Is het dat niet danquote:Op zondag 29 juli 2007 21:35 schreef itsme het volgende:
[..]
Alsof die pussy van haar
de jackpot is.
Ja ECHT. Ik vind het zo'n überbimbo die te nadrukkelijk NIET aanwezig is en op de spaarzame momentjes dat hij aanwezig LIJKT te zijn een schande voor het mannelijk geslacht.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Echt? Ik vind hem veel te onbenullig om een hekel aan te hebben.
Je zou dan toch bijna denken dat het een man isquote:Op zondag 29 juli 2007 21:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zit er nu 3 weken, heeft elke dag wel seksuele activiteiten, maar dan nog elke dag janken dat ze zoooooooo'n zin in seks heeft.![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 21:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je zou dan toch bijna denken dat het een man is
Denk dat het ook meer met de RTL deal te maken heeft.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:31 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zeker weten.Alleen dom van de redactie om te denken dat we dat wilde stoppen.Het ging de streamers voornamelijk om Natasia die er uit moest.Daarom al die actie .Nu hebben we echt niks meer over.![]()
Maar jij bent echt een man, ik reken jou het bestaan van zo'n vadsige nobody toch niet aanquote:Op zondag 29 juli 2007 21:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja ECHT. Ik vind het zo'n überbimbo die te nadrukkelijk NIET aanwezig is en op de spaarzame momentjes dat hij aanwezig LIJKT te zijn een schande voor het mannelijk geslacht.![]()
Ik ben trots op mezelf als ik zie en hoor waarover zij het hebben en wat ze doen.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:32 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Amanda vertelde ook nog even dat zij niet klaar kan komen van gewone sex...
Vraag aan mijzelf:waarom doe ik eigenlijk mee met dit gezwets...?...
Antwoord: omdat ik verslaafd ben aan de streams en de cossen.....ik blijf zitten kijken en lezen en hoop op betere tijden...
![]()
Wie is er een vadsige nobody?quote:Op zondag 29 juli 2007 21:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar jij bent echt een man, ik reken jou het bestaan van zo'n vadsige nobody toch niet aan![]()
Toch niet weer iemand die denkt dat ik het over hem/haar heb hoop ik? Dat was echt niet leuk hoor, ik weet nog steeds niet waaraan ik dat had verdiend.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wie is er een vadsige nobody?
Wil je dat doen? Plaats hem even dan...quote:Op zondag 29 juli 2007 21:40 schreef Lobasca het volgende:
Dat stomme jurkje dat nada aan heeft kan ik nu ook wel uittekenen.
Dat snap ik dus niet he?quote:Op zondag 29 juli 2007 21:40 schreef mootie het volgende:
http://www.divamayday.com/book.html
En ja hoor...... de eerste berichten staan er.
quote:Op zondag 29 juli 2007 21:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar jij bent echt een man, ik reken jou het bestaan van zo'n vadsige nobody toch niet aan![]()
Hebben ze haar al uitgenodigd dan?quote:Op zondag 29 juli 2007 21:40 schreef mootie het volgende:
http://www.divamayday.com/book.html
En ja hoor...... de eerste berichten staan er.
quote:Op zondag 29 juli 2007 21:42 schreef Mikaro het volgende:
Even een rare vraag misschien, maar is Nadia al ongesteld geworden sinds ze in de kooi zit? Van Amanda en Lieke is dat steeds bekend (door opmerkingen enzo). Ja, sorry hoor, maar sinds die verhalen over dat Nadia eigenlijk een man is, ben ik ook gaan twijfelen....
quote:Op zondag 29 juli 2007 21:41 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wil je dat doen? Plaats hem even dan...![]()
Ja palma zei laatst alle vrouwen in het huis zijn hier tegelijk ongesteld, (maar ja of ze nada ook onder vrouwen rekent???quote:Op zondag 29 juli 2007 21:42 schreef Mikaro het volgende:
Even een rare vraag misschien, maar is Nadia al ongesteld geworden sinds ze in de kooi zit? Van Amanda en Lieke is dat steeds bekend (door opmerkingen enzo). Ja, sorry hoor, maar sinds die verhalen over dat Nadia eigenlijk een man is, ben ik ook gaan twijfelen....
Ik weet het niet bij Dennis. Volgens mij is hij teveel bezig met de camera's (mooi zijn, geen foute pasjes maken, in balans proberen te zijn) en het spel en te weinig zichzelf. Misschien is hij echt lui zoals jij zegt, dat kan ook. Maar ik geef hem nog steeds ietwat krediet. Al ben ik met gemak wel erg ongeduldig.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch niet weer iemand die denkt dat ik het over hem/haar heb hoop ik? Dat was echt niet leuk hoor, ik weet nog steeds niet waaraan ik dat had verdiend.
Dennis is een vadsige nobody. Je ziet al aan hem af hoe uitgelubberd hij binnen 10 jaar zal zijn. Je voelt aan alles dat hij ook mentaal lui is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |