Gezellige 'vond Erica met DrsHquote:Op zondag 29 juli 2007 20:52 schreef ericahysterica het volgende:
ik wenste iedereen een fijne avond, denk dat het niet op prijs gesteld wordt dus dat is ook de laatste keer
O joh, ik had het niet eens gelezen!quote:Op zondag 29 juli 2007 20:52 schreef ericahysterica het volgende:
ik wenste iedereen een fijne avond, denk dat het niet op prijs gesteld wordt dus dat is ook de laatste keer
nee het is Historical Fiction maar toch spannend. The Vanishing Point.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:49 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
En hoe heet dat spannende boek dan? Iets van Stephen King misschien?![]()
Fijne avond Erica, maak er wat moois van met DrsH.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:52 schreef ericahysterica het volgende:
Meer kon ik ook niet bedenken, het was de post direct na de FIPO ...... Er stond alleen SEPO.quote:
Ja die naai ik speciaal voor haar.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat schattig! Trek je hem soms ook kleertjes aan en ga je er dan mee lunchen?
Jij hebt smaak.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:53 schreef itsme het volgende:
[..]
nee het is Historical Fiction maar toch spannend. The Vanishing Point.
Ik heb alle Stephen King's boeken al uit, behalve zijn nieuwe.![]()
Waarom noem je de Very Important Personal Intruder haar?quote:
Wie weet, misschien zet je nog een trend. Over een half jaar zie je Paris, Amanda en Nadia met een vibrator die kleertjes aanheeft op straat lopen.quote:
Ben er weer na een uurtje werk op de zondagavond.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:59 schreef mootie het volgende:
Vieze stinkSlieko verpest altijd alles *janktoontje*
Rara wie zei dat...
quote:Op zondag 29 juli 2007 21:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben er weer na een uurtje werk op de zondagavond.
Begint met een N en eindigt op adia.?
Nadia moet je niet al teveel kans geven om te praten, dan is ze goed te pruimenquote:Op zondag 29 juli 2007 21:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben er weer na een uurtje werk op de zondagavond.
Begint met een N en eindigt op adia.?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |