Ik heb hele vreemde werktijden, heel vroeg op, paar uurtjes werk, ff tijd om de streams en de cossen te volgen, paar uurtjes werk en weer vrij om te kijken wat ik wil en dan zie en hoor je nog eens wat.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:45 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Sjezus waar jij allemaal op let zeg....![]()
Als ik miljonair was zou ik ook niet zelf de vuilniszak buiten zetten, wat ik je brom!quote:En ook klagen over ongedierte en smerig huis, maar zelf geen poten uitsteken.
Gigolo?quote:Op zondag 29 juli 2007 21:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb hele vreemde werktijden, heel vroeg op, paar uurtjes werk, ff tijd om de streams en de cossen te volgen, paar uurtjes werk en weer vrij om te kijken wat ik wil en dan zie en hoor je nog eens wat.![]()
En de kut van Lieke schijnt vol met maden te zittenquote:Op zondag 29 juli 2007 21:48 schreef wolferl het volgende:
Amanda is een hoop stront, Nadia is een strontvlieg die altijd op die hoop stront zit, Denniks is een bacterie die zich op de strontvlieg bevindt.
Het is een dierentuin online, wij betalen 4 euro voor een maandelijkse ticket.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
En de kut van Lieke schijnt vol met maden te zitten
Onfris zooitje daar in DGK![]()
Ik sluit niets uit, meer als die vier streampjes heb ik ook niet en ik ben niet 24/7 aanwezig (dus mijn vorige post bevestigd ook niksquote:
quote:
Misschien heb je (ten dele) gelijk. Maar van de deelnemers is hij echt het minst aktief. Alleen verbaal kan, nee kon, hij in aktie komen: als er valt af te geven op Huub (en Lieke). Dan gaat hij snoeven dat het een lust is (not), hij houdt zich niet in. Daarom denk ik dat hij eerder lui dan voorzichtig is.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet het niet bij Dennis. Volgens mij is hij teveel bezig met de camera's (mooi zijn, geen foute pasjes maken, in balans proberen te zijn) en het spel en te weinig zichzelf. Misschien is hij echt lui zoals jij zegt, dat kan ook. Maar ik geef hem nog steeds ietwat krediet. Al ben ik met gemak wel erg ongeduldig.
Tja komt ook door je naam he, Ruud punt Nel !quote:Op zondag 29 juli 2007 21:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Nee hoor, heel simpel baantje en ik hou niet veel over (maar heb er wel plezier in)
Gelukkig is dat hoofdstuk afgesloten. ( Ik hoop dat de dictator die uitspraken nog eens hard tegen haar bakkes terug krijgt.)quote:Op zondag 29 juli 2007 21:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
En de kut van Lieke schijnt vol met maden te zitten
Onfris zooitje daar in DGK![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 21:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja komt ook door je naam he, Ruud punt Nel !![]()
![]()
Ruud Lubbers heeft het wel ver geschopt en Nelie Smit Kroes ook dus waar heb je het overquote:Op zondag 29 juli 2007 21:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja komt ook door je naam he, Ruud punt Nel !![]()
![]()
truste!!!quote:Op zondag 29 juli 2007 22:00 schreef itsme het volgende:
zo en nu echt uit. Ik zeg nu een keer dag want er gebeurd echt geen fuck op de streams. truste, enjoy!
Ik denk dat je het niet helemaal "pakt". Het was niet badinerend of zo, daar ging het niet over. Sterker nog, ik geniet van mensen die met veel lol een paar uurtjes werk doen en tevreden zijn met dat wat ze hebben. Voor jou nog een keer in volgorde, mijn flauwe grapjequote:Op zondag 29 juli 2007 21:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ruud Lubbers heeft het wel ver geschopt en Nelie Smit Kroes ook dus waar heb je het over
Trustequote:Op zondag 29 juli 2007 22:00 schreef itsme het volgende:
zo en nu echt uit. Ik zeg nu een keer dag want er gebeurd echt geen fuck op de streams. truste, enjoy!
Geeft niks man ik heb plezier hier, en af en toe zet ik een een vraagtekentje bij een post. En als het me niet zint hoor je het ook wel.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat je het niet helemaal "pakt". Het was niet badinerend of zo, daar ging het niet over. Sterker nog, ik geniet van mensen die met veel lol een paar uurtjes werk doen en tevreden zijn met dat wat ze hebben. Voor jou nog een keer in volgorde, mijn flauwe grapje
1. Ruud werkt onregelmatig een paar uurtjes
2. Ik vroeg "Gigolo?"
3. Ruud zei nee, leuke baan met veel lol
4. Ik schreef, ik kom op Gigolo door je naam, Ruud punt Nel. Flauw grapje....la maar
Ik kon me ook al niet voorstellen dat hij echt naar dat onafgebroken gezever zat te luisteren.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:07 schreef pasjesjen het volgende:
Echt amanda houd een heel betoog over de premierre van voetbalvrouwen
heeft voetbal vrouwen echt 15 x laten vallen ofzo
dennix: waar was die premiere voor?
pfff![]()
Zoveel lef heeft ze echt nietquote:Op zondag 29 juli 2007 22:12 schreef mootie het volgende:
Kom op Nadia, praat ook eens zo over Lieke als ze er bij is!
Moet ze toch de moeite hebben genomen om die winkel in te stappen en op het prijskaartje te kijken.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:13 schreef mootie het volgende:
Nadia: Wat jammer was van dat moddergevecht, Lieke had een goedkoop H&M-etje aan, 9.90, in de aanbieding.
laten we het hopenquote:Op zondag 29 juli 2007 22:15 schreef Katewalker het volgende:
Is Huub het regelement aan het lezen?....Kijken wat hij nog kan doen om wat leven in de brouwerij te krijgen..?
Maar Lieke heeft in haar H&M-etje van 9.90, 100% meer klasse en stijl dan Nadia in een D&G outfittje van 960 euro.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:13 schreef mootie het volgende:
Nadia: Wat jammer was van dat moddergevecht, Lieke had een goedkoop H&M-etje aan, 9.90, in de aanbieding.
Volgens mij kijkt hij voor Japio zijn plan na. Dat wil Japio gaan inleveren.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:15 schreef Katewalker het volgende:
Is Huub het regelement aan het lezen?....Kijken wat hij nog kan doen om wat leven in de brouwerij te krijgen..?
Is ook wel moeilijk te begrijpen hoor..Elke dag 20 a 30 doden door bomaanslagen...quote:Op zondag 29 juli 2007 22:17 schreef pasjesjen het volgende:
nadia: ik kijk nooit naar het journaal
daar begrijp ik helemaal niets van![]()
Alsof naakte vrouwen in een moddergevecht stijl en klasse hebbenquote:Op zondag 29 juli 2007 22:18 schreef wolferl het volgende:
[..]
Maar Lieke heeft in haar H&M-etje van 9.90, 100% meer klasse en stijl dan Nadia in een D&G outfittje van 960 euro.
Pffffffffffff.......ik begin het BIJNA zielig te vinden dat er zulke 'dna-schepseltjes' bestaan.....quote:Op zondag 29 juli 2007 22:17 schreef pasjesjen het volgende:
nadia: ik kijk nooit naar het journaal
daar begrijp ik helemaal niets van![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 22:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zou het gezicht van Nadia wel eens willen zien als ze 's nachts spiegels ophangen die haar net iets dikker maken. Ik vermoed dat ze in kwatzwijm valt.
Joh, de halve mensheid is stuk geciviliseerd, hier zie je enkel een extremere vorm icm weinig hersencellen. Als je echt wil weten waar het om gaat in het leven, dan moet je 2000 km en meer naar het oosten rijden.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:20 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Pffffffffffff.......ik begin het BIJNA zielig te vinden dat er zulke 'dna-schepseltjes' bestaan.....
Zou ze het zelfde dna hebben als dido van BB.. Ze lijkt er wel een beetje op.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:20 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Pffffffffffff.......ik begin het BIJNA zielig te vinden dat er zulke 'dna-schepseltjes' bestaan.....
Niet helemaal mee eensquote:Op zondag 29 juli 2007 22:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als je echt wil weten waar het om gaat in het leven, dan moet je 2000 km en meer naar het oosten rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |