Misschien dat een Lost linkje ook helpt... alleen moet het wat mij betreft geen seriebattle worden, maar nog altijd een momentenbattlequote:Op maandag 9 juli 2007 10:29 schreef -Mo- het volgende:
Ik kijk House al vanaf het begin, maar House hoort echt niet in de halve finale met twee fragmenten vertegenwoordigd te zijn. Maar ja...dat linkje van Wonderer in het House topic deed wonderen.
Je hebt op House gestemd.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:36 schreef Zhenar het volgende:
# House - House doet alsof hij een hersentumor heeft en betast de billen van dr. Cuddy vs Lost-Jack en Kate flash forward
# House-Wilson on speed vs Lost-Hurley to the rescue in de blauwe minivan
Ik vond het Hurley-moment wel tof, maar niet zo héél sterk. Verder vond ik die trip van Wilson wel hilarisch. Voor beide momenten heb je een achtergrondverhaal nodig om ze volledig op waarde te kunnen schatten en aangezien ik dat bij House niet heb, heb ik de momentel op zichzelf beoordeeld en dan wint het House-moment.quote:
quote:
Het was ook al geldig toen je het op 8 juli posttequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:22 schreef NX het volgende:Ronde 5: Halve finale!
![]()
House - House doet alsof hij een hersentumor heeft en betast de billen van dr. Cuddy vs Lost-Jack en Kate flash forward House-Wilson on speed vs Lost-Hurley to the rescue in de blauwe minivan
Is dit nog geldig![]()
quote:Op zondag 8 juli 2007 22:16 schreef NX het volgende:
House - House doet alsof hij een hersentumor heeft en betast de billen van dr. Cuddy vs Lost-Jack en Kate flash forward
House-Wilson on speed vs Lost-Hurley to the rescue in de blauwe minivan
Snel ben ik he?quote:
OMG, die foto is uber gayquote:
Amenquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:10 schreef -Mo- het volgende:
[afbeelding] voor Zhenar.
Ik stem op:
Lost-Jack en Kate flash forward
(Net zoals de 20 mensen onder mij)
Groetjes. [afbeelding]
Idem. Inlcusief de smileys.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:10 schreef -Mo- het volgende:
[afbeelding] voor Zhenar.
Ik stem op:
Lost-Jack en Kate flash forward
(Net zoals de 20 mensen onder mij)
Groetjes. [afbeelding]
Motiveer mensen!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:42 schreef Bullet-tooth het volgende:
Weinig animo.
Thanks. Dan weet ik in ieder geval dat me nog heel wat te wachten staatquote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:10 schreef Zhenar het volgende:
De nominaties komen uit seizoen 3, uit de laatste twee afleveringen.
En ik adviseer je om de filmpjes niet te bekijken, want ze zijn onwijs spoilerig![]()
Uiteraardquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:09 schreef Zhenar het volgende:Ronde 6: Finale!
Lost-Jack en Kate flash forward [u][b]
Stemmen maar![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |