Zoveel lef heeft ze echt nietquote:Op zondag 29 juli 2007 22:12 schreef mootie het volgende:
Kom op Nadia, praat ook eens zo over Lieke als ze er bij is!
Moet ze toch de moeite hebben genomen om die winkel in te stappen en op het prijskaartje te kijken.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:13 schreef mootie het volgende:
Nadia: Wat jammer was van dat moddergevecht, Lieke had een goedkoop H&M-etje aan, 9.90, in de aanbieding.
laten we het hopenquote:Op zondag 29 juli 2007 22:15 schreef Katewalker het volgende:
Is Huub het regelement aan het lezen?....Kijken wat hij nog kan doen om wat leven in de brouwerij te krijgen..?
Maar Lieke heeft in haar H&M-etje van 9.90, 100% meer klasse en stijl dan Nadia in een D&G outfittje van 960 euro.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:13 schreef mootie het volgende:
Nadia: Wat jammer was van dat moddergevecht, Lieke had een goedkoop H&M-etje aan, 9.90, in de aanbieding.
Volgens mij kijkt hij voor Japio zijn plan na. Dat wil Japio gaan inleveren.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:15 schreef Katewalker het volgende:
Is Huub het regelement aan het lezen?....Kijken wat hij nog kan doen om wat leven in de brouwerij te krijgen..?
Is ook wel moeilijk te begrijpen hoor..Elke dag 20 a 30 doden door bomaanslagen...quote:Op zondag 29 juli 2007 22:17 schreef pasjesjen het volgende:
nadia: ik kijk nooit naar het journaal
daar begrijp ik helemaal niets van![]()
Alsof naakte vrouwen in een moddergevecht stijl en klasse hebbenquote:Op zondag 29 juli 2007 22:18 schreef wolferl het volgende:
[..]
Maar Lieke heeft in haar H&M-etje van 9.90, 100% meer klasse en stijl dan Nadia in een D&G outfittje van 960 euro.
Pffffffffffff.......ik begin het BIJNA zielig te vinden dat er zulke 'dna-schepseltjes' bestaan.....quote:Op zondag 29 juli 2007 22:17 schreef pasjesjen het volgende:
nadia: ik kijk nooit naar het journaal
daar begrijp ik helemaal niets van![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 22:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zou het gezicht van Nadia wel eens willen zien als ze 's nachts spiegels ophangen die haar net iets dikker maken. Ik vermoed dat ze in kwatzwijm valt.
Joh, de halve mensheid is stuk geciviliseerd, hier zie je enkel een extremere vorm icm weinig hersencellen. Als je echt wil weten waar het om gaat in het leven, dan moet je 2000 km en meer naar het oosten rijden.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:20 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Pffffffffffff.......ik begin het BIJNA zielig te vinden dat er zulke 'dna-schepseltjes' bestaan.....
Zou ze het zelfde dna hebben als dido van BB.. Ze lijkt er wel een beetje op.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:20 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Pffffffffffff.......ik begin het BIJNA zielig te vinden dat er zulke 'dna-schepseltjes' bestaan.....
Niet helemaal mee eensquote:Op zondag 29 juli 2007 22:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als je echt wil weten waar het om gaat in het leven, dan moet je 2000 km en meer naar het oosten rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |