ik ben dom, IQ van 54quote:
ik ben zwakzinnigquote:
en benjaminfanquote:
kan geen kwaad om weer duidelijk te makenquote:
quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:51 schreef Emel het volgende:
[..]
kan geen kwaad om weer duidelijk te maken
benji, ik ben verliefd op je, wil je verkering met me?quote:
we zijn al verloofd..quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:55 schreef Emel het volgende:
[..]
benji, ik ben verliefd op je, wil je verkering met me?![]()
ohja..sorry..zwakzinnig hequote:
ik ben verliefdquote:
trouwen?quote:
vraag danquote:
vraag maar tijdens de meetquote:
let op je taalgebruikquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:12 schreef ClioSporT het volgende:
sicayim yapicaginiz meetinge
dag stukquote:
domme kneus, je weet niet eens wat er staat. Edit net zo goed het hele forum maar als je het nodig vindt om dat berichtje al te edittenquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:18 schreef ClioSporT het volgende:
Edit: stoer doen kan ook in het Nederlands, maar liever gewoon helemaal niet.
Clumsy clown is turksquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:25 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
domme kneus, je weet niet eens wat er staat. Edit net zo goed het hele forum maar als je het nodig vindt om dat berichtje al te editten
Kijk 's héél goed naar de OP. Kijk 's of m'n naam bij de lijst met Turkse mensen staat. Goed lezen hè?quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:25 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
domme kneus, je weet niet eens wat er staat.
Is ie wel een lompe turkquote:
ja fijn, maakt dat wat uit danquote:
Je vermogen is ook laag he?quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:28 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
ja fijn, maakt dat wat uit dan
Ja wat verwacht je dan, dat ik net als jij doet als een flikker ga reageren om een beetje aandacht te krijgen van de meisjes?quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je vermogen is ook laag he?
Als flikker reageren voor aandacht van meisjes, uberhaupt enig idee wat "flikker" inhoudt? Ga jij maar lekker aandacht vragen van mannen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:29 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ja wat verwacht je dan, dat ik net als jij doet als een flikker ga reageren om een beetje aandacht te krijgen van de meisjes?
jij bent er dus ook eentje.. heel fijn.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:32 schreef ClioSporT het volgende:
Edit: ga 's ergens anders kloten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |