tijdens BB was je actiever volgens mij, in meeschrijven danquote:Op zondag 29 juli 2007 20:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zoals ik bijv.Al lees ik meer mee dan dat ik post, de streams zijn te saai
Prima TT maar de OP is een beetje leegquote:Op zondag 29 juli 2007 20:27 schreef Marrije het volgende:
vol
Zo zat ze dus de hele tijd rond te kijken tijdens het eten.quote:
Klopt, maar dat heeft ook te maken met het feit dat ik vooral 's avonds meer aandacht besteed aan andere zaken zoals mijn Nintendoquote:Op zondag 29 juli 2007 20:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
tijdens BB was je actiever volgens mij, in meeschrijven dan
maar gelukkig ken jij mij wel langer dan vandaagquote:Op zondag 29 juli 2007 20:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Prima TT maar de OP is een beetje leeg
Call me stupid, maar tot nu toe wist iedereen het toch als er een ontslagronde voor ze was aangevraagdquote:Op zondag 29 juli 2007 20:17 schreef Desii het volgende:
[..]
Natasja
Natasja hoorde smorgens dat er een ontslagronde voor haar was aangevraagd.... waarschijnlijk is dit verteld door Herma
Die vermoedens waren er hier ook
Dan zal die "actie" (als het al zover komt) wel weer de kop worden ingedrukt door de productiequote:Op zondag 29 juli 2007 20:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub zit te broeden, z'n ogen schieten van links naar rechts....hij wil actie
en terechtquote:Op zondag 29 juli 2007 20:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb geprobeerd je te pm-en maar ik weet mijn wachtwoord niet meer. Dus die moet ik weer opvragen.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat kan aan je PC liggen, streams vreten vermogen. Kan ook zijn dat je je PC eens op moet schonen, oa door het verwijderen van TIF, Cookies en Schijfopruiming. PM anders even, dit is zo OT.
Ja hoor, de OP is erquote:Op zondag 29 juli 2007 20:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar gelukkig ken jij mij wel langer dan vandaag
Lang leve Huub.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik weet niet waar deze opmerking vandaan komt, maar dit is arrogantie ten top.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:22 schreef Disana het volgende:
[..]
En misschien leidt minder kwantiteit tot meer kwaliteit![]()
aanvullingen zijn trouwens altijd welkomquote:
Ik begrijp er niks van - wie zegt dat dit met jou, of uitsluitend met jou, heeft te maken? Dat heeft het namelijk niet.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet niet waar deze opmerking vandaan komt, maar dit is arrogantie ten top.
Ik weet dat mijn bijdrage door vele gewaardeerd wordt en hoopte je misschien dat deze LAPO niet opgemerkt werd. Helaas, door mij dus wel. Ik waardeer jou als user en ook je bijdrage in de Update is altijd top, maar om mij nu zo af te zeiken slaat echt nergens op.
Ik wens iedereen een fijne vakantie en tot over 2 weken. De lust om te posten is mij volledig vergaan.
tsjah nu je het zo benoemt......ik ben ook een ramptoerist dus rellen maar in DGKquote:Op zondag 29 juli 2007 20:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tja, dat kan ook. We kunnen ook hier elkaar in de haren vliegen bij gebrek aan het betere werk in DGK. Ik ben een ramptoerist, ik geef het eerlijk toe. Ik wil spraakmakende, grensverleggende shit. Komt u maar!!
was het maar waar... dan had Japie heerlijk "ouwerwets" er in kunnen rollebollequote:Op zondag 29 juli 2007 20:41 schreef koppiesoep het volgende:
Mmmmm...is nadia nog steeds niet wezen kotsen?
Wie is er dood?quote:
quote:
Valt wel mee hoor, de bekendste term is een FIPO (firstpost) (eerste reply in een topic dus niet de OP zelf) en LAPO (minder bekend) is dus LastPostquote:Op zondag 29 juli 2007 20:44 schreef itsme het volgende:
[..]
Het wordt hier steegek
(steeds gekker)![]()
WTF wat een saaie streams.![]()
Ga maar mijn spannende boek lezen![]()
ja of het wordt Tatort of een nieuwe van Wilbur Smith denk het laatste......quote:Op zondag 29 juli 2007 20:44 schreef itsme het volgende:
[..]
Het wordt hier steegek
(steeds gekker)![]()
En in een COS kwam is zelfs ooit de SEPO 'n keer tegen ....quote:Op zondag 29 juli 2007 20:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, de bekendste term is een FIPO (firstpost) (eerste reply in een topic dus niet de OP zelf) en LAPO (minder bekend) is dus LastPost
Oke dan. IIg niet VIPI (want zo noem ik mijn vibrator)quote:Op zondag 29 juli 2007 20:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, de bekendste term is een FIPO (firstpost) (eerste reply in een topic dus niet de OP zelf) en LAPO (minder bekend) is dus LastPost
SecondPost?quote:Op zondag 29 juli 2007 20:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En in een COS kwam is zelfs ooit de SEPO 'n keer tegen ....
En hoe heet dat spannende boek dan? Iets van Stephen King misschien?quote:Op zondag 29 juli 2007 20:44 schreef itsme het volgende:
[..]
Het wordt hier steegek
(steeds gekker)![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 20:48 schreef itsme het volgende:
[..]
Oke dan. IIg niet VIPI (want zo noem ik mijn vibrator)![]()
Gezellige 'vond Erica met DrsHquote:Op zondag 29 juli 2007 20:52 schreef ericahysterica het volgende:
ik wenste iedereen een fijne avond, denk dat het niet op prijs gesteld wordt dus dat is ook de laatste keer
O joh, ik had het niet eens gelezen!quote:Op zondag 29 juli 2007 20:52 schreef ericahysterica het volgende:
ik wenste iedereen een fijne avond, denk dat het niet op prijs gesteld wordt dus dat is ook de laatste keer
nee het is Historical Fiction maar toch spannend. The Vanishing Point.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:49 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
En hoe heet dat spannende boek dan? Iets van Stephen King misschien?![]()
Fijne avond Erica, maak er wat moois van met DrsH.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:52 schreef ericahysterica het volgende:
Meer kon ik ook niet bedenken, het was de post direct na de FIPO ...... Er stond alleen SEPO.quote:
Ja die naai ik speciaal voor haar.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat schattig! Trek je hem soms ook kleertjes aan en ga je er dan mee lunchen?
Jij hebt smaak.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:53 schreef itsme het volgende:
[..]
nee het is Historical Fiction maar toch spannend. The Vanishing Point.
Ik heb alle Stephen King's boeken al uit, behalve zijn nieuwe.![]()
Waarom noem je de Very Important Personal Intruder haar?quote:
Wie weet, misschien zet je nog een trend. Over een half jaar zie je Paris, Amanda en Nadia met een vibrator die kleertjes aanheeft op straat lopen.quote:
Ben er weer na een uurtje werk op de zondagavond.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:59 schreef mootie het volgende:
Vieze stinkSlieko verpest altijd alles *janktoontje*
Rara wie zei dat...
quote:Op zondag 29 juli 2007 21:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben er weer na een uurtje werk op de zondagavond.
Begint met een N en eindigt op adia.?
Nadia moet je niet al teveel kans geven om te praten, dan is ze goed te pruimenquote:Op zondag 29 juli 2007 21:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben er weer na een uurtje werk op de zondagavond.
Begint met een N en eindigt op adia.?
Toch apart, de enige vrouw in huis die wat meer aan heeft dan een miniscuul lapje stof wat voor sexy moet doorgaan.quote:
Ik weet niet wat een LAPO is maar ik zag het niet als sneer naar jou BQquote:Op zondag 29 juli 2007 20:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet niet waar deze opmerking vandaan komt, maar dit is arrogantie ten top.
Ik weet dat mijn bijdrage door vele gewaardeerd wordt en hoopte je misschien dat deze LAPO niet opgemerkt werd, helaas, door mij wel. Ik waardeer jou als user en ook je bijdrage in de Update is altijd top, maar om mij nu zo af te zeiken slaat echt nergens op.
Ik wens iedereen een fijne vakantie en tot over 2 weken. De lust om te posten is mij volledig vergaan.
Waar is ze niet te beroerd voor?quote:Op zondag 29 juli 2007 21:03 schreef mootie het volgende:
Amanda is ook al te beroerd om een vuilniszak te wisselen.
De weigering van 'mijn schatje' en haar motivatie waren volkomen terecht. Op de eerste plaats omdat het commentaar van de dictator kwam en op de tweede plaats omdat haar onderbouwing zodanig was dat het niet uit maakte van wie het comentaar kwam.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:03 schreef mootie het volgende:
Amanda is ook al te beroerd om een vuilniszak te wisselen.
Omg de mormels gaan het samen doen......... met plastic handschoenen aan.....quote:
Om haar kont beschikbaar te stellen.quote:
quote:Op zondag 29 juli 2007 21:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Omg de mormels gaan het samen doen......... met plastic handschoenen aan.....Het stiiiiiiinkt......het is vieeeeeeeees! Hij breekt! Ik kan hem niet tillen! Mn voet! Ik vind het goor! Het stinkt!!
Ik zou het wel hebben gedaan maar ik was het wel met Nena eens, wat een onzin om zulke dingen te doen terwijl er een paar uur later schoonmaaksters komen die ervoor betaald wordenquote:Op zondag 29 juli 2007 21:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De weigering van 'mijn schatje' en haar motivatie waren volkomen terecht. Op de eerste plaats omdat het commentaar van de dictator kwam en op de tweede plaats omdat haar onderbouwing zodanig was dat het niet uit maakte van wie het comentaar kwam.![]()
Nena had gelijk!quote:Op zondag 29 juli 2007 21:10 schreef noekje het volgende:
Nena bleef iig stug volhouden in het niet doen. Ik heb ook liever dat ze het niet doen dan dit hoge gilletjes klaagmoment.
quote:Op zondag 29 juli 2007 21:09 schreef mootie het volgende:
De plastic handschoenen zijn vies....... Amanda moet nieuwe...
Dat zijn van die wijven die op hun 18e gewoon een werkster nemen, en op hun 50e nog niks kunnen.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar Bwian vindt dat nergens op slaan
![]()
Wat is er mis met een werkster? Ik ben dol op de mijne!quote:Op zondag 29 juli 2007 21:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat zijn van die wijven die op hun 18e gewoon een werkster nemen, en op hun 50e nog niks kunnen.
quote:Op zondag 29 juli 2007 21:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nadia heeft net de ene zak verwijderd, nu omarmd ze de andere
Kan je wel zelf je vuilniszak verwisselen?quote:Op zondag 29 juli 2007 21:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat is er mis met een werkster? Ik ben dol op de mijne!
Het is lachwekkend, en Jaap lacht die heeft Nadia door.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:16 schreef Desii het volgende:
Wat een nepgedoe tussen Nix en Nada...
ik ookquote:
Ik ook en het vervelende is dat ik echt niet naar de streams kan kijken en luisteren als zij er is.quote:
Ja echt he in je ziet dr gewoon in de camera kijkenquote:Op zondag 29 juli 2007 21:16 schreef Desii het volgende:
Wat een nepgedoe tussen Nix en Nada...
Ik heb haar net een paar maanden geleden buiten de deur gezet, krijg er best handigheid in.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Kan je wel zelf je vuilniszak verwisselen?
Nee ze zei net al van nietquote:Op zondag 29 juli 2007 21:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
Vanavond 'all the way' of toch maar weer niet?
[afbeelding]
![]()
Drie keer raden?quote:Op zondag 29 juli 2007 21:18 schreef FdW het volgende:
Sinds Itsme over haar vipi begon is ze verdwenen![]()
![]()
ja dr nagel kon wel eens brekenquote:Op zondag 29 juli 2007 21:20 schreef mootie het volgende:
Echt niet normaal dat Dennis die vuilniszak niet deed, dat wij dat moesten doen!
Ik zou haar verplicht in een studenthuis willen laten wonen met types als Jaap, Lieke en Huub. Uitgaan mag ze niet en ook nergens op visite. Dan wed ik dat ze binnen twee maanden zo onzeker is dat ze moet worden opgenomenquote:Op zondag 29 juli 2007 21:16 schreef mootie het volgende:
Ik wou echt dat ik Nadia een hoek voor haar kop kon geven...........
quote:Op zondag 29 juli 2007 21:21 schreef mazaru het volgende:
Waar is Al Qaida als je ze nodig hebt?![]()
[afbeelding]
Kunnen we niet een handje helpen?quote:Op zondag 29 juli 2007 21:22 schreef wolferl het volgende:
Van mij mag er binnenkort een kakkerlakken en ratten plaag uitbreken in DGK.
Ze is een patroon aan het uitwerken voor vipi.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:18 schreef FdW het volgende:
Sinds Itsme over haar vipi begon is ze verdwenen![]()
![]()
Ja dat mogen ze van mij inderdaad ook invoeren jaquote:Op zondag 29 juli 2007 21:24 schreef mootie het volgende:
Kapsalon 15 minuten per dag open, aankleden in 10 minuten, stijltangen en make up blijven in de kapsalon. Na het avondeten mogen ze nog 10 minuten bijtangen en make-uppen![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 21:23 schreef pasjesjen het volgende:
Nadia zingt i dont wanna be a stupid girl![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 21:21 schreef mazaru het volgende:
Waar is Al Qaida als je ze nodig hebt?![]()
[afbeelding]
Mee eens van mij mag jaap wel weer beginnen met zn terror!!!quote:Op zondag 29 juli 2007 21:25 schreef rooie3 het volgende:
Sinds dat oversekste wijf in die kooi zit,heb ik de streams steeds uit.Dit is toch niet meer leuk.Er mag niks meer en we worden alleen maar verveeld met dat stomme kreng.Gaat de hele dag alleen nog maar over sex en make up.De redactie geilt daar zeker op,nou ik zie nog liever Japio met kots gooien.
hier nog één..... ik mis rans-en terrorjaapquote:Op zondag 29 juli 2007 21:25 schreef rooie3 het volgende:
Sinds dat oversekste wijf in die kooi zit,heb ik de streams steeds uit.Dit is toch niet meer leuk.Er mag niks meer en we worden alleen maar verveeld met dat stomme kreng.Gaat de hele dag alleen nog maar over sex en make up.De redactie geilt daar zeker op,nou ik zie nog liever Japio met kots gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |