Ik heb hele vreemde werktijden, heel vroeg op, paar uurtjes werk, ff tijd om de streams en de cossen te volgen, paar uurtjes werk en weer vrij om te kijken wat ik wil en dan zie en hoor je nog eens wat.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:45 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Sjezus waar jij allemaal op let zeg....![]()
Als ik miljonair was zou ik ook niet zelf de vuilniszak buiten zetten, wat ik je brom!quote:En ook klagen over ongedierte en smerig huis, maar zelf geen poten uitsteken.
Gigolo?quote:Op zondag 29 juli 2007 21:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb hele vreemde werktijden, heel vroeg op, paar uurtjes werk, ff tijd om de streams en de cossen te volgen, paar uurtjes werk en weer vrij om te kijken wat ik wil en dan zie en hoor je nog eens wat.![]()
En de kut van Lieke schijnt vol met maden te zittenquote:Op zondag 29 juli 2007 21:48 schreef wolferl het volgende:
Amanda is een hoop stront, Nadia is een strontvlieg die altijd op die hoop stront zit, Denniks is een bacterie die zich op de strontvlieg bevindt.
Het is een dierentuin online, wij betalen 4 euro voor een maandelijkse ticket.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
En de kut van Lieke schijnt vol met maden te zitten
Onfris zooitje daar in DGK![]()
Ik sluit niets uit, meer als die vier streampjes heb ik ook niet en ik ben niet 24/7 aanwezig (dus mijn vorige post bevestigd ook niksquote:
quote:
Misschien heb je (ten dele) gelijk. Maar van de deelnemers is hij echt het minst aktief. Alleen verbaal kan, nee kon, hij in aktie komen: als er valt af te geven op Huub (en Lieke). Dan gaat hij snoeven dat het een lust is (not), hij houdt zich niet in. Daarom denk ik dat hij eerder lui dan voorzichtig is.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet het niet bij Dennis. Volgens mij is hij teveel bezig met de camera's (mooi zijn, geen foute pasjes maken, in balans proberen te zijn) en het spel en te weinig zichzelf. Misschien is hij echt lui zoals jij zegt, dat kan ook. Maar ik geef hem nog steeds ietwat krediet. Al ben ik met gemak wel erg ongeduldig.
Tja komt ook door je naam he, Ruud punt Nel !quote:Op zondag 29 juli 2007 21:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Nee hoor, heel simpel baantje en ik hou niet veel over (maar heb er wel plezier in)
Gelukkig is dat hoofdstuk afgesloten. ( Ik hoop dat de dictator die uitspraken nog eens hard tegen haar bakkes terug krijgt.)quote:Op zondag 29 juli 2007 21:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
En de kut van Lieke schijnt vol met maden te zitten
Onfris zooitje daar in DGK![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 21:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja komt ook door je naam he, Ruud punt Nel !![]()
![]()
Ruud Lubbers heeft het wel ver geschopt en Nelie Smit Kroes ook dus waar heb je het overquote:Op zondag 29 juli 2007 21:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja komt ook door je naam he, Ruud punt Nel !![]()
![]()
truste!!!quote:Op zondag 29 juli 2007 22:00 schreef itsme het volgende:
zo en nu echt uit. Ik zeg nu een keer dag want er gebeurd echt geen fuck op de streams. truste, enjoy!
Ik denk dat je het niet helemaal "pakt". Het was niet badinerend of zo, daar ging het niet over. Sterker nog, ik geniet van mensen die met veel lol een paar uurtjes werk doen en tevreden zijn met dat wat ze hebben. Voor jou nog een keer in volgorde, mijn flauwe grapjequote:Op zondag 29 juli 2007 21:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ruud Lubbers heeft het wel ver geschopt en Nelie Smit Kroes ook dus waar heb je het over
Trustequote:Op zondag 29 juli 2007 22:00 schreef itsme het volgende:
zo en nu echt uit. Ik zeg nu een keer dag want er gebeurd echt geen fuck op de streams. truste, enjoy!
Geeft niks man ik heb plezier hier, en af en toe zet ik een een vraagtekentje bij een post. En als het me niet zint hoor je het ook wel.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat je het niet helemaal "pakt". Het was niet badinerend of zo, daar ging het niet over. Sterker nog, ik geniet van mensen die met veel lol een paar uurtjes werk doen en tevreden zijn met dat wat ze hebben. Voor jou nog een keer in volgorde, mijn flauwe grapje
1. Ruud werkt onregelmatig een paar uurtjes
2. Ik vroeg "Gigolo?"
3. Ruud zei nee, leuke baan met veel lol
4. Ik schreef, ik kom op Gigolo door je naam, Ruud punt Nel. Flauw grapje....la maar
Ik kon me ook al niet voorstellen dat hij echt naar dat onafgebroken gezever zat te luisteren.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:07 schreef pasjesjen het volgende:
Echt amanda houd een heel betoog over de premierre van voetbalvrouwen
heeft voetbal vrouwen echt 15 x laten vallen ofzo
dennix: waar was die premiere voor?
pfff![]()
Zoveel lef heeft ze echt nietquote:Op zondag 29 juli 2007 22:12 schreef mootie het volgende:
Kom op Nadia, praat ook eens zo over Lieke als ze er bij is!
Moet ze toch de moeite hebben genomen om die winkel in te stappen en op het prijskaartje te kijken.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:13 schreef mootie het volgende:
Nadia: Wat jammer was van dat moddergevecht, Lieke had een goedkoop H&M-etje aan, 9.90, in de aanbieding.
laten we het hopenquote:Op zondag 29 juli 2007 22:15 schreef Katewalker het volgende:
Is Huub het regelement aan het lezen?....Kijken wat hij nog kan doen om wat leven in de brouwerij te krijgen..?
Maar Lieke heeft in haar H&M-etje van 9.90, 100% meer klasse en stijl dan Nadia in een D&G outfittje van 960 euro.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:13 schreef mootie het volgende:
Nadia: Wat jammer was van dat moddergevecht, Lieke had een goedkoop H&M-etje aan, 9.90, in de aanbieding.
Volgens mij kijkt hij voor Japio zijn plan na. Dat wil Japio gaan inleveren.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:15 schreef Katewalker het volgende:
Is Huub het regelement aan het lezen?....Kijken wat hij nog kan doen om wat leven in de brouwerij te krijgen..?
Is ook wel moeilijk te begrijpen hoor..Elke dag 20 a 30 doden door bomaanslagen...quote:Op zondag 29 juli 2007 22:17 schreef pasjesjen het volgende:
nadia: ik kijk nooit naar het journaal
daar begrijp ik helemaal niets van![]()
Alsof naakte vrouwen in een moddergevecht stijl en klasse hebbenquote:Op zondag 29 juli 2007 22:18 schreef wolferl het volgende:
[..]
Maar Lieke heeft in haar H&M-etje van 9.90, 100% meer klasse en stijl dan Nadia in een D&G outfittje van 960 euro.
Pffffffffffff.......ik begin het BIJNA zielig te vinden dat er zulke 'dna-schepseltjes' bestaan.....quote:Op zondag 29 juli 2007 22:17 schreef pasjesjen het volgende:
nadia: ik kijk nooit naar het journaal
daar begrijp ik helemaal niets van![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 22:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zou het gezicht van Nadia wel eens willen zien als ze 's nachts spiegels ophangen die haar net iets dikker maken. Ik vermoed dat ze in kwatzwijm valt.
Joh, de halve mensheid is stuk geciviliseerd, hier zie je enkel een extremere vorm icm weinig hersencellen. Als je echt wil weten waar het om gaat in het leven, dan moet je 2000 km en meer naar het oosten rijden.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:20 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Pffffffffffff.......ik begin het BIJNA zielig te vinden dat er zulke 'dna-schepseltjes' bestaan.....
Zou ze het zelfde dna hebben als dido van BB.. Ze lijkt er wel een beetje op.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:20 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Pffffffffffff.......ik begin het BIJNA zielig te vinden dat er zulke 'dna-schepseltjes' bestaan.....
Niet helemaal mee eensquote:Op zondag 29 juli 2007 22:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als je echt wil weten waar het om gaat in het leven, dan moet je 2000 km en meer naar het oosten rijden.
Zuks moeten ze eens een maandje op armoede rantsoen zetten.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:20 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 juli 2007 22:25 schreef blomst het volgende:
waar is de rest?
En is het de hele avond al zo saai?
Zitten ze al gedeeltelijk..Er zijn niet zoveel soorten drank meer waar ze uit kunnen kiezen..Amanda klaagde gister al..quote:Op zondag 29 juli 2007 22:25 schreef wolferl het volgende:
[..]
Zuks moeten ze eens een maandje op armoede rantsoen zetten.
Sooooooheeeeeeee, 2000km naar het oosten, das 700km voorbij Taailand!quote:Op zondag 29 juli 2007 22:25 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eensAls je NADA 2000km naar het oosten stuurt komt ze terug met
koffers vol kraaltjes, spiegeltjes, kleertjes en leuke verhaaltjes over de LouisVuittonStore in Nepal
Laat ik daar nou toevallig ivm mijn werk regelmatig uithangen. Verklaar je nader.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Joh, de halve mensheid is stuk geciviliseerd, hier zie je enkel een extremere vorm icm weinig hersencellen. Als je echt wil weten waar het om gaat in het leven, dan moet je 2000 km en meer naar het oosten rijden.
Brian profileert zich als een echte metroman, hij kan urenlang dat gezeik van die bimbo's aanhoren.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:32 schreef Leandra het volgende:
Brian begint ergens over (alhocolgebruik?) en laat al pratend vallen dat hij al wallen onder zijn ogen heeft, Amanda veert gelijk op: "Heb ik wallen?"
Volgens Nadia valt het mee en heeft Amanda ook "andere wallen"![]()
Zelfs een "serieus gesprek" weten die kuttekoppen binnen een minuut tot een schoonheidspraatje om te bouwen![]()
Omdat dat kennelijk de enigen zijn die bewegen of geluid maken.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:25 schreef mootie het volgende:
Er zijn nog 4 loslopende bewoners, waarom MOETEN wij kijken naar die 2 bimbo's?
Lieke staat al een paar uur te draaien. Daar valt ook niets aan te zien, en bovendien wil je het geluid er niet bij hebben.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat dat kennelijk de enigen zijn die bewegen of geluid maken.
Men verkeert kennelijk in de veronderstelling dat we liever naar hun gebazel luisteren dan naar een andere bewoner die toevallig niets doms uitkraamt.
uh...snapniet?quote:Op zondag 29 juli 2007 22:34 schreef Disana het volgende:
Huub tegen Jaap, terwijl Dennis vlakbij is: Aan de andere kant, wij kunnen het ons permitteren om een tijdje rustig te doen.
Eh, ik weet niet waar jij je atlas gekocht hebt, maar in die van mij kom jequote:Op zondag 29 juli 2007 22:30 schreef Dark het volgende:
[..]
Sooooooheeeeeeee, 2000km naar het oosten, das 700km voorbij Taailand!![]()
Jaap en Huub hebben regelmatig akties uitgevoerd, Dennis doet nooit een moer. De implicatie is dat ie wel eens wat mag doen, wil hij niet getoneelhaakt worden.quote:
Het geluid van de nagelvijl van Amanda is overigens ook niet om aan te horenquote:Op zondag 29 juli 2007 22:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Lieke staat al een paar uur te draaien. Daar valt ook niets aan te zien, en bovendien wil je het geluid er niet bij hebben.
En haar gewauwel nog minderquote:Op zondag 29 juli 2007 22:38 schreef Dark het volgende:
[..]
Het geluid van de nagelvijl van Amanda is overigens ook niet om aan te horen![]()
Amanda dacht dat Taailand op ongeveer 1300km van Nederland lag, lees uw cossen!quote:Op zondag 29 juli 2007 22:38 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Eh, ik weet niet waar jij je atlas gekocht hebt, maar in die van mij kom je
net Rusland binnen![]()
(En het ging over 2000+km)
Heb wat privé connecties met Roemenië..........vandaar!quote:Op zondag 29 juli 2007 22:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Laat ik daar nou toevallig ivm mijn werk regelmatig uithangen. Verklaar je nader.
Oh jaquote:Op zondag 29 juli 2007 22:39 schreef Dark het volgende:
[..]
Amanda dacht dat Taailand op ongeveer 1300km van Nederland lag, lees uw cossen!
Gebruik je andere oor.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:41 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Oh ja![]()
Was'k al weer vergeten (wat amaNADA en NADA vertellen gaat mijn
ene oor in, en wordt vlak na het trommelvlies alweer vergeten)
Dat andere oor heeft al werk genoeg aan dat VERSCHRIKKELIJK ZIJ-IGE LIJZIGE HIJGSTEMMETJE vanquote:
Je vergeet de 80ml frambozensap vanmorgenquote:Op zondag 29 juli 2007 22:43 schreef wolferl het volgende:
Een pakje crackers, wat vega balletjes en 2 blaadjes sla.
Ik kan me nog herinneren dat Brian met liefde een weddenschap met Lieke aanging...quote:Op zondag 29 juli 2007 22:43 schreef Dark het volgende:
Lieke wilde Amanda een massage geven.
Brian - nee, die doen we niet!
Nadia - aan mij vroeg ze het ook, ik vertrouw het niet!
Brian - he, he, i love you, zien je nou? tegen Amanda
Dus alles blijft achter het trommelvlies van het ene oor hangen.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:44 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dat andere oor heeft al werk genoeg aan dat VERSCHRIKKELIJK ZIJ-IGE LIJZIGE HIJGSTEMMETJE van
die antiliaanse krullenbol...............
quote:Op zondag 29 juli 2007 22:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat Brian met liefde een weddenschap met Lieke aanging...
Inzet: Een massage...
PURE tactiek ! Dat zien jullie natuurlijk weer niet en jullie denken dat het meelopen is,quote:Op zondag 29 juli 2007 22:45 schreef Disana het volgende:
Trouwens, wat loopt jouw favorietje lamzakkig achter Jaap aan![]()
Waarom denk je dat Jaap in de sauna (en het zwembad) zitquote:Op zondag 29 juli 2007 22:45 schreef Disana het volgende:
Trouwens, wat loopt jouw favorietje lamzakkig achter Jaap aan![]()
Nou, blijkbaar ziet Nadia dat niet want die wil haar gevoel kunnen uitschakelen om toch seks met hem te kunnen hebben. Jouw mannetje wordt misbruikt!quote:Op zondag 29 juli 2007 22:47 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
PURE tactiek ! Dat zien jullie natuurlijk weer niet en jullie denken dat het meelopen is,
maar dat zijn tactische zetten om aan (spel)informatie te komen ! Dennis speelt dit
spel op HOOG niveau he !!
Dennis wil niet in de sauna, omdat zijn haarvet dan smelt!quote:Op zondag 29 juli 2007 22:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Jaap in de sauna (en het zwembad) zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |