Augustus Hillquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:05 schreef planethugo het volgende:
[..]
mwa vond je, vind hem eigenlijk alleen in Oz super, in Lost vind ik 'm het merendeel vrij irritant. In Oz waren vooral de stukjes waarin hij tegen de kijker vertelde erg goed, degene die Oz gezien hebben weten waarover ik het heb
Abruzzi moet nog reageren, er is hem iig wel een rol aangebodenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:37 schreef Jivis het volgende:
Dus Kristen Bell en John Abbruci in Lost als ik de geruchten mag geloven??? [afbeelding]
Hoe jij weet dat dat noordpool was homie???quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:44 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die gozers op de noordpool![]()
![]()
Het zijn 2 Brazilianenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:49 schreef Jivis het volgende:
[..]
Hoe jij weet dat dat noordpool was homie???
Maar okee...quote:There is a Brazilian research station in Antarctica at 62°08'S 58°40'W operating since 1984. Among other activities, the station does research on geomagnetic observations.
quote:Their speech is Portuguese from Portugal. The accents of the two are of native Portuguese speakers.
dan is het toch purgatory? lolquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:37 schreef Jivis het volgende:
Dus Kristen Bell en John Abbruci in Lost als ik de geruchten mag geloven??? [afbeelding]
Hij had ook perfect Patchy kunnen spelen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:03 schreef Waltero het volgende:
[..]
dan is het toch purgatory? lol
maar die man die abruzzi speelt (weet zijn echte naam niet) is wel een goede toevoeging denk ik (tenminste als er een leuk personage aan verbonden is)
Wat ook grappig is, ik heb vijf jaar lang de serie Angel gekeken, waarin Kim ook een aantal seizoenen een bijrolletje heeft [Wolfram & Hart], maar ik herkende hem pas toen ik vorig jaar de DVD boxes aan ging schaffen en alles opnieuw keek! Ik had ook zoiets van: "Huh, hij kan Engels, wtf?"quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 07:35 schreef SEMTEX het volgende:
Jin (Daniel Dae Kim) was laatst te zien in Law & Order als arts, met een vloeiend Engels accent. I felt soooo betrayed![]()
Whehe, da's weird inderdaad...quote:Op maandag 6 augustus 2007 01:00 schreef DJKoster het volgende:
Die Orientation film is wel tof
http://nl.youtube.com/watch?v=vWOzWsl-mHA dus.
Bernard (de man van Rose) komt ook voor in Angel als Holland Manners, een hoge pief van Woflram & Hart die door Drusilla en Darla vermoord wordtquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:23 schreef Xurk het volgende:
[..]
Wat ook grappig is, ik heb vijf jaar lang de serie Angel gekeken, waarin Kim ook een aantal seizoenen een bijrolletje heeft [Wolfram & Hart], maar ik herkende hem pas toen ik vorig jaar de DVD boxes aan ging schaffen en alles opnieuw keek! Ik had ook zoiets van: "Huh, hij kan Engels, wtf?"
ik zie deze nu pas, maar er komen ook allerlei andere hele korte beelden tussendoor?quote:Op maandag 6 augustus 2007 01:00 schreef DJKoster het volgende:
http://www.lostpedia.com/wiki/Orchidquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:53 schreef kepler het volgende:
[..]
ik zie deze nu pas, maar er komen ook allerlei andere hele korte beelden tussendoor?
Iemand hier meer info over?
ah bedankt, ik zat al te kijken op lostpedia, maar kon niks vindenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:01 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
http://www.lostpedia.com/wiki/Orchid
http://lost-forum.com/showthread.php?t=63746.
En what about Mr. Eko in The Bourne Identityquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:26 schreef Re het volgende:
Sayid met zijn plat engelse accent is ook zo grappig
in seizoen 2 van 24 zit Jin en Jack's vader ook
en Sawyer in die reclamequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:39 schreef Haunter het volgende:
[..]
En what about Mr. Eko in The Bourne Identity![]()
Inderdaad, en dat had ik pas door nadat een paar maanden terug iemand het hier in dit topic zeiquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Bernard (de man van Rose) komt ook voor in Angel als Holland Manners, een hoge pief van Woflram & Hart die door Drusilla en Darla vermoord wordt![]()
OMG, Sawyer speelde ook in Angel: season 1, episode 1: "good looking guy"quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:04 schreef Xurk het volgende:
[..]
Inderdaad, en dat had ik pas door nadat een paar maanden terug iemand het hier in dit topic zeiDat komt denk ik door zijn uitstraling en kleding welke in de beide series erg verschillen van elkaar
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:26 schreef Zhenar het volgende:
In de periode daarvoor had hij alleen nog maar gespeeld in de Aerosmith videoclip "Cryin'" als "purse thief"![]()
![]()
helaas wel ja..maar geen irritante break..dat is ook wat waard...zolang de series maar niet allemaal dan beginnen vind ik het prima...de rest begint binnen een maandje (ongeveer) mooi weerquote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:01 schreef sylvesterrr het volgende:
Begint het nieuwe seizoen echt pas in jan/feb 2008? En ik maar denken dat ik bijna van een nieuw seizoen kon gaan genieten.
Wie fietst daar op z'n kop door het beeld heenquote:Op maandag 6 augustus 2007 01:00 schreef DJKoster het volgende:
Hanso Foundation, n de persoon is De Groot geloof ik...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:25 schreef SimtekF1 het volgende:
Geen idee, zag er iig wel apart uit.
Wie weet wat voor gebouw je op een gegeven moment 1 seconde ziet in dat filmpje?
Heb er ff screenshotje van gemaakt.
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door Votz op 20-08-2007 11:27:59 ]Women fart just as much as men. It's just that most men take more pride in it than most women.
FART FAQ:
http://www.heptune.com/farts.html
Ze komt halverweg de serie opdraven en daarvoor vond je het wel gaaf en nu ze er niet meer is, is de serie ineens klote.quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:11 schreef Deceit het volgende:
Offtopic: Ik ben gestopt intensief te kijken nadat Ana-Lucia (Michelle Rodriguez) overleden is :S 't Sloeg helemaal nergens op..
quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:11 schreef Deceit het volgende:
Offtopic: Ik ben gestopt intensief te kijken nadat Ana-Lucia (Michelle Rodriguez) overleden is :S 't Sloeg helemaal nergens op..
quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:09 schreef chansadres het volgende:
Over Orientation filmZou tof zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tijdje terug eerste 5 afleveringen van gezien maar nog niet verder gegaan, eerste aflevering vond ik erg sterk, daarna was het al snel veel van hetzelfde imo. Moet het toch nog maareens een kans geven denk ikquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:05 schreef Darklight het volgende:
Is Alias leuk om te volgen? Ook van de makers van Lost, heb het nog nooit gezien
De eerste 3 seizoenen zijn ijzersterk, daarna wordt het minder.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:05 schreef Darklight het volgende:
Is Alias leuk om te volgen? Ook van de makers van Lost, heb het nog nooit gezien
Het is in ieder geval leuk genoeg om te parodiërenquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:05 schreef Darklight het volgende:
Het werd met het seizoen slechter.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:05 schreef Darklight het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:06 schreef Jivis het volgende:
[..]
Het werd met het seizoen slechter.Een serie moet ook geen personages doodmaken om het doodmaken zelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een serie kan wat mij betreft prima werken zonder dooien. Al zou het in de spionnenwereld wel gepaster zijn als er good guys dood gingen. Maar dat is ook wel gebeurd hoor:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Een serie moet ook geen personages doodmaken om het doodmaken zelfEen serie kan wat mij betreft prima werken zonder dooien. Al zou het in de spionnenwereld wel gepaster zijn als er good guys dood gingen. Maar dat is ook wel gebeurd hoor:
Nee, tuurlijk moet het niet geforceerd overkomen, maar dit was wel heel erg ongeloofwaardig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:59 schreef Ranja_Ranja het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:12 schreef Haunter het volgende:
Die eerste speelde wel goed inIdd zeg, helemaal geen slechte acteur!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Hij niet nee.. die vrouw is niks voor lost imo!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:18 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Idd zeg, helemaal geen slechte acteur!
ja, maar wel alle afleveringen achter elkaar, dus zonder pauzequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:44 schreef ZigoSOS het volgende:
S4 begint toch pas in februari 2008?
Huh?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:51 schreef Darklight het volgende:
[..]
ja, maar wel alle afleveringen achter elkaar, dus zonder pauze
ja, geen pauzes tussen de afleveringenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:22 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Huh?
Oh je bedoelt geen pauze in het seizoen zelf? Dus 16 weken lang Lost?
ja, elke aflevering flashback van iemand andersquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:49 schreef JDizzle het volgende:
Vandaag dus de eerste 3 afleveringen gezien. Moest namelijk toch iets zien sinds PB, Heroes en 24 op pauze staan. En ja hoor, ben weer helemaal verslaafd.Zijn die flashbacks die mensen krijgen door de hele serie te zien? Dat is namelijk helemaal super!
![]()
Geloof me, na een tijdje ben je echt flashback-moe. Maar niet gevreesd, in de finale van seizoen 3 krijg je een flashforward!!!! Even doorkijken dus....quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:49 schreef JDizzle het volgende:
Vandaag dus de eerste 3 afleveringen gezien. Moest namelijk toch iets zien sinds PB, Heroes en 24 op pauze staan. En ja hoor, ben weer helemaal verslaafd.Zijn die flashbacks die mensen krijgen door de hele serie te zien? Dat is namelijk helemaal super!
![]()
Wat flauw om dat te spoilenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:52 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Geloof me, na een tijdje ben je echt flashback-moe. Maar niet gevreesd, in de finale van seizoen 3 krijg je een flashforward!!!! Even doorkijken dus....
Mwah zo'n spoiler is dat nou ook weer niet, ik had het zelf ook graag geweten. Had me een een "Wat is dit nou weer?" moment gescheeld.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat flauw om dat te spoilen![]()
Maar aan de andere kant heeft zo'n Lostn00b hier niets te zoeken natuurlijk![]()
Ik had eerlijk gezegd liever niet geweten dat het zo gaat aflopen. Beetje naief ik weet het, maar ik werd er nou niet echt warm van en het was ook nog sort of open ended.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:25 schreef Jarno het volgende:
Voor dat soort momenten kijk je toch juist Lost?!
True. Het kan net zo goed aflevering 2 van seizoen 4 zijn, en ze weer terug gaan in aflevering 3quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:29 schreef Jarno het volgende:
Oh zo. Ach, volgens mij was wat we gezien hebben niet de afloop van de serie hoor. Meer een voorzet tot...
Wtf, als ik dat van tevoren had geweten was het veel minder tof geweestquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:24 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Mwah zo'n spoiler is dat nou ook weer niet, ik had het zelf ook graag geweten. Had me een een "Wat is dit nou weer?" moment gescheeld.
Precies!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:25 schreef Jarno het volgende:
Voor dat soort momenten kijk je toch juist Lost?!
Mwaah, hij zegt niet waarover de flashforward gaat, al leg je het uit is het voor een n00b Chinees.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat flauw om dat te spoilen![]()
Maar aan de andere kant heeft zo'n Lostn00b hier niets te zoeken natuurlijk![]()
Ik zou het ook niet willen weten maar ik denk dat hij/zij het niet in de gaten had dat er twee lost topics draaien. Daarnaast loopt hij voor de NED versie ook achter dus het maakt denk ik niet zo veel uitquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:38 schreef Addict89 het volgende:
Ach, spoilers horen bij het risico als je in een USA topic post na 3 afleveringen te hebben gezien.
Ik had het trouwens niet willen weten, was een mooi wtf moment.
Met zulke mensen is niets mis, ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:32 schreef Zhenar het volgende:
Jij bent zeker een van die mensen die pas in het topic ontdekte dat het een flashforward was![]()
![]()
Het was zeker een mooi moment, het duurde even voor ik hem door had. Maar het lijkt me dat het bespreken van de finale van seizoen 3 hier geen spoileren is, beetje overdreven...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:38 schreef Addict89 het volgende:
Ach, spoilers horen bij het risico als je in een USA topic post na 3 afleveringen te hebben gezien.
Ik had het trouwens niet willen weten, was een mooi wtf moment.
OMG Mo... nee... niet jij ook?!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:33 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Met zulke mensen is niets mis, ja. [afbeelding][afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Natuurlijk kunnen spoilers gewoon besproken worden over heel s3.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:58 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Het was zeker een mooi moment, het duurde even voor ik hem door had. Maar het lijkt me dat het bespreken van de finale van seizoen 3 hier geen spoileren is, beetje overdreven...
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:01 schreef chansadres het volgende:
Weet niet als het al is genoemd maar de officiële nominaties voor de Emmy's:
Onbegrijpelijk geen Lost in:
Outstanding Drama Series
Boston Legal
Grey's Anatomy
Heroes
House
The Sopranos
Boston Legal: Niet gekeken maar van horen zeggen niet bijzonderquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]!!!!
Lost was verreweg de beste serie van het seizoen!![]()
![]()
![]()
Die nominaties kloppen sowieso van geen kant. Lost heeft al een keer gewonnen dus nu worden ze niet meer genomineerd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
!!!!
Lost was verreweg de beste serie van het seizoen!![]()
![]()
![]()
Voor hem was het wel spoileren.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:58 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Het was zeker een mooi moment, het duurde even voor ik hem door had. Maar het lijkt me dat het bespreken van de finale van seizoen 3 hier geen spoileren is, beetje overdreven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |