quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:43 schreef Haunter het volgende:
Zoo, ik was even een weekje weg naar de zon.. deze moet natuurlijk ook weer in mijn MAT-lijst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
Wij al een stukkie langerquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:47 schreef JacMar het volgende:
Ik heb gisteren de laatste afleveringen gekeken..![]()
Nu moeten we weer zo lang wachten![]()
Waar kun je dat filmpje zien?quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:51 schreef dapluiz het volgende:
Die laatste orientation film is weer lekker vaag zeg
Blader het topic even door zou ik zeggen.quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:53 schreef Zhenar het volgende:
Zijn die orientation filmpjes een beetje interessant, of kan ik dat net als alle andere extra Lost-shit gewoon overslaan?![]()
Het orientationfilm ziet er op 1e gezicht onschuldig en grappig uit. Als je langer over na gaat denken kan het als een dikke spoiler werken...quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:10 schreef -Mo- het volgende:
Of is het net zoals de Lost afleveringen, en hoef je alleen de laatste 20 seconden te kijken?
Wie is Richard Elpert? Ik kan in Google nergens iets vinden over Richard Elpert.quote:Op zondag 29 juli 2007 18:06 schreef chansadres het volgende:
Voor de mensen die niet de spoilers willen lezen van het Comic Con Congres, staat hier de spoilervrije samenvatting:
(...)Richard Elpert is bezig met opnamen voor een andere serie, dus het is niet zeker als hij terugkeerd
(...)
Beter google-enquote:Op maandag 6 augustus 2007 17:47 schreef Masegate het volgende:
[..]
Wie is Richard Elpert? Ik kan in Google nergens iets vinden over Richard Elpert.
Wel heel spijtig dat ie misschien niet zo vaak meer terugkomt in het volgende seizoen..quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:48 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Wel heel spijtig dat ie misschien niet zo vaak meer terugkomt in het volgende seizoen..![]()
Uit 1 van de reacties eronder:quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:44 schreef Aufruhr het volgende:
Wat is die tekst die tijdens de orientation movie te zien is?
En er zitten wel meer vage beeldjes tussen, dat staat vast wel ergens op een site.quote:at 1:09 theres a frame that says: God Loves You As He Loved Jacob
Sayid was ook mijn held, totdat hij doodgemarteld werd door mr. Friendlyquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:44 schreef BobbyJames het volgende:
Ik ben ook Lost-fan ..en eindelijk bij met de USA![]()
Oh ..en Sayid is mijn held!
Sterker nog, gewoon op de site die in de eerste post van dit topic genoemd wordt. Ik ben trouwens wel afgekickt nu. En straks als alle andere series beginnen gaat het snel en dan seizoen 3 nog een keer kijken voor het nieuwe seizoenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:49 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Uit 1 van de reacties eronder:
[..]
En er zitten wel meer vage beeldjes tussen, dat staat vast wel ergens op een site.
Ik zit daar sowiezo weleens over na te denken. Ik denk dat als je weet hoe moeilijk het is om uberhaupt alleen al een (goede) film, laat staan al een seizoen van een serie, te schrijven, dat je echt super veel respect krijgt voor de schrijvers. Het lijkt me echt zo ingewikkeld om ten eerste alles in je hoofd te krijgen en ten tweede het goed op papier te verwerken.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:08 schreef Fiama het volgende:
Hoe wordt/is Lost eigenlijk geschreven?
Doen ze seizoen voor seizoen? Ik was namelijk in de veronderstelling dat ze seizoen 4, 5 en 6 in 1x hebben geschreven en dat het daarna ook helemaal klaar is. Ik vind het namelijk altijd zo zonde als ze goede series uit gaan buiten door nog een seizoen er aan te plakken terwijl het onnodig is.
Zou leuk zijn als dit waar isquote:Question: Have you spoken to Darlton about having Kristen Bell on Lost? If you pull this off, I swear (and you have this in writing, with AA witnesses) that I will send you one case of Diet Raspberry Snapple for every episode of Lost that Kristen appears on. Hope you're up for the challenge!— Erin
Ausiello: You better get busy clipping them there Snapple coupons, Erin. And while you're at it, slap on a pair of Depends, 'cause this is the kind of exclusive casting prattle that causes mass piddling: I can tell you for a fact that Kristen's name has been brought up with regard to the new role of Charlotte, the hot twentysomething who is said to be "precocious, loquacious and funny... a very successful academic who also knows how to handle herself in the real world." Yep, sounds like our Kristen! The only question now is whether my in-demand BFF is ready to jump back into another series. And, if so, will the financial toll wrought by all those Snapple purchases force Erin to declare bankruptcy? Please, God, let the answer be "Yes!" to all of the above!
Iddquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:46 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als dit waar is [afbeelding] .
Heetwaterbron.
Ja, na seizoen 6 is het definitief finito.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:05 schreef Fiama het volgende:
Oke, thanks! Hopelijk houd het dan ook echt op. Ik vind het namelijk een geweldige serie maar niet dat het oneindig doorgaat met allerlei bullshit erbij.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:46 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als dit waar is [afbeelding] .
Heetwaterbron.
Dat doen ze express, zodat het "wauw" effect en de verbazing niet geheel geacteert hoeft te wordenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 06:51 schreef Isegrim het volgende:
Ik zag gister een interview met Josh Holloway (Sawyer) en hij zei dat de acteurs ook niet weten hoe het verder gaat.
wie speelde ben dan in die SAW?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:30 schreef RayMania het volgende:
Kwam er ook laatst pas achter dat Ben ook voorkomt in de eerste Saw.
[afbeelding]
mwa vond je, vind hem eigenlijk alleen in Oz super, in Lost vind ik 'm het merendeel vrij irritant. In Oz waren vooral de stukjes waarin hij tegen de kijker vertelde erg goed, degene die Oz gezien hebben weten waarover ik het hebquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:28 schreef invine het volgende:
Micheal speelt in 28 weeks later een helicopter pilootklein rolletje maar hij doet het goed ^^
Die droeftoeter in het ziekenhuis die later het mokkel en het kind van zo'n Jigsaw-slachtoffer 'gijzelt'.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:37 schreef invine het volgende:
wie speelde ben dan in die SAW?
Inkoppertje: WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALTquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:05 schreef planethugo het volgende:
[..]
mwa vond je, vind hem eigenlijk alleen in Oz super, in Lost vind ik 'm het merendeel vrij irritant. In Oz waren vooral de stukjes waarin hij tegen de kijker vertelde erg goed, degene die Oz gezien hebben weten waarover ik het heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |