En what about Mr. Eko in The Bourne Identityquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:26 schreef Re het volgende:
Sayid met zijn plat engelse accent is ook zo grappig
in seizoen 2 van 24 zit Jin en Jack's vader ook
en Sawyer in die reclamequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:39 schreef Haunter het volgende:
[..]
En what about Mr. Eko in The Bourne Identity![]()
Inderdaad, en dat had ik pas door nadat een paar maanden terug iemand het hier in dit topic zeiquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Bernard (de man van Rose) komt ook voor in Angel als Holland Manners, een hoge pief van Woflram & Hart die door Drusilla en Darla vermoord wordt![]()
OMG, Sawyer speelde ook in Angel: season 1, episode 1: "good looking guy"quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:04 schreef Xurk het volgende:
[..]
Inderdaad, en dat had ik pas door nadat een paar maanden terug iemand het hier in dit topic zeiDat komt denk ik door zijn uitstraling en kleding welke in de beide series erg verschillen van elkaar
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:26 schreef Zhenar het volgende:
In de periode daarvoor had hij alleen nog maar gespeeld in de Aerosmith videoclip "Cryin'" als "purse thief"![]()
![]()
helaas wel ja..maar geen irritante break..dat is ook wat waard...zolang de series maar niet allemaal dan beginnen vind ik het prima...de rest begint binnen een maandje (ongeveer) mooi weerquote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:01 schreef sylvesterrr het volgende:
Begint het nieuwe seizoen echt pas in jan/feb 2008? En ik maar denken dat ik bijna van een nieuw seizoen kon gaan genieten.
Wie fietst daar op z'n kop door het beeld heenquote:Op maandag 6 augustus 2007 01:00 schreef DJKoster het volgende:
Die Orientation film is wel tof
http://nl.youtube.com/watch?v=vWOzWsl-mHA dus.
Hanso Foundation, n de persoon is De Groot geloof ik...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:25 schreef SimtekF1 het volgende:
Geen idee, zag er iig wel apart uit.
Wie weet wat voor gebouw je op een gegeven moment 1 seconde ziet in dat filmpje?
Heb er ff screenshotje van gemaakt.
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door Votz op 20-08-2007 11:27:59 ]Women fart just as much as men. It's just that most men take more pride in it than most women.
FART FAQ:
http://www.heptune.com/farts.html
Ze komt halverweg de serie opdraven en daarvoor vond je het wel gaaf en nu ze er niet meer is, is de serie ineens klote.quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:11 schreef Deceit het volgende:
Offtopic: Ik ben gestopt intensief te kijken nadat Ana-Lucia (Michelle Rodriguez) overleden is :S 't Sloeg helemaal nergens op..
quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:11 schreef Deceit het volgende:
Offtopic: Ik ben gestopt intensief te kijken nadat Ana-Lucia (Michelle Rodriguez) overleden is :S 't Sloeg helemaal nergens op..
quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:09 schreef chansadres het volgende:
Over Orientation filmZou tof zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |