Gezellige 'vond Erica met DrsHquote:Op zondag 29 juli 2007 20:52 schreef ericahysterica het volgende:
ik wenste iedereen een fijne avond, denk dat het niet op prijs gesteld wordt dus dat is ook de laatste keer
O joh, ik had het niet eens gelezen!quote:Op zondag 29 juli 2007 20:52 schreef ericahysterica het volgende:
ik wenste iedereen een fijne avond, denk dat het niet op prijs gesteld wordt dus dat is ook de laatste keer
nee het is Historical Fiction maar toch spannend. The Vanishing Point.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:49 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
En hoe heet dat spannende boek dan? Iets van Stephen King misschien?![]()
Fijne avond Erica, maak er wat moois van met DrsH.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:52 schreef ericahysterica het volgende:
Meer kon ik ook niet bedenken, het was de post direct na de FIPO ...... Er stond alleen SEPO.quote:
Ja die naai ik speciaal voor haar.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat schattig! Trek je hem soms ook kleertjes aan en ga je er dan mee lunchen?
Jij hebt smaak.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:53 schreef itsme het volgende:
[..]
nee het is Historical Fiction maar toch spannend. The Vanishing Point.
Ik heb alle Stephen King's boeken al uit, behalve zijn nieuwe.![]()
Waarom noem je de Very Important Personal Intruder haar?quote:
Wie weet, misschien zet je nog een trend. Over een half jaar zie je Paris, Amanda en Nadia met een vibrator die kleertjes aanheeft op straat lopen.quote:
Ben er weer na een uurtje werk op de zondagavond.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:59 schreef mootie het volgende:
Vieze stinkSlieko verpest altijd alles *janktoontje*
Rara wie zei dat...
quote:Op zondag 29 juli 2007 21:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben er weer na een uurtje werk op de zondagavond.
Begint met een N en eindigt op adia.?
Nadia moet je niet al teveel kans geven om te praten, dan is ze goed te pruimenquote:Op zondag 29 juli 2007 21:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben er weer na een uurtje werk op de zondagavond.
Begint met een N en eindigt op adia.?
Toch apart, de enige vrouw in huis die wat meer aan heeft dan een miniscuul lapje stof wat voor sexy moet doorgaan.quote:
Ik weet niet wat een LAPO is maar ik zag het niet als sneer naar jou BQquote:Op zondag 29 juli 2007 20:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet niet waar deze opmerking vandaan komt, maar dit is arrogantie ten top.
Ik weet dat mijn bijdrage door vele gewaardeerd wordt en hoopte je misschien dat deze LAPO niet opgemerkt werd, helaas, door mij wel. Ik waardeer jou als user en ook je bijdrage in de Update is altijd top, maar om mij nu zo af te zeiken slaat echt nergens op.
Ik wens iedereen een fijne vakantie en tot over 2 weken. De lust om te posten is mij volledig vergaan.
Waar is ze niet te beroerd voor?quote:Op zondag 29 juli 2007 21:03 schreef mootie het volgende:
Amanda is ook al te beroerd om een vuilniszak te wisselen.
De weigering van 'mijn schatje' en haar motivatie waren volkomen terecht. Op de eerste plaats omdat het commentaar van de dictator kwam en op de tweede plaats omdat haar onderbouwing zodanig was dat het niet uit maakte van wie het comentaar kwam.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:03 schreef mootie het volgende:
Amanda is ook al te beroerd om een vuilniszak te wisselen.
Omg de mormels gaan het samen doen......... met plastic handschoenen aan.....quote:
Om haar kont beschikbaar te stellen.quote:
quote:Op zondag 29 juli 2007 21:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Omg de mormels gaan het samen doen......... met plastic handschoenen aan.....Het stiiiiiiinkt......het is vieeeeeeeees! Hij breekt! Ik kan hem niet tillen! Mn voet! Ik vind het goor! Het stinkt!!
Ik zou het wel hebben gedaan maar ik was het wel met Nena eens, wat een onzin om zulke dingen te doen terwijl er een paar uur later schoonmaaksters komen die ervoor betaald wordenquote:Op zondag 29 juli 2007 21:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De weigering van 'mijn schatje' en haar motivatie waren volkomen terecht. Op de eerste plaats omdat het commentaar van de dictator kwam en op de tweede plaats omdat haar onderbouwing zodanig was dat het niet uit maakte van wie het comentaar kwam.![]()
Nena had gelijk!quote:Op zondag 29 juli 2007 21:10 schreef noekje het volgende:
Nena bleef iig stug volhouden in het niet doen. Ik heb ook liever dat ze het niet doen dan dit hoge gilletjes klaagmoment.
quote:Op zondag 29 juli 2007 21:09 schreef mootie het volgende:
De plastic handschoenen zijn vies....... Amanda moet nieuwe...
Dat zijn van die wijven die op hun 18e gewoon een werkster nemen, en op hun 50e nog niks kunnen.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar Bwian vindt dat nergens op slaan
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |