quote:Op zondag 29 juli 2007 15:14 schreef Jovatov het volgende:
Eerste trailer van Lost: The Videogame:
http://www.gametrailers.com/player/22795.html
Lijkt erop dat je gewoon de serie naspeelt.
quote:Op zondag 29 juli 2007 13:02 schreef chansadres het volgende:
Hier is een samenvatting van the Comic Con te vinden in begrijpbare engelse taal:
http://spoilerslost.blogs(...)spoiler-summary.html
Hier zijn de eerste beelden te vinden van The Lost Game:
http://darkufo.blogspot.c(...)ge-of-lost-game.html
En ze hebben ook nog een nieuw orientation filmpje van Dharma gemaakt. Die valt hier te bekijken:
http://darkufo.blogspot.c(...)ilm-station-six.html
Opzich niet maar ik moet een beetje op de centjes letten dus ik vroeg me af als hij ergens goedkoper is. (MediaMarkt of iets dergelijks).quote:Op zondag 29 juli 2007 18:07 schreef Re het volgende:
bol.com.... 42 euro... of is dat teveel voor 7 dvd's en 8 uur extra's?
Ik had het liever andersom gezien.. walt exit en charlie terugquote:Op zondag 29 juli 2007 18:16 schreef chansadres het volgende:
De cast kan trouwens worden veranderd:
Charlie is exit
Walt is terug.
Hij wilt denk ik wel bij zijn dinnetje zijn op de setquote:Op zondag 29 juli 2007 18:26 schreef Re het volgende:
charlie zal nog wel in flashbacks voorkomen denk ik... en hij blijft natuurlijk een key person
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 50% gewijzigd door Addict89 op 29-07-2007 21:17:10 ]So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
Jan/feb 2008.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:21 schreef Aufruhr het volgende:
Wanneer begint het nieuwe seizoen weer?
Ik kan niet wachten
Zijn dit de uitzendingen in nl of wanneer het in usa uitgezonden wordt?quote:
Dat zal nog wel 2 maand duren denk ik.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:41 schreef EggsTC het volgende:
Iemand enig idee wanneer Lost 3 op DVD uitkomt?
22 oktober.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:41 schreef EggsTC het volgende:
Iemand enig idee wanneer Lost 3 op DVD uitkomt?
Kugh kugh SPOILER kugh kughquote:Op zondag 29 juli 2007 18:44 schreef Addict89 het volgende:
Dan moet ...... er ook weer in.
Is dat niet gewoon algemeen bekend? Maargoed, in spoilertags gezet.quote:
beter een spoilertag teveelquote:Op zondag 29 juli 2007 21:17 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon algemeen bekend? Maargoed, in spoilertags gezet.
Ik lees ook 25x iets door voordat ik het post. Een acteur die aangeeft mee te spelen in een serie geeft soms aan hoe het verhaal zal verlopen.quote:
Het tegeltjequote:
maar dit is toch geen spoiler?... dat krampachtige ook altijd... dit is toch de USA draad, seizoen 2 is al afgelopen namelijk...quote:Op zondag 29 juli 2007 22:27 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik lees ook 25x iets door voordat ik het post. Een acteur die aangeeft mee te spelen in een serie geeft soms aan hoe het verhaal zal verlopen.
Seizoen 3 ook alquote:Op maandag 30 juli 2007 00:09 schreef Re het volgende:
[..]
maar dit is toch geen spoiler?... dat krampachtige ook altijd... dit is toch de USA draad, seizoen 2 is al afgelopen namelijk...
Da's inderdaad wel erg vreemd, die hele trailer draait om Jack, je ziet hem ook gewoon in third-person over het eiland rennen.quote:Op maandag 30 juli 2007 02:50 schreef Xurk het volgende:
In die game speel je trouwens niet als Jack... al dacht ik heel de trailer dat ik naar Jack zat te kijken![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 00:11 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Seizoen 3 ook alMaar ik snap het op zich wel, alles wat niet is uitgezonden in spoilertags, er zijn ook mensen die zelfs dat soort dingen niet willen weten. Had er alleen even niet bij nagedacht dat het niet algemeen bekend was.
post de spoilers dan ook evenquote:Op zondag 29 juli 2007 18:06 schreef chansadres het volgende:
Voor de mensen die niet de spoilers willen lezen van het Comic Con Congres, staat hier de spoilervrije samenvatting:Er komen volgend seizoen flashback, flashforwards en episodes zonder beide. Ben heeft NIET Henry Gale vermoord (Ben nam in S2 zijn identiteit over). Het verhaal van Libby zal afgemaakt worden in andere flashbacks. Er zal dieper ingegaan worden op Danielle's verhaal Richard Elpert is bezig met opnamen voor een andere serie, dus het is niet zeker als hij terugkeerd Ze zijn op dit moment aan het schrijven van het script van episode 1. Over vier weken beginnen de opnamen hiervan.
Weet trouwens iemand waar ik S02 goedkoop op de kop kan tikken?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:13 schreef togooz het volgende:
vraag over s3Hoeft niet in tags. En in aflevering 12 geloof ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
Zag hem gisteren inderdaad op tv. Moest ook even knipperen met mijn ogen...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:18 schreef DJKoster het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=-CMqDmuI6mM&mode=related&search=
Vanaf 00:11
Heb ik toch goed gezien op tv..
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:43 schreef Haunter het volgende:
Zoo, ik was even een weekje weg naar de zon.. deze moet natuurlijk ook weer in mijn MAT-lijst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
Wij al een stukkie langerquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:47 schreef JacMar het volgende:
Ik heb gisteren de laatste afleveringen gekeken..![]()
Nu moeten we weer zo lang wachten![]()
Waar kun je dat filmpje zien?quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:51 schreef dapluiz het volgende:
Die laatste orientation film is weer lekker vaag zeg
Blader het topic even door zou ik zeggen.quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:53 schreef Zhenar het volgende:
Zijn die orientation filmpjes een beetje interessant, of kan ik dat net als alle andere extra Lost-shit gewoon overslaan?![]()
Het orientationfilm ziet er op 1e gezicht onschuldig en grappig uit. Als je langer over na gaat denken kan het als een dikke spoiler werken...quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:10 schreef -Mo- het volgende:
Of is het net zoals de Lost afleveringen, en hoef je alleen de laatste 20 seconden te kijken?
Wie is Richard Elpert? Ik kan in Google nergens iets vinden over Richard Elpert.quote:Op zondag 29 juli 2007 18:06 schreef chansadres het volgende:
Voor de mensen die niet de spoilers willen lezen van het Comic Con Congres, staat hier de spoilervrije samenvatting:
(...)Richard Elpert is bezig met opnamen voor een andere serie, dus het is niet zeker als hij terugkeerd
(...)
Beter google-enquote:Op maandag 6 augustus 2007 17:47 schreef Masegate het volgende:
[..]
Wie is Richard Elpert? Ik kan in Google nergens iets vinden over Richard Elpert.
Wel heel spijtig dat ie misschien niet zo vaak meer terugkomt in het volgende seizoen..quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:48 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Wel heel spijtig dat ie misschien niet zo vaak meer terugkomt in het volgende seizoen..![]()
Uit 1 van de reacties eronder:quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:44 schreef Aufruhr het volgende:
Wat is die tekst die tijdens de orientation movie te zien is?
En er zitten wel meer vage beeldjes tussen, dat staat vast wel ergens op een site.quote:at 1:09 theres a frame that says: God Loves You As He Loved Jacob
Sayid was ook mijn held, totdat hij doodgemarteld werd door mr. Friendlyquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:44 schreef BobbyJames het volgende:
Ik ben ook Lost-fan ..en eindelijk bij met de USA![]()
Oh ..en Sayid is mijn held!
Sterker nog, gewoon op de site die in de eerste post van dit topic genoemd wordt. Ik ben trouwens wel afgekickt nu. En straks als alle andere series beginnen gaat het snel en dan seizoen 3 nog een keer kijken voor het nieuwe seizoenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:49 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Uit 1 van de reacties eronder:
[..]
En er zitten wel meer vage beeldjes tussen, dat staat vast wel ergens op een site.
Ik zit daar sowiezo weleens over na te denken. Ik denk dat als je weet hoe moeilijk het is om uberhaupt alleen al een (goede) film, laat staan al een seizoen van een serie, te schrijven, dat je echt super veel respect krijgt voor de schrijvers. Het lijkt me echt zo ingewikkeld om ten eerste alles in je hoofd te krijgen en ten tweede het goed op papier te verwerken.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:08 schreef Fiama het volgende:
Hoe wordt/is Lost eigenlijk geschreven?
Doen ze seizoen voor seizoen? Ik was namelijk in de veronderstelling dat ze seizoen 4, 5 en 6 in 1x hebben geschreven en dat het daarna ook helemaal klaar is. Ik vind het namelijk altijd zo zonde als ze goede series uit gaan buiten door nog een seizoen er aan te plakken terwijl het onnodig is.
Zou leuk zijn als dit waar isquote:Question: Have you spoken to Darlton about having Kristen Bell on Lost? If you pull this off, I swear (and you have this in writing, with AA witnesses) that I will send you one case of Diet Raspberry Snapple for every episode of Lost that Kristen appears on. Hope you're up for the challenge!— Erin
Ausiello: You better get busy clipping them there Snapple coupons, Erin. And while you're at it, slap on a pair of Depends, 'cause this is the kind of exclusive casting prattle that causes mass piddling: I can tell you for a fact that Kristen's name has been brought up with regard to the new role of Charlotte, the hot twentysomething who is said to be "precocious, loquacious and funny... a very successful academic who also knows how to handle herself in the real world." Yep, sounds like our Kristen! The only question now is whether my in-demand BFF is ready to jump back into another series. And, if so, will the financial toll wrought by all those Snapple purchases force Erin to declare bankruptcy? Please, God, let the answer be "Yes!" to all of the above!
Iddquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:46 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als dit waar is [afbeelding] .
Heetwaterbron.
Ja, na seizoen 6 is het definitief finito.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:05 schreef Fiama het volgende:
Oke, thanks! Hopelijk houd het dan ook echt op. Ik vind het namelijk een geweldige serie maar niet dat het oneindig doorgaat met allerlei bullshit erbij.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:46 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als dit waar is [afbeelding] .
Heetwaterbron.
Dat doen ze express, zodat het "wauw" effect en de verbazing niet geheel geacteert hoeft te wordenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 06:51 schreef Isegrim het volgende:
Ik zag gister een interview met Josh Holloway (Sawyer) en hij zei dat de acteurs ook niet weten hoe het verder gaat.
wie speelde ben dan in die SAW?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:30 schreef RayMania het volgende:
Kwam er ook laatst pas achter dat Ben ook voorkomt in de eerste Saw.
[afbeelding]
mwa vond je, vind hem eigenlijk alleen in Oz super, in Lost vind ik 'm het merendeel vrij irritant. In Oz waren vooral de stukjes waarin hij tegen de kijker vertelde erg goed, degene die Oz gezien hebben weten waarover ik het hebquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:28 schreef invine het volgende:
Micheal speelt in 28 weeks later een helicopter pilootklein rolletje maar hij doet het goed ^^
Die droeftoeter in het ziekenhuis die later het mokkel en het kind van zo'n Jigsaw-slachtoffer 'gijzelt'.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:37 schreef invine het volgende:
wie speelde ben dan in die SAW?
Inkoppertje: WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALTquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:05 schreef planethugo het volgende:
[..]
mwa vond je, vind hem eigenlijk alleen in Oz super, in Lost vind ik 'm het merendeel vrij irritant. In Oz waren vooral de stukjes waarin hij tegen de kijker vertelde erg goed, degene die Oz gezien hebben weten waarover ik het heb
Augustus Hillquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:05 schreef planethugo het volgende:
[..]
mwa vond je, vind hem eigenlijk alleen in Oz super, in Lost vind ik 'm het merendeel vrij irritant. In Oz waren vooral de stukjes waarin hij tegen de kijker vertelde erg goed, degene die Oz gezien hebben weten waarover ik het heb
Abruzzi moet nog reageren, er is hem iig wel een rol aangebodenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:37 schreef Jivis het volgende:
Dus Kristen Bell en John Abbruci in Lost als ik de geruchten mag geloven??? [afbeelding]
Hoe jij weet dat dat noordpool was homie???quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:44 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die gozers op de noordpool![]()
![]()
Het zijn 2 Brazilianenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:49 schreef Jivis het volgende:
[..]
Hoe jij weet dat dat noordpool was homie???
Maar okee...quote:There is a Brazilian research station in Antarctica at 62°08'S 58°40'W operating since 1984. Among other activities, the station does research on geomagnetic observations.
quote:Their speech is Portuguese from Portugal. The accents of the two are of native Portuguese speakers.
dan is het toch purgatory? lolquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:37 schreef Jivis het volgende:
Dus Kristen Bell en John Abbruci in Lost als ik de geruchten mag geloven??? [afbeelding]
Hij had ook perfect Patchy kunnen spelen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:03 schreef Waltero het volgende:
[..]
dan is het toch purgatory? lol
maar die man die abruzzi speelt (weet zijn echte naam niet) is wel een goede toevoeging denk ik (tenminste als er een leuk personage aan verbonden is)
Wat ook grappig is, ik heb vijf jaar lang de serie Angel gekeken, waarin Kim ook een aantal seizoenen een bijrolletje heeft [Wolfram & Hart], maar ik herkende hem pas toen ik vorig jaar de DVD boxes aan ging schaffen en alles opnieuw keek! Ik had ook zoiets van: "Huh, hij kan Engels, wtf?"quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 07:35 schreef SEMTEX het volgende:
Jin (Daniel Dae Kim) was laatst te zien in Law & Order als arts, met een vloeiend Engels accent. I felt soooo betrayed![]()
Whehe, da's weird inderdaad...quote:Op maandag 6 augustus 2007 01:00 schreef DJKoster het volgende:
Die Orientation film is wel tof
http://nl.youtube.com/watch?v=vWOzWsl-mHA dus.
Bernard (de man van Rose) komt ook voor in Angel als Holland Manners, een hoge pief van Woflram & Hart die door Drusilla en Darla vermoord wordtquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:23 schreef Xurk het volgende:
[..]
Wat ook grappig is, ik heb vijf jaar lang de serie Angel gekeken, waarin Kim ook een aantal seizoenen een bijrolletje heeft [Wolfram & Hart], maar ik herkende hem pas toen ik vorig jaar de DVD boxes aan ging schaffen en alles opnieuw keek! Ik had ook zoiets van: "Huh, hij kan Engels, wtf?"
ik zie deze nu pas, maar er komen ook allerlei andere hele korte beelden tussendoor?quote:Op maandag 6 augustus 2007 01:00 schreef DJKoster het volgende:
http://www.lostpedia.com/wiki/Orchidquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:53 schreef kepler het volgende:
[..]
ik zie deze nu pas, maar er komen ook allerlei andere hele korte beelden tussendoor?
Iemand hier meer info over?
ah bedankt, ik zat al te kijken op lostpedia, maar kon niks vindenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:01 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
http://www.lostpedia.com/wiki/Orchid
http://lost-forum.com/showthread.php?t=63746.
En what about Mr. Eko in The Bourne Identityquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:26 schreef Re het volgende:
Sayid met zijn plat engelse accent is ook zo grappig
in seizoen 2 van 24 zit Jin en Jack's vader ook
en Sawyer in die reclamequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:39 schreef Haunter het volgende:
[..]
En what about Mr. Eko in The Bourne Identity![]()
Inderdaad, en dat had ik pas door nadat een paar maanden terug iemand het hier in dit topic zeiquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Bernard (de man van Rose) komt ook voor in Angel als Holland Manners, een hoge pief van Woflram & Hart die door Drusilla en Darla vermoord wordt![]()
OMG, Sawyer speelde ook in Angel: season 1, episode 1: "good looking guy"quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:04 schreef Xurk het volgende:
[..]
Inderdaad, en dat had ik pas door nadat een paar maanden terug iemand het hier in dit topic zeiDat komt denk ik door zijn uitstraling en kleding welke in de beide series erg verschillen van elkaar
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:26 schreef Zhenar het volgende:
In de periode daarvoor had hij alleen nog maar gespeeld in de Aerosmith videoclip "Cryin'" als "purse thief"![]()
![]()
helaas wel ja..maar geen irritante break..dat is ook wat waard...zolang de series maar niet allemaal dan beginnen vind ik het prima...de rest begint binnen een maandje (ongeveer) mooi weerquote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:01 schreef sylvesterrr het volgende:
Begint het nieuwe seizoen echt pas in jan/feb 2008? En ik maar denken dat ik bijna van een nieuw seizoen kon gaan genieten.
Wie fietst daar op z'n kop door het beeld heenquote:Op maandag 6 augustus 2007 01:00 schreef DJKoster het volgende:
Hanso Foundation, n de persoon is De Groot geloof ik...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:25 schreef SimtekF1 het volgende:
Geen idee, zag er iig wel apart uit.
Wie weet wat voor gebouw je op een gegeven moment 1 seconde ziet in dat filmpje?
Heb er ff screenshotje van gemaakt.
[afbeelding]
[ Bericht 25% gewijzigd door Votz op 20-08-2007 11:27:59 ]Women fart just as much as men. It's just that most men take more pride in it than most women.
FART FAQ:
http://www.heptune.com/farts.html
Ze komt halverweg de serie opdraven en daarvoor vond je het wel gaaf en nu ze er niet meer is, is de serie ineens klote.quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:11 schreef Deceit het volgende:
Offtopic: Ik ben gestopt intensief te kijken nadat Ana-Lucia (Michelle Rodriguez) overleden is :S 't Sloeg helemaal nergens op..
quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:11 schreef Deceit het volgende:
Offtopic: Ik ben gestopt intensief te kijken nadat Ana-Lucia (Michelle Rodriguez) overleden is :S 't Sloeg helemaal nergens op..
quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:09 schreef chansadres het volgende:
Over Orientation filmZou tof zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tijdje terug eerste 5 afleveringen van gezien maar nog niet verder gegaan, eerste aflevering vond ik erg sterk, daarna was het al snel veel van hetzelfde imo. Moet het toch nog maareens een kans geven denk ikquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:05 schreef Darklight het volgende:
Is Alias leuk om te volgen? Ook van de makers van Lost, heb het nog nooit gezien
De eerste 3 seizoenen zijn ijzersterk, daarna wordt het minder.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:05 schreef Darklight het volgende:
Is Alias leuk om te volgen? Ook van de makers van Lost, heb het nog nooit gezien
Het is in ieder geval leuk genoeg om te parodiërenquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:05 schreef Darklight het volgende:
Het werd met het seizoen slechter.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:05 schreef Darklight het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:06 schreef Jivis het volgende:
[..]
Het werd met het seizoen slechter.Een serie moet ook geen personages doodmaken om het doodmaken zelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een serie kan wat mij betreft prima werken zonder dooien. Al zou het in de spionnenwereld wel gepaster zijn als er good guys dood gingen. Maar dat is ook wel gebeurd hoor:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Een serie moet ook geen personages doodmaken om het doodmaken zelfEen serie kan wat mij betreft prima werken zonder dooien. Al zou het in de spionnenwereld wel gepaster zijn als er good guys dood gingen. Maar dat is ook wel gebeurd hoor:
Nee, tuurlijk moet het niet geforceerd overkomen, maar dit was wel heel erg ongeloofwaardig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:59 schreef Ranja_Ranja het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:12 schreef Haunter het volgende:
Die eerste speelde wel goed inIdd zeg, helemaal geen slechte acteur!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Hij niet nee.. die vrouw is niks voor lost imo!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:18 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Idd zeg, helemaal geen slechte acteur!
ja, maar wel alle afleveringen achter elkaar, dus zonder pauzequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:44 schreef ZigoSOS het volgende:
S4 begint toch pas in februari 2008?
Huh?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:51 schreef Darklight het volgende:
[..]
ja, maar wel alle afleveringen achter elkaar, dus zonder pauze
ja, geen pauzes tussen de afleveringenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:22 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Huh?
Oh je bedoelt geen pauze in het seizoen zelf? Dus 16 weken lang Lost?
ja, elke aflevering flashback van iemand andersquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:49 schreef JDizzle het volgende:
Vandaag dus de eerste 3 afleveringen gezien. Moest namelijk toch iets zien sinds PB, Heroes en 24 op pauze staan. En ja hoor, ben weer helemaal verslaafd.Zijn die flashbacks die mensen krijgen door de hele serie te zien? Dat is namelijk helemaal super!
![]()
Geloof me, na een tijdje ben je echt flashback-moe. Maar niet gevreesd, in de finale van seizoen 3 krijg je een flashforward!!!! Even doorkijken dus....quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:49 schreef JDizzle het volgende:
Vandaag dus de eerste 3 afleveringen gezien. Moest namelijk toch iets zien sinds PB, Heroes en 24 op pauze staan. En ja hoor, ben weer helemaal verslaafd.Zijn die flashbacks die mensen krijgen door de hele serie te zien? Dat is namelijk helemaal super!
![]()
Wat flauw om dat te spoilenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:52 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Geloof me, na een tijdje ben je echt flashback-moe. Maar niet gevreesd, in de finale van seizoen 3 krijg je een flashforward!!!! Even doorkijken dus....
Mwah zo'n spoiler is dat nou ook weer niet, ik had het zelf ook graag geweten. Had me een een "Wat is dit nou weer?" moment gescheeld.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat flauw om dat te spoilen![]()
Maar aan de andere kant heeft zo'n Lostn00b hier niets te zoeken natuurlijk![]()
Ik had eerlijk gezegd liever niet geweten dat het zo gaat aflopen. Beetje naief ik weet het, maar ik werd er nou niet echt warm van en het was ook nog sort of open ended.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:25 schreef Jarno het volgende:
Voor dat soort momenten kijk je toch juist Lost?!
True. Het kan net zo goed aflevering 2 van seizoen 4 zijn, en ze weer terug gaan in aflevering 3quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:29 schreef Jarno het volgende:
Oh zo. Ach, volgens mij was wat we gezien hebben niet de afloop van de serie hoor. Meer een voorzet tot...
Wtf, als ik dat van tevoren had geweten was het veel minder tof geweestquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:24 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Mwah zo'n spoiler is dat nou ook weer niet, ik had het zelf ook graag geweten. Had me een een "Wat is dit nou weer?" moment gescheeld.
Precies!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:25 schreef Jarno het volgende:
Voor dat soort momenten kijk je toch juist Lost?!
Mwaah, hij zegt niet waarover de flashforward gaat, al leg je het uit is het voor een n00b Chinees.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat flauw om dat te spoilen![]()
Maar aan de andere kant heeft zo'n Lostn00b hier niets te zoeken natuurlijk![]()
Ik zou het ook niet willen weten maar ik denk dat hij/zij het niet in de gaten had dat er twee lost topics draaien. Daarnaast loopt hij voor de NED versie ook achter dus het maakt denk ik niet zo veel uitquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:38 schreef Addict89 het volgende:
Ach, spoilers horen bij het risico als je in een USA topic post na 3 afleveringen te hebben gezien.
Ik had het trouwens niet willen weten, was een mooi wtf moment.
Met zulke mensen is niets mis, ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:32 schreef Zhenar het volgende:
Jij bent zeker een van die mensen die pas in het topic ontdekte dat het een flashforward was![]()
![]()
Het was zeker een mooi moment, het duurde even voor ik hem door had. Maar het lijkt me dat het bespreken van de finale van seizoen 3 hier geen spoileren is, beetje overdreven...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:38 schreef Addict89 het volgende:
Ach, spoilers horen bij het risico als je in een USA topic post na 3 afleveringen te hebben gezien.
Ik had het trouwens niet willen weten, was een mooi wtf moment.
OMG Mo... nee... niet jij ook?!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:33 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Met zulke mensen is niets mis, ja. [afbeelding][afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Natuurlijk kunnen spoilers gewoon besproken worden over heel s3.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:58 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Het was zeker een mooi moment, het duurde even voor ik hem door had. Maar het lijkt me dat het bespreken van de finale van seizoen 3 hier geen spoileren is, beetje overdreven...
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:01 schreef chansadres het volgende:
Weet niet als het al is genoemd maar de officiële nominaties voor de Emmy's:
Onbegrijpelijk geen Lost in:
Outstanding Drama Series
Boston Legal
Grey's Anatomy
Heroes
House
The Sopranos
Boston Legal: Niet gekeken maar van horen zeggen niet bijzonderquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]!!!!
Lost was verreweg de beste serie van het seizoen!![]()
![]()
![]()
Die nominaties kloppen sowieso van geen kant. Lost heeft al een keer gewonnen dus nu worden ze niet meer genomineerd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
!!!!
Lost was verreweg de beste serie van het seizoen!![]()
![]()
![]()
Voor hem was het wel spoileren.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:58 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Het was zeker een mooi moment, het duurde even voor ik hem door had. Maar het lijkt me dat het bespreken van de finale van seizoen 3 hier geen spoileren is, beetje overdreven...
Nou ja misschien verschillen we hier van mening, zo'n 'groot event' vond ik het nou ook weer niet...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Natuurlijk kunnen spoilers gewoon besproken worden over heel s3.
Maar ik vond het gewoon flauw om opzettelijk een “groot event” te spoileren voor iemand waarvan je wéét dat ‘ie nog unspoiled is. Je had ook kunnen zeggen “Hee ventje, ga eens snel naar een ander topic, voordat je gespoiled wordt”, maar dat deed je niet. En dat vind ik flauw. Geheel conform de regels, maar flauw.![]()
Da's meer een feit. Doen ze altijd met series die gestopt zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:23 schreef chansadres het volgende:
Het gerucht gaat ook dat de hele Emmy's dit jaar een verering zal worden voor Sopranos...
Grappig, ik heb vandaag ook de laatste episodes gekeken. Zou er eigenlijk maar eentje worden maar het werden er 4. Het einde was goed!quote:
Niet zeurenquote:
quote:Op zondag 2 september 2007 20:42 schreef Un4 het volgende:
[..]
Grappig, ik heb vandaag ook de laatste episodes gekeken. Zou er eigenlijk maar eentje worden maar het werden er 4. Het einde was goed!
Nu alleen nog zo lang wachten.
Juist wel!quote:Op zondag 2 september 2007 21:47 schreef DaFrenk het volgende:
Ja, februari is nog erg lang! De geruchten klinken in ieder geval erg goed, nieuwe personages enz. Ik zal maar niet in detail treden
Ach ja, het wachten ben ik wel gewend. Heb een volledig jaar moeten wachten op seizoen 6 van The Shield.quote:Op zondag 2 september 2007 21:25 schreef chansadres het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wij wachten al veul langer! En het word ondraaglijk.![]()
Wat ik heb gehoord, zal "the basic idea" van dat Orchid orientation filmpje, het nieuwe onderwerp worden van het nieuwe seizoen. (Voor spoilers terugbladeren naar de spoilertag hierover).quote:Op zondag 2 september 2007 22:54 schreef DaFrenk het volgende:
Ik denk dat je dat je die orientation video niet als canon moet zien, het was toch meer als grap bedoeld bij de Comicon presentatie? Maar aan de andere kant, het kan natuurlijk wel backstory zijn, wat je dan wel weer als canon mag zien. Het was in ieder geval een erg stoer filmpje
In Amerika zonden ze Exodus 2 en 3 achterelkaar uit. Als 1 grote finale. Na Exodus 2 kwam dus een reclameblok. Daarom staat er "to be continued". Want later werd Exodus 3 uitgezonden. Daarom worden Exodus 2 en 3 gezien als 1 aflevering (de finale).quote:Op maandag 3 september 2007 02:11 schreef magnifor het volgende:
Heb trouwens seizoen 1 weer eens zitten kijken en er is mij iets opgevallen. Officieel zijn het 24 aflveringen, maar de nederlandse dvd set heeft 25 afleveringen (Exodus 1, 2 en 3). Nu staat er aan het einde van exodus 2 "to be continued". Maar het lijkt mij dat het bij exodus 3 moet staan.
Kan iemand mij vertellen hoe dat zit?
Dat is wel interessant dan! Thanks voor de info!quote:Op zondag 2 september 2007 23:35 schreef chansadres het volgende:
[..]
Wat ik heb gehoord, zal "the basic idea" van dat Orchid orientation filmpje, het nieuwe onderwerp worden van het nieuwe seizoen. (Voor spoilers terugbladeren naar de spoilertag hierover).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
[ Bericht 3% gewijzigd door sanakthe op 03-09-2007 16:07:35 ]
Ik vind stukjes uit je tekst spoilerig. Kan je het in spoilertags plaatsen?quote:Op maandag 3 september 2007 12:32 schreef sanakthe het volgende:
Verhaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are young but getting old before our time
Steppin out tonight
quote:Op maandag 3 september 2007 15:47 schreef DaFrenk het volgende:
Zeg dat wel ja.. en hoe kwam Walt weer op het eiland.. als hij er al was..
Steppin out tonight
Done. Ik lees straks jouw spoiler evenquote:Op maandag 3 september 2007 15:19 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik vind stukjes uit je tekst spoilerig. Kan je het in spoilertags plaatsen?
Niet.quote:
Oke, bedankt.quote:Op maandag 3 september 2007 10:45 schreef chansadres het volgende:
[..]
In Amerika zonden ze Exodus 2 en 3 achterelkaar uit. Als 1 grote finale. Na Exodus 2 kwam dus een reclameblok. Daarom staat er "to be continued". Want later werd Exodus 3 uitgezonden. Daarom worden Exodus 2 en 3 gezien als 1 aflevering (de finale).
quote:Op maandag 3 september 2007 15:56 schreef chansadres het volgende:
[..]Dat denk ik, en bijna iedereen, ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De oude garde heeft hier ook al lang over gediscussieerd met elkaarquote:Op maandag 3 september 2007 17:49 schreef Haunter het volgende:
[..]
Dat denk ik, en bijna iedereen, ook![]()
quote:Op maandag 3 september 2007 15:56 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar we zullen zien...
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
quote:Op maandag 3 september 2007 18:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]Daar heb je ook weer gelijk in! We zullen zien inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar we zullen zien...
We are young but getting old before our time
Steppin out tonight
Ik was via die Orchid video bezig met spoilertags en was daar zo druk mee bezig dat ik alle andere theoriën ook via spoilertags postte...quote:Op maandag 3 september 2007 19:40 schreef Zhenar het volgende:
Waarom is deze discussie eigenlijk in spoilertags?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Steppin out tonight
Waarom blijven jullie het opratelen. Elke pagina word het wel genoemd!quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:11 schreef Kersje86 het volgende:
een hele stomme vraag misschien maar ik kan het niet vinden op ABC of tv.com waar ik normaal kijk: wanneer begint het weer
[ Bericht 15% gewijzigd door SimtekF1 op 04-09-2007 22:46:19 ]
quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:01 schreef SimtekF1 het volgende:Je ziet heel snel iemand verschijnen, echt 2 seconden maar ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat oog is er later ingeplakt lijkt me.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:41 schreef DaFrenk het volgende:
Hmm, dat oog is vreemd! Was het zo echt te zien?
Hij heeft wel veel weg van Locke right? Met lang haar en baard dan wel te verstaan..
Je bent niet de enige..quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:48 schreef chansadres het volgende:
[..]
Waarom blijven jullie het opratelen. Elke pagina word het wel genoemd!
Ik begin er een potje EMO van te worden ja!![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:37 schreef chansadres het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zal vast te maken hebben met...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Hmm, lijkt me wel wat vergezocht. Maar ja in LOST kan haast alles.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:50 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik kwam net dit plaatje tegen:![]()
http://lostpedia.com/images/7/78/Jacob_Locke_Comparison.jpg
Puur toevalquote:Op vrijdag 7 september 2007 01:19 schreef Reinigung het volgende:
Het viel me opeens op dat Alvar Hanso (http://www.thehansofoundation.org/) erg veel ijkt op jacob...
![]()
Tof stukjequote:Op vrijdag 7 september 2007 09:33 schreef t-x-m het volgende:
John Locke in de spits
http://digi.spitsnet.nl/2007-09-07/1024/ Pagina 16
quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:33 schreef t-x-m het volgende:
John Locke in de spits
http://digi.spitsnet.nl/2007-09-07/1024/ Pagina 16
Wat een onzinquote:Naar de plot van Lost kunnen fans slechts gissen. Tot voor kort gold hetzelfde voor de scenarioschrijvers die jarenlang zelf ook geen idee hadden waar het schip zou stranden. Onlangs verzonnen ze een slot en beloofden ze het verhaal niet langer uit te melken dan tot een zesde deel.
Volgens mij was al bevestigd dat de acteur die Locke speelt, in die scène ook Jacob speelde.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:50 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik kwam net dit plaatje tegen:![]()
http://lostpedia.com/images/7/78/Jacob_Locke_Comparison.jpg
Ik dacht dat het een geluidsman ofzo was...quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:34 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Volgens mij was al bevestigd dat de acteur die Locke speelt, in die scène ook Jacob speelde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tof, dus die blonde is het definitief niet![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:40 schreef Autoreply het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tof, dus die blonde is het definitief niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke blonde?
quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:51 schreef Symer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are young but getting old before our time
Steppin out tonight
quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:51 schreef Symer het volgende:
[..]
Tof, dus die blonde is het definitief niet![]()
[/spoiler]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke blonde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:49 schreef chansadres het volgende:
[..]Bedoel je nou...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je bent niet echt helder
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Beetje bij de les blijven, heer Zhenar:quote:
Steppin out tonight
quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:00 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Welke blonde?
[/spoiler]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:31 schreef Symer het volgende:
[..]
[/spoiler]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are young but getting old before our time
Steppin out tonight
Er zit een theorie achter:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een deel van deze theorie is misschien al genoemd of word tegen gesproken door gebeurtenissen die al geweest zijn in Lost. Maar ik ben er op dit moment wel van overtuigd dat jocob meer is dan een leider van The Others.
Het is wel een naam met bijbelse achtergrond, Jakob was stamvader van de Israëlieten.quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:52 schreef planethugo het volgende:
wat een lullige naam trouwens, jakob. Slaapt gij nog?
Niet echt een naam voor dé grote leider
quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:30 schreef Reinigung het volgende:
[..]
Er zit een theorie achter:Ik geloof dat ik heb gehoord dat de mensen uit de internetgame niet in de serie zullen voorkomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een deel van deze theorie is misschien al genoemd of word tegen gesproken door gebeurtenissen die al geweest zijn in Lost. Maar ik ben er op dit moment wel van overtuigd dat jocob meer is dan een leider van The Others.We are young but getting old before our time
Steppin out tonight
misschien hebben de makers daarom voor die naam gekozen of is dat niet bekend?quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:56 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Het is wel een naam met bijbelse achtergrond, Jakob was stamvader van de Israëlieten.
Dat weet ik niet. Ik weet wel dat de Jakob uit de bijbel ook een tweelingbroer heeft die hij heeft geconned (;))om het eerstgeboorterecht te verkrijgen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:05 schreef planethugo het volgende:
[..]
misschien hebben de makers daarom voor die naam gekozen of is dat niet bekend?
Heb je dan ook NL subs? (niet dat ik subs gebruik)quote:Op maandag 10 september 2007 22:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
s1 en s2 op DVD gekocht in Zweden. 25¤ per stuk, beter dan hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Wauw ..goede deal!quote:Op maandag 10 september 2007 22:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
s1 en s2 op DVD gekocht in Zweden. 25¤ per stuk, beter dan hier
quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:29 schreef satecl het volgende:
Misschen een beetje een domme vraag hoor maar:Annie is het vriendinnetje van de flashback Ben, die hij ontmoet op het eiland!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are young but getting old before our time
Steppin out tonight
Hij is altijd kaal geweest, nog een fout 'inmiddels al kaal'.quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:59 schreef Symer het volgende:
[..]
[..]
Wat een onzin![]()
In praktisch elk interview wordt wel gevraagd of de schrijvers het verhaal verzinnen terwijl ze het schrijven en elke keer is het antwoord dat ze het begin, midden en einde sinds het begin af aan al wisten. En nóg krijgt deze journalist het voor elkaar om dit op papier te zetten![]()
Leuk stukje verder![]()
Goedzo jongen.quote:Op zondag 16 september 2007 10:41 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik ga dit denk ik ook maar eens kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |