Wat is er mis met een werkster? Ik ben dol op de mijne!quote:Op zondag 29 juli 2007 21:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat zijn van die wijven die op hun 18e gewoon een werkster nemen, en op hun 50e nog niks kunnen.
quote:Op zondag 29 juli 2007 21:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nadia heeft net de ene zak verwijderd, nu omarmd ze de andere
Kan je wel zelf je vuilniszak verwisselen?quote:Op zondag 29 juli 2007 21:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat is er mis met een werkster? Ik ben dol op de mijne!
Het is lachwekkend, en Jaap lacht die heeft Nadia door.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:16 schreef Desii het volgende:
Wat een nepgedoe tussen Nix en Nada...
ik ookquote:
Ik ook en het vervelende is dat ik echt niet naar de streams kan kijken en luisteren als zij er is.quote:
Ja echt he in je ziet dr gewoon in de camera kijkenquote:Op zondag 29 juli 2007 21:16 schreef Desii het volgende:
Wat een nepgedoe tussen Nix en Nada...
Ik heb haar net een paar maanden geleden buiten de deur gezet, krijg er best handigheid in.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Kan je wel zelf je vuilniszak verwisselen?
Nee ze zei net al van nietquote:Op zondag 29 juli 2007 21:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
Vanavond 'all the way' of toch maar weer niet?
[afbeelding]
![]()
Drie keer raden?quote:Op zondag 29 juli 2007 21:18 schreef FdW het volgende:
Sinds Itsme over haar vipi begon is ze verdwenen![]()
![]()
ja dr nagel kon wel eens brekenquote:Op zondag 29 juli 2007 21:20 schreef mootie het volgende:
Echt niet normaal dat Dennis die vuilniszak niet deed, dat wij dat moesten doen!
Ik zou haar verplicht in een studenthuis willen laten wonen met types als Jaap, Lieke en Huub. Uitgaan mag ze niet en ook nergens op visite. Dan wed ik dat ze binnen twee maanden zo onzeker is dat ze moet worden opgenomenquote:Op zondag 29 juli 2007 21:16 schreef mootie het volgende:
Ik wou echt dat ik Nadia een hoek voor haar kop kon geven...........
quote:Op zondag 29 juli 2007 21:21 schreef mazaru het volgende:
Waar is Al Qaida als je ze nodig hebt?![]()
[afbeelding]
Kunnen we niet een handje helpen?quote:Op zondag 29 juli 2007 21:22 schreef wolferl het volgende:
Van mij mag er binnenkort een kakkerlakken en ratten plaag uitbreken in DGK.
Ze is een patroon aan het uitwerken voor vipi.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:18 schreef FdW het volgende:
Sinds Itsme over haar vipi begon is ze verdwenen![]()
![]()
Ja dat mogen ze van mij inderdaad ook invoeren jaquote:Op zondag 29 juli 2007 21:24 schreef mootie het volgende:
Kapsalon 15 minuten per dag open, aankleden in 10 minuten, stijltangen en make up blijven in de kapsalon. Na het avondeten mogen ze nog 10 minuten bijtangen en make-uppen![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 21:23 schreef pasjesjen het volgende:
Nadia zingt i dont wanna be a stupid girl![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 21:21 schreef mazaru het volgende:
Waar is Al Qaida als je ze nodig hebt?![]()
[afbeelding]
Mee eens van mij mag jaap wel weer beginnen met zn terror!!!quote:Op zondag 29 juli 2007 21:25 schreef rooie3 het volgende:
Sinds dat oversekste wijf in die kooi zit,heb ik de streams steeds uit.Dit is toch niet meer leuk.Er mag niks meer en we worden alleen maar verveeld met dat stomme kreng.Gaat de hele dag alleen nog maar over sex en make up.De redactie geilt daar zeker op,nou ik zie nog liever Japio met kots gooien.
hier nog één..... ik mis rans-en terrorjaapquote:Op zondag 29 juli 2007 21:25 schreef rooie3 het volgende:
Sinds dat oversekste wijf in die kooi zit,heb ik de streams steeds uit.Dit is toch niet meer leuk.Er mag niks meer en we worden alleen maar verveeld met dat stomme kreng.Gaat de hele dag alleen nog maar over sex en make up.De redactie geilt daar zeker op,nou ik zie nog liever Japio met kots gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |