quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:Burakius
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:Devrim_
...
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
De OP van hierboven staat hier.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:11 schreef Fiskus het volgende:
'Turken zijn behulpzaam' stond er nog in de OP.
valt vies tegen![]()
Baaaaak yanina varirsam ....quote:
Dat is veel tekst man.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:11 schreef Fiskus het volgende:
'Turken zijn behulpzaam' stond er nog in de OP.
valt vies tegen![]()
geweldig, dank je welquote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:30 schreef IHVK het volgende:
De rest doet iemand anders of ik een andere keer.
hey skipquote:
nee, ik moet nog bijkomen van gisteravond/nachtquote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:29 schreef skippy22 het volgende:
Ik ga de kroeg in tot morgen fok vrindjes![]()
Turkish Music #1quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:15 schreef XiChico het volgende:
Weten jullie ook goede Turkse muziek.. ik kom net uit Alanya.. en daar draaide ze o.a. Hüseyin Karadayı Vs. DJ Funky C - Ciao Bella .. nu ben ik op zoek naar meer Turkse goede clubmuziek. Tarkan - Kiss Kiss heb ik uiteraard ook al.
Ik kan nergens echt goede Turkse charts vinden op internet. Ik kan het ook even in MUZ vragen.. maar eerst maar eens hier vragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is er gebeurd?quote:
Gunaydinquote:
hehe netjes.quote:Op zondag 29 juli 2007 09:46 schreef ClioSporT het volgende:
Gunaydin Emel hanim, nasilsiniz efendim, iyi istirahat edebildiniz mi.
hihi Turkcemde super son zamanlar dermisim.
Ankaraquote:Op zondag 29 juli 2007 10:37 schreef ClioSporT het volgende:
Met mij prima, heerlijk ontbeten weer. September is normaal gesproken redelijk warm, maar het ligt er maar aan waar je precies zit volgens mij.
quote:
ik vind dat het me niet echt staat. Ik ben te wit..en zo'n zwart haar.quote:Op zondag 29 juli 2007 11:49 schreef ClioSporT het volgende:
sexy
precies!quote:Op zondag 29 juli 2007 11:55 schreef ClioSporT het volgende:
ieuw, das eng ja
quote:Op zondag 29 juli 2007 12:04 schreef ClioSporT het volgende:
[[url=http://img171.imagevenue.com/loc336/th_03156_emell_122_336lo.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op zondag 29 juli 2007 12:04 schreef ClioSporT het volgende:
[[url=http://img171.imagevenue.com/loc336/th_03156_emell_122_336lo.jpg]afbeelding][/URL]
quote:
jajajaquote:Op zondag 29 juli 2007 12:18 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je hè als je weigert een foto van jezelf ook maar ergens te plaatsen... [afbeelding]
![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 12:57 schreef ClioSporT het volgende:
Laten we je haarkleur niet vergeten, dus kiezen we voor zwart. Satanist![]()
Voor jou:quote:Op zondag 29 juli 2007 12:57 schreef ClioSporT het volgende:
Laten we je haarkleur niet vergeten, dus kiezen we voor zwart. Satanist![]()
vreselijke plaatjes..ieuwwwwwwwwwwwquote:Op zondag 29 juli 2007 13:04 schreef ClioSporT het volgende:
lol, die wilde ik eerst gebruiken als foto, maar vond hem iets te eng dus maakte ik mn eigen paint
quote:Op zondag 29 juli 2007 13:10 schreef ClioSporT het volgende:
Lieve schattige konijntjes afschieten misschien
quote:Op zondag 29 juli 2007 13:13 schreef ClioSporT het volgende:
Ja kan ook, yoluma kim cikarsa vuracam beyninden.
quote:
je komt voorlopig niet terug uit TR dusquote:Op zondag 29 juli 2007 13:16 schreef ClioSporT het volgende:
Bizim enisteyi vuruyormusum dermisim bilmeyerek
Is het eetbaar?quote:Op zondag 29 juli 2007 13:17 schreef ClioSporT het volgende:
Wilde zwijn evet. Sonrada kasapcilara satarim, onlarda inek eti diye satar millete
ik zou zeggen, ga vooral je gang met schietenquote:
quote:Op zondag 29 juli 2007 13:18 schreef ClioSporT het volgende:
Zaten niyetim yok geri donmeye
Domuz eetbaar mi..![]()
ik had een groot geweer..voor zo'n klein meisjequote:Op zondag 29 juli 2007 13:22 schreef ClioSporT het volgende:
Valt wel mee, die ik nu heb is een kleintje, ik krijg de half automatische shotgun van een oom niet mee
hoe klein?quote:Op zondag 29 juli 2007 13:24 schreef ClioSporT het volgende:
Ik ben ook klein.
schattigquote:
aaahhh..takma kafaya.quote:
Hey!!quote:Op zondag 29 juli 2007 13:29 schreef Devrim_ het volgende:
Hey mensen
Ik heb nog tıen dagen vakantıe
Maar ık wıl eıgenlıjk al weer terug naar Nederland..Ik mıs mıjn huısje
Nee hoor, ik blijf hier voorlopig nog een maandje of 2quote:
quote:
Ooh! ik ben er begin september in TR.quote:Op zondag 29 juli 2007 13:31 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Nee hoor, ik blijf hier voorlopig nog een maandje of 2
Leuk hoor...erg veel zwemmenquote:
Istanbulquote:Op zondag 29 juli 2007 13:33 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Leuk hoor...erg veel zwemmen
Morgen ga ık naar Istanbul..Daar blıjf ık nog een weekje bıj m'n tante (Wat dıngetjes kopen ın Istanbul etc.)
En dan terug vlıegen naar Nederland
hehehequote:Op zondag 29 juli 2007 13:33 schreef ClioSporT het volgende:
kleine mensen zijn schattig, kleine tombis meisjes vooral![]()
Ik werk op internet.quote:Op zondag 29 juli 2007 13:33 schreef Emel het volgende:
Werk/studeer je niet?
sow, lekker zeg!quote:Op zondag 29 juli 2007 13:35 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik werk op internet.Zowiezo tot eind augustus vakantie
![]()
Heerlijk, lijkt dat me.quote:Op zondag 29 juli 2007 13:36 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ja zeker
5 weken bijna geen fuck uıtgevoerd
quote:Op zondag 29 juli 2007 13:36 schreef ClioSporT het volgende:
Internet is alleen 10x zo traag hieromaar goed, ietsie langer doorwerken vind ik niet zo erg, ik zit tenslotte wel in Turkije
![]()
Ik ga dingen afschieten, tot laters.
Yvonne is toch een varkenquote:Op zondag 29 juli 2007 13:41 schreef ClioSporT het volgende:
Nee, alleen varkens en Yvonne
ohjeequote:
je hebt mooie Ottomaanse ogenquote:Op zondag 29 juli 2007 23:33 schreef ClioSporT het volgende:
Wat zit je haar leuk ?
quote:Op zondag 29 juli 2007 23:34 schreef ClioSporT het volgende:
Bu saatte compliment verenden hayir gelmez, benden soylemesi..
geen ideequote:Op zondag 29 juli 2007 23:35 schreef ClioSporT het volgende:
oh sana demis natuurlijk. Ottomaanse ogen nasil oluyormus.
quote:
was een leuke jongen hoorquote:
maar ik toonde geen interesse in hem..dus was snel klaarquote:
irlquote:
hehe dat kan..quote:Op zondag 29 juli 2007 23:45 schreef ClioSporT het volgende:
Mijn neefje is getrouwd met een meisje die hij jaren geleden op tmf chat had ontmoet.
hahaha dat is wel grappigquote:Op zondag 29 juli 2007 23:47 schreef ClioSporT het volgende:
Geen ene kip kunnen rakenDaarom maar op zo'n groot rond ding geschoten.
Het is wel geinig want zodra je begint te schieten reageert iedereen uit andere dorpen terug op dezelfde manier
Jij hebt veel gedate dus.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:48 schreef Emel het volgende:
9 van de 10 keer zijn het vage lui op internet. Mijn ervaringen dan
Vandaar dat de meet niet van de grond wil komenquote:Op zondag 29 juli 2007 23:48 schreef Emel het volgende:
9 van de 10 keer zijn het vage lui op internet. Mijn ervaringen dan
quote:Op zondag 29 juli 2007 23:51 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Vandaar dat de meet niet van de grond wil komen![]()
En de verhalen die dan de ronde doen over een vrouw die met haar eigen man had afgesproken zonder het te weten enz.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:51 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Jij hebt veel gedate dus.
Ik heb het 2 keer gedaan ofzo jaren terug, maar het schijnt hier in Turkije helemaal in te zijn tegenwoordig.
Echt daten met iemand van internet? Nee.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:51 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Jij hebt veel gedate dus.
Ik heb het 2 keer gedaan ofzo jaren terug, maar het schijnt hier in Turkije helemaal in te zijn tegenwoordig.
quote:Op zondag 29 juli 2007 23:51 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Vandaar dat de meet niet van de grond wil komen![]()
dat verhaaltje heb ik ook gehoordquote:Op zondag 29 juli 2007 23:58 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
En de verhalen die dan de ronde doen over een vrouw die met haar eigen man had afgesproken zonder het te weten enz.
Sure![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 00:07 schreef ClioSporT het volgende:
Stond volgens mij zelfs in Hurriyet. Nu ik zo zie hoe de jeugd hier tegenwoordig allemaal doet verbaast mij niets meer.![]()
Benim en iyisi trabzon'un daglarindan daha erkek yuzu gormemis bi kizla evlenmem gerek.![]()
Zover ze dat toelatenquote:Op maandag 30 juli 2007 00:09 schreef Emel het volgende:
[..]
![]()
goed plan
maar goed, niets voor mij om iemand op internet "leuk" te vinden. In hoeverre kun je iemand nou goed kennen![]()
Niet, het kan je alleen een indicatie geven, maar ook dat is niet altijd te vertrouwen, vooral in de tijd waarin we nu leven vertrouw ik helemaal niemand meerquote:Op maandag 30 juli 2007 00:09 schreef Emel het volgende:
[..]
![]()
goed plan
maar goed, niets voor mij om iemand op internet "leuk" te vinden. In hoeverre kun je iemand nou goed kennen![]()
Ik denk dat op internet de ware aard eerder naar boven komt dan irl. De anonimiteit is in zo'n geval toch best makkelijk.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:11 schreef Emel het volgende:
Dat geldt ook IRL natuurlijk..maar op internet kan iemand zich heel lang anders voordoen..
niets voor mij iigquote:
Ow?quote:Op maandag 30 juli 2007 00:13 schreef Emel het volgende:
[..]
niets voor mij iigik block iedere jongen op internet
![]()
ach joh, het is gebeurdquote:
Ook die zijn tegenwoordig niet wat je er van zou verwachten..quote:Op maandag 30 juli 2007 00:07 schreef ClioSporT het volgende:
Benim en iyisi trabzon'un daglarindan daha erkek yuzu gormemis bi kizla evlenmem gerek.![]()
Denk je? Iemand kan zich heel lang erg leuk en aardig voordoen...quote:Op maandag 30 juli 2007 00:12 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Ik denk dat op internet de ware aard eerder naar boven komt dan irl. De anonimiteit is in zo'n geval toch best makkelijk.
Ik zal er niet voor open staan om iemand "leuk" te vinden op internetquote:
Dat denk ik wel ja. Er moet natuurlijk wel wat meer gezegd worden dan af en toe een zinnetje in een reeks dat nu bij deel 90 is aangekomen.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:14 schreef Emel het volgende:
[..]
Denk je? Iemand kan zich heel lang erg leuk en aardig voordoen...
tot nu toe gaat het goedquote:
Iyi abi o zaman biz ya ibne olalim yada hayat boyu serseri ayaklarina takilalimquote:Op maandag 30 juli 2007 00:14 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Ook die zijn tegenwoordig niet wat je er van zou verwachten..
Heb dingen gehoord en gezien....![]()
Jah, als je iemand leuk vind, vind je hem leuk. Ik denk dat je jezelf niet kunt weerhouden van zoiets.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:15 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik zal er niet voor open staan om iemand "leuk" te vinden op internet![]()
misschien heb je wel gelijk..mensen blijven gewoon onvoorspelbaar (vind ik).quote:Op maandag 30 juli 2007 00:16 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja. Er moet natuurlijk wel wat meer gezegd worden dan af en toe een zinnetje in een reeks dat nu bij deel 90 is aangekomen.
quote:Op maandag 30 juli 2007 00:17 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Iyi abi o zaman biz ya ibne olalim yada hayat boyu serseri ayaklarina takilalimBekar 4 life
Neeuh, het zal niet meer gebeurenquote:Op maandag 30 juli 2007 00:17 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Jah, als je iemand leuk vind, vind je hem leuk. Ik denk dat je jezelf niet kunt weerhouden van zoiets.
Of je eisen lichtelijk bijstellen.. ook een mogelijkheid natuurlijk..quote:Op maandag 30 juli 2007 00:17 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Iyi abi o zaman biz ya ibne olalim yada hayat boyu serseri ayaklarina takilalimBekar 4 life
inderdaad, ik ken er ook aantal..quote:Op maandag 30 juli 2007 00:14 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Ook die zijn tegenwoordig niet wat je er van zou verwachten..
Heb dingen gehoord en gezien....![]()
Was het die (ene) ke(e)r(en) zo slecht bevallen dan?quote:Op maandag 30 juli 2007 00:19 schreef Emel het volgende:
[..]
Neeuh, het zal niet meer gebeurenBlock! gezellig praatje op internet OK. Maar daar blijft het bij.
De ex(en)quote:Op maandag 30 juli 2007 00:21 schreef ClioSporT het volgende:
Lichtelijk diye bisi kalmadi, tenminste niet wat ik nu allemaal hoor en zie hier. Als je met een meisje de stad in duikt bestaat er een kans van 99% dat je 10 exen tegenkomt.![]()
Vind je het goed als ik er niet meer op inga?quote:Op maandag 30 juli 2007 00:21 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Was het die (ene) ke(e)r(en) zo slecht bevallen dan?
Waarom wil je er niet op ingaan?quote:Op maandag 30 juli 2007 00:23 schreef Emel het volgende:
[..]
Vind je het goed als ik er niet meer op inga?![]()
![]()
Het is persoonlijkquote:
Laat ik het zo zeggen: het is niet gelopen zoals we wilden. Verder wil/kan ik er niets over zeggenquote:Op maandag 30 juli 2007 00:27 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Persoonlijk![]()
Dat neem ik aan als een volmondige "ja" op mijn eerder gestelde vraag..
hehe als je een relatie hebt, moet je helemaal niet met elkaar op msn pratenquote:Op maandag 30 juli 2007 00:28 schreef ClioSporT het volgende:
Een relatie en ook nog eens over msn/internet contact houden werkt voor geen ene meter. Msn kavgalari, omg.![]()
Dat is genoeg antwoord. Ik zal er niks meer over vragen..quote:Op maandag 30 juli 2007 00:31 schreef Emel het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: het is niet gelopen zoals we wilden. Verder wil/kan ik er niets over zeggen![]()
Dankjequote:Op maandag 30 juli 2007 00:35 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Dat is genoeg antwoord. Ik zal er niks meer over vragen..
Demesi kolay, iki tarafta msn kullaniyorsa elbette bazen goruyorsun enzo. Trauma's aan overgehouden valla.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:32 schreef Emel het volgende:
[..]
hehe als je een relatie hebt, moet je helemaal niet met elkaar op msn praten![]()
quote:
ik weet er alles vanquote:Op maandag 30 juli 2007 00:39 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Demesi kolay, iki tarafta msn kullaniyorsa elbette bazen goruyorsun enzo. Trauma's aan overgehouden valla.
quote:Op maandag 30 juli 2007 00:42 schreef ClioSporT het volgende:
Goz goze gorussen bi sorun oldugunda bi kafa, iki dirsek bi tekme yapistirirsin kizi duvara ama msnde olmuyor iste.
bestaan die dan?quote:Op maandag 30 juli 2007 00:42 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Kufur eden bayanlarvele malen erger..
http://youtube.com/watch?v=dL2qoMOC5Fwquote:Op maandag 30 juli 2007 00:42 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Kufur eden bayanlarvele malen erger..
quote:Op maandag 30 juli 2007 00:44 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=dL2qoMOC5Fw
jeetje..wat ergquote:
geintjeee, bayana hic el kalkar mi, kutsal varliklar, bayanlara kalkan eller kirilsin.quote:
kom met iets leuks danquote:
je leert het alquote:Op maandag 30 juli 2007 00:46 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
geintjeee, bayana hic el kalkar mi, kutsal varliklar, bayanlara kalkan eller kirilsin.![]()
ik weet niet met wat voor soort meisjes jij omgaat...quote:Op maandag 30 juli 2007 00:48 schreef ClioSporT het volgende:
Ama siz cimcikleyin, sac cekin isirin felan biz sap gibi bakalim oyle.
zou je bijna zeggenquote:Op maandag 30 juli 2007 00:49 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Lijkt meer op een gilles de la tourette syndroom patient..
Jij trekt ze aan als een magneet?quote:
Lafi agizimdan aldinquote:
jij bent ook licht psychisch?quote:Op maandag 30 juli 2007 00:52 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Lafi agizimdan aldinNedense bana denk geliyor, potje deksel hesabi felan.
Studeren, phew, das nou lang geleden voor me...quote:Op maandag 30 juli 2007 00:50 schreef Emel het volgende:
[..]
zou je bijna zeggen
studeer jij nou Psychologie?
quote:Op maandag 30 juli 2007 00:55 schreef ClioSporT het volgende:
Ik heb zo mijn momentenVoornamelijk bij volle maan
![]()
Toeval of niet dat je dit zegt..?quote:Op maandag 30 juli 2007 00:55 schreef ClioSporT het volgende:
Ik heb zo mijn momentenVoornamelijk bij volle maan
![]()
Je werkt? als?quote:Op maandag 30 juli 2007 00:55 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Studeren, phew, das nou lang geleden voor me...![]()
Hoe blijf ik vaag?quote:Op maandag 30 juli 2007 00:58 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Ook niet als. Heb niks met psychologie te maken anders dan er geïnteresseerd in zijn.
Hoezo toeval anlamadim.quote:
dacht ff dat het volle maan was..quote:Op maandag 30 juli 2007 00:59 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Hoezo toeval anlamadim.
* ClioSporT zoekt de maan
zuchtquote:Op maandag 30 juli 2007 01:01 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Ik werk in de dienstverlenende sector![]()
ik vraag al niets meerquote:
Geen idee, die rothonden hier rondom het huis blaffen wel erg veel vandaag, het zou zomaar volle maan kunnen zijnquote:
laten we er op houden, dat je vaag doetquote:Op maandag 30 juli 2007 01:03 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Laten we het er op houden dat ik planner ben.. En idd, het is persoonlijk![]()
![]()
![]()
Toen we nog een jaar of 9 waren vroeg de Turkse leraar aan een klasgenootje "Buyuyunce ne olmak istersin?". Zegt die klasgenootje van me "Adam olmak isterim ogretmenin".quote:Op maandag 30 juli 2007 01:04 schreef ClioSporT het volgende:
Wat voor werk doe je.
Ik ben een werknemer
quote:Op maandag 30 juli 2007 01:06 schreef ClioSporT het volgende:
Straks een nieuwe OP, nieuwe kansen voor iedereen...
hint hint
Ik ben erg gesteld op m'n valse anonimiteit op internet.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:05 schreef Emel het volgende:
hij laat echt 0,0 los zeg![]()
vind je het gek dat je niet in de OP komt![]()
quote:
Dat zijn minpunten Clio..quote:Op maandag 30 juli 2007 01:07 schreef Emel het volgende:
[..]
![]()
Clio, eerste keer dat jij in het Turkentopic kwam en mij ZOMAAR uitschold voor hoer etc.
ik merk hetquote:Op maandag 30 juli 2007 01:08 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Ik ben erg gesteld op m'n valse anonimiteit op internet.![]()
ik zal het een keer opzoekenquote:Op maandag 30 juli 2007 01:09 schreef ClioSporT het volgende:
Ik heb veel neefjes rondlopen in m'n kamer altijd die maar al te graag achter mn laptop zitten. Wie weet waren hun het. Zo psychisch ben ik nou ook weer niet
quote:
Hij heeft wel indruk op je gemaakt, dat je je het nog herinnert..quote:Op maandag 30 juli 2007 01:13 schreef Emel het volgende:
Zo zie je maar, hoe aardig ik nog ben voor je![]()
Nee johquote:
Jah, zomaar uitgescholden worden door een Turk maakt wel indrukquote:Op maandag 30 juli 2007 01:14 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Hij heeft wel indruk op je gemaakt, dat je je het nog herinnert..
Het zou zomaar een ex kunnen zijnquote:Op maandag 30 juli 2007 01:20 schreef Emel het volgende:
volgens mij kwam je af en toe terug naar Turkentopic om te rellen![]()
jij was het niet?quote:Op maandag 30 juli 2007 01:22 schreef ClioSporT het volgende:
Jah, toevallig heb ik die net helemaal doorgelezen![]()
en ex die graag relt?quote:
Nu, precies 10 maanden geledenquote:
Een dame die graag bijtquote:Op maandag 30 juli 2007 01:24 schreef Emel het volgende:
[..]
en ex die graag relt?grof voor een dame
![]()
arme jijquote:
mja ok, ik was gewoon ongestelt.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:26 schreef saban het volgende:
..smoesjes
zeg Wallah dat jij het niet wasquote:Op maandag 30 juli 2007 01:26 schreef ClioSporT het volgende:
Eerstvolgende meet 1e ronde bier benden
Wat voor een light type ben jij dat je je wachtwoord aan je vriendin geeftquote:Op maandag 30 juli 2007 01:29 schreef ClioSporT het volgende:
Msn'ime, icq, email her turlu herseyimi kullanan bi ex bunuda yapar.
Tv'de baktigim kizlari bile kiskanan bi kiz bunuda yapar
Utancimdan bi koseye oturuyorum simdi, gece gece ex mi arasam napsam
quote:Op maandag 30 juli 2007 01:29 schreef ClioSporT het volgende:
Msn'ime, icq, email her turlu herseyimi kullanan bi ex bunuda yapar.
Tv'de baktigim kizlari bile kiskanan bi kiz bunuda yapar
Utancimdan bi koseye oturuyorum simdi, gece gece ex mi arasam napsam
Sen evde essek besliyorsun sanirim.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:31 schreef saban het volgende:
Hoe groot zijn je velgen? Essek gibi duruyo
Nee, is een baardagaam.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:32 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Sen evde essek besliyorsun sanirim.
Het boeide mij weinig, als zij zich er lekker bij voelt dan tja..quote:Op maandag 30 juli 2007 01:30 schreef saban het volgende:
[..]
Wat voor een light type ben jij dat je je wachtwoord aan je vriendin geeft![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |