Zuks moeten ze eens een maandje op armoede rantsoen zetten.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:20 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Pffffffffffff.......ik begin het BIJNA zielig te vinden dat er zulke 'dna-schepseltjes' bestaan.....
quote:Op zondag 29 juli 2007 22:25 schreef blomst het volgende:
waar is de rest?
En is het de hele avond al zo saai?
Zitten ze al gedeeltelijk..Er zijn niet zoveel soorten drank meer waar ze uit kunnen kiezen..Amanda klaagde gister al..quote:Op zondag 29 juli 2007 22:25 schreef wolferl het volgende:
[..]
Zuks moeten ze eens een maandje op armoede rantsoen zetten.
Sooooooheeeeeeee, 2000km naar het oosten, das 700km voorbij Taailand!quote:Op zondag 29 juli 2007 22:25 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eensAls je NADA 2000km naar het oosten stuurt komt ze terug met
koffers vol kraaltjes, spiegeltjes, kleertjes en leuke verhaaltjes over de LouisVuittonStore in Nepal
Laat ik daar nou toevallig ivm mijn werk regelmatig uithangen. Verklaar je nader.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Joh, de halve mensheid is stuk geciviliseerd, hier zie je enkel een extremere vorm icm weinig hersencellen. Als je echt wil weten waar het om gaat in het leven, dan moet je 2000 km en meer naar het oosten rijden.
Brian profileert zich als een echte metroman, hij kan urenlang dat gezeik van die bimbo's aanhoren.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:32 schreef Leandra het volgende:
Brian begint ergens over (alhocolgebruik?) en laat al pratend vallen dat hij al wallen onder zijn ogen heeft, Amanda veert gelijk op: "Heb ik wallen?"
Volgens Nadia valt het mee en heeft Amanda ook "andere wallen"![]()
Zelfs een "serieus gesprek" weten die kuttekoppen binnen een minuut tot een schoonheidspraatje om te bouwen![]()
Omdat dat kennelijk de enigen zijn die bewegen of geluid maken.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:25 schreef mootie het volgende:
Er zijn nog 4 loslopende bewoners, waarom MOETEN wij kijken naar die 2 bimbo's?
Lieke staat al een paar uur te draaien. Daar valt ook niets aan te zien, en bovendien wil je het geluid er niet bij hebben.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat dat kennelijk de enigen zijn die bewegen of geluid maken.
Men verkeert kennelijk in de veronderstelling dat we liever naar hun gebazel luisteren dan naar een andere bewoner die toevallig niets doms uitkraamt.
uh...snapniet?quote:Op zondag 29 juli 2007 22:34 schreef Disana het volgende:
Huub tegen Jaap, terwijl Dennis vlakbij is: Aan de andere kant, wij kunnen het ons permitteren om een tijdje rustig te doen.
Eh, ik weet niet waar jij je atlas gekocht hebt, maar in die van mij kom jequote:Op zondag 29 juli 2007 22:30 schreef Dark het volgende:
[..]
Sooooooheeeeeeee, 2000km naar het oosten, das 700km voorbij Taailand!![]()
Jaap en Huub hebben regelmatig akties uitgevoerd, Dennis doet nooit een moer. De implicatie is dat ie wel eens wat mag doen, wil hij niet getoneelhaakt worden.quote:
Het geluid van de nagelvijl van Amanda is overigens ook niet om aan te horenquote:Op zondag 29 juli 2007 22:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Lieke staat al een paar uur te draaien. Daar valt ook niets aan te zien, en bovendien wil je het geluid er niet bij hebben.
En haar gewauwel nog minderquote:Op zondag 29 juli 2007 22:38 schreef Dark het volgende:
[..]
Het geluid van de nagelvijl van Amanda is overigens ook niet om aan te horen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |