Nou ja misschien verschillen we hier van mening, zo'n 'groot event' vond ik het nou ook weer niet...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Natuurlijk kunnen spoilers gewoon besproken worden over heel s3.
Maar ik vond het gewoon flauw om opzettelijk een “groot event” te spoileren voor iemand waarvan je wéét dat ‘ie nog unspoiled is. Je had ook kunnen zeggen “Hee ventje, ga eens snel naar een ander topic, voordat je gespoiled wordt”, maar dat deed je niet. En dat vind ik flauw. Geheel conform de regels, maar flauw.![]()
Da's meer een feit. Doen ze altijd met series die gestopt zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:23 schreef chansadres het volgende:
Het gerucht gaat ook dat de hele Emmy's dit jaar een verering zal worden voor Sopranos...
Grappig, ik heb vandaag ook de laatste episodes gekeken. Zou er eigenlijk maar eentje worden maar het werden er 4. Het einde was goed!quote:
Niet zeurenquote:
quote:Op zondag 2 september 2007 20:42 schreef Un4 het volgende:
[..]
Grappig, ik heb vandaag ook de laatste episodes gekeken. Zou er eigenlijk maar eentje worden maar het werden er 4. Het einde was goed!
Nu alleen nog zo lang wachten.
Juist wel!quote:Op zondag 2 september 2007 21:47 schreef DaFrenk het volgende:
Ja, februari is nog erg lang! De geruchten klinken in ieder geval erg goed, nieuwe personages enz. Ik zal maar niet in detail treden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach ja, het wachten ben ik wel gewend. Heb een volledig jaar moeten wachten op seizoen 6 van The Shield.quote:Op zondag 2 september 2007 21:25 schreef chansadres het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wij wachten al veul langer! En het word ondraaglijk.![]()
Wat ik heb gehoord, zal "the basic idea" van dat Orchid orientation filmpje, het nieuwe onderwerp worden van het nieuwe seizoen. (Voor spoilers terugbladeren naar de spoilertag hierover).quote:Op zondag 2 september 2007 22:54 schreef DaFrenk het volgende:
Ik denk dat je dat je die orientation video niet als canon moet zien, het was toch meer als grap bedoeld bij de Comicon presentatie? Maar aan de andere kant, het kan natuurlijk wel backstory zijn, wat je dan wel weer als canon mag zien. Het was in ieder geval een erg stoer filmpje
In Amerika zonden ze Exodus 2 en 3 achterelkaar uit. Als 1 grote finale. Na Exodus 2 kwam dus een reclameblok. Daarom staat er "to be continued". Want later werd Exodus 3 uitgezonden. Daarom worden Exodus 2 en 3 gezien als 1 aflevering (de finale).quote:Op maandag 3 september 2007 02:11 schreef magnifor het volgende:
Heb trouwens seizoen 1 weer eens zitten kijken en er is mij iets opgevallen. Officieel zijn het 24 aflveringen, maar de nederlandse dvd set heeft 25 afleveringen (Exodus 1, 2 en 3). Nu staat er aan het einde van exodus 2 "to be continued". Maar het lijkt mij dat het bij exodus 3 moet staan.
Kan iemand mij vertellen hoe dat zit?
Dat is wel interessant dan! Thanks voor de info!quote:Op zondag 2 september 2007 23:35 schreef chansadres het volgende:
[..]
Wat ik heb gehoord, zal "the basic idea" van dat Orchid orientation filmpje, het nieuwe onderwerp worden van het nieuwe seizoen. (Voor spoilers terugbladeren naar de spoilertag hierover).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door sanakthe op 03-09-2007 16:07:35 ]
Ik vind stukjes uit je tekst spoilerig. Kan je het in spoilertags plaatsen?quote:Op maandag 3 september 2007 12:32 schreef sanakthe het volgende:
Verhaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |