoge gilletjes klaagmoment.
quote:Op zondag 29 juli 2007 21:09 schreef mootie het volgende:
De plastic handschoenen zijn vies....... Amanda moet nieuwe...
Dat zijn van die wijven die op hun 18e gewoon een werkster nemen, en op hun 50e nog niks kunnen.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar Bwian vindt dat nergens op slaan
![]()
Wat is er mis met een werkster? Ik ben dol op de mijne!quote:Op zondag 29 juli 2007 21:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat zijn van die wijven die op hun 18e gewoon een werkster nemen, en op hun 50e nog niks kunnen.
quote:Op zondag 29 juli 2007 21:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nadia heeft net de ene zak verwijderd, nu omarmd ze de andere
Kan je wel zelf je vuilniszak verwisselen?quote:Op zondag 29 juli 2007 21:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat is er mis met een werkster? Ik ben dol op de mijne!
Het is lachwekkend, en Jaap lacht die heeft Nadia door.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:16 schreef Desii het volgende:
Wat een nepgedoe tussen Nix en Nada...
ik ookquote:
Ik ook en het vervelende is dat ik echt niet naar de streams kan kijken en luisteren als zij er is.quote:
Ja echt he in je ziet dr gewoon in de camera kijkenquote:Op zondag 29 juli 2007 21:16 schreef Desii het volgende:
Wat een nepgedoe tussen Nix en Nada...
Ik heb haar net een paar maanden geleden buiten de deur gezet, krijg er best handigheid in.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Kan je wel zelf je vuilniszak verwisselen?
Nee ze zei net al van nietquote:Op zondag 29 juli 2007 21:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
Vanavond 'all the way' of toch maar weer niet?
[afbeelding]
![]()
Drie keer raden?quote:Op zondag 29 juli 2007 21:18 schreef FdW het volgende:
Sinds Itsme over haar vipi begon is ze verdwenen![]()
![]()
ja dr nagel kon wel eens brekenquote:Op zondag 29 juli 2007 21:20 schreef mootie het volgende:
Echt niet normaal dat Dennis die vuilniszak niet deed, dat wij dat moesten doen!
Ik zou haar verplicht in een studenthuis willen laten wonen met types als Jaap, Lieke en Huub. Uitgaan mag ze niet en ook nergens op visite. Dan wed ik dat ze binnen twee maanden zo onzeker is dat ze moet worden opgenomenquote:Op zondag 29 juli 2007 21:16 schreef mootie het volgende:
Ik wou echt dat ik Nadia een hoek voor haar kop kon geven...........
quote:Op zondag 29 juli 2007 21:21 schreef mazaru het volgende:
Waar is Al Qaida als je ze nodig hebt?![]()
[afbeelding]
Kunnen we niet een handje helpen?quote:Op zondag 29 juli 2007 21:22 schreef wolferl het volgende:
Van mij mag er binnenkort een kakkerlakken en ratten plaag uitbreken in DGK.
Ze is een patroon aan het uitwerken voor vipi.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:18 schreef FdW het volgende:
![]()
Ja dat mogen ze van mij inderdaad ook invoeren jaquote:Op zondag 29 juli 2007 21:24 schreef mootie het volgende:
Kapsalon 15 minuten per dag open, aankleden in 10 minuten, stijltangen en make up blijven in de kapsalon. Na het avondeten mogen ze nog 10 minuten bijtangen en make-uppen![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 21:23 schreef pasjesjen het volgende:
Nadia zingt i dont wanna be a stupid girl![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 21:21 schreef mazaru het volgende:
Waar is Al Qaida als je ze nodig hebt?![]()
[afbeelding]
Mee eens van mij mag jaap wel weer beginnen met zn terror!!!quote:Op zondag 29 juli 2007 21:25 schreef rooie3 het volgende:
Sinds dat oversekste wijf in die kooi zit,heb ik de streams steeds uit.Dit is toch niet meer leuk.Er mag niks meer en we worden alleen maar verveeld met dat stomme kreng.Gaat de hele dag alleen nog maar over sex en make up.De redactie geilt daar zeker op,nou ik zie nog liever Japio met kots gooien.
hier nog één..... ik mis rans-en terrorjaapquote:Op zondag 29 juli 2007 21:25 schreef rooie3 het volgende:
Sinds dat oversekste wijf in die kooi zit,heb ik de streams steeds uit.Dit is toch niet meer leuk.Er mag niks meer en we worden alleen maar verveeld met dat stomme kreng.Gaat de hele dag alleen nog maar over sex en make up.De redactie geilt daar zeker op,nou ik zie nog liever Japio met kots gooien.
JAAA, Wij willen JAAP JAAP JAAP!!!quote:Op zondag 29 juli 2007 21:26 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Mee eens van mij mag jaap wel weer beginnen met zn terror!!!
tijd voor actie daar!!![]()
ja, ik las je post net.... wat ontzettend stom van die platenmaatschappijquote:Op zondag 29 juli 2007 21:26 schreef Katewalker het volgende:
En niemand is geinteresseerd in waarom Huub zijn plaatje niet door gaat...![]()
Ik vind elke week een battle/opdracht om boodschappen en luxe te winnen.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:24 schreef mootie het volgende:
Kapsalon 15 minuten per dag open, aankleden in 10 minuten, stijltangen en make up blijven in de kapsalon. Na het avondeten mogen ze nog 10 minuten bijtangen en make-uppen![]()
Dat is niet doorgegaan omdat de platenmaatschappij die het uit zou gaan brengen, vergeten was om met degene waar het deuntje van het liedje van was, een deal te maken.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:26 schreef Katewalker het volgende:
Als je net denkt dat je niet erger een hekel kan hebben aan iemand ( iedereen + Palma en Herma behalve Huub en Lieke) kan het toch nog erger...Nadia..echt misselijk word ik van haar..![]()
Als je dacht dat er iemand bij was die in zijn/haar eentje het streamplezier kon bederven...had je het mis...we hebben Nadia nu...wat een verschrikkelijk strontwijf...![]()
En niemand is geinteresseerd in waarom Huub zijn plaatje niet door gaat...![]()
Als ik aan iemand een hekel heb is het aan dat kutwijf Dennisquote:Op zondag 29 juli 2007 21:29 schreef pasjesjen het volgende:
Dennis en nada hebben niet sex, sex
maar mini bevrediging![]()
Zeker weten.Alleen dom van de redactie om te denken dat we dat wilde stoppen.Het ging de streamers voornamelijk om Natasia die er uit moest.Daarom al die actie .Nu hebben we echt niks meer over.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:27 schreef Desii het volgende:
[..]
hier nog één..... ik mis rans-en terrorjaap
ik mis de goeie ouwe tijd van Huub en Eric en hun middennachtelijk avonturen
dat waren nog eens tijden
quote:Op zondag 29 juli 2007 21:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als ik aan iemand een hekel heb is het aan dat kutwijf Dennis![]()
Dat was van voor de alcoholrestrictie en de verplichtte bedtijdquote:Op zondag 29 juli 2007 21:27 schreef Desii het volgende:
[..]
hier nog één..... ik mis rans-en terrorjaap
ik mis de goeie ouwe tijd van Huub en Eric en hun middennachtelijk avonturen
dat waren nog eens tijden
Amanda vertelde ook nog even dat zij niet klaar kan komen van gewone sex...quote:Op zondag 29 juli 2007 21:18 schreef Disana het volgende:
Amanda: En hij laat je wel komen?
Nadia: Ja, als ik niet eerst iets krijg, krijgt hij niks.
Door penetratie komt Nadia alleen klaar als ze zich er heel erg op concentreert.
Dus die ruige harde rukken van Dennis in het begin zijn toch voor Nadia bedoeld![]()
Echt? Ik vind hem veel te onbenullig om een hekel aan te hebben.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als ik aan iemand een hekel heb is het aan dat kutwijf Dennis![]()
Hysterische psycho is het met d'r vermeende pussyquote:Op zondag 29 juli 2007 21:17 schreef mootie het volgende:
Amaaan, ik heb zoooooo'n zin in seeeeeeeks, maar ik ga het niet doen! Im not gonna give up the pussy!
Ja. Bracht me op gedachtenquote:Op zondag 29 juli 2007 21:18 schreef FdW het volgende:
![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 21:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hysterische psycho is het met d'r vermeende pussy
Ze zit er nu 3 weken, heeft elke dag wel seksuele activiteiten, maar dan nog elke dag janken dat ze zoooooooo'n zin in seks heeft.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Omdat het anders is dan wij leven misschien? Omdat je toch dat ongeloof blijft houden dat er zulke domme leeghoofden bestaan?quote:Op zondag 29 juli 2007 21:32 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Amanda vertelde ook nog even dat zij niet klaar kan komen van gewone sex...
Vraag aan mijzelf:waarom doe ik eigenlijk mee met dit gezwets...?...
Antwoord: omdat ik verslaafd ben aan de streams en de cossen.....ik blijf zitten kijken en lezen en hoop op betere tijden...
![]()
Ja idd dan moet ze dr eigen gewoon flik laten neuken klaarquote:Op zondag 29 juli 2007 21:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zit er nu 3 weken, heeft elke dag wel seksuele activiteiten, maar dan nog elke dag janken dat ze zoooooooo'n zin in seks heeft.![]()
Je kunt altijd weer 'inprikken' zodra je hier leest dat er iets spannends staat te gebeuren. Weinig kans daarop, maar je weet het nooit.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:29 schreef agter het volgende:
mijn streams zijn verlopen, maar zoals het nu is heb ik geen zin om te verlengen. Ik lees met jullie mee...saaie boel daar.
Fijne avond!!!quote:Op zondag 29 juli 2007 21:34 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Ik kap er ook mee voor vandaag, fijne stream en cos avond mensen.
quote:Op zondag 29 juli 2007 21:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Is het dat niet danquote:Op zondag 29 juli 2007 21:35 schreef itsme het volgende:
[..]
Alsof die pussy van haar
de jackpot is.
Ja ECHT. Ik vind het zo'n überbimbo die te nadrukkelijk NIET aanwezig is en op de spaarzame momentjes dat hij aanwezig LIJKT te zijn een schande voor het mannelijk geslacht.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Echt? Ik vind hem veel te onbenullig om een hekel aan te hebben.
Je zou dan toch bijna denken dat het een man isquote:Op zondag 29 juli 2007 21:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zit er nu 3 weken, heeft elke dag wel seksuele activiteiten, maar dan nog elke dag janken dat ze zoooooooo'n zin in seks heeft.![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 21:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je zou dan toch bijna denken dat het een man is
Denk dat het ook meer met de RTL deal te maken heeft.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:31 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zeker weten.Alleen dom van de redactie om te denken dat we dat wilde stoppen.Het ging de streamers voornamelijk om Natasia die er uit moest.Daarom al die actie .Nu hebben we echt niks meer over.![]()
Maar jij bent echt een man, ik reken jou het bestaan van zo'n vadsige nobody toch niet aanquote:Op zondag 29 juli 2007 21:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja ECHT. Ik vind het zo'n überbimbo die te nadrukkelijk NIET aanwezig is en op de spaarzame momentjes dat hij aanwezig LIJKT te zijn een schande voor het mannelijk geslacht.![]()
Ik ben trots op mezelf als ik zie en hoor waarover zij het hebben en wat ze doen.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:32 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Amanda vertelde ook nog even dat zij niet klaar kan komen van gewone sex...
Vraag aan mijzelf:waarom doe ik eigenlijk mee met dit gezwets...?...
Antwoord: omdat ik verslaafd ben aan de streams en de cossen.....ik blijf zitten kijken en lezen en hoop op betere tijden...
![]()
Wie is er een vadsige nobody?quote:Op zondag 29 juli 2007 21:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar jij bent echt een man, ik reken jou het bestaan van zo'n vadsige nobody toch niet aan![]()
Toch niet weer iemand die denkt dat ik het over hem/haar heb hoop ik? Dat was echt niet leuk hoor, ik weet nog steeds niet waaraan ik dat had verdiend.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wie is er een vadsige nobody?
Wil je dat doen? Plaats hem even dan...quote:Op zondag 29 juli 2007 21:40 schreef Lobasca het volgende:
Dat stomme jurkje dat nada aan heeft kan ik nu ook wel uittekenen.
Dat snap ik dus niet he?quote:Op zondag 29 juli 2007 21:40 schreef mootie het volgende:
http://www.divamayday.com/book.html
En ja hoor...... de eerste berichten staan er.
quote:Op zondag 29 juli 2007 21:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar jij bent echt een man, ik reken jou het bestaan van zo'n vadsige nobody toch niet aan![]()
Hebben ze haar al uitgenodigd dan?quote:Op zondag 29 juli 2007 21:40 schreef mootie het volgende:
http://www.divamayday.com/book.html
En ja hoor...... de eerste berichten staan er.
quote:Op zondag 29 juli 2007 21:42 schreef Mikaro het volgende:
Even een rare vraag misschien, maar is Nadia al ongesteld geworden sinds ze in de kooi zit? Van Amanda en Lieke is dat steeds bekend (door opmerkingen enzo). Ja, sorry hoor, maar sinds die verhalen over dat Nadia eigenlijk een man is, ben ik ook gaan twijfelen....
quote:Op zondag 29 juli 2007 21:41 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wil je dat doen? Plaats hem even dan...![]()
Ja palma zei laatst alle vrouwen in het huis zijn hier tegelijk ongesteld, (maar ja of ze nada ook onder vrouwen rekent???quote:Op zondag 29 juli 2007 21:42 schreef Mikaro het volgende:
Even een rare vraag misschien, maar is Nadia al ongesteld geworden sinds ze in de kooi zit? Van Amanda en Lieke is dat steeds bekend (door opmerkingen enzo). Ja, sorry hoor, maar sinds die verhalen over dat Nadia eigenlijk een man is, ben ik ook gaan twijfelen....
Ik weet het niet bij Dennis. Volgens mij is hij teveel bezig met de camera's (mooi zijn, geen foute pasjes maken, in balans proberen te zijn) en het spel en te weinig zichzelf. Misschien is hij echt lui zoals jij zegt, dat kan ook. Maar ik geef hem nog steeds ietwat krediet. Al ben ik met gemak wel erg ongeduldig.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch niet weer iemand die denkt dat ik het over hem/haar heb hoop ik? Dat was echt niet leuk hoor, ik weet nog steeds niet waaraan ik dat had verdiend.
Dennis is een vadsige nobody. Je ziet al aan hem af hoe uitgelubberd hij binnen 10 jaar zal zijn. Je voelt aan alles dat hij ook mentaal lui is.
Ik heb hele vreemde werktijden, heel vroeg op, paar uurtjes werk, ff tijd om de streams en de cossen te volgen, paar uurtjes werk en weer vrij om te kijken wat ik wil en dan zie en hoor je nog eens wat.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:45 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Sjezus waar jij allemaal op let zeg....![]()
Als ik miljonair was zou ik ook niet zelf de vuilniszak buiten zetten, wat ik je brom!quote:En ook klagen over ongedierte en smerig huis, maar zelf geen poten uitsteken.
Gigolo?quote:Op zondag 29 juli 2007 21:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb hele vreemde werktijden, heel vroeg op, paar uurtjes werk, ff tijd om de streams en de cossen te volgen, paar uurtjes werk en weer vrij om te kijken wat ik wil en dan zie en hoor je nog eens wat.![]()
En de kut van Lieke schijnt vol met maden te zittenquote:Op zondag 29 juli 2007 21:48 schreef wolferl het volgende:
Amanda is een hoop stront, Nadia is een strontvlieg die altijd op die hoop stront zit, Denniks is een bacterie die zich op de strontvlieg bevindt.
Het is een dierentuin online, wij betalen 4 euro voor een maandelijkse ticket.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
En de kut van Lieke schijnt vol met maden te zitten
Onfris zooitje daar in DGK![]()
Ik sluit niets uit, meer als die vier streampjes heb ik ook niet en ik ben niet 24/7 aanwezig (dus mijn vorige post bevestigd ook niksquote:
quote:
Misschien heb je (ten dele) gelijk. Maar van de deelnemers is hij echt het minst aktief. Alleen verbaal kan, nee kon, hij in aktie komen: als er valt af te geven op Huub (en Lieke). Dan gaat hij snoeven dat het een lust is (not), hij houdt zich niet in. Daarom denk ik dat hij eerder lui dan voorzichtig is.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet het niet bij Dennis. Volgens mij is hij teveel bezig met de camera's (mooi zijn, geen foute pasjes maken, in balans proberen te zijn) en het spel en te weinig zichzelf. Misschien is hij echt lui zoals jij zegt, dat kan ook. Maar ik geef hem nog steeds ietwat krediet. Al ben ik met gemak wel erg ongeduldig.
Tja komt ook door je naam he, Ruud punt Nel !quote:Op zondag 29 juli 2007 21:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Nee hoor, heel simpel baantje en ik hou niet veel over (maar heb er wel plezier in)
Gelukkig is dat hoofdstuk afgesloten. ( Ik hoop dat de dictator die uitspraken nog eens hard tegen haar bakkes terug krijgt.)quote:Op zondag 29 juli 2007 21:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
En de kut van Lieke schijnt vol met maden te zitten
Onfris zooitje daar in DGK![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 21:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja komt ook door je naam he, Ruud punt Nel !![]()
![]()
Ruud Lubbers heeft het wel ver geschopt en Nelie Smit Kroes ook dus waar heb je het overquote:Op zondag 29 juli 2007 21:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja komt ook door je naam he, Ruud punt Nel !![]()
![]()
truste!!!quote:Op zondag 29 juli 2007 22:00 schreef itsme het volgende:
zo en nu echt uit. Ik zeg nu een keer dag want er gebeurd echt geen fuck op de streams. truste, enjoy!
Ik denk dat je het niet helemaal "pakt". Het was niet badinerend of zo, daar ging het niet over. Sterker nog, ik geniet van mensen die met veel lol een paar uurtjes werk doen en tevreden zijn met dat wat ze hebben. Voor jou nog een keer in volgorde, mijn flauwe grapjequote:Op zondag 29 juli 2007 21:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ruud Lubbers heeft het wel ver geschopt en Nelie Smit Kroes ook dus waar heb je het over
Trustequote:Op zondag 29 juli 2007 22:00 schreef itsme het volgende:
zo en nu echt uit. Ik zeg nu een keer dag want er gebeurd echt geen fuck op de streams. truste, enjoy!
Geeft niks man ik heb plezier hier, en af en toe zet ik een een vraagtekentje bij een post. En als het me niet zint hoor je het ook wel.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat je het niet helemaal "pakt". Het was niet badinerend of zo, daar ging het niet over. Sterker nog, ik geniet van mensen die met veel lol een paar uurtjes werk doen en tevreden zijn met dat wat ze hebben. Voor jou nog een keer in volgorde, mijn flauwe grapje
1. Ruud werkt onregelmatig een paar uurtjes
2. Ik vroeg "Gigolo?"
3. Ruud zei nee, leuke baan met veel lol
4. Ik schreef, ik kom op Gigolo door je naam, Ruud punt Nel. Flauw grapje....la maar
Ik kon me ook al niet voorstellen dat hij echt naar dat onafgebroken gezever zat te luisteren.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:07 schreef pasjesjen het volgende:
Echt amanda houd een heel betoog over de premierre van voetbalvrouwen
heeft voetbal vrouwen echt 15 x laten vallen ofzo
dennix: waar was die premiere voor?
pfff![]()
Zoveel lef heeft ze echt nietquote:Op zondag 29 juli 2007 22:12 schreef mootie het volgende:
Kom op Nadia, praat ook eens zo over Lieke als ze er bij is!
Moet ze toch de moeite hebben genomen om die winkel in te stappen en op het prijskaartje te kijken.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:13 schreef mootie het volgende:
Nadia: Wat jammer was van dat moddergevecht, Lieke had een goedkoop H&M-etje aan, 9.90, in de aanbieding.
laten we het hopenquote:Op zondag 29 juli 2007 22:15 schreef Katewalker het volgende:
Is Huub het regelement aan het lezen?....Kijken wat hij nog kan doen om wat leven in de brouwerij te krijgen..?
Maar Lieke heeft in haar H&M-etje van 9.90, 100% meer klasse en stijl dan Nadia in een D&G outfittje van 960 euro.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:13 schreef mootie het volgende:
Nadia: Wat jammer was van dat moddergevecht, Lieke had een goedkoop H&M-etje aan, 9.90, in de aanbieding.
Volgens mij kijkt hij voor Japio zijn plan na. Dat wil Japio gaan inleveren.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:15 schreef Katewalker het volgende:
Is Huub het regelement aan het lezen?....Kijken wat hij nog kan doen om wat leven in de brouwerij te krijgen..?
Is ook wel moeilijk te begrijpen hoor..Elke dag 20 a 30 doden door bomaanslagen...quote:Op zondag 29 juli 2007 22:17 schreef pasjesjen het volgende:
nadia: ik kijk nooit naar het journaal
daar begrijp ik helemaal niets van![]()
Alsof naakte vrouwen in een moddergevecht stijl en klasse hebbenquote:Op zondag 29 juli 2007 22:18 schreef wolferl het volgende:
[..]
Maar Lieke heeft in haar H&M-etje van 9.90, 100% meer klasse en stijl dan Nadia in een D&G outfittje van 960 euro.
Pffffffffffff.......ik begin het BIJNA zielig te vinden dat er zulke 'dna-schepseltjes' bestaan.....quote:Op zondag 29 juli 2007 22:17 schreef pasjesjen het volgende:
nadia: ik kijk nooit naar het journaal
daar begrijp ik helemaal niets van![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 22:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zou het gezicht van Nadia wel eens willen zien als ze 's nachts spiegels ophangen die haar net iets dikker maken. Ik vermoed dat ze in kwatzwijm valt.
Joh, de halve mensheid is stuk geciviliseerd, hier zie je enkel een extremere vorm icm weinig hersencellen. Als je echt wil weten waar het om gaat in het leven, dan moet je 2000 km en meer naar het oosten rijden.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:20 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Pffffffffffff.......ik begin het BIJNA zielig te vinden dat er zulke 'dna-schepseltjes' bestaan.....
Zou ze het zelfde dna hebben als dido van BB.. Ze lijkt er wel een beetje op.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:20 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Pffffffffffff.......ik begin het BIJNA zielig te vinden dat er zulke 'dna-schepseltjes' bestaan.....
Niet helemaal mee eensquote:Op zondag 29 juli 2007 22:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als je echt wil weten waar het om gaat in het leven, dan moet je 2000 km en meer naar het oosten rijden.
Zuks moeten ze eens een maandje op armoede rantsoen zetten.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:20 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 juli 2007 22:25 schreef blomst het volgende:
waar is de rest?
En is het de hele avond al zo saai?
Zitten ze al gedeeltelijk..Er zijn niet zoveel soorten drank meer waar ze uit kunnen kiezen..Amanda klaagde gister al..quote:Op zondag 29 juli 2007 22:25 schreef wolferl het volgende:
[..]
Zuks moeten ze eens een maandje op armoede rantsoen zetten.
Sooooooheeeeeeee, 2000km naar het oosten, das 700km voorbij Taailand!quote:Op zondag 29 juli 2007 22:25 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eensAls je NADA 2000km naar het oosten stuurt komt ze terug met
koffers vol kraaltjes, spiegeltjes, kleertjes en leuke verhaaltjes over de LouisVuittonStore in Nepal
Laat ik daar nou toevallig ivm mijn werk regelmatig uithangen. Verklaar je nader.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Joh, de halve mensheid is stuk geciviliseerd, hier zie je enkel een extremere vorm icm weinig hersencellen. Als je echt wil weten waar het om gaat in het leven, dan moet je 2000 km en meer naar het oosten rijden.
Brian profileert zich als een echte metroman, hij kan urenlang dat gezeik van die bimbo's aanhoren.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:32 schreef Leandra het volgende:
Brian begint ergens over (alhocolgebruik?) en laat al pratend vallen dat hij al wallen onder zijn ogen heeft, Amanda veert gelijk op: "Heb ik wallen?"
Volgens Nadia valt het mee en heeft Amanda ook "andere wallen"![]()
Zelfs een "serieus gesprek" weten die kuttekoppen binnen een minuut tot een schoonheidspraatje om te bouwen![]()
Omdat dat kennelijk de enigen zijn die bewegen of geluid maken.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:25 schreef mootie het volgende:
Er zijn nog 4 loslopende bewoners, waarom MOETEN wij kijken naar die 2 bimbo's?
Lieke staat al een paar uur te draaien. Daar valt ook niets aan te zien, en bovendien wil je het geluid er niet bij hebben.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat dat kennelijk de enigen zijn die bewegen of geluid maken.
Men verkeert kennelijk in de veronderstelling dat we liever naar hun gebazel luisteren dan naar een andere bewoner die toevallig niets doms uitkraamt.
uh...snapniet?quote:Op zondag 29 juli 2007 22:34 schreef Disana het volgende:
Huub tegen Jaap, terwijl Dennis vlakbij is: Aan de andere kant, wij kunnen het ons permitteren om een tijdje rustig te doen.
Eh, ik weet niet waar jij je atlas gekocht hebt, maar in die van mij kom jequote:Op zondag 29 juli 2007 22:30 schreef Dark het volgende:
[..]
Sooooooheeeeeeee, 2000km naar het oosten, das 700km voorbij Taailand!![]()
Jaap en Huub hebben regelmatig akties uitgevoerd, Dennis doet nooit een moer. De implicatie is dat ie wel eens wat mag doen, wil hij niet getoneelhaakt worden.quote:
Het geluid van de nagelvijl van Amanda is overigens ook niet om aan te horenquote:Op zondag 29 juli 2007 22:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Lieke staat al een paar uur te draaien. Daar valt ook niets aan te zien, en bovendien wil je het geluid er niet bij hebben.
En haar gewauwel nog minderquote:Op zondag 29 juli 2007 22:38 schreef Dark het volgende:
[..]
Het geluid van de nagelvijl van Amanda is overigens ook niet om aan te horen![]()
Amanda dacht dat Taailand op ongeveer 1300km van Nederland lag, lees uw cossen!quote:Op zondag 29 juli 2007 22:38 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Eh, ik weet niet waar jij je atlas gekocht hebt, maar in die van mij kom je
net Rusland binnen![]()
(En het ging over 2000+km)
Heb wat privé connecties met Roemenië..........vandaar!quote:Op zondag 29 juli 2007 22:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Laat ik daar nou toevallig ivm mijn werk regelmatig uithangen. Verklaar je nader.
Oh jaquote:Op zondag 29 juli 2007 22:39 schreef Dark het volgende:
[..]
Amanda dacht dat Taailand op ongeveer 1300km van Nederland lag, lees uw cossen!
Gebruik je andere oor.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:41 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Oh ja![]()
Was'k al weer vergeten (wat amaNADA en NADA vertellen gaat mijn
ene oor in, en wordt vlak na het trommelvlies alweer vergeten)
Dat andere oor heeft al werk genoeg aan dat VERSCHRIKKELIJK ZIJ-IGE LIJZIGE HIJGSTEMMETJE vanquote:
Je vergeet de 80ml frambozensap vanmorgenquote:Op zondag 29 juli 2007 22:43 schreef wolferl het volgende:
Een pakje crackers, wat vega balletjes en 2 blaadjes sla.
Ik kan me nog herinneren dat Brian met liefde een weddenschap met Lieke aanging...quote:Op zondag 29 juli 2007 22:43 schreef Dark het volgende:
Lieke wilde Amanda een massage geven.
Brian - nee, die doen we niet!
Nadia - aan mij vroeg ze het ook, ik vertrouw het niet!
Brian - he, he, i love you, zien je nou? tegen Amanda
Dus alles blijft achter het trommelvlies van het ene oor hangen.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:44 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dat andere oor heeft al werk genoeg aan dat VERSCHRIKKELIJK ZIJ-IGE LIJZIGE HIJGSTEMMETJE van
die antiliaanse krullenbol...............
quote:Op zondag 29 juli 2007 22:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat Brian met liefde een weddenschap met Lieke aanging...
Inzet: Een massage...
PURE tactiek ! Dat zien jullie natuurlijk weer niet en jullie denken dat het meelopen is,quote:Op zondag 29 juli 2007 22:45 schreef Disana het volgende:
Trouwens, wat loopt jouw favorietje lamzakkig achter Jaap aan![]()
Waarom denk je dat Jaap in de sauna (en het zwembad) zitquote:Op zondag 29 juli 2007 22:45 schreef Disana het volgende:
Trouwens, wat loopt jouw favorietje lamzakkig achter Jaap aan![]()
Nou, blijkbaar ziet Nadia dat niet want die wil haar gevoel kunnen uitschakelen om toch seks met hem te kunnen hebben. Jouw mannetje wordt misbruikt!quote:Op zondag 29 juli 2007 22:47 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
PURE tactiek ! Dat zien jullie natuurlijk weer niet en jullie denken dat het meelopen is,
maar dat zijn tactische zetten om aan (spel)informatie te komen ! Dennis speelt dit
spel op HOOG niveau he !!
Dennis wil niet in de sauna, omdat zijn haarvet dan smelt!quote:Op zondag 29 juli 2007 22:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Jaap in de sauna (en het zwembad) zit
In de hoop Dennis met zijn sexy volle body te verleiden?quote:Op zondag 29 juli 2007 22:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Jaap in de sauna (en het zwembad) zit
Ja maar zo lijkt ze meer op Manniequote:Op zondag 29 juli 2007 22:49 schreef pasjesjen het volgende:
Dat jurkje van nada gaat me echt de keel uithangen
ze hebben toch van de week nieuwe kleren gehad????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |